Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 69
  • Wyświetleń 29,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lepiej! Kiedy proporcje są mocno przerysowane, aż prosi się o cell shading.

Napisano

Fajnie z tym cellshadingiem... ale jest za czerwono, nie ma jeszcze sondy ani nic, daj texturce ze 30 min w PS, trochę kolorami zróżnicuj (śrubo-nito-podobnecosie daj szare np.) i dla mnie totalnie nie siedzą te jasne plamy... wygląda jak zaschnięte brzydkie coś, a nie 'metal wear and tear shiness' ;P cheers

Napisano
  • Autor

Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego.

 

Ostatecznie:

nowy2n.jpg

 

Dzięki wielkie za pomoc i podpowiedzi.

Napisano
Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego.

jest właśnie całkowicie odwrotnie. dobre tex, render i światło są w stanie uratować nawet bardzo zły model. tutaj najprawdopodobniej zabrakło Ci referencji bo wyraźnie widać że nie wiesz co chciałeś uzyskać. paradoksalnie najlepiej wygląda model z postu 44. lepsze światło, lepszy spec, lepszy wybór kolorów. no i przydało by się abyś obejrzał jak wyglądają textury pancerzy w takim UT3, Gears of war albo bulletstorm, tam mają naprawdę świetne tex

Napisano

Głowa i szyja psują efekt - są z duże. Jak Valery napisał - texami dałbyś rade to wyciągnąć, w tym momencie jest kolorystycznie nie ciekawie ( różowo fioletowy nie ejst moim ulubionym kolorem ale może kwestia gustu) . Druga rzecz, że oprócz kabli na prawej ręce nie bardzo widać że jest to hybryda maszyny z człowiekiem, ogólnie wygląda jak generic soldier, trochę bez charakteru ( jakbyś jeszcze upozował go jakoś?).

Napisano

Widać że masę pracy włożyłeś w tą postać ale coś mi jakoś ona nie gra :/ mało spójna,solidna się wydaje.

Albo to ja i mój wstręt do GOW XD

Napisano

Taa,trzeba troche modeli "napsuć" zanim wyjdzie coś naprawde dobrego:).Działaj dalej.

Napisano

Ale trzeba przyznać że cellshading dał tej postaci sporo na plus. Bardzo mi się z Borderlands kojarzy.

Napisano
Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego

 

taki mały przykład gdzie według mnie przeciętny model wygląda fajnie dzięki teksturce , pozowaniu i oświetleniu.

http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325606645-artwork.jpg

 

a tu sculpt

http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325607324-artwork-4.jpg

Napisano

Ja bym tam przymknął oko na te tekstury. Ważne , że model został ukończony w terminie:)

Napisano

Dużo tutaj by zrobiła dobra textura. Masz praktycznie w 80% metalowe części i w żadnym stopniu tego nie podkreśliłeś a szkoda bo to zawsze robi.

...fajna buźka.

a i kolorystycznie to kompletna pomyłka.

Napisano

Nie ma co się rozwodzić nad kolorami i shaderem jak proporcje i anatomia leżą i kwiczą. Części nieorganiczne też jakoś mi nie podchodzą, szczególnie to co się dzieje na prawym przedramieniu. Z czystym sumieniem polecam zostawić ten model i zrobić inny. Serio :)

Napisano
  • Autor

@Matys: Wzorowałem się na modelu zrobionym przez kogoś innego. Zrobił on również wersję LP z texturami, jednakże jego wersja była brązowo-srebrno-żółta o ile dobrze pamiętam. Mnie się tego typu modele kojarzą z czerwoną zbroją dlatego jest czerwień. W bitwie brałem udział tylko ze względu na iż jest termin który mnie motywuje. Najchętniej bym nie robił na razie textur i zajął się samym rzeźbieniem bo to na razie nie jest na dobrym poziomie :)

 

@woyoooo: Stopy robiłem kilka razy. W końcu się wnerwiłem i zostawiłem bo miałem już dość :)

 

@Tomala: Dlatego wolałbym bitwy bez textur :) Jednakże mnie jest potrzebna motywacja, a tutaj był termin :) W dod. zawsze jakaś odskocznia od robienia głowy za głową :) Ten model zostawiłem już dawno temu (około 1,5 miesiąca).

 

Dzięki za komentarze.

Napisano

mógłbyś robić własne postacie do borderlands ;) toon bardzo ładnie wygląda, chociaż zgodzę się że model ma potencjał na lepsze tekstury. Mógłbyś kiedyś spróbować wrócić do niego :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności