Quentin Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 Fajnie jest. Górna powieka trochę wydaje się płaska i nos chyba za bardzo rozwalony, dość nienaturalnie on wygląda.
lee666 Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 ciekawa babajaga;) ..chyba też poćwiczę z fibermeshem
Piotr Słomowicz Napisano 3 Grudzień 2012 Autor Napisano 3 Grudzień 2012 Ten model siedzial na dysku gdzies od czasu 3.1-3.5. Poczatkowo byl zrobiony jako sci-fi ale w polowie drogi zmienilem zdanie. Sporym problemem bylo znalezienie konkretnych refek zwierzat, bo albo wszystko kudlate albo w niskiej rozdzielczosci. Dzisiaj jak bym od zera go robil, to zapewne poprostu bym zrobim cale umiesnienie wymyslone z glowy, nie musial bym szukac refek i model byl by ciekawszy. Bronie poczatkowo mialy byc w lapach, ale jak mialem zrobic poze postaci co ma kilkadziesiat subtooli to podziekowalem. Jak zwykle wiecej ujec na mojej stronie, bo nie bede wrzucal 10 ekranow tego samego modelu.
olafpozoga Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 (edytowane) to już poziom światowy... Edytowane 3 Grudzień 2012 przez olafpozoga
floo Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 bardzo dobre modele. teczka na 5 gwiazdek jak nic! Szacun! Gratuluje skilla! długo dłubałeś model?
thecrev Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 zmiażdzyłeś mnie tym świetnie się prezentuje.
Sebazx6r Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Maxi detal :).... chcialbym choc w 1/10 tak umiec.
damian85osg Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Piotrze, czy mógłbyś nakręcić jakiegoś tutka i pokazać jakich technik najczęściej używasz? Byłoby bosko =)
Sebazx6r Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Material wyglada jak glina interesuje mnie jak go zmajstrowales?
KoMic Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 zawsze mnie interesowal, kto szyje te duperelki wszystkim potworkom. Wydaje sie jak by nie mial zbyt duzego pola manewru: ] Po za tym, super, mocno zdetalizowany: ]
Biolo_idiota Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Mieć drukarkę 3d z dokładnością do 0,01 mm i wrzucić takie coś ahh
arturadamczyk Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Super detal, pogratulować wytrwałości. Temat jak dla mnie jednak do porzygania - nie ma czegoś ambitniejszego niż kolejny zombi czy mutant?
wizz Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Dlaczego ty znów tak zmiażdżyłeś ;] Super robota. Pozdro.
gnacik Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Kolejna nowa praca... kolejny front :-) Kim Ty jesteś, albo inaczej... SKĄD ? :D Pozdrawiam, Niedźwiedź
Swiezy Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Miazga, opada kopara. Jak Ty to robisz?;) Pozdrawiam
Zbychowaty Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Brzydal po całości ;) Świetne czucie bryły. Czy rzeźbisz również w np. kamieniu? Gdybyś zrobił taką postać w jakimś marmurze był byś nieśmiertelny :)
Sebazx6r Napisano 8 Grudzień 2012 Napisano 8 Grudzień 2012 Szkoda ,że pan Piotr nie odpisuje na listy od "fanów". Czekamy na kilka słów od miszcza! Może, prowokacja pomoże..?
Piotr Słomowicz Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 Prowokacja nie zadzialala bo ja cham jestem. A tak serio to sporadycznie poprostu odwiedzam forum. Material to render kulki. Bo tak proponouje robic matcapy wlasne. Renderujesz ladna kulke do tekstury i podmieniasz na dole w slocie materialu. Od tego calego narzedzia do robienia matcapow poprzez ustawianie strzalek na tle to bym sie z daleka trzymal. Moj material to jakis tam mix z architectural + kilka swiatel + jakies tam reflekty itp. Kilka godzin go majstrowalem. Ale efekt jak widze jest, bo sie ciagle o niego pytaja. Co jakis czas cos tam w nim poprawie. Mam jego kilka wersji. Tutaj kilka glow, zrobione tak przy okazji dla odmiany kiedys. Jak mnie jedna nudzila to przeskakiwalem na inna. Mialem zrobic ze 2-3 a wyszlo 9. One wlasnie uzywaja najnowszej wersji materialu minimalnie zmodyfikowanej. A co do modelowania w realu, to jeszcze bym sobie pazura zlamal na tym marmurze :)
Monio Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 I to jest właśnie rzeźba. :) Super główki. Pani z numerem 8 jak dla mnie wygrywa. Każdy sculpt wystarczająco bardzo się odróżnia, good. Jedyne co robisz bardzo podobne to mocno przylegające ucho a to raczej nie zdarza się za często. Ile schodzi ci czasu na jeden taki łepek?
indian Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 wszystkie świetne :} kobitki małą fajowe czachy, odróżniają się :] Czwóreczka jest mega, super Ci wychodzą te wszystkie detale. Mógłbyś podzielić się matcapem :? s.
Kregox Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Ile te modele mają poly ? Jestem początkujący i bardzo mnie interesuje ta kwestia. Czy modele są robione najpierw w innym programie 3d a następnie detalowane w Zbrushu ? Czy cały "head" to jeden element (nie licząc oczu)? z góry dziękuje za odpowiedź // świetna galeria
Piotr Słomowicz Napisano 18 Lipiec 2013 Autor Napisano 18 Lipiec 2013 Oczy zawsze osobno. W ten sposob prawidlowo wymodelujesz powieki. Szczur 4 miliony poly wymodelowany z kuli. Bawilem sie poprostu dynamesh. Porozciagany w kilku miejscach oraz troche widocznych poligonow tu i tam. Mial to byc poprostu lekki model bez namyslen.
ezils Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 Ja jestem w ogromnym szoku po tym co zobaczyłem w tym wątku. Wow Panie :O
Nezumi Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 Rewelka, ale jedna uwaga. Nie wiem gdzie wygrzebales refki ale zaufaj mi, to nie jest szczur... Te miejsca z ponaciagana skora wymiataja po prostu.
floo Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 Zacne sculpty. Fajnie, że dzielisz się tym na forum ;)
plasti Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 nie widzialem jeszcze na tym forum lepszych scultpow, czysta MIAZGA!!! piekne panie!
Gemin Napisano 21 Lipiec 2013 Napisano 21 Lipiec 2013 Piękne prace, po prostu nie mogę wyjść z podziwu. Szczegółowość na mistrzowskim poziomie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się