Napisano 19 Styczeń 201213 l Lepiej! Kiedy proporcje są mocno przerysowane, aż prosi się o cell shading.
Napisano 19 Styczeń 201213 l Fajnie z tym cellshadingiem... ale jest za czerwono, nie ma jeszcze sondy ani nic, daj texturce ze 30 min w PS, trochę kolorami zróżnicuj (śrubo-nito-podobnecosie daj szare np.) i dla mnie totalnie nie siedzą te jasne plamy... wygląda jak zaschnięte brzydkie coś, a nie 'metal wear and tear shiness' ;P cheers
Napisano 20 Styczeń 201213 l Autor Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego. Ostatecznie: Dzięki wielkie za pomoc i podpowiedzi.
Napisano 20 Styczeń 201213 l Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego. jest właśnie całkowicie odwrotnie. dobre tex, render i światło są w stanie uratować nawet bardzo zły model. tutaj najprawdopodobniej zabrakło Ci referencji bo wyraźnie widać że nie wiesz co chciałeś uzyskać. paradoksalnie najlepiej wygląda model z postu 44. lepsze światło, lepszy spec, lepszy wybór kolorów. no i przydało by się abyś obejrzał jak wyglądają textury pancerzy w takim UT3, Gears of war albo bulletstorm, tam mają naprawdę świetne tex
Napisano 20 Styczeń 201213 l Głowa i szyja psują efekt - są z duże. Jak Valery napisał - texami dałbyś rade to wyciągnąć, w tym momencie jest kolorystycznie nie ciekawie ( różowo fioletowy nie ejst moim ulubionym kolorem ale może kwestia gustu) . Druga rzecz, że oprócz kabli na prawej ręce nie bardzo widać że jest to hybryda maszyny z człowiekiem, ogólnie wygląda jak generic soldier, trochę bez charakteru ( jakbyś jeszcze upozował go jakoś?).
Napisano 20 Styczeń 201213 l Widać że masę pracy włożyłeś w tą postać ale coś mi jakoś ona nie gra :/ mało spójna,solidna się wydaje. Albo to ja i mój wstręt do GOW XD
Napisano 20 Styczeń 201213 l Autor Postać nie gra i nie ma co ukrywać :) Brakuje doświadczenia jednakże wszystko przede mną. Co do referki to wzorowałem się na tym czymś: http://img864.imageshack.us/img864/5706/200901204823818large.jpg (daje jako link żeby nikt nie myślał, że to moja praca :))
Napisano 20 Styczeń 201213 l Taa,trzeba troche modeli "napsuć" zanim wyjdzie coś naprawde dobrego:).Działaj dalej.
Napisano 20 Styczeń 201213 l Ale trzeba przyznać że cellshading dał tej postaci sporo na plus. Bardzo mi się z Borderlands kojarzy.
Napisano 21 Styczeń 201213 l Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego taki mały przykład gdzie według mnie przeciętny model wygląda fajnie dzięki teksturce , pozowaniu i oświetleniu. http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325606645-artwork.jpg a tu sculpt http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325607324-artwork-4.jpg
Napisano 24 Styczeń 201213 l Ja bym tam przymknął oko na te tekstury. Ważne , że model został ukończony w terminie:)
Napisano 20 Luty 201213 l Dużo tutaj by zrobiła dobra textura. Masz praktycznie w 80% metalowe części i w żadnym stopniu tego nie podkreśliłeś a szkoda bo to zawsze robi. ...fajna buźka. a i kolorystycznie to kompletna pomyłka.
Napisano 20 Luty 201213 l Nie ma co się rozwodzić nad kolorami i shaderem jak proporcje i anatomia leżą i kwiczą. Części nieorganiczne też jakoś mi nie podchodzą, szczególnie to co się dzieje na prawym przedramieniu. Z czystym sumieniem polecam zostawić ten model i zrobić inny. Serio :)
Napisano 20 Luty 201213 l Autor @Matys: Wzorowałem się na modelu zrobionym przez kogoś innego. Zrobił on również wersję LP z texturami, jednakże jego wersja była brązowo-srebrno-żółta o ile dobrze pamiętam. Mnie się tego typu modele kojarzą z czerwoną zbroją dlatego jest czerwień. W bitwie brałem udział tylko ze względu na iż jest termin który mnie motywuje. Najchętniej bym nie robił na razie textur i zajął się samym rzeźbieniem bo to na razie nie jest na dobrym poziomie :) @woyoooo: Stopy robiłem kilka razy. W końcu się wnerwiłem i zostawiłem bo miałem już dość :) @Tomala: Dlatego wolałbym bitwy bez textur :) Jednakże mnie jest potrzebna motywacja, a tutaj był termin :) W dod. zawsze jakaś odskocznia od robienia głowy za głową :) Ten model zostawiłem już dawno temu (około 1,5 miesiąca). Dzięki za komentarze.
Napisano 22 Luty 201213 l mógłbyś robić własne postacie do borderlands ;) toon bardzo ładnie wygląda, chociaż zgodzę się że model ma potencjał na lepsze tekstury. Mógłbyś kiedyś spróbować wrócić do niego :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto