Vegavin Napisano 22 Maj 2013 Share Napisano 22 Maj 2013 Witajcie, Podobnie jak przy jedynce, miałem również przyjemność pracować przy Anomaly 2. Tym razem jako Lead Artist, a jako, że jesteśmy tzw. indykami i zespół jest niewielki, to hasło to oznaczało, że maczałem palce w kilku aspektach strony wizualnej. Współtworzyłem koncepcję graficzną, wymodelowałem część assetów, stworzyłem kilka map oraz większość fx-ów. Zajmowałem się także oświetleniem i postprocessem. Wrzucam zatem tę część, którą wysmażyłem. Są to screeny z naszego edytora pokazujące sceny w ujęciach zazwyczaj nieodstępnych w grze. Przez większość czasu kamera w grze patrzy od góry i mamy mały zakres zooma, tylko w cutscenach kamera trochę bardziej się odchyla i poszerza kadr. Zatem wszystko przygotowywane było z myślą o widoku z góry. Jak ogarnę temat, to dorzucę kiedyś efekty w postaci filmików. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Moim zdaniem nadaje się na fronta! Każda z pokazanych lokacji ma klimat i wygląda świetnie. Jakieś siateczki, tekstury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Jest naprawdę świetnie 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Świetne! Musze w końcu zaopatrzyć się w tą gierkę bo wyglądą fantastycznie i dobre recenzje zbiera :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mocnek Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Fajnosc! Zdecydowanie bardziej lubie Riiijo skriny, bo nie ma tych wszedobylskich postpsujprocesow i wiecej widac, a widoki sa bardzo zgrabne. Czekam na up od Bartka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frmdbl Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Świetnie to wygląda, szczególnie ostatnie screeny ( te z obłupanymi drzewami). Jedyne co mi się nie podoba to roślinność, wydaje mi się, że można by było wykorzystać fakt, że kamera jest z góry trochę lepiej przy jej tworzeniu. Widać poszczególne plane'y obrócone w różne strony, może też to trochę wina shadera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Świetne, mnie trochę boli bardzo uboga paleta przy pierwszych szotach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Niesamowite. Robi wrażenie, że to tak naprawdę seria screenów z viewportu. Dzięki za wrzucenie tego. Gra sporo traci skoro jest tylko widok z góry, bo naprawdę w powiększeniu i po zmianie kąta sceny są świetne. Czy to jest to w Google Play: Anomaly Korea? Czy to coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Korea do jeszcze jedynka jaki odprysk z tego co wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 23 Maj 2013 Autor Share Napisano 23 Maj 2013 Dzięki panowie! Jedaith - jak wrócę z urlopu to może coś dorzucę, natomiast nie ma w siatkach i texach nic ciekawego w sumie. Wykorzystujemy atlasy do propsów, roślinności i po teksturce na budynek, które są taką wyklejanką: tu okno, tam daszek, tam elewacja. W alphie jest specular, a no i osobno normalka. Budynki maja średnio ok. 2,5K tri, te najmniejsze kilkaset, a te najbardziej zarzucone detalem 3,5K, w porywach więcej. Charakterystyczne dla planszy związane z fabułą/rozgrywką obiekty mają 10K-15K, a ta wielka, okrągła antena ma chyba z 30K bo był plan, że będzie widać więcej w grze :) blinq - niedawno cały czas była jakaś mała promo na Steamie, nie wiem czy jeszcze jest Mocnek - oj tam więcej chciałbyś widzieć ;) A Bartek ma dorzucić tutaj swoją część frmdbl - właśnie jakbyś grę odpalił to nie będziesz widział tych plane'ów, bo od góry będą równolegle do ekranu Adek - ale nie jest też to taki centralnie z góry, płaski widok jak w viewporcie w maxie ;) Anomaly 2 to jest sequel Anomaly: Warzone Earth i jest to wersja Windows/Linux/Mac - jedyna dostępna. Korea z kolei była tylko na mobilnych, ale powstał port na PC dla tych, którzy złożyli preorder na A2 przez naszą stronę czy jakoś tak, dostali ją jako gifta. A przy okazji zapraszam do kolegi Kamila, który stworzył loading screeny do A2 i pokazuje je w swojej teczce - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=81057&p=1161606&viewfull=1#post1161606 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 Kawał dobrej roboty : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 (edytowane) To jeszcze kilka prac ode mnie. Ja produkowałem assety (lowpolly, plus kilka w zbrushu), część map (głównie multi i tutoriale) i kilka fx'ów. Soft - Blender, Krita, zbrush, xsi, ps. Uploaded with ImageShack.us Pozdrawiam forumowiczów! Edytowane 24 Maj 2013 przez JoseConseco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 Ślicznie! Oprawa wizualna Anomaly 2, to jest coś co zrobiło na mnie ogromne wrażenie :D Jakość triple A wśród indyków :D naprawdę rzadko się widzi naprawdę ślicznie zrobione indyki. i teaser do trailera, i trailer i efekty, wszystko bardzo bardzo miodne! :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 To prawda, pokazaliście klasę z całą robotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 24 Maj 2013 Share Napisano 24 Maj 2013 Kawał świetnej roboty. Gratulacje! Dodaję do listy gier, które warto zobaczyć/pograć. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 26 Maj 2013 Share Napisano 26 Maj 2013 Niesamowite. Szacun za szczegółowość. Wybija się na tle konkurencji:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się