nielot007 Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 Co to za "glare" ? :0 dokladnie to glare(lume) daje taka poswiate(??) taki o to przykad to co tak swieci to z glare pozdro
nielot007 Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 kolejny speed troche nie udany ale przynajmniej jest ;) pozdro
DraB Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 NO wiem ale gdzie sobie moge poszperac prz tym :)
nielot007 Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 f10-->renderer-->output-->glare :) aha aby miec dostep do glare trzeba najpier zrobic aby bylo widzialne :) otwierasz lume.mi(np. notatnikiem) szukasz glare(lume) i robisz tak--> http://www.jeffpatton.net/Tips-page.htm
mkk3a Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 Rapidografy Rystor cała scenka: 8350 tris rendertime: 22m23s (duron1000, 256ddram) 3dsmax5, V-ray, lekka postprodukcja w PSie (przede wszystkim nieco rozjaśnione)
Master Kiełbaster Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 no ładnie i szybko pingle w scan linie na potrzeby stronki
nielot007 Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 Witam!! kolejny speed samochod lp tzw baza do zrobienia ford'a gt40 :) time-->1h30min(razem z ustawianiem printow i przerwa na herbatke) aha i nie mowcie ze siatka sie nie nadaje na lp bo to tylko baza :D ps. fajnie tutaj speedujecie ;) pozdro
Terrorhead Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 Ja tez dorzuce sowje 3grosze :P modelin&render cinema4d 9.1 laczny czas ok 1h
polka dot Napisano 2 Kwiecień 2006 Napisano 2 Kwiecień 2006 b&b VVD, cos kolo 20min z printami, cos kolo 8000tri bez printoow pozdrawiam
JunioR Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 kome fajne, fajne tylko szkoda ze renderku nie ma :) a ja sobie taki własny stół zrobiłem, modeling (jezeli mozna to tak nazwac) to z niecałe 10 min. pozdrawiam pa pa
Georgas Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 kome - zarzuć jakimś renderem, model przedni ;) JunioR - mało ciekawy ten stół speaker, na skadery niepaczcie :P [/url]
Hindus Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Kome - fajnie wykonane - chyba sobie tez dziabne ;)
hcpiter Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Mkk3a twoje "długopisy" są super ! kolega ma i są identyko, a poza tym render paluszki lizać :D P.S Brushed metal na końcówce normalnie wymiata !
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 daje taki speedzik, komercyjny - słodziki. Wiem ze mozna by sie czepiac tego ze nie ma ząbków na zakończeniach ale tak mialo być - renderingi dla agencji reklamowych cechują się tym, że realne odwzorowanie obiektu jest niewskazane, bynajmniej u tej dla ktorej to robilem :) Render MentalRay, FG, hdri EDIT: poprawiona wersja z ząbkami :D
hcpiter Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Dlaczego nie ma ząbków na koncówkach ?! ;) A tak na serio to fajny renderek bo modelik bardzo prosty :D Fajnie fajnie !
malik Napisano 6 Kwiecień 2006 Napisano 6 Kwiecień 2006 No może to i tak wygląda, ale naprawde nie dawałem idealnych kolorów, nadałem im tylko słabe odbice i może dlatego tak to wyszło, a może to wina renderu? :]
malik Napisano 6 Kwiecień 2006 Napisano 6 Kwiecień 2006 Witam. To jedna z moich pierwszych pracek. Może nie zarewelacyjne, ale od czegoś czeba zacząć :) Roboty jakieś 30 min, render ok. 20s
Lis Napisano 6 Kwiecień 2006 Napisano 6 Kwiecień 2006 malik - Jak na początek to ładnie. Tylko na przyszłość pamiętaj że niema idealnie nasyconych kolorów. Nigdy czarny nie jest R=0 G=0 B=0
SSn4k3 Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Walec pacyfikacyjny - ok. 1h. nudzilo mi sie;]
maverick sheep Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 hm coz wiele napisac dorwalem taka fotke i po prostu nie moglem sie oprzec :D modeling (brak jego bo nie bylo co modelowac :D )
tweety Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 model niezły, jaki czas? pokusiłbym sie o posta w PSie, imo zbyt duże nasycenie kolorów, wali po oczach :) taki mały retusz (jeśli można ofcoz - jeśli nie zaraz usunę) Pozdrawiam
SWRSC Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 heh, ladnie Tweety, nawet bardzo mnie się podoba :) zostaw zostaw :)
hcpiter Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Obie wersje są bardzo fajne :D Może zapodasz siateczke :D ?
SWRSC Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 bez mesh smooth oczywiscie i jeszcze vRayowa wersja qmc+LC
Ania Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 speedmodelling na 3dkingdom model 2 godziny wings3d, textury i swiatlo godzina w xsi
Simple_man Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Nie złe Aniu, aż się prosi żeby zrobić z tego jakąś większą scenkę.
Huter Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Dawno mnie tu nie było, więc postanowiłem sobie coś speednąć ;] ... 3ds max ... czas ok. 20 minut
JunioR Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Huter nie za kanciasto w niekótrych miejscach ? np przy rogach albo na bolcach.
Rafalf Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 Krzyhhh-u Całkiem ciekawie ale chyba za duzy noise. My first speed:)
mkk3a Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 odbicia lamp na bilach są zdecydowanie za słabe powienenes jeszcze uzależnić reflection od fallofa (aby przy krawędziach było bardzo lustrzane) co do modelingu to sie nie narobiłes :P czym renderowane?
SWRSC Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 heh gdzies widzialem tutoriala w ktorym autor udostepnil teksturki bil :)
Huter Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 Homer : ładne, ale ja tu tylko widze sprehe i plane jeśli chodzi o modelowanie, a o ile mi wiadomo o modelowanie chodzi w tym dziale ... dobra, wiem - czepiam się :P Fajnie by było gdybyś troche się oddalił od "stołu" i pokazał stół z kijem :)
tweety Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 krzychhh: całkiem nieźle. prawie fotoreal. co to za urządzenie? jaki renderer? Homer: kolor podłoża powinien być o wiele ciemniejszy. Poza tym to tylko sphery z materiałem więc bez rewelacji. Pogratuluję tylko pierwszego speeda :] Pozdrawiam
SWRSC Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 no i powonnien byc delikatny meszek na podlożu :p
Rafalf Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 Dzieki za komenty. Następnym razem postaram sie zrobić coś ciekawszego i bardziej ambitnego ;) Renderowane w MR.
krzyhhh Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 tweety : hm.. jest to (miała być) wietatka . renderuję zawsze vrayem... (mały parametr subdiv jest dla gloss w shaderach...z tąd to noise :/ )
mkk3a Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 wow, to jest speedzik? ile robiłeś? w tym okrągłym "basenie" na górze powinienes poprawić grupy wygładzania
Lis Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 ZiBi_PL -> daj siateczkę. krzyhhh -> Coś dziwne jak na wiertarkę. Kawałek tokarki tam widze :-) Ale cokolwiek by to nie było wygląda realnie :-) Homer -> fajne.
ZiBi_PL Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 nawet niewiem ile to robilem. Siadlem rano i robilem az zglodnialem ;) Zreszta widac po siatce ze sie nieprzykladalem ;)
Rafalf Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 ZiBi_PL - bardzo fajny budyneczke:) Postanowił cosik dodać do tej scenki narazie render testowy. Co sądzicie o materiałach kiji kostek oraz trójkąta. Moze macie jakoś koncepcje jak to poustawiać. O to renderek:
Rekomendowane odpowiedzi