RA Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 Może warto byłoby tę żyłkę/linkę trochę napiąć (lub na odwrót - poluźnić) między oczkami na wędce. :) Rewelacja. Aż dziw bierze, że blender nie chwali się twoimi pracami na swojej stronie.
Karkosik Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 JUŻ WIEM! Opony mi nie pasują gdyż kołowrotek ma prawie identyczny odcien zieleni, może troszke (niewiele bardzo) zdesaturuj jeszcze tę zieleń i bedzię git:D Szczypce wg. mnie swietnie wyszły, czuć metal:D Kupa juz lepiej, dodałbym troche wiecej tych wystających cosiów(trawa czy cos co to jest). Cisniesz dalej, bo jak narazie idzie świetnie:D Pozdrawiam, Karkosik!
Papa Pio Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 Kurcze inspirująca praca - skąd biorą się te pomysły... idziesz lasem patrzysz żuk i pochylasz się nad jego trudami życia? Kibicuję...
Pionier Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 zapowiada sie bardzo spoczko, powodzenia :)
mookie Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 Dzięki Panowie za komentarze, prawdziwe paliwo napędowe do dalszej pracy! RA - kiedyś się chwalili, teraz galeria na blender.org jest martwa i niestety nie znalazły się tam moje prace. Karkosik - dodałem kilka włosków. Kołowrotek nie jest chyba taki zły, zobaczymy, czy z dymem i całą postprodukcją będzie się tak zlewał z tłem. Papa Pio - niezupełnie :) ot tak po prostu chodzą mi po głowie dziwne pomysły. Kolejny krok do przodu (zmieniłem kask na czapkę pilotkę).
Piotr Słomowicz Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Naprawde fajny pomysl i wykonanie. Gdyby jeszcze yafa mial SSS :).
KoMic Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 no rewelka, co tu sie rozpisywac. masz zaciecie *****
Camel Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 mógłbyś na czerwonym drążku i kulce zrobić coś co by wyglądało na odpadający lakier, jeżeli materiałem jest metal, ale nie wiem czy za bardzo, to najwyżej chyba plastik jest? Brawa :)
Shido Napisano 10 Sierpień 2011 Napisano 10 Sierpień 2011 genialna praca :) aż chciało by się obejrzeć taką animację :)
Faun Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Uczepiłem się tego, ale kula jest za mała i przez teksturę sprawia wrażanie lekkiej, wysuszonej, skąd zatem takie ugięcie wędki, no i pojazd ledwo się trzyma na kołach;) Nie czuć tej walki z ciężarem. Poza tym pierwsza klasa;)
olaf Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 wiesz wędka może sie uginać od spracowania. Projekt zapowiada się bardzo dobrze.
GrześDuro Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Faun - "kał" może wyglada na lekki xD ale to żelastwo co go trzyma juz ewidentnie ciezkie:P Scena jest tak zarąbiście ustawiona że nie trzeba żadnej animki.. żuk normalnie fruwa po calej scenie:D Rewelacja! mozna by sie pokuśic o "lepszą grę twarzą" pilota bo jest jakiś wyluzowany;) aa i sznurek miedzy oczkami wedki moglby być kańciasty wg praw fizyki
michax56 Napisano 13 Sierpień 2011 Napisano 13 Sierpień 2011 Niezły render ! Wydaje mi się że można by było trochę popracować nad materiałem kółek.
mookie Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 Dziękuję bardzo za komentarze, to naprawdę wielkie wsparcie! Powiększyłem nieco kulę, zmieniłem część shaderów i inne drobiazgi. Kurz spod kół zrobiony jest w blenderowym symulatorze dymu. Czasu pozostało już niewiele (przypominam, że żuczek robiony jest na konkurs), stąd jeszcze tylko kilka kroków przede mną. 1
mirach Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 swietna praca, zwlaszcza materialy do mnie przemawiają. pozdrawiam i powodzenia w konkursie
Lucek Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Jeżeli mogę się doczepić to dla mnie 2 sprawy. 1. Kolory monotonne, należałoby rozdzielić plany za pomocą temperatury barwnej (Zimne światło kontrowe szczególnie na kuli, która jest płaska) lub za pomocą oświetlenia i kolorów planu. 2. Zamknięta kompozycja zabija ruch w tej pracy. Na twoim miejscu otworzyłbym kompozycję na prawo - trzeba tam dodać jeszcze kawałek drogi. Możesz też otworzyć w lewo, pokazując ewentualny pościg. Trzymam kciuki.
mookie Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Napisano 16 Sierpień 2011 ola-f - strzępki na sznurze są zrobione cząsteczkami Hair. mirach - dziękuję bardzo! Lucek - render to moja najsłabsza strona; poprzez określenie "zimne światło kontrowe" powinienem rozumieć oświetlenie w kolorze błękitnym? Co do dodania kawałka drogi pewnie masz rację, warto by umieścić jej kawałek, aczkolwiek żadnego pościgu tutaj nie ma.
Pionier Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 (edytowane) siemanko, Lucek dobrze pisze, sam mialem to samo napisac ale czekalem czy z kolejnym updatem moze tego nie poprawisz. Jesli masz jeszcze troche czasu to koniecznie powalcz z tematem kompozycji/swiatla - moze jakies wyrazniejsze swiatlo konturowe, zroznicowanie planow / dodanie elementow na 1/3 plan itp, plus jeszcze sporo mozna z tym pojechac w samym 2D. walcz bo warto! :) powodzenia, pionier Edytowane 16 Sierpień 2011 przez Pionier
Lucek Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Mookie: w takim razie musisz otworzyć kompozycję na prawo. Dobrze myślisz z temp barwną, choć odnosi się to raczej do światła fizycznego a teraz zczaiłem że to blender. Niemniej światło kontrowe powinieneś umieścić na wprost kamery wysoko nad kadrem, używa się go zazwyczaj do wydobycia postaci z planu ( widać je na włosach, ramionach) ale tutaj też dobrze zrobi. Szczególnie tej kuli. Jeszcze dodasz motion blur na kołach i będzie extra. Z tym pościgiem to chodzi o sugestię. Jak otworzysz w prawo to widz spojrzy w prawo i zczaji że żuk dokądś zmierza. Kiedy otworzysz w lewo podświadomie pomyśli że przed kimś ucieka, niekoniecznie widząc przed kim. 1
olaf Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 chłopaki dobrze mówią, małe korekty obrazka i będzie cacy, faktycznie brakuje jakiegoś elementu między pojazdem a odległym tłem. Najlepiej ściemniając górne partie nieba, bo teraz za bardzo sie wszystko zlewa.
bolitic Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Super pracka Mookie:) Zgadzam się z Luckiem i Pionierem. Ja byłbym za otworzeniem obrazka na prawo gdzieś o + 65%. jeden z najlepszych renderów w blenderze jaki widziałem. Nice:)
Gość Chrupek3D Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 świetna praca, szkoda tylko, ze nie widać odruchu kierującego ;) Trzeba by było dziabnąć żuka na którąś stronę i gałkę przekręcić adekwatnie do skrętu :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się