Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Może warto byłoby tę żyłkę/linkę trochę napiąć (lub na odwrót - poluźnić) między oczkami na wędce. :)

Rewelacja.

Aż dziw bierze, że blender nie chwali się twoimi pracami na swojej stronie.

  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JUŻ WIEM! Opony mi nie pasują gdyż kołowrotek ma prawie identyczny odcien zieleni, może troszke (niewiele bardzo) zdesaturuj jeszcze tę zieleń i bedzię git:D Szczypce wg. mnie swietnie wyszły, czuć metal:D Kupa juz lepiej, dodałbym troche wiecej tych wystających cosiów(trawa czy cos co to jest). Cisniesz dalej, bo jak narazie idzie świetnie:D

 

Pozdrawiam, Karkosik!

Napisano

Dzięki Panowie za komentarze, prawdziwe paliwo napędowe do dalszej pracy!

 

RA - kiedyś się chwalili, teraz galeria na blender.org jest martwa i niestety nie znalazły się tam moje prace.

Karkosik - dodałem kilka włosków. Kołowrotek nie jest chyba taki zły, zobaczymy, czy z dymem i całą postprodukcją będzie się tak zlewał z tłem.

Papa Pio - niezupełnie :) ot tak po prostu chodzą mi po głowie dziwne pomysły.

 

Kolejny krok do przodu (zmieniłem kask na czapkę pilotkę).

 

zuczek.jpg

Napisano

mógłbyś na czerwonym drążku i kulce zrobić coś co by wyglądało na odpadający lakier, jeżeli materiałem jest metal, ale nie wiem czy za bardzo, to najwyżej chyba plastik jest?

 

Brawa :)

Napisano

Uczepiłem się tego, ale kula jest za mała i przez teksturę sprawia wrażanie lekkiej, wysuszonej, skąd zatem takie ugięcie wędki, no i pojazd ledwo się trzyma na kołach;) Nie czuć tej walki z ciężarem. Poza tym pierwsza klasa;)

Napisano

Faun - "kał" może wyglada na lekki xD ale to żelastwo co go trzyma juz ewidentnie ciezkie:P Scena jest tak zarąbiście ustawiona że nie trzeba żadnej animki.. żuk normalnie fruwa po calej scenie:D Rewelacja!

 

mozna by sie pokuśic o "lepszą grę twarzą" pilota bo jest jakiś wyluzowany;)

 

aa i sznurek miedzy oczkami wedki moglby być kańciasty wg praw fizyki

Napisano

Dziękuję bardzo za komentarze, to naprawdę wielkie wsparcie! Powiększyłem nieco kulę, zmieniłem część shaderów i inne drobiazgi. Kurz spod kół zrobiony jest w blenderowym symulatorze dymu. Czasu pozostało już niewiele (przypominam, że żuczek robiony jest na konkurs), stąd jeszcze tylko kilka kroków przede mną.

 

67027448.jpg

  • Like 1
Napisano

Jeżeli mogę się doczepić to dla mnie 2 sprawy.

1. Kolory monotonne, należałoby rozdzielić plany za pomocą temperatury barwnej (Zimne światło kontrowe szczególnie na kuli, która jest płaska) lub za pomocą oświetlenia i kolorów planu.

 

2. Zamknięta kompozycja zabija ruch w tej pracy. Na twoim miejscu otworzyłbym kompozycję na prawo - trzeba tam dodać jeszcze kawałek drogi. Możesz też otworzyć w lewo, pokazując ewentualny pościg.

 

Trzymam kciuki.

Napisano

ola-f - strzępki na sznurze są zrobione cząsteczkami Hair.

 

mirach - dziękuję bardzo!

 

Lucek - render to moja najsłabsza strona; poprzez określenie "zimne światło kontrowe" powinienem rozumieć oświetlenie w kolorze błękitnym? Co do dodania kawałka drogi pewnie masz rację, warto by umieścić jej kawałek, aczkolwiek żadnego pościgu tutaj nie ma.

Napisano (edytowane)

siemanko,

 

Lucek dobrze pisze, sam mialem to samo napisac ale czekalem czy z kolejnym updatem moze tego nie poprawisz. Jesli masz jeszcze troche czasu to koniecznie powalcz z tematem kompozycji/swiatla - moze jakies wyrazniejsze swiatlo konturowe, zroznicowanie planow / dodanie elementow na 1/3 plan itp,

 

plus jeszcze sporo mozna z tym pojechac w samym 2D.

 

walcz bo warto! :)

 

powodzenia,

pionier

Edytowane przez Pionier
Napisano

Mookie: w takim razie musisz otworzyć kompozycję na prawo. Dobrze myślisz z temp barwną, choć odnosi się to raczej do światła fizycznego a teraz zczaiłem że to blender. Niemniej światło kontrowe powinieneś umieścić na wprost kamery wysoko nad kadrem, używa się go zazwyczaj do wydobycia postaci z planu ( widać je na włosach, ramionach) ale tutaj też dobrze zrobi. Szczególnie tej kuli. Jeszcze dodasz motion blur na kołach i będzie extra.

 

Z tym pościgiem to chodzi o sugestię. Jak otworzysz w prawo to widz spojrzy w prawo i zczaji że żuk dokądś zmierza. Kiedy otworzysz w lewo podświadomie pomyśli że przed kimś ucieka, niekoniecznie widząc przed kim.

  • Like 1
Napisano

chłopaki dobrze mówią, małe korekty obrazka i będzie cacy, faktycznie brakuje jakiegoś elementu między pojazdem a odległym tłem. Najlepiej ściemniając górne partie nieba, bo teraz za bardzo sie wszystko zlewa.

Napisano

Super pracka Mookie:) Zgadzam się z Luckiem i Pionierem. Ja byłbym za otworzeniem obrazka na prawo gdzieś o + 65%. jeden z najlepszych renderów w blenderze jaki widziałem. Nice:)

Gość Chrupek3D
Napisano

świetna praca, szkoda tylko, ze nie widać odruchu kierującego ;)

Trzeba by było dziabnąć żuka na którąś stronę i gałkę przekręcić adekwatnie do skrętu :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności