DraB Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 E tam mnie czasami jakiś najgłupszy element ktory i tak nie bedzie dokladnie widoczny zajmuje 30 min, bo "musi byc dopieszczony na maksa" ;)
s3b4 Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Tak poza tym, to bardzo ładne te modele robicie ;)
Lis Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Nielocie -> robisz zbyt równomienr te faudki. Powinny być różnych szerokości, słógości i wysokości. PS. Odemnie kilka modeli do speeda. Mniej więcej 1-1,5 godziny na jeden:
Gordy Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 kolejny "speed" ;) . W sumie to krótko to robiłem. Godzinkę, może.
nielot007 Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Lisie--> baardzo fajnie wyszly te speedy !! mi sie bardzo podobaja :) z faldami racja :) Gordy--> super wyszlo :P pozdro
kubi Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Gordy daj lepiej do wipa tego żołnierza, bo fajny.
nielot007 Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Witam!! dawno nic nie dawalem :) proba nr 2 :)(ponad 0.5h) ps. uwielbiam robic faldy :D pozdro
mirach Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 na srodku wyszedl taki dziwny sutek... ale widac ze lubisz robic faldki :)
maczuga Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 my chcemy siate! :) fajnie wyszło ale więcej iter meshsmootha i by bylo jeszcze lepiej :] I zrób też jakąś niesymetryczną koszulke. PS Zamieść jakąś koszulke bez fałdek w pliku 3ds albo obj, będe wdzięczny, też się chce pobawić.
Lis Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Nielot. b.ładnie tylko jeden błąd. Pokaż ty mi w rzeczywistości symetryczne faudy :)
nielot007 Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Witam!! siatka wiem tragiczna ale nie chcialo mi sie jej poprawiac ;P jesli chodzi o przod to racja tragicznie jest tam :) jakos tak wyszlo a usuwac juz nie chcialem (wkoncu speed) maczuga--> uwielbiam ms'a z iter. 1 :D pierw sie naucze robic symetryczne :D pozniej krok wyzej nie symetryczne :) jesli chodzi o koszulke akurat zapisalem na tej bez fald :D ale postaram sie wrzucic :) Lis--> :P az sprawdzilem czy rzeczywiscie nie ma w realu symetrycznych i nie uwierzysz nie ma :D :D jeszcze raz ostrzegam siatka tragiczna jak ktos ma slabe serce nie otwierac :D pozdro
lewis Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Witam ! takiego pajaka probowalem zrobic , czas: około 3,5 godziny. Pozdrawiam :)
deshu Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 lewis- b mi ise podoba, jezeli chodzi o nogi to koncowki proponowalbym zakrecic w dol.
Levus Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 lewis, cool pajączek! Zindustrializuj mu odwłok i będzie naprawdę super modelik.
Gordy Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 więc potrzebowałem jakiejś giwerki jako rekwizyt w kaburze do moje projekciku i takie cos wyszło. Żadne tam cudo No to pa.
blackzone Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Witam. Kolejna scenka z drewnianymi ludzikami :P
mirach Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Jakieś drewniane te ludziki... :) lewis: o kurcze, ja bym tego pajączka pewnie z 3 dni robił O,o gordy: a ty zaloz pozadnego wip'a z tym twoim wojakiem, bedzie latwiej komentowac dokonania :)
lewis Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 dzieki!:) deshu - po sesji wrzuce tego pajaczka do WIPa i postaram sie to skonczyc, pokombinuje wtedy z ulozeniem nog,scena,materialami itd.. brakuje tam jeszcze sporo elementow, czesc rzeczy wisi w powietrzu :D lewus- odwlok faktycznie troche leniwie zrobiony jest :) mirach- tzn tam jest jedna noga skopiowana tylko, nie maja jeszcze polaczenia z reszta pajaka :D Pozdrawiam :)
s3b4 Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Każdy model ok. 45 min. 1) 2) lewis - normalnie respekt ;) blackzone - fajne drewniaki :P gordy - ładne nawet
Levus Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Sequel -> ten jack mnie nie przekonuje jakoś.. plastic dobry (nawet bardzo dobry!) ale metal gorzej. I albo takie ujęcie albo jakiś niewymiarowy. Okularki jak okularki:) Z dobrym renderem będą cool:)
chudy Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 a mnie dziwi ze tego jacka 45 minut modelowałeś ;]
s3b4 Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 a mnie dziwi ze tego jacka 45 minut modelowałeś ;] bo dopiero zaczynam, dlatego tak długo ;)
BLADE Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 to i ja wystawie swojego speeda :) ot taki toporek z jakiegoś konceptu do warhammera mark of chaos. soft - blender
Thunder Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 no a jak męczyłem się nad tym pół dnia xD wkońcu to speed i tak to tylko z nudów zrobiłem
Eloy Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 No modeling może by potrwał z 40 sek. w moim wydaniu ale tekstura. no to już z godzinkę!
Huter Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Tylko te cienie są siakieś takie nijakie :-) Gordy! Ładny gnat jak na speeda ... możesz pokazać siateczke?
Thunder Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 cienie nijakie bo są dwa omni jeden z jednej strony drugi z drugiej strony i dlatego tak jest ;)
KLICEK Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 zrobilem jakiegos dnia, na przetarg zlecenia
DraB Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Referki na nogach ;), ale nie wyszły za dobrze :/ KLICEK - nie widać obrazka. :/
rudylew Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Hejka wszystkim dawno nic nie wrzucałem na forum więc postanowiłem i W tym wątku się pokazać.. mam nadzieję że od złej strony to nie będzie :) ;) Speed około 20 min z materiałami:( i renderem..:) pomysł z katalogu OBI :)
javor Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 taki nie całkiem speed ale na oddzielny wątek raczej nie zasługuje :P zrobiony dla odetchniecia od modelowania samochodów ... no i już dawno nie renderowałem nic scanlinem :D komentarze mile widziane
DraB Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Moje wypociny na konkurs Everków :) Play-Doh, Dr. Drill 'n Fill 1h 35min
Vorek Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 DraB - fajny modelik, ale brakuje jeszcze wiertarki udarowej ;)
mirach Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 No to ja dam coś zeby kazdy kto umie modelowac organike się pośmiał. A wiec, to jest kurczak, nie wiem czy kura czy kogut, bo jako luznej referki uzywalem 1 zdiecia kury i 1 koguta... Mial być speed a zajelo pol dnia z powodu przeszkadzajek, ale w zasadzie to speed. A teraz glowne pytanie, czy w deszczową noc przy slabym oświetleniu i marnącej parze na okularach moze to ujść za kure ? Potrzebuje kury w scenie gdzies jako wypelniacza i zastanawiam sie czy się nada... :) pozdrawiam Mirach ps: javor: swietne :)
3Jane Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Au... to znaczy.. au... czemu tak tego kurczaka uszkodziłeś? Nogi (uda) ma o dziwnym kształcie i zaczepieniu, a skrzydła wyglądają jak obcięte w połowie. Popatrz się na nietoperza, jak mu się kości w skrzydłach układają. Ogólnie myślę, że lepszym wypełniaczem byłby mało szczegółowy kadłubek (mało szczegółowy, czyli np. bez oddzielnych skrzydeł, tylko lekkie wybrzuszenie na boku). A szczegóły potem ogólnie domalować na teksturze. pp, _3Jane
Abyss Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Hm, wygląda jak kura która się nadziała kuprem na bombę atomową. Innymi słowy przód w sumie OK jak na wypełniacz, ale jakoś dziwnie się ta kura kończy...
Georgas Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 javor świetne :) jak mozesz to pokaż siatke mirach jak do wypełnienia to jak najbardziej :) + moje ;D
Rekomendowane odpowiedzi