Posted November 21, 201113 yr Kolega Bruneq z inspiracji kolegi Krystiana podsunol mi swietny pomysl na gun'a z Blade Runner'a do minibitwy ;), niewiem czy dam rade skonczyc bo czasu teraz niemam nawet zaczac ale termin dlugi wiec moze dam rade.Uploaded with ImageShack.us Edited January 3, 201213 yr by AkkA
November 22, 201113 yr o japierdziele, ale fajny gun z recyklingu :) głupio się przyznać ale Blade Runnera nie oglądałem :/
November 22, 201113 yr spoko Valery, głupio to sie przyznać ze sie po 15 minutach na nim usnęło:P dlatego sie nie przyznam :D Edited November 22, 201113 yr by Bruneq
November 22, 201113 yr działaj działaj Artur, teraz to będę się tak troszkę czuł jak ojciec tego guna;) ( ale i tak go chyba sobie też zrobię, bo fajny jest;)
November 22, 201113 yr kurcze, to już wiem skąd wzięli design tego pistoletu do F New Vegas... tak, ja tez nie widziałem Bladerunner'a : )
November 22, 201113 yr to w takim razie ja daję Ci błogosławieństwo i co za tym, zostaję ojcem chrzestnym
December 15, 201113 yr bardzo fajny :) znalazlem pare drobiazgow mimo wszystko 1 - jakis babol ci sie zrobił 2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce 3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)
December 15, 201113 yr Author bardzo fajny :) 1 - jakis babol ci sie zrobił 2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce 3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :) racja, takich baboli jest kilka :D, do reszty elementow jeszcze wroce jak juz wszystkie elementy bede mial skonczone
December 18, 201113 yr Author HP skonczone, moze cos jeszcze podlubie gdy bede przepalal, narazie wystarczy.
December 18, 201113 yr Bez kitu, zmiazdzyłeś - znowu. Swietny model, mozna to poznać po tym ze bez materiału juz miazdzy jajka:D Prezentacja tez fajna:D Kurde przeciez jak Ty zrobisz do tego teksturki to juz .... nie bedzie czego miazdzyć ;) ja daje 5 gwiazdek bo normalnie szacun:D
December 29, 201113 yr Author skonczone low poly z przepalonymi normal map'ami, wyszlo w 4575 tris, mysle ze dalo by sie zejsc ponizej 4000 ale jest w limicie i czsu na kombinowanie mi szkoda ;) Edited December 29, 201113 yr by AkkA
December 29, 201113 yr za nie wykozystane tris powinny byc dodatkowe punkty. np za każde zaoszczedzone 500 tris + 1 punkt w głosowaniu
December 30, 201113 yr @AkkA Zacnie, zacnie, czekam na final ;] @Valery Hmm, no to namaluje pistolet w pixelach na trójkącie :D wygram samymi punkami za oszczędność :D hehe
January 3, 201213 yr Author Dziekuje wszystkim za komentarze, troche sie juz znudzile ta giwerka wiec trzeba konczyc;)
January 4, 201213 yr Co tu dużo pisać... wyszło super. Najbardziej mi się spodobał napis "Made in Poland" zamiast Austria :) Jest jednak oprócz tego jedna niezgodność ze zdjęciem. Model jest odbity w lustrze ;)
January 4, 201213 yr Jest fajnie ale nie gniecie jaj tak jak w poprzedniej bitwie, umiesz robić jeszcze lepsze tekstury majster wiec moglbys zrobic to lepiej a pamietaj ze ja tez startuje xP
January 4, 201213 yr ...a pamietaj ze ja tez startuje xP tez mi proba motywacji :P i tak nie skonczysz cieniasie ;)
January 9, 201213 yr Najlepsza praca z niewielu ukończonych na czas. Jak dla mnie już za samo to powinny być plusy.
January 13, 201213 yr Czy ktoś mógłby mi wskazać tutorial w jaki sposób zrobić taką wspaniałą rękojeść? Chodzi mi o tą chropowatą powierzchnię rękojeści.
January 14, 201213 yr Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę. Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie. Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778 Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".
January 14, 201213 yr Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę. Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie. Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778 Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap". szacun, ze Ci sie tak chcialo... gratki dobrego modelu
January 18, 201213 yr Dzięki Chico. Po prostu staram się. W takiej sytuacji czuję się trochę niezręcznie. Nie mój wątek a chwali się moją pracę. Na szczęście startuję w innej kategorii :D
Create an account or sign in to comment