Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolega Bruneq z inspiracji kolegi Krystiana podsunol mi swietny pomysl na gun'a z Blade Runner'a do minibitwy ;), niewiem czy dam rade skonczyc bo czasu teraz niemam nawet zaczac ale termin dlugi wiec moze dam rade.bladerunnergun.jpgUploaded with ImageShack.us

Edytowane przez AkkA

  • Odpowiedzi 38
  • Wyświetleń 15,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o japierdziele, ale fajny gun z recyklingu :) głupio się przyznać ale Blade Runnera nie oglądałem :/

Napisano

spoko Valery, głupio to sie przyznać ze sie po 15 minutach na nim usnęło:P dlatego sie nie przyznam :D

Edytowane przez Bruneq

Napisano

działaj działaj Artur, teraz to będę się tak troszkę czuł jak ojciec tego guna;) ( ale i tak go chyba sobie też zrobię, bo fajny jest;)

Napisano

heehee no to mamy trójkącik ;)

Napisano

to w takim razie ja daję Ci błogosławieństwo i co za tym, zostaję ojcem chrzestnym

Napisano
  • Autor

powoli zabieram sie za ten model, narazie poczatek HP ;)brghp01.jpg

Napisano

bardzo fajny :)

znalazlem pare drobiazgow mimo wszystko

akka.jpg

1 - jakis babol ci sie zrobił

2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce

3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P

 

takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)

Napisano
  • Autor
bardzo fajny :)

 

1 - jakis babol ci sie zrobił

2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce

3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P

 

takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)

 

racja, takich baboli jest kilka :D, do reszty elementow jeszcze wroce jak juz wszystkie elementy bede mial skonczone

Napisano
  • Autor

HP skonczone, moze cos jeszcze podlubie gdy bede przepalal, narazie wystarczy.

 

brghp3.jpg

Napisano

Bez kitu, zmiazdzyłeś - znowu. Swietny model, mozna to poznać po tym ze bez materiału juz miazdzy jajka:D Prezentacja tez fajna:D Kurde przeciez jak Ty zrobisz do tego teksturki to juz .... nie bedzie czego miazdzyć ;) ja daje 5 gwiazdek bo normalnie szacun:D

Napisano

fajne fajne, dajesz dalej

Napisano

Hp na wypasie nie ma to tamto.

 

pzdr.

Napisano
  • Autor

skonczone low poly z przepalonymi normal map'ami, wyszlo w 4575 tris, mysle ze dalo by sie zejsc ponizej 4000 ale jest w limicie i czsu na kombinowanie mi szkoda ;)

 

brglowpoly.jpg

Edytowane przez AkkA

Napisano

za nie wykozystane tris powinny byc dodatkowe punkty. np za każde zaoszczedzone 500 tris + 1 punkt w głosowaniu

Napisano

@AkkA

 

Zacnie, zacnie, czekam na final ;]

 

@Valery

 

Hmm, no to namaluje pistolet w pixelach na trójkącie :D wygram samymi punkami za oszczędność :D hehe

Napisano
  • Autor

Dziekuje wszystkim za komentarze, troche sie juz znudzile ta giwerka wiec trzeba konczyc;)

 

bladerunnergunendakka.jpg

Napisano

Co tu dużo pisać... wyszło super. Najbardziej mi się spodobał napis "Made in Poland" zamiast Austria :) Jest jednak oprócz tego jedna niezgodność ze zdjęciem. Model jest odbity w lustrze ;)

Napisano

Jest fajnie ale nie gniecie jaj tak jak w poprzedniej bitwie, umiesz robić jeszcze lepsze tekstury majster wiec moglbys zrobic to lepiej a pamietaj ze ja tez startuje xP

Napisano
...a pamietaj ze ja tez startuje xP

 

tez mi proba motywacji :P i tak nie skonczysz cieniasie ;)

Napisano

Najlepsza praca z niewielu ukończonych na czas. Jak dla mnie już za samo to powinny być plusy.

Napisano

Czy ktoś mógłby mi wskazać tutorial w jaki sposób zrobić taką wspaniałą rękojeść? Chodzi mi o tą chropowatą powierzchnię rękojeści.

Napisano

Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę.

Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie.

Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778

Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".

Napisano
Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę.

Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie.

Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778

Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".

 

szacun, ze Ci sie tak chcialo...

 

gratki dobrego modelu

Napisano

Dzięki Chico. Po prostu staram się.

W takiej sytuacji czuję się trochę niezręcznie. Nie mój wątek a chwali się moją pracę.

Na szczęście startuję w innej kategorii :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności