Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten model siedzial na dysku gdzies od czasu 3.1-3.5. Poczatkowo byl zrobiony jako sci-fi ale w polowie drogi zmienilem zdanie. Sporym problemem bylo znalezienie konkretnych refek zwierzat, bo albo wszystko kudlate albo w niskiej rozdzielczosci.

Dzisiaj jak bym od zera go robil, to zapewne poprostu bym zrobim cale umiesnienie wymyslone z glowy, nie musial bym szukac refek i model byl by ciekawszy. Bronie poczatkowo mialy byc w lapach, ale jak mialem zrobic poze postaci co ma kilkadziesiat subtooli to podziekowalem.

 

Jak zwykle wiecej ujec na mojej stronie, bo nie bede wrzucal 10 ekranow tego samego modelu.

 

ekzp7.jpg

ekzp6.jpg

ekzp4.jpg

Napisano

zawsze mnie interesowal, kto szyje te duperelki wszystkim potworkom. Wydaje sie jak by nie mial zbyt duzego pola manewru: ]

Po za tym, super, mocno zdetalizowany: ]

Napisano

Prowokacja nie zadzialala bo ja cham jestem.

A tak serio to sporadycznie poprostu odwiedzam forum. Material to render kulki. Bo tak proponouje robic matcapy wlasne. Renderujesz ladna kulke do tekstury i podmieniasz na dole w slocie materialu. Od tego calego narzedzia do robienia matcapow poprzez ustawianie strzalek na tle to bym sie z daleka trzymal. Moj material to jakis tam mix z architectural + kilka swiatel + jakies tam reflekty itp. Kilka godzin go majstrowalem. Ale efekt jak widze jest, bo sie ciagle o niego pytaja. Co jakis czas cos tam w nim poprawie. Mam jego kilka wersji.

 

Tutaj kilka glow, zrobione tak przy okazji dla odmiany kiedys. Jak mnie jedna nudzila to przeskakiwalem na inna. Mialem zrobic ze 2-3 a wyszlo 9. One wlasnie uzywaja najnowszej wersji materialu minimalnie zmodyfikowanej.

 

A co do modelowania w realu, to jeszcze bym sobie pazura zlamal na tym marmurze :)

 

glowa1.jpg

glowa2.jpg

glowa3.jpg

glowa4.jpg

glowa5.jpg

glowa6.jpg

glowa7.jpg

glowa8.jpg

glowa9.jpg

Napisano

I to jest właśnie rzeźba. :) Super główki. Pani z numerem 8 jak dla mnie wygrywa. Każdy sculpt wystarczająco bardzo się odróżnia, good. Jedyne co robisz bardzo podobne to mocno przylegające ucho a to raczej nie zdarza się za często. Ile schodzi ci czasu na jeden taki łepek?

Napisano

wszystkie świetne :} kobitki małą fajowe czachy, odróżniają się :] Czwóreczka jest mega, super Ci wychodzą te wszystkie detale.

 

Mógłbyś podzielić się matcapem :?

 

s.

Napisano

Ile te modele mają poly ? Jestem początkujący i bardzo mnie interesuje ta kwestia. Czy modele są robione najpierw w innym programie 3d a następnie detalowane w Zbrushu ? Czy cały "head" to jeden element (nie licząc oczu)?

 

z góry dziękuje za odpowiedź

 

//

świetna galeria

Napisano

Oczy zawsze osobno. W ten sposob prawidlowo wymodelujesz powieki.

 

Szczur 4 miliony poly wymodelowany z kuli. Bawilem sie poprostu dynamesh. Porozciagany w kilku miejscach oraz troche widocznych poligonow tu i tam. Mial to byc poprostu lekki model bez namyslen.

 

szczur1.jpg

szczur2.jpg

szczur3.jpg

Napisano

Rewelka, ale jedna uwaga. Nie wiem gdzie wygrzebales refki ale zaufaj mi, to nie jest szczur...

 

Te miejsca z ponaciagana skora wymiataja po prostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności