Jump to content

Environment Art: Anomaly 2


Vegavin
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

Podobnie jak przy jedynce, miałem również przyjemność pracować przy Anomaly 2. Tym razem jako Lead Artist, a jako, że jesteśmy tzw. indykami i zespół jest niewielki, to hasło to oznaczało, że maczałem palce w kilku aspektach strony wizualnej. Współtworzyłem koncepcję graficzną, wymodelowałem część assetów, stworzyłem kilka map oraz większość fx-ów. Zajmowałem się także oświetleniem i postprocessem. Wrzucam zatem tę część, którą wysmażyłem. Są to screeny z naszego edytora pokazujące sceny w ujęciach zazwyczaj nieodstępnych w grze. Przez większość czasu kamera w grze patrzy od góry i mamy mały zakres zooma, tylko w cutscenach kamera trochę bardziej się odchyla i poszerza kadr. Zatem wszystko przygotowywane było z myślą o widoku z góry. Jak ogarnę temat, to dorzucę kiedyś efekty w postaci filmików.

 

set01p.jpg

 

set02p.jpg

 

set03.jpg

 

assets01.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Świetnie to wygląda, szczególnie ostatnie screeny ( te z obłupanymi drzewami).

 

Jedyne co mi się nie podoba to roślinność, wydaje mi się, że można by było wykorzystać fakt,

że kamera jest z góry trochę lepiej przy jej tworzeniu.

Widać poszczególne plane'y obrócone w różne strony, może też to trochę wina shadera.

Link to comment
Share on other sites

Niesamowite. Robi wrażenie, że to tak naprawdę seria screenów z viewportu. Dzięki za wrzucenie tego. Gra sporo traci skoro jest tylko widok z góry, bo naprawdę w powiększeniu i po zmianie kąta sceny są świetne.

 

Czy to jest to w Google Play: Anomaly Korea? Czy to coś innego?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki panowie!

 

Jedaith - jak wrócę z urlopu to może coś dorzucę, natomiast nie ma w siatkach i texach nic ciekawego w sumie. Wykorzystujemy atlasy do propsów, roślinności i po teksturce na budynek, które są taką wyklejanką: tu okno, tam daszek, tam elewacja. W alphie jest specular, a no i osobno normalka. Budynki maja średnio ok. 2,5K tri, te najmniejsze kilkaset, a te najbardziej zarzucone detalem 3,5K, w porywach więcej. Charakterystyczne dla planszy związane z fabułą/rozgrywką obiekty mają 10K-15K, a ta wielka, okrągła antena ma chyba z 30K bo był plan, że będzie widać więcej w grze :)

 

blinq - niedawno cały czas była jakaś mała promo na Steamie, nie wiem czy jeszcze jest

 

Mocnek - oj tam więcej chciałbyś widzieć ;) A Bartek ma dorzucić tutaj swoją część

 

frmdbl - właśnie jakbyś grę odpalił to nie będziesz widział tych plane'ów, bo od góry będą równolegle do ekranu

 

Adek - ale nie jest też to taki centralnie z góry, płaski widok jak w viewporcie w maxie ;)

 

Anomaly 2 to jest sequel Anomaly: Warzone Earth i jest to wersja Windows/Linux/Mac - jedyna dostępna. Korea z kolei była tylko na mobilnych, ale powstał port na PC dla tych, którzy złożyli preorder na A2 przez naszą stronę czy jakoś tak, dostali ją jako gifta.

 

A przy okazji zapraszam do kolegi Kamila, który stworzył loading screeny do A2 i pokazuje je w swojej teczce - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=81057&p=1161606&viewfull=1#post1161606

Link to comment
Share on other sites

To jeszcze kilka prac ode mnie. Ja produkowałem assety (lowpolly, plus kilka w zbrushu), część map (głównie multi i tutoriale) i kilka fx'ów.

Soft - Blender, Krita, zbrush, xsi, ps.

 

a2beauty.jpg

 

a2beauty2.jpg

 

a2beauty4.jpga2beauty3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a2beauty4.jpg

 

 

Pozdrawiam forumowiczów!

Edited by JoseConseco
Link to comment
Share on other sites

Ślicznie! Oprawa wizualna Anomaly 2, to jest coś co zrobiło na mnie ogromne wrażenie :D Jakość triple A wśród indyków :D naprawdę rzadko się widzi naprawdę ślicznie zrobione indyki. i teaser do trailera, i trailer i efekty, wszystko bardzo bardzo miodne! :>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy