PLS Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 (edytowane) Pracę wykonałem już jakiś czas temu. Przed tym odświeżałem sobie sagę razem z grami i audiobookiem - stąd pomysł na dość szybkie zwizualizowanie sobie Geralta;] Baza wszystkiego tradycyjnie wykonana w maxie, później dłubane w ZBrushu i z powrotem wrzucone do maxa aby wyrenderować VRayem. ZBrush edit: Nieco inna wersja twarzy Edytowane 26 Wrzesień 2012 przez PLS
Miłosz3ds Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Całkiem ładnie wygląda :) Ale powiem Ci że dopiero po chwili zauważyłem stworka. Myślałem że o drzewo się opiera :D
Coyote Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 podoba mi się ubranie naprawdę fajny detal ale twarz za bardzo plastikowo wygląda i włosy mocno odstają.
Lucek Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Bardzo dobra robota i wiarygodna postać. Gratulacje! Co do wad to faktycznie buźka i miecz mogłyby mieć lepsze shadery, a nadgarstek dziwnie wygięty - nie da się tak zrobić. Widzę że nowe funkcje zbrusha z curvesami już obczajone;) A te wlosy to hair'n'fur zconvertowane ze zbrushowych jak rozumiem? BTW. Jak słuchałeś tych nowych audiobooków to nie dziwię się że cie więło na zrobienie Geralta. Banaszyk wprowadził do wiedźmina nową jakość;)
PLS Napisano 25 Wrzesień 2012 Autor Napisano 25 Wrzesień 2012 Dzięki wielkie za opinie. Pracę robiłem trochę na szybko, więc jest tu masa niedoskonałości. Na materiał twarzy poświęciłem w ogóle chyba najmniej czasu. Raczej już bym tego nie dokańczał, więc pomyślałem, że taką wrzucę. Znając życie, gdybym chciał to dokończyć to pewnie odłożyłbym na bok i już więcej do tego nie wrócił - tak już bywało wiele razy;] @Lucek Włosy to kombinacja samego fibermesh. Maxowy Hair and Fur fajnie się sprawdza w przypadku krótkich włosów, z długimi zaczyna się większa zabawa, dlatego jak już ZBrush daje możliwość zabawy z włosami to wolę wybrać jego;] Audiobook Wiedźmina rzeczywiście kopie zadki. Świetnie się tego słucha i aż żal bierze, że tak wolno to nagrywają. Krew Elfów pojawi się w przyszłym roku, a na Czas Pogardy trzeba będzie znowu czekać i czekać.
gregory Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 wiedzimin jak prawdziwy:) wlaśnie kończę trzeci tom sagi:D
tr3buh Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 szczerze to nie podoba mi sie twarz Geralta, przypomina mi za bardzo http://www.youtube.com/watch?v=il4VIP98lzk ;P ale to twoja własna wizja zapewne, ja nie czytałem książek i dla mnie twarz Geralta z gry wygląda najlepiej
Lucek Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 Niestety Geralt z gry to zupełnie inna osoba niż Geralt z książek.
Rotcore Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 świetne człowieniu! fajna wizja Geralta, w renderze brakuje mi tylko postprodukcji w szopie, wzbogacenia kolorów, zwłaszcza w cieniu, wydobycia walorowo ręki wyciągającej miecz bo trochę zlewa się z tłem, ale naprawdę dobra robota, patrzę z perspektywy początkującego w 3d studio... pozdro
pietrius Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 Fajowska pracka, porządne modelowanie;) jeśli miałbym się czepiać, to moim zdaniem twarz w finalnym renderze traci przez światło które ustawiłeś, sculpt twarzy jest fajny co widac na screenie z ZB ale światełko go niejako spłaszcza, też jest to troche wina shaderu.
DaRoZ Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 No swietna pracka! Jak poprzednicy, troszke oswietlenie sie pogubilo i smiaaaalo mozna bylo jeszcze przy postpro posiedziec ;) Sorki, ze tak bez uprzedzenia ale moze lepiej bedzie obrazowalo to co mam na mysli pokazanie overa, generalnie ujednolicilbym swiatlo, ktore wg mnie troche niekonsekwentnie sie rozklada (zwlaszca odciagajcy uwage lancuch i wszechobecne blyszczki, elementy pancerza ktore zatracaja oswietlenie bryly calego Geralta przez co sie splaszcza troche, i doswietlil stworka bo z pierwszej chwili nie wiedzialem ze tam w ogole cos jest myslac ze to drzewo ;) Pozdro!
Loki Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 PLS i DaRoZ - powinniście zdecydowanie razem pracować :) Wersja oświetlenia DaRoZ'a wyciągnęła świetnie to co wymodelowane było i wyrenderowane.
PLS Napisano 26 Wrzesień 2012 Autor Napisano 26 Wrzesień 2012 Dzięki raz jeszcze za opinie. DaRoZ Twoja podmalówka pozamiatała, rewelacyjnie oświetliłeś, aż sobie zapisałem. Wczoraj wieczorem wziąłem na warsztat jeszcze głowę i trochę ją przerobiłem:
plasti Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 swietny geralt, kawal dobrej roboty, mi sie poprzednia twarz kojarzy jak nic ze solid snake'em z MGS :)
Szyx Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Fantastyczny obrazek! Bardzo mi się podoba taka wizualna interpretacja Geralta, szczególnie to co nie było idealne w grze- oczy. Jego wyraz twarzy wyraża zarówno emocje jak i zimny profesjonalizm.
thecrev Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Poprostu bosko nowa głowa naprawdę super a podmalówka DaRoZ'a genialna.
Papa Pio Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Pracka oczywiście świetna, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu że Wiesio ma zeza... może to jakąś błyszczkę w lewym oku... no nie wiem... Poza tym to aż nie do wiary że to 3D...
thecrev Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 (edytowane) Mógłbyś pokazać całą postać clay i z siatką? Edit: Dopiero teraz spojrzałem na pierwszy post więc tylko jedno pytanie czy pokazałbyś tylko siatkę? Edytowane 27 Wrzesień 2012 przez thecrev
shadowsexpe Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 (edytowane) Praca oczywiście jest świetna , natomiast Geralt jest do bani sorry jako miłośnik literatury Sapkowskiego to nie leży mi ten siwy łeb jednak był białowłosy a i blizna na twarzy, jednak była inna i szczerze jak byś tego nie zatytułował wiedźmin to można by przypisać pod to każdego zabijakę, a oczy są do bani jak byś chciał dobrze odwzorować oko Geralta to zobacz oczy wilków(teczówki) i nałóż na to kocia źrenicę ;) Edytowane 27 Wrzesień 2012 przez shadowsexpe
Rekomendowane odpowiedzi