Jump to content
AkkA

Bitwa 30 Broń:Blade Runner Gun

Recommended Posts

Kolega Bruneq z inspiracji kolegi Krystiana podsunol mi swietny pomysl na gun'a z Blade Runner'a do minibitwy ;), niewiem czy dam rade skonczyc bo czasu teraz niemam nawet zaczac ale termin dlugi wiec moze dam rade.bladerunnergun.jpgUploaded with ImageShack.us

Edited by AkkA

Share this post


Link to post
Share on other sites

o japierdziele, ale fajny gun z recyklingu :) głupio się przyznać ale Blade Runnera nie oglądałem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko Valery, głupio to sie przyznać ze sie po 15 minutach na nim usnęło:P dlatego sie nie przyznam :D

Edited by Bruneq

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest e=mc^2

działaj działaj Artur, teraz to będę się tak troszkę czuł jak ojciec tego guna;) ( ale i tak go chyba sobie też zrobię, bo fajny jest;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest e=mc^2

heehee no to mamy trójkącik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to w takim razie ja daję Ci błogosławieństwo i co za tym, zostaję ojcem chrzestnym

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo fajny :)

znalazlem pare drobiazgow mimo wszystko

akka.jpg

1 - jakis babol ci sie zrobił

2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce

3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P

 

takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bardzo fajny :)

 

1 - jakis babol ci sie zrobił

2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce

3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P

 

takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)

 

racja, takich baboli jest kilka :D, do reszty elementow jeszcze wroce jak juz wszystkie elementy bede mial skonczone

Share this post


Link to post
Share on other sites

HP skonczone, moze cos jeszcze podlubie gdy bede przepalal, narazie wystarczy.

 

brghp3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kitu, zmiazdzyłeś - znowu. Swietny model, mozna to poznać po tym ze bez materiału juz miazdzy jajka:D Prezentacja tez fajna:D Kurde przeciez jak Ty zrobisz do tego teksturki to juz .... nie bedzie czego miazdzyć ;) ja daje 5 gwiazdek bo normalnie szacun:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest e=mc^2

fajne fajne, dajesz dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fishinthewater

Hp na wypasie nie ma to tamto.

 

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skonczone low poly z przepalonymi normal map'ami, wyszlo w 4575 tris, mysle ze dalo by sie zejsc ponizej 4000 ale jest w limicie i czsu na kombinowanie mi szkoda ;)

 

brglowpoly.jpg

Edited by AkkA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy