Kyrie Eleison Napisano 16 Luty 2016 Napisano 16 Luty 2016 Akurat głowy stworów z#93 są bardzo fajne i nie rozumiem zarzutów co do waloru - bryła jest badzo czytelna mimo, że wszystko jest bardzo szkicowe i wrażeniowe.
imprecis Napisano 17 Luty 2016 Napisano 17 Luty 2016 Akurat głowy stworów z#93 są bardzo fajne i nie rozumiem zarzutów co do waloru - bryła jest badzo czytelna mimo, że wszystko jest bardzo szkicowe i wrażeniowe. Mi się wydaje, że akurat z tymi stworami bardziej chodziło o tło. Nie używa się raczej idealnie czarnego, bądź białego tła do tego typu prezentacji. Na czarnym wszystko wydaje się zbyt jasne, a na białym zbyt ciemne.
kutwa666 Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 Mi się wydaje, że akurat z tymi stworami bardziej chodziło o tło. Nie używa się raczej idealnie czarnego, bądź białego tła do tego typu prezentacji. Na czarnym wszystko wydaje się zbyt jasne, a na białym zbyt ciemne. Dzięki imprecis za wujasnienie że mi nie chcesz dokuczyć tylko zmotywować:) ale sam rozumiesz że pisanie, że cos jest do bani bez jakichś merytorycznych uzasadnień może wywołać dezorientacje.. szkoda ze dopiero teraz napisałeś ze możnaby rozjaśnić tło.. też tak uważam.. masz może jakiegoś linka pod ręka do filmiku feng zu gdzie mówi on o sposobach prezentacji konceptów? bo nie chce mi się oglądac jego całego dorobku intyernetowego w poszukiwaniu tego fragmentu.. - - - Połączono posty - - - Akurat głowy stworów z#93 są bardzo fajne i nie rozumiem zarzutów co do waloru - bryła jest badzo czytelna mimo, że wszystko jest bardzo szkicowe i wrażeniowe. Dzięki za wsparcie:)
imprecis Napisano 17 Luty 2016 Napisano 17 Luty 2016 Nie kojarzę, by miał konkretny filmik mówiący o tym jak robić prezentacje. Jedynie wspomina o tym jakie to jest istotne. Tutaj masz before, after studentów przed jego szkołą. Ich prace przed są dużo słabsze od twoich. W "after" mają dobrą prezentację, możesz sobie część prezentacji podpatrzeć. Na taką prezentację wiele rzeczy się składa - perspektywa, walor, kolory, grubość linii etc. Ty robisz wiele rzeczy dobrze i wydaje mi się, że już samo dopracowanie grubości i swobody linii zrobiłoby olbrzymią różnicę. Oczywiście coś za coś - prace z dobrą prezentacją robi się znacznie dłużej, ale efekt jest pro i wydaje mi się, że lepiej mieć w teczce parę dopracowanych prezentacji niż kilkanaście prac z niedopracowaną.
kutwa666 Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 fajny filmik.. daje do myślenia.. ale ciężko mi będzie zmienić moje podejście, że koncept powinien bronić się sam bez zbędnych ozdobników.. zwłaszcza, że jest tylko etapem w procesie, a nie finalnym produktem czyli modelem 3d np.. bo zwykle temu to służy..
imprecis Napisano 17 Luty 2016 Napisano 17 Luty 2016 fajny filmik.. daje do myślenia.. ale ciężko mi będzie zmienić moje podejście, że koncept powinien bronić się sam bez zbędnych ozdobników.. zwłaszcza, że jest tylko etapem w procesie, a nie finalnym produktem czyli modelem 3d np.. bo zwykle temu to służy.. Moim zdaniem prezentacja to nie jest zbędny ozdobnik :) Klienci sobie cenią ładną prezentację i jestem pewien, że wielu klientów mając do wyboru b.dobry koncept z kiepską prezentacją vs średni, ale z dobrą prezentacją wybierze ten średni. Jak dla mnie tą prezentacją zabijasz trochę swoje własne umiejętności, które konceptowo masz wysokie. To trochę tak jakbyś jeździł maluchem, gdy stać cię na Porsche :) Masz skilla to się nim chwal :) Nikt nie mówi tutaj, że twoje koncepty nie mają się bronić same - niech dalej tak będzie, ale wzbogać to dobrą prezentacją.
kutwa666 Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 Takie kroki poczyniłem w kierunku poprawinia prezentacjii.. dodałem lekki outline ka szkicach.. image url
purin Napisano 24 Marzec 2016 Napisano 24 Marzec 2016 Design to nie tylko to, ze potwor ma 4 nogi ale tez jego kolor, to czy jest matowy czy blyszczacy, namalowany bardziej ekspresyjnie badz gladko. Swiatlo, kolor, kreska - to wszystko wplywa na odbior pracy. Dodatkowo odbiorca kupuje oczami. Jesli cos jest namalowane niechlujnie, slabo to sie nie sprzedaje. Zreszta zwroc uwage na to, ze wiekszosc tych znanych, mainstreamowych koncepciarzy-ilustratorow nie proponuje zadnych rewolucyjnych designow. To sa po prostu bardzo dobrze namalowane baby w skapych zbrojach. Popracuj nad klasycznym warsztatem malarsko-rysunkowym, by te prace byly lepsze plastycznie i bedzie dobrze.
Blejsoid Napisano 5 Kwiecień 2016 Napisano 5 Kwiecień 2016 Bardzo fajne te grzyby i stwory z poprzedniej strony :)
mysz Napisano 7 Kwiecień 2016 Napisano 7 Kwiecień 2016 grzybuf nigdy malo, props bedzie proper konsept artizd
Rozpu Napisano 12 Kwiecień 2016 Napisano 12 Kwiecień 2016 ale fajna kreska, podoba mi sie ze na kazdym koncepcie oprócz mocno wykreskowanych miejsc dajesz tez troche pustego, spokojnego miejsca w ktorym oko sobie moze odpocząc
telthona Napisano 20 Kwiecień 2016 Napisano 20 Kwiecień 2016 fajne rzeczy się tu dzieją w teczce :> i kształty fajne i kolory :D dajesz więcej tego!
kutwa666 Napisano 21 Kwiecień 2016 Autor Napisano 21 Kwiecień 2016 (edytowane) Edytowane 21 Kwiecień 2016 przez kutwa666
kutwa666 Napisano 1 Maj 2016 Autor Napisano 1 Maj 2016 Taki Vipek.. uwagi mile widziane.. free picture upload
biglebowsky Napisano 1 Maj 2016 Napisano 1 Maj 2016 Fajosko, za główną postacią i przed statkiem dał bym trochę mgiełki żeby rozseparować plany.
kutwa666 Napisano 12 Maj 2016 Autor Napisano 12 Maj 2016 (edytowane) Wrzucam pare szkiców Superświnia Edytowane 12 Maj 2016 przez kutwa666
Paweł Kaczmarczyk Napisano 10 Sierpień 2016 Napisano 10 Sierpień 2016 Przefajne te główki. Miejscami tylko nie umiem zdefiniować materiału - czy to coś organicznego czy z kamienia, na organiczne są czasem zbyt kanciaste.
krzys!3k Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 fajne to ale nie wiem czy ten roz z tyłu nie za bardzo walczy o uwage teraz
kutwa666 Napisano 23 Sierpień 2016 Autor Napisano 23 Sierpień 2016 A tu link do takiej krótkiej zabawy z animacją tego:): https://www.youtube.com/watch?v=6DktzrCuVkI
wajktor Napisano 26 Sierpień 2016 Napisano 26 Sierpień 2016 Dużo się dzieje na tym potworze. Gryzie mnie, że marynara jest oteksturowana w cieniu, a w świetle już nie. Myślę, że byłoby dużym plusem z punktu widzenia storytellingu, skupić uwagę widza w jakimś punkcie ilustracji. Szkicowe głowy są mega, dawaj więcej!
kutwa666 Napisano 26 Sierpień 2016 Autor Napisano 26 Sierpień 2016 (edytowane) Dzieki za koment. własnie takich uwag mi potrzeba.. praca cały czas w produkcjii Edytowane 29 Sierpień 2016 przez kutwa666
Creator Napisano 30 Sierpień 2016 Napisano 30 Sierpień 2016 Prace Cheta Zara to Twoja inspiracja ? :)
kutwa666 Napisano 30 Sierpień 2016 Autor Napisano 30 Sierpień 2016 Prace Cheta Zara to Twoja inspiracja ? :) Z nazwiska nie znam chłopa.. daj moze linka jakiegos.. ale raczej to była improwizacja..
Creator Napisano 30 Sierpień 2016 Napisano 30 Sierpień 2016 Tak mi się skojarzyło, lubię takie klimaty :) http://www.chetzar.com/images/2005/joy_ChetZar.jpg http://www.chetzar.com/images/2005/simpleton_ChetZar.jpg http://www.copronason.com/zar11/images/lu_16x20.jpg http://www.chetzar.com/images/2014/Hayseed-web.jpg http://www.spacejunk.tv/v4/images/phocagallery/expositions/darkart/thumbs/phoca_thumb_l_zar_web_3.jpg
kutwa666 Napisano 30 Sierpień 2016 Autor Napisano 30 Sierpień 2016 (edytowane) Do Creator- pierwszy raz widze tego autora.. A tu postęp pracy: Edytowane 30 Sierpień 2016 przez kutwa666
kutwa666 Napisano 18 Wrzesień 2016 Autor Napisano 18 Wrzesień 2016 Takie cos mi wyszło przez przypadek:) screen capture
michalo Napisano 28 Listopad 2016 Napisano 28 Listopad 2016 Długo cisza i to :) Fajnie wygląda, zwłąszcza 6-ty obrazek z tym satyrem czy czymś.. Co to bęzdie?
Graft Napisano 30 Marzec 2017 Napisano 30 Marzec 2017 Super ten ostatni. Podoba mi się zwłaszcza ekonomia w rozmieszczeniu detalu. Całość jest bardzo czytelna i miła dla oka. Można przyczepić się tylko do tego, że te wielkie spluwy wydają się nie mieć żadnej wagi( słaba poza postaci) Kilka powtórzonych kształtów również dodało by spójności. Generalnie bardzo mi się podoba. Dużo bardziej estetyczne i niż to co aktualnie można oglądać w grach/filmach.
kutwa666 Napisano 27 Kwiecień 2017 Autor Napisano 27 Kwiecień 2017 post imagecertificity.com image hosting freecertificity.com
kutwa666 Napisano 18 Grudzień 2017 Autor Napisano 18 Grudzień 2017 (edytowane) Edytowane 18 Grudzień 2017 przez kutwa666
olaf Napisano 18 Grudzień 2017 Napisano 18 Grudzień 2017 zarządzanie detalami zepsulo Tobie nieco kompozycje, co obniza jakosc samej grafiki. Ma potencjal - warto skorygowac
Sayja Napisano 18 Grudzień 2017 Napisano 18 Grudzień 2017 Przedmówca ma rację. Brakuje nieco mocniejszego focal pointa, odpuszczenia nieco szczegółów i efekciarstwa. A mi osobiście, jak prawie wszędzie, większego domknięcia narracji.
kutwa666 Napisano 18 Grudzień 2017 Autor Napisano 18 Grudzień 2017 Przedmówca ma rację. Brakuje nieco mocniejszego focal pointa, odpuszczenia nieco szczegółów i efekciarstwa. A mi osobiście, jak prawie wszędzie, większego domknięcia narracji. Hej dzieki za uwage.. mozesz cos więcej napisac, konkretniej.. co bys zmienił dodał? Bo narazie twój komentarz nie za wiele mi mówi..
Graft Napisano 18 Grudzień 2017 Napisano 18 Grudzień 2017 Olaf dobrze to określi. Za dużo w tej pracy jest "kształtów" średniej wielkości a za mało malutkich detali. Proponuję przemyśleć samo ich rozmieszczenie oraz nieco je uprościć. Złamanie symetrii samego kostiumu dodając elementy które są tylko z jednej strony np. napisy itp. może sprawić że będzie bardziej interesujący. Również samą sylwetkę można uprościć aby była bardziej "wyrazista". Bron przez te wielkie otwory wydaje się mało groźna i "masywna". Warto by również pokombinować z samym tłem. Może zamiast tego efekciarskiego rim lighta dodać po prostu jasne tlo ? Myśl przy projektowaniu również o anatomii Tak na szybko mały overpaint A co do samych ksztaltow i ich rozmieszczenia to ta prezentacja odpowie na wszystkie twoje pytania Mam nadzieję, że pomogłem Pozdro. 1
olaf Napisano 18 Grudzień 2017 Napisano 18 Grudzień 2017 Bron przez te wielkie otwory wydaje się mało groźna i "masywna" Zapomniałem o tym wspomnieć. Fajnie podrysowane zmiany w broni Graft, coś takiego tez bym sam zasugerował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się