Napisano 28 Listopad 201113 l Z chęcią podzielę się otoczeniem :D co prawda nie miałem okazji jeszcze tego skończyć, projekt leży dlatego mogę oddać te modele w dobre ręce. Inicjatywa szczytna nie mam pojęcia czy się uda, ale poszperam jeszcze po dysku.
Napisano 28 Listopad 201113 l Arthus, taka wizja prehistorycznego 3d?? XD btw. królika nie mam na dysku :/
Napisano 29 Listopad 201113 l Poszperam i też mogę coś dorzucić. Pomysł fajny tylko żeby się na pomyśle nie skończyło. Pozdrawiam
Napisano 29 Listopad 201113 l Ja chętnie przyłącze się do projektu z jakimiś prostymi modelami/wypełniaczami planu
Napisano 29 Listopad 201113 l Fajny pomysł, mogę coś po animować jak będę miał wolniej. Ode mnie dwóch idiotów i ślimak jeśli się przydadzą. Coś jeszcze znajdę to dorzucę.
Napisano 29 Listopad 201113 l No dajcie znać czy projekt rozwinie się dalej. Bo naprawdę mogę stworzyć podforum i może tam zrobi się szereg wątków do zbierania tych materiałach jakimiś kategoriami np. pojazdy, postacie, budynki, tła ... łatwiej będzie później w tym grzebać.
Napisano 29 Listopad 201113 l Widzę sporo ciekawych rzeczy się pojawiło, cieszy, że sama inicjatywa wzbudziła zainteresowanie, choć na razie tylko grafików.. No właśnie, ktoś jeszcze może wspomóc projekt od strony "technicznej"? U mnie w najbliższych miesiącach będzie trochę krucho z ilością wolnego czasu, więc jakaś pomoc w tym względzie by się przydała ;)
Napisano 29 Listopad 201113 l Ja też dorzucę swoje 3 grosze :) Jak będzie wiadomo do kogo to wysyłać to dajcie znać.
Napisano 30 Listopad 201113 l Jak dla nauki to ja się pisze w 100%! Możesz mnie dopisać do listy i się odezwać ;) Btw najfajniej jak by ktoś dał z góry jakiś pomysł i grupowo byśmy zaczeli działać modele pod concepty pierw itd ;) to byłby niezły fun dopiero!
Napisano 2 Grudzień 201113 l Ja z Maxem dopiero zaczynam, póki co zrobiłem tylko 4 modele, ale skoro wszyscy mogą dodawać, to czemu nie? Ode mnie takie skrzyneczki: http://i.imgur.com/3vBWV.jpg
Napisano 5 Grudzień 201113 l I jak to wygląda. Coś ucichło. Ehh... a szkoda. Nie powiem, wierzyłem w tej projekt.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Adek ja proponuje założyć jednak nowy wątek lub jakiś pododział, zrobić jakieć wątki na modele, pomysły itd. bo na razie ludzie tylko piszą jaki to fajny projekt, że to , że tamto, a tak na prawdę wszystko stoi w miejscu... Zmobilizować ludzi trzeba. Sam bym coś może podziałał z tymi modelami czy cuś, ale jak tak to ma wyglądać to chyba nawet czasu szkoda tracić bo nikt nic nie robi... Ludziska zaciśnijmy jednak zęby i do roboty bo potencjał jest wielki.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Adek, no trochę osób odpowiedziało, poddział i lekka reklama bardzo by się przydała. Tylko niech Reanimator przeleci ten temat i sprecyzuje jak to ma się nazywać, w końcu główny pomysłodawca :) Tak jak xmass napisał, modele, pomysły, scenariusze, concepty leciały by do osobnych tematów a teraz wszystko idzie do jednego worka i tak naprawdę nikt nie wie co się dzieje i dlatego wszystko stoi.Można by nawet zrobić jakieś tutoriale specjalnie pod GA aby nawet nowi w tym temacie mogli dla "nauki" robić dość dobre modele.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Autor Hej. Ogarniam chwilowo UDK, zeby zobaczyć z czym do ludzi. Przez chwile myslalem o CryEnginie, ale mniej osob go zna, a po drugie lezy i kwiczy system exportu/importu kamery. W weekend usiade i spisze co i jak.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Spoko. Jak będzie decyzja tworzymy podforum i bedziecie mieli wszystko jak trzeba.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Fajna inicjatywa wyszła, moge udostepnić trochę starego, zapomnianego stuffu. Bardzo stary model, ostatnia data sava to 09/2009 jeszcze z czasów nauki modelowania. Teksturami się niestety nie zajmuje i praktycznie moje wszystkie modele kończą się na lambercie lub renderze AO. W projekcie mogę zająć się riggingiem i animacją. Najstarszy weteran pamięta jeszcze 2007 rok, mogę też dorzucić zriggowany w 3dsMax model Bazyliszka i kanion z tła z mojej starej animacji, "pokochanej" przez użytkowników forum max3d :) Trochę zwierzaczków, także baaaardzo stare, oczywiście brak tekstur. na sam koniec moge dorzucić postać ze starego reela, tylko tutaj ciężko będzie z optymalizacją plik z riggiem waży jakieś 500MB. Edytowane 7 Grudzień 201113 l przez mayamak
Napisano 14 Grudzień 201113 l Zajebisty pomysł! :) Co do graficznej spójności to wiele załatwią szadery, oświetlenie i trochę tweeku tekstur suwakami w PSie. Warto jakby zajęła się tym jedna osoba ogarniająca UDKa i powinno być spoko. Pewnie też jakiegoś ludka wrzucę za jakiś czas. Lubie patrzeć jak moje modele ożywają animowane przez kogoś. :) Chętnie mogę poćwiczyć teksturowanie i skinowanie innych modeli. Postaci, propy czy enviro- wsio rawno. Mayamak, Kotisded- Pamiętajcie że mowa o gameartowych modelach które maja byś wyświetlane w silniku. Waszym modelom trzeba by zrobić retopo i wypalić mapki.
Napisano 14 Grudzień 201113 l Ja również chętnie wrzucę model :) Jednakże jak skończę. Tą kobitkę bym musiał skończyć ponieważ nie ma LP i textur. To się raczej nie nadaje ze względu na LP. Nad tym teraz pracuje i jak skończę to chętnie się tym podzielę. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto