Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Ferrari F430 Scuderia 2008


Loozack

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

czas najwyższy ruszyć z tym projektem, tak więc poniżej wrzucam kilka screenów z samą nieskończoną jeszcze bryłą:

 

f01w.jpg

 

f01.jpg

 

001w.jpg

 

001.jpg

 

b01w.jpg

 

b01.jpg

 

Jest jeszcze miejscami trochę krzywo ale mam nadzieję, że uda mi się później to poprawić :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Coś te wakacje nie sprzyjają modelowaniu, oj nie sprzyjają ;) Ale pora wreszcie wrócić do roboty, także wrzucam malutki update (dalszy ciąg wkrótce):

 

f03w.jpg

 

f03.jpg

 

b03w.jpg

 

b03.jpg

 

W miarę dodawania szczegółów zamierzam robić też i inne ujęcia, ale te dwa będą się powtarzać przez cały proces modelowania, tak żeby stworzyć takiego "niby-wipa" jakiego kiedyś zrobiłem do Astry GTC, także zainteresowani mogą sobie porównywać screeny z poszczególnych etapów, żeby dokładnie widzieć co się zmieniło :)

 

Dzięki za komenty i pozdrawiam.

 

P.S. Predator, heheh, to były czasy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, chciałem Cię złapać na krzywych nadkolach, ale wyszło na zdjęciach, że to Ferrari tak ma :/ Poprawić możesz jedynie kształt dolnej listwy w przednim zderzaku, bardziej intensywnie przechodzi z cienkiego w bardziej gruby kształt, przesyłam refkę ;) Powodzenia!

 

http://www.webwallpapers.net/wp-content/uploads/2011/04/Automotive-Photography-of-Richard-Thompson-Ferrari-F430-Scuderia-3-1920x1440.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy pomyslec, poznac podstawowe zasady dzialania TS i MS, zeby wiedziec gdzie mozna zroboic trisa:)

Loozack, dobra robota, ale strasznie gesto masz :)

Gratzki modelu no i produkcji przy ktorej miales okazje robic w PI:)

Pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturskoczek, dzięki, a co do pytania to zgadza się, im gęstsza siatka tym mniej podatna na zniekształcenia tam gdzie są trójkąty, dlatego też niektóre dziury (jak choćby tą na odblask) wycinałem dopiero po MSx1. Ale w przypadku mniej zagęszczonych siatek też można sobie czasem pozwolić na trójkąty, zwłaszcza na w miarę płaskich powierzchniach bo na zaokrąglonych to już zazwyczaj wychodzą babole.

 

SereCk, jest gęsto bo dziury wycinałem po MSx1, ale na to wystarczy, że dam znowu tylko MSx1 i już więcej nie trzeba, także nie jest gęściej niż zwykle ;) Dzięki stary, fakt, współpraca z PI przy tamtym projekcie była dla mnie dużym wyróżnieniem :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vision3d, dzięki, a no chętnie bym go już porenderował ;)

 

martix69, heheh, bez przesady, znam większych na tym forum :P Hmm, wydaje mi się, że jak ostatnio patrzyłem to było coś koło 400k trisów (po MS oczywiście).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) No to jedziemy dalej...

 

22.jpg

 

22w.jpg

 

23.jpg

 

23w.jpg

 

24.jpg

 

25.jpg

 

26.jpg

 

kolo_01.jpg

 

kolo_01w.jpg

 

Hamulce są tymczasowe, do finału wymodeluję lepsze, muszę też zaznaczyć, że logo konia z tyłu oraz napis "Ferrari" na klapie dostałem od kolegi, który miał je akurat już zrobione, także nie są moje.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności