Lucek Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Lepiej! Kiedy proporcje są mocno przerysowane, aż prosi się o cell shading.
Dziudziu Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Fajnie z tym cellshadingiem... ale jest za czerwono, nie ma jeszcze sondy ani nic, daj texturce ze 30 min w PS, trochę kolorami zróżnicuj (śrubo-nito-podobnecosie daj szare np.) i dla mnie totalnie nie siedzą te jasne plamy... wygląda jak zaschnięte brzydkie coś, a nie 'metal wear and tear shiness' ;P cheers
mafida Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Mi sie bardziej podoba bez tekstur ale fajnie że skończyłeś:)
Vega Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego. Ostatecznie: Dzięki wielkie za pomoc i podpowiedzi.
Valery Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego. jest właśnie całkowicie odwrotnie. dobre tex, render i światło są w stanie uratować nawet bardzo zły model. tutaj najprawdopodobniej zabrakło Ci referencji bo wyraźnie widać że nie wiesz co chciałeś uzyskać. paradoksalnie najlepiej wygląda model z postu 44. lepsze światło, lepszy spec, lepszy wybór kolorów. no i przydało by się abyś obejrzał jak wyglądają textury pancerzy w takim UT3, Gears of war albo bulletstorm, tam mają naprawdę świetne tex
ultrakaka Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Głowa i szyja psują efekt - są z duże. Jak Valery napisał - texami dałbyś rade to wyciągnąć, w tym momencie jest kolorystycznie nie ciekawie ( różowo fioletowy nie ejst moim ulubionym kolorem ale może kwestia gustu) . Druga rzecz, że oprócz kabli na prawej ręce nie bardzo widać że jest to hybryda maszyny z człowiekiem, ogólnie wygląda jak generic soldier, trochę bez charakteru ( jakbyś jeszcze upozował go jakoś?).
Kruku Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Widać że masę pracy włożyłeś w tą postać ale coś mi jakoś ona nie gra :/ mało spójna,solidna się wydaje. Albo to ja i mój wstręt do GOW XD
Vega Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 Postać nie gra i nie ma co ukrywać :) Brakuje doświadczenia jednakże wszystko przede mną. Co do referki to wzorowałem się na tym czymś: http://img864.imageshack.us/img864/5706/200901204823818large.jpg (daje jako link żeby nikt nie myślał, że to moja praca :))
mafida Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Taa,trzeba troche modeli "napsuć" zanim wyjdzie coś naprawde dobrego:).Działaj dalej.
fletcher Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Ale trzeba przyznać że cellshading dał tej postaci sporo na plus. Bardzo mi się z Borderlands kojarzy.
bakteria Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego taki mały przykład gdzie według mnie przeciętny model wygląda fajnie dzięki teksturce , pozowaniu i oświetleniu. http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325606645-artwork.jpg a tu sculpt http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325607324-artwork-4.jpg
Gemin Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 Ja bym tam przymknął oko na te tekstury. Ważne , że model został ukończony w terminie:)
Matys Napisano 20 Luty 2012 Napisano 20 Luty 2012 Dużo tutaj by zrobiła dobra textura. Masz praktycznie w 80% metalowe części i w żadnym stopniu tego nie podkreśliłeś a szkoda bo to zawsze robi. ...fajna buźka. a i kolorystycznie to kompletna pomyłka.
Tomala Napisano 20 Luty 2012 Napisano 20 Luty 2012 Nie ma co się rozwodzić nad kolorami i shaderem jak proporcje i anatomia leżą i kwiczą. Części nieorganiczne też jakoś mi nie podchodzą, szczególnie to co się dzieje na prawym przedramieniu. Z czystym sumieniem polecam zostawić ten model i zrobić inny. Serio :)
Vega Napisano 20 Luty 2012 Autor Napisano 20 Luty 2012 @Matys: Wzorowałem się na modelu zrobionym przez kogoś innego. Zrobił on również wersję LP z texturami, jednakże jego wersja była brązowo-srebrno-żółta o ile dobrze pamiętam. Mnie się tego typu modele kojarzą z czerwoną zbroją dlatego jest czerwień. W bitwie brałem udział tylko ze względu na iż jest termin który mnie motywuje. Najchętniej bym nie robił na razie textur i zajął się samym rzeźbieniem bo to na razie nie jest na dobrym poziomie :) @woyoooo: Stopy robiłem kilka razy. W końcu się wnerwiłem i zostawiłem bo miałem już dość :) @Tomala: Dlatego wolałbym bitwy bez textur :) Jednakże mnie jest potrzebna motywacja, a tutaj był termin :) W dod. zawsze jakaś odskocznia od robienia głowy za głową :) Ten model zostawiłem już dawno temu (około 1,5 miesiąca). Dzięki za komentarze.
Arthus Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 mógłbyś robić własne postacie do borderlands ;) toon bardzo ładnie wygląda, chociaż zgodzę się że model ma potencjał na lepsze tekstury. Mógłbyś kiedyś spróbować wrócić do niego :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się