Napisano 21 Listopad 201113 l Kolega Bruneq z inspiracji kolegi Krystiana podsunol mi swietny pomysl na gun'a z Blade Runner'a do minibitwy ;), niewiem czy dam rade skonczyc bo czasu teraz niemam nawet zaczac ale termin dlugi wiec moze dam rade.Uploaded with ImageShack.us Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez AkkA
Napisano 22 Listopad 201113 l o japierdziele, ale fajny gun z recyklingu :) głupio się przyznać ale Blade Runnera nie oglądałem :/
Napisano 22 Listopad 201113 l spoko Valery, głupio to sie przyznać ze sie po 15 minutach na nim usnęło:P dlatego sie nie przyznam :D Edytowane 22 Listopad 201113 l przez Bruneq
Napisano 22 Listopad 201113 l działaj działaj Artur, teraz to będę się tak troszkę czuł jak ojciec tego guna;) ( ale i tak go chyba sobie też zrobię, bo fajny jest;)
Napisano 22 Listopad 201113 l kurcze, to już wiem skąd wzięli design tego pistoletu do F New Vegas... tak, ja tez nie widziałem Bladerunner'a : )
Napisano 22 Listopad 201113 l to w takim razie ja daję Ci błogosławieństwo i co za tym, zostaję ojcem chrzestnym
Napisano 15 Grudzień 201113 l bardzo fajny :) znalazlem pare drobiazgow mimo wszystko 1 - jakis babol ci sie zrobił 2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce 3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :)
Napisano 15 Grudzień 201113 l Autor bardzo fajny :) 1 - jakis babol ci sie zrobił 2- troche inny przkroj ma na refce ten element, fajniej taki obly ksztalt bedzie sie renderowal, spec fajniej bedize po nim latal wiec w sumie warto zrobic tutaj jak na refce 3 - bardziej wyczamferowany ten element jest na refce :P takie czepialstwo ale model jest na takim poziomie ze nic innego nie mozna wymyslic :) racja, takich baboli jest kilka :D, do reszty elementow jeszcze wroce jak juz wszystkie elementy bede mial skonczone
Napisano 18 Grudzień 201113 l Autor HP skonczone, moze cos jeszcze podlubie gdy bede przepalal, narazie wystarczy.
Napisano 18 Grudzień 201113 l Bez kitu, zmiazdzyłeś - znowu. Swietny model, mozna to poznać po tym ze bez materiału juz miazdzy jajka:D Prezentacja tez fajna:D Kurde przeciez jak Ty zrobisz do tego teksturki to juz .... nie bedzie czego miazdzyć ;) ja daje 5 gwiazdek bo normalnie szacun:D
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor skonczone low poly z przepalonymi normal map'ami, wyszlo w 4575 tris, mysle ze dalo by sie zejsc ponizej 4000 ale jest w limicie i czsu na kombinowanie mi szkoda ;) Edytowane 29 Grudzień 201113 l przez AkkA
Napisano 29 Grudzień 201113 l za nie wykozystane tris powinny byc dodatkowe punkty. np za każde zaoszczedzone 500 tris + 1 punkt w głosowaniu
Napisano 30 Grudzień 201113 l @AkkA Zacnie, zacnie, czekam na final ;] @Valery Hmm, no to namaluje pistolet w pixelach na trójkącie :D wygram samymi punkami za oszczędność :D hehe
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor Dziekuje wszystkim za komentarze, troche sie juz znudzile ta giwerka wiec trzeba konczyc;)
Napisano 4 Styczeń 201213 l Co tu dużo pisać... wyszło super. Najbardziej mi się spodobał napis "Made in Poland" zamiast Austria :) Jest jednak oprócz tego jedna niezgodność ze zdjęciem. Model jest odbity w lustrze ;)
Napisano 4 Styczeń 201213 l Jest fajnie ale nie gniecie jaj tak jak w poprzedniej bitwie, umiesz robić jeszcze lepsze tekstury majster wiec moglbys zrobic to lepiej a pamietaj ze ja tez startuje xP
Napisano 4 Styczeń 201213 l ...a pamietaj ze ja tez startuje xP tez mi proba motywacji :P i tak nie skonczysz cieniasie ;)
Napisano 4 Styczeń 201213 l Kozacko, teksturki fajne model fajny, narazie najlepsza praca moim zdaniem.
Napisano 9 Styczeń 201213 l Najlepsza praca z niewielu ukończonych na czas. Jak dla mnie już za samo to powinny być plusy.
Napisano 13 Styczeń 201213 l Czy ktoś mógłby mi wskazać tutorial w jaki sposób zrobić taką wspaniałą rękojeść? Chodzi mi o tą chropowatą powierzchnię rękojeści.
Napisano 14 Styczeń 201213 l Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę. Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie. Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778 Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".
Napisano 14 Styczeń 201213 l Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę. Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie. Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778 Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap". szacun, ze Ci sie tak chcialo... gratki dobrego modelu
Napisano 18 Styczeń 201213 l Dzięki Chico. Po prostu staram się. W takiej sytuacji czuję się trochę niezręcznie. Nie mój wątek a chwali się moją pracę. Na szczęście startuję w innej kategorii :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto