COR Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 (edytowane) Cześć! Nazywam się Łukasz, jestem studentem architektury a dp zajmuję się w wolnych chwilach, Dorzucam na początek starsze prace, mam jeszcze do nich sentyment pierwszego Bamboo Fun;) [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] na koniec dzisiaj prawie skończona ilustracja, prawie bo straciłem wenkę i pójdzie narazie na bok:P edit: niech mi ktoś jeszcze powie jak się robi miniaturki, albo jaką rozdziałkę rzucać żeby dobrze się oglądało prace Edytowane 10 Lipiec 2015 przez COR
takashmen Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 witam na forum z jakiego okresu czasu są te prace, robisz wszystko jak należy są kopie mistrzów, screen capy, coś z głowy cartoony to twoje? o martwe nie pytam bo pewnie na studiach przez pierwszy rok tylko to... tak BTW który rok?
COR Napisano 7 Wrzesień 2012 Autor Napisano 7 Wrzesień 2012 chyba tylko pierwsza praca jest sprzed roku potem przeżyłem zgubienie rysika, mniej więcej w sesyjnym czasie kupiłem nowy tablet, więc reszta prac to szkice robione w ciągu ostatnich dwóch miesięcy (nie chciałem śmiecić mniej znaczącymi rysunami i szkicami, je na bieżąco umieszczałem na blogu http://pansienkiewicz.blogspot.com/ ) W cartoony i ilustracje bawię się teraz, pomysły z bańki:). A i na uczelni zaczynam trzeci rok (jak mnie sesja nie doścignie:P)
COR Napisano 10 Wrzesień 2012 Autor Napisano 10 Wrzesień 2012 (edytowane) kilka postaci z bańki kilkuminutówek [/img] [/img] z tygodniowego speedpaintingu [/img] i coś mnie jeszcze z tymi rybami wczoraj naszło tuż przed zasnięciem [/img] Edytowane 29 Październik 2013 przez COR
mrBone Napisano 10 Wrzesień 2012 Napisano 10 Wrzesień 2012 Ciekawie dzieje się w Twojej teczce ;) Rekin przyjemnie wyszedł. Szkoda tylko, że uciachałeś mu płetwę ogonową :> Ale moim zdaniem się nie sugeruj, świeżak ze mnie :P