Skocz do zawartości

Scena: Wiedźmin


PLS

Rekomendowane odpowiedzi

Pracę wykonałem już jakiś czas temu. Przed tym odświeżałem sobie sagę razem z grami i audiobookiem - stąd pomysł na dość szybkie zwizualizowanie sobie Geralta;] Baza wszystkiego tradycyjnie wykonana w maxie, później dłubane w ZBrushu i z powrotem wrzucone do maxa aby wyrenderować VRayem.

 

wiedzminpb.jpg

 

 

ZBrush

 

zbwiedzminpb.th.jpg

 

 

edit:

Nieco inna wersja twarzy

 

glowa01.jpg

Edytowane przez PLS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo dobra robota i wiarygodna postać. Gratulacje!

 

Co do wad to faktycznie buźka i miecz mogłyby mieć lepsze shadery, a nadgarstek dziwnie wygięty - nie da się tak zrobić.

Widzę że nowe funkcje zbrusha z curvesami już obczajone;) A te wlosy to hair'n'fur zconvertowane ze zbrushowych jak rozumiem?

 

BTW. Jak słuchałeś tych nowych audiobooków to nie dziwię się że cie więło na zrobienie Geralta. Banaszyk wprowadził do wiedźmina nową jakość;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za opinie. Pracę robiłem trochę na szybko, więc jest tu masa niedoskonałości. Na materiał twarzy poświęciłem w ogóle chyba najmniej czasu. Raczej już bym tego nie dokańczał, więc pomyślałem, że taką wrzucę. Znając życie, gdybym chciał to dokończyć to pewnie odłożyłbym na bok i już więcej do tego nie wrócił - tak już bywało wiele razy;]

 

@Lucek

Włosy to kombinacja samego fibermesh. Maxowy Hair and Fur fajnie się sprawdza w przypadku krótkich włosów, z długimi zaczyna się większa zabawa, dlatego jak już ZBrush daje możliwość zabawy z włosami to wolę wybrać jego;]

Audiobook Wiedźmina rzeczywiście kopie zadki. Świetnie się tego słucha i aż żal bierze, że tak wolno to nagrywają. Krew Elfów pojawi się w przyszłym roku, a na Czas Pogardy trzeba będzie znowu czekać i czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetne człowieniu! fajna wizja Geralta, w renderze brakuje mi tylko postprodukcji w szopie, wzbogacenia kolorów, zwłaszcza w cieniu, wydobycia walorowo ręki wyciągającej miecz bo trochę zlewa się z tłem, ale naprawdę dobra robota, patrzę z perspektywy początkującego w 3d studio... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajowska pracka, porządne modelowanie;)

 

jeśli miałbym się czepiać, to moim zdaniem twarz w finalnym renderze traci przez światło które ustawiłeś, sculpt twarzy jest fajny co widac na screenie z ZB ale światełko go niejako spłaszcza, też jest to troche wina shaderu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No swietna pracka! Jak poprzednicy, troszke oswietlenie sie pogubilo i smiaaaalo mozna bylo jeszcze przy postpro posiedziec ;)

Sorki, ze tak bez uprzedzenia ale moze lepiej bedzie obrazowalo to co mam na mysli pokazanie overa, generalnie ujednolicilbym swiatlo, ktore wg mnie troche niekonsekwentnie sie rozklada (zwlaszca odciagajcy uwage lancuch i wszechobecne blyszczki, elementy pancerza ktore zatracaja oswietlenie bryly calego Geralta przez co sie splaszcza troche, i doswietlil stworka bo z pierwszej chwili nie wiedzialem ze tam w ogole cos jest myslac ze to drzewo ;) Pozdro!

 

34oq4nn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca oczywiście jest świetna , natomiast Geralt jest do bani sorry jako miłośnik literatury Sapkowskiego to nie leży mi ten siwy łeb jednak był białowłosy a i blizna na twarzy, jednak była inna i szczerze jak byś tego nie zatytułował wiedźmin to można by przypisać pod to każdego zabijakę, a oczy są do bani jak byś chciał dobrze odwzorować oko Geralta to zobacz oczy wilków(teczówki) i nałóż na to kocia źrenicę ;)

Edytowane przez shadowsexpe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności