Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pracę wykonałem już jakiś czas temu. Przed tym odświeżałem sobie sagę razem z grami i audiobookiem - stąd pomysł na dość szybkie zwizualizowanie sobie Geralta;] Baza wszystkiego tradycyjnie wykonana w maxie, później dłubane w ZBrushu i z powrotem wrzucone do maxa aby wyrenderować VRayem.

 

wiedzminpb.jpg

 

 

ZBrush

 

zbwiedzminpb.th.jpg

 

 

edit:

Nieco inna wersja twarzy

 

glowa01.jpg

Edytowane przez PLS

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 8,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem ładnie wygląda :) Ale powiem Ci że dopiero po chwili zauważyłem stworka. Myślałem że o drzewo się opiera :D

Napisano

podoba mi się ubranie naprawdę fajny detal ale twarz za bardzo plastikowo wygląda i włosy mocno odstają.

Napisano

Bardzo dobra robota i wiarygodna postać. Gratulacje!

 

Co do wad to faktycznie buźka i miecz mogłyby mieć lepsze shadery, a nadgarstek dziwnie wygięty - nie da się tak zrobić.

Widzę że nowe funkcje zbrusha z curvesami już obczajone;) A te wlosy to hair'n'fur zconvertowane ze zbrushowych jak rozumiem?

 

BTW. Jak słuchałeś tych nowych audiobooków to nie dziwię się że cie więło na zrobienie Geralta. Banaszyk wprowadził do wiedźmina nową jakość;)

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za opinie. Pracę robiłem trochę na szybko, więc jest tu masa niedoskonałości. Na materiał twarzy poświęciłem w ogóle chyba najmniej czasu. Raczej już bym tego nie dokańczał, więc pomyślałem, że taką wrzucę. Znając życie, gdybym chciał to dokończyć to pewnie odłożyłbym na bok i już więcej do tego nie wrócił - tak już bywało wiele razy;]

 

@Lucek

Włosy to kombinacja samego fibermesh. Maxowy Hair and Fur fajnie się sprawdza w przypadku krótkich włosów, z długimi zaczyna się większa zabawa, dlatego jak już ZBrush daje możliwość zabawy z włosami to wolę wybrać jego;]

Audiobook Wiedźmina rzeczywiście kopie zadki. Świetnie się tego słucha i aż żal bierze, że tak wolno to nagrywają. Krew Elfów pojawi się w przyszłym roku, a na Czas Pogardy trzeba będzie znowu czekać i czekać.

Napisano

Niestety Geralt z gry to zupełnie inna osoba niż Geralt z książek.

Napisano

świetne człowieniu! fajna wizja Geralta, w renderze brakuje mi tylko postprodukcji w szopie, wzbogacenia kolorów, zwłaszcza w cieniu, wydobycia walorowo ręki wyciągającej miecz bo trochę zlewa się z tłem, ale naprawdę dobra robota, patrzę z perspektywy początkującego w 3d studio... pozdro

Napisano

Fajowska pracka, porządne modelowanie;)

 

jeśli miałbym się czepiać, to moim zdaniem twarz w finalnym renderze traci przez światło które ustawiłeś, sculpt twarzy jest fajny co widac na screenie z ZB ale światełko go niejako spłaszcza, też jest to troche wina shaderu.

Napisano

No swietna pracka! Jak poprzednicy, troszke oswietlenie sie pogubilo i smiaaaalo mozna bylo jeszcze przy postpro posiedziec ;)

Sorki, ze tak bez uprzedzenia ale moze lepiej bedzie obrazowalo to co mam na mysli pokazanie overa, generalnie ujednolicilbym swiatlo, ktore wg mnie troche niekonsekwentnie sie rozklada (zwlaszca odciagajcy uwage lancuch i wszechobecne blyszczki, elementy pancerza ktore zatracaja oswietlenie bryly calego Geralta przez co sie splaszcza troche, i doswietlil stworka bo z pierwszej chwili nie wiedzialem ze tam w ogole cos jest myslac ze to drzewo ;) Pozdro!

 

34oq4nn.jpg

Napisano

PLS i DaRoZ - powinniście zdecydowanie razem pracować :)

 

Wersja oświetlenia DaRoZ'a wyciągnęła świetnie to co wymodelowane było i wyrenderowane.

Napisano
  • Autor

Dzięki raz jeszcze za opinie. DaRoZ Twoja podmalówka pozamiatała, rewelacyjnie oświetliłeś, aż sobie zapisałem.

Wczoraj wieczorem wziąłem na warsztat jeszcze głowę i trochę ją przerobiłem:

 

glowa01.jpg

Napisano

swietny geralt, kawal dobrej roboty, mi sie poprzednia twarz kojarzy jak nic ze solid snake'em z MGS :)

Napisano

Fantastyczny obrazek! Bardzo mi się podoba taka wizualna interpretacja Geralta, szczególnie to co nie było idealne w grze- oczy. Jego wyraz twarzy wyraża zarówno emocje jak i zimny profesjonalizm.

Napisano

Pracka oczywiście świetna, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu że Wiesio ma zeza... może to jakąś błyszczkę w lewym oku... no nie wiem... Poza tym to aż nie do wiary że to 3D...

Napisano

Mógłbyś pokazać całą postać clay i z siatką?

Edit: Dopiero teraz spojrzałem na pierwszy post więc tylko jedno pytanie czy pokazałbyś tylko siatkę?

Edytowane przez thecrev

Napisano

Praca oczywiście jest świetna , natomiast Geralt jest do bani sorry jako miłośnik literatury Sapkowskiego to nie leży mi ten siwy łeb jednak był białowłosy a i blizna na twarzy, jednak była inna i szczerze jak byś tego nie zatytułował wiedźmin to można by przypisać pod to każdego zabijakę, a oczy są do bani jak byś chciał dobrze odwzorować oko Geralta to zobacz oczy wilków(teczówki) i nałóż na to kocia źrenicę ;)

Edytowane przez shadowsexpe

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.