Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 69
  • Wyświetleń 29,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lepiej! Kiedy proporcje są mocno przerysowane, aż prosi się o cell shading.

Napisano

Fajnie z tym cellshadingiem... ale jest za czerwono, nie ma jeszcze sondy ani nic, daj texturce ze 30 min w PS, trochę kolorami zróżnicuj (śrubo-nito-podobnecosie daj szare np.) i dla mnie totalnie nie siedzą te jasne plamy... wygląda jak zaschnięte brzydkie coś, a nie 'metal wear and tear shiness' ;P cheers

Napisano
  • Autor

Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego.

 

Ostatecznie:

nowy2n.jpg

 

Dzięki wielkie za pomoc i podpowiedzi.

Napisano
Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego.

jest właśnie całkowicie odwrotnie. dobre tex, render i światło są w stanie uratować nawet bardzo zły model. tutaj najprawdopodobniej zabrakło Ci referencji bo wyraźnie widać że nie wiesz co chciałeś uzyskać. paradoksalnie najlepiej wygląda model z postu 44. lepsze światło, lepszy spec, lepszy wybór kolorów. no i przydało by się abyś obejrzał jak wyglądają textury pancerzy w takim UT3, Gears of war albo bulletstorm, tam mają naprawdę świetne tex

Napisano

Głowa i szyja psują efekt - są z duże. Jak Valery napisał - texami dałbyś rade to wyciągnąć, w tym momencie jest kolorystycznie nie ciekawie ( różowo fioletowy nie ejst moim ulubionym kolorem ale może kwestia gustu) . Druga rzecz, że oprócz kabli na prawej ręce nie bardzo widać że jest to hybryda maszyny z człowiekiem, ogólnie wygląda jak generic soldier, trochę bez charakteru ( jakbyś jeszcze upozował go jakoś?).

Napisano

Widać że masę pracy włożyłeś w tą postać ale coś mi jakoś ona nie gra :/ mało spójna,solidna się wydaje.

Albo to ja i mój wstręt do GOW XD

Napisano

Taa,trzeba troche modeli "napsuć" zanim wyjdzie coś naprawde dobrego:).Działaj dalej.

Napisano

Ale trzeba przyznać że cellshading dał tej postaci sporo na plus. Bardzo mi się z Borderlands kojarzy.

Napisano
Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego

 

taki mały przykład gdzie według mnie przeciętny model wygląda fajnie dzięki teksturce , pozowaniu i oświetleniu.

http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325606645-artwork.jpg

 

a tu sculpt

http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325607324-artwork-4.jpg

Napisano

Ja bym tam przymknął oko na te tekstury. Ważne , że model został ukończony w terminie:)

Napisano

Dużo tutaj by zrobiła dobra textura. Masz praktycznie w 80% metalowe części i w żadnym stopniu tego nie podkreśliłeś a szkoda bo to zawsze robi.

...fajna buźka.

a i kolorystycznie to kompletna pomyłka.

Napisano

Nie ma co się rozwodzić nad kolorami i shaderem jak proporcje i anatomia leżą i kwiczą. Części nieorganiczne też jakoś mi nie podchodzą, szczególnie to co się dzieje na prawym przedramieniu. Z czystym sumieniem polecam zostawić ten model i zrobić inny. Serio :)

Napisano
  • Autor

@Matys: Wzorowałem się na modelu zrobionym przez kogoś innego. Zrobił on również wersję LP z texturami, jednakże jego wersja była brązowo-srebrno-żółta o ile dobrze pamiętam. Mnie się tego typu modele kojarzą z czerwoną zbroją dlatego jest czerwień. W bitwie brałem udział tylko ze względu na iż jest termin który mnie motywuje. Najchętniej bym nie robił na razie textur i zajął się samym rzeźbieniem bo to na razie nie jest na dobrym poziomie :)

 

@woyoooo: Stopy robiłem kilka razy. W końcu się wnerwiłem i zostawiłem bo miałem już dość :)

 

@Tomala: Dlatego wolałbym bitwy bez textur :) Jednakże mnie jest potrzebna motywacja, a tutaj był termin :) W dod. zawsze jakaś odskocznia od robienia głowy za głową :) Ten model zostawiłem już dawno temu (około 1,5 miesiąca).

 

Dzięki za komentarze.

Napisano

mógłbyś robić własne postacie do borderlands ;) toon bardzo ładnie wygląda, chociaż zgodzę się że model ma potencjał na lepsze tekstury. Mógłbyś kiedyś spróbować wrócić do niego :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.