Napisano 2 Sierpień 201113 l Może warto byłoby tę żyłkę/linkę trochę napiąć (lub na odwrót - poluźnić) między oczkami na wędce. :) Rewelacja. Aż dziw bierze, że blender nie chwali się twoimi pracami na swojej stronie.
Napisano 3 Sierpień 201113 l JUŻ WIEM! Opony mi nie pasują gdyż kołowrotek ma prawie identyczny odcien zieleni, może troszke (niewiele bardzo) zdesaturuj jeszcze tę zieleń i bedzię git:D Szczypce wg. mnie swietnie wyszły, czuć metal:D Kupa juz lepiej, dodałbym troche wiecej tych wystających cosiów(trawa czy cos co to jest). Cisniesz dalej, bo jak narazie idzie świetnie:D Pozdrawiam, Karkosik!
Napisano 5 Sierpień 201113 l Kurcze inspirująca praca - skąd biorą się te pomysły... idziesz lasem patrzysz żuk i pochylasz się nad jego trudami życia? Kibicuję...
Napisano 8 Sierpień 201113 l Autor Dzięki Panowie za komentarze, prawdziwe paliwo napędowe do dalszej pracy! RA - kiedyś się chwalili, teraz galeria na blender.org jest martwa i niestety nie znalazły się tam moje prace. Karkosik - dodałem kilka włosków. Kołowrotek nie jest chyba taki zły, zobaczymy, czy z dymem i całą postprodukcją będzie się tak zlewał z tłem. Papa Pio - niezupełnie :) ot tak po prostu chodzą mi po głowie dziwne pomysły. Kolejny krok do przodu (zmieniłem kask na czapkę pilotkę).
Napisano 9 Sierpień 201113 l mógłbyś na czerwonym drążku i kulce zrobić coś co by wyglądało na odpadający lakier, jeżeli materiałem jest metal, ale nie wiem czy za bardzo, to najwyżej chyba plastik jest? Brawa :)
Napisano 11 Sierpień 201113 l Uczepiłem się tego, ale kula jest za mała i przez teksturę sprawia wrażanie lekkiej, wysuszonej, skąd zatem takie ugięcie wędki, no i pojazd ledwo się trzyma na kołach;) Nie czuć tej walki z ciężarem. Poza tym pierwsza klasa;)
Napisano 11 Sierpień 201113 l wiesz wędka może sie uginać od spracowania. Projekt zapowiada się bardzo dobrze.
Napisano 11 Sierpień 201113 l Faun - "kał" może wyglada na lekki xD ale to żelastwo co go trzyma juz ewidentnie ciezkie:P Scena jest tak zarąbiście ustawiona że nie trzeba żadnej animki.. żuk normalnie fruwa po calej scenie:D Rewelacja! mozna by sie pokuśic o "lepszą grę twarzą" pilota bo jest jakiś wyluzowany;) aa i sznurek miedzy oczkami wedki moglby być kańciasty wg praw fizyki
Napisano 13 Sierpień 201113 l Niezły render ! Wydaje mi się że można by było trochę popracować nad materiałem kółek.
Napisano 15 Sierpień 201113 l Autor Dziękuję bardzo za komentarze, to naprawdę wielkie wsparcie! Powiększyłem nieco kulę, zmieniłem część shaderów i inne drobiazgi. Kurz spod kół zrobiony jest w blenderowym symulatorze dymu. Czasu pozostało już niewiele (przypominam, że żuczek robiony jest na konkurs), stąd jeszcze tylko kilka kroków przede mną.
Napisano 15 Sierpień 201113 l swietna praca, zwlaszcza materialy do mnie przemawiają. pozdrawiam i powodzenia w konkursie
Napisano 16 Sierpień 201113 l Jeżeli mogę się doczepić to dla mnie 2 sprawy. 1. Kolory monotonne, należałoby rozdzielić plany za pomocą temperatury barwnej (Zimne światło kontrowe szczególnie na kuli, która jest płaska) lub za pomocą oświetlenia i kolorów planu. 2. Zamknięta kompozycja zabija ruch w tej pracy. Na twoim miejscu otworzyłbym kompozycję na prawo - trzeba tam dodać jeszcze kawałek drogi. Możesz też otworzyć w lewo, pokazując ewentualny pościg. Trzymam kciuki.
Napisano 16 Sierpień 201113 l Autor ola-f - strzępki na sznurze są zrobione cząsteczkami Hair. mirach - dziękuję bardzo! Lucek - render to moja najsłabsza strona; poprzez określenie "zimne światło kontrowe" powinienem rozumieć oświetlenie w kolorze błękitnym? Co do dodania kawałka drogi pewnie masz rację, warto by umieścić jej kawałek, aczkolwiek żadnego pościgu tutaj nie ma.
Napisano 16 Sierpień 201113 l siemanko, Lucek dobrze pisze, sam mialem to samo napisac ale czekalem czy z kolejnym updatem moze tego nie poprawisz. Jesli masz jeszcze troche czasu to koniecznie powalcz z tematem kompozycji/swiatla - moze jakies wyrazniejsze swiatlo konturowe, zroznicowanie planow / dodanie elementow na 1/3 plan itp, plus jeszcze sporo mozna z tym pojechac w samym 2D. walcz bo warto! :) powodzenia, pionier Edytowane 16 Sierpień 201113 l przez Pionier
Napisano 16 Sierpień 201113 l Mookie: w takim razie musisz otworzyć kompozycję na prawo. Dobrze myślisz z temp barwną, choć odnosi się to raczej do światła fizycznego a teraz zczaiłem że to blender. Niemniej światło kontrowe powinieneś umieścić na wprost kamery wysoko nad kadrem, używa się go zazwyczaj do wydobycia postaci z planu ( widać je na włosach, ramionach) ale tutaj też dobrze zrobi. Szczególnie tej kuli. Jeszcze dodasz motion blur na kołach i będzie extra. Z tym pościgiem to chodzi o sugestię. Jak otworzysz w prawo to widz spojrzy w prawo i zczaji że żuk dokądś zmierza. Kiedy otworzysz w lewo podświadomie pomyśli że przed kimś ucieka, niekoniecznie widząc przed kim.
Napisano 16 Sierpień 201113 l chłopaki dobrze mówią, małe korekty obrazka i będzie cacy, faktycznie brakuje jakiegoś elementu między pojazdem a odległym tłem. Najlepiej ściemniając górne partie nieba, bo teraz za bardzo sie wszystko zlewa.
Napisano 17 Sierpień 201113 l Super pracka Mookie:) Zgadzam się z Luckiem i Pionierem. Ja byłbym za otworzeniem obrazka na prawo gdzieś o + 65%. jeden z najlepszych renderów w blenderze jaki widziałem. Nice:)
Napisano 17 Sierpień 201113 l świetna praca, szkoda tylko, ze nie widać odruchu kierującego ;) Trzeba by było dziabnąć żuka na którąś stronę i gałkę przekręcić adekwatnie do skrętu :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto