AkkA Napisano 21 Listopad 2011 Napisano 21 Listopad 2011 (edytowane) Kolega Bruneq z inspiracji kolegi Krystiana podsunol mi swietny pomysl na gun'a z Blade Runner'a do minibitwy ;), niewiem czy dam rade skonczyc bo czasu teraz niemam nawet zaczac ale termin dlugi wiec moze dam rade.Uploaded with ImageShack.us Edytowane 3 Styczeń 2012 przez AkkA
Creator Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 ok stary, nie spiernicz tego :P to mój ulubiony film :D
Valery Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 o japierdziele, ale fajny gun z recyklingu :) głupio się przyznać ale Blade Runnera nie oglądałem :/
Bruneq Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 (edytowane) spoko Valery, głupio to sie przyznać ze sie po 15 minutach na nim usnęło:P dlatego sie nie przyznam :D Edytowane 22 Listopad 2011 przez Bruneq
Gość e=mc^2 Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 działaj działaj Artur, teraz to będę się tak troszkę czuł jak ojciec tego guna;) ( ale i tak go chyba sobie też zrobię, bo fajny jest;)
Bruneq Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 Krystian, wychodzi na to ze obaj jestesmy jego ojcami...
comander_barnik Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 kurcze, to już wiem skąd wzięli design tego pistoletu do F New Vegas... tak, ja tez nie widziałem Bladerunner'a : )
Valery Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 to w takim razie ja daję Ci błogosławieństwo i co za tym, zostaję ojcem chrzestnym
AkkA Napisano 11 Grudzień 2011 Autor Napisano 11 Grudzień 2011 powoli zabieram sie za ten model, narazie poczatek HP ;)
ledyr Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 bardzo fajny :) znalazlem pare drobiazgow mimo wszystko 1 - jakis babol ci sie zrobił 2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce 3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)
AkkA Napisano 15 Grudzień 2011 Autor Napisano 15 Grudzień 2011 bardzo fajny :) 1 - jakis babol ci sie zrobił 2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce 3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :) racja, takich baboli jest kilka :D, do reszty elementow jeszcze wroce jak juz wszystkie elementy bede mial skonczone
AkkA Napisano 18 Grudzień 2011 Autor Napisano 18 Grudzień 2011 HP skonczone, moze cos jeszcze podlubie gdy bede przepalal, narazie wystarczy.
Karkosik Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 Bez kitu, zmiazdzyłeś - znowu. Swietny model, mozna to poznać po tym ze bez materiału juz miazdzy jajka:D Prezentacja tez fajna:D Kurde przeciez jak Ty zrobisz do tego teksturki to juz .... nie bedzie czego miazdzyć ;) ja daje 5 gwiazdek bo normalnie szacun:D
Gość fishinthewater Napisano 20 Grudzień 2011 Napisano 20 Grudzień 2011 Hp na wypasie nie ma to tamto. pzdr.
ledyr Napisano 23 Grudzień 2011 Napisano 23 Grudzień 2011 poka siatexa do tej raczki, jestem ciekaw jak to tam wyglada :)
AkkA Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 (edytowane) skonczone low poly z przepalonymi normal map'ami, wyszlo w 4575 tris, mysle ze dalo by sie zejsc ponizej 4000 ale jest w limicie i czsu na kombinowanie mi szkoda ;) Edytowane 29 Grudzień 2011 przez AkkA
Valery Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 za nie wykozystane tris powinny byc dodatkowe punkty. np za każde zaoszczedzone 500 tris + 1 punkt w głosowaniu
n-pigeon Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 @AkkA Zacnie, zacnie, czekam na final ;] @Valery Hmm, no to namaluje pistolet w pixelach na trójkącie :D wygram samymi punkami za oszczędność :D hehe
AkkA Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 Dziekuje wszystkim za komentarze, troche sie juz znudzile ta giwerka wiec trzeba konczyc;)
Kubajaniak Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Co tu dużo pisać... wyszło super. Najbardziej mi się spodobał napis "Made in Poland" zamiast Austria :) Jest jednak oprócz tego jedna niezgodność ze zdjęciem. Model jest odbity w lustrze ;)
ledyr Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Jest fajnie ale nie gniecie jaj tak jak w poprzedniej bitwie, umiesz robić jeszcze lepsze tekstury majster wiec moglbys zrobic to lepiej a pamietaj ze ja tez startuje xP
Bruneq Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 ...a pamietaj ze ja tez startuje xP tez mi proba motywacji :P i tak nie skonczysz cieniasie ;)
ultrakaka Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Kozacko, teksturki fajne model fajny, narazie najlepsza praca moim zdaniem.
Gemin Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Najlepsza praca z niewielu ukończonych na czas. Jak dla mnie już za samo to powinny być plusy.
Dante41k Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 Czy ktoś mógłby mi wskazać tutorial w jaki sposób zrobić taką wspaniałą rękojeść? Chodzi mi o tą chropowatą powierzchnię rękojeści.
Gemin Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę. Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie. Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778 Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".
Chico Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę. Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie. Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778 Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap". szacun, ze Ci sie tak chcialo... gratki dobrego modelu
Gemin Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Dzięki Chico. Po prostu staram się. W takiej sytuacji czuję się trochę niezręcznie. Nie mój wątek a chwali się moją pracę. Na szczęście startuję w innej kategorii :D 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się