Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Postanowiłem założyć ten temat aby nie zaśmiecać Renderów Testowych zbyt długimi postami zawierającymi wiele obrazków...

 

Ostrzeżenie: WIELE OBRAZKÓW :)

Miłego oglądania.

 

 

Na pierwszy ogień - Rendery z Indigo:

 

 

luhi.jpg

s6vv.jpg

4got.jpg

 

u24t.jpg

ylxe.jpg

ox4x.jpg

 

vhrd.jpg

9mlq.jpg

9e6x.jpg

 

u7vp.jpg

mhga.jpg

3xu6.jpg

 

oplu.jpg

hf3t.jpg

 

a5nx.jpg

n85q.jpg

 

ylsn.jpg

iixw.jpg

Edytowane przez Sroka8888
  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter: Na indyku :D 10-15 min CPU+GPU ( I7 860 3,8Ghz + GTX 760 )

Metoda: Path tracing ( jest jeszcze bidirectional path tracing, Path tracing+MLT oraz bidirectional path tracing+MLT... lecz wybierając CPU+GPU mamy do wyboru jedynie Path tracing.

 

Na razie testuje rendery studyjne ,ale już niebawem po-testuje jakieś wnętrza.

Napisano

xmass: studio jest bardzo proste, roślinki niektóre nie moje, niektóre znalezione na necie a niektóre robione ręcznie z bazy jakiś modeli których siatka była masakryczna albo były zbyt "proste" albo ze zdjęć.

 

Nigdy nie robiłem renderów studyjnych samochodów - także nie bijcie :)

Czas: 16 min PT CPU+GPU

 

Model - Vizpeople Dziękować :)

 

s8tk.jpg

 

mvgu.jpg

 

wmdl.jpg

 

r9o3.jpg

 

nry0.jpg

 

vpkh.jpg

 

1yu8.jpg

Napisano (edytowane)

illusion: Dzięki.

Tak, to znak wodny :)

Póki co testuje darmowy 30 dniowy trial (także bardziej lecę w ilość niż jakość dlatego może trochę szumieć).

 

 

Takie testy:

(Coś źle ustawiłem i pomimo 6h renderowania nadal bardzo mocno szumi... także sorki za szum)

PS. Okazało się że materiał szyby był źle ustawiony i nie przepuszczał "dokładnie" światła do pomieszczenia przez co nawet wielogodzinny render nie dawał żadnych efektów.

Wyglądało to tak... w 40 min odszumił największą część a potem przez resztę czasu nie odszumiał praktycznie nic.

 

la9l.jpg

 

fr89.jpg

 

Edit:

 

A,B,C

 

A:

d7cq.jpg

 

B:

naqq.jpg

 

C:

vtm8.jpg

 

+

 

grbn.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano (edytowane)

Cent: Raczej nie, Za dużo tego :D

Póki co testuje Indigo,Corona,Nox i brakuje czasu aby ogarnąć wszystkie (no może nie tyle co zrozumieć a brakuje czasu na rendery... Indigo to min 1h na studio a 4-6 na wnętrze PT lub PT+MLT, Corona jest szybsza wnętrze 2-4h PT+PT - im więcej dużych białych powierzchni tym dłużej... dlatego lepiej unikać wartości powyżej 200)

 

Uwielbiam progresywny render ;)

 

Koronka:

(szumi ,ale to tylko 40m)

mtkw.jpg

Edit:

3h

aebd.jpg

B:

3sky.jpg

bnuq.jpg

mojm.jpg

ftbv.jpg

krx1.jpg

yq75.jpg

mp0m.jpg

3aqq.jpg

55db.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

Co do grzyba to specular jest ewidentnie zły. Niektóre tekstury źle ustawiasz w sensie obiekty na których je używasz. Mają czasami zły kąt i źle to się prezentuję na pracy.

Napisano

Kir4: Dzięki za rady ;)

 

Takie coś:

- PT 2H - 3H (Pierwszy 30min, dlatego szumi)

- Double-sided-thin Material

- 16bit Tiff

- 3ds Max,Indigo,Looks,Photoshop,Nik Color Efex

 

3gaz.jpg

 

jpv5.jpg

 

kdjm.jpg

 

m1r9.jpg

 

m646.jpg

 

A

1u4i.jpg

B

dt3r.jpg

Napisano

Raaany, twoja roślinność jest zabójcza ! Znaczy się świetna :D

 

Czy może mógłbyś zarzucić jakąś radą jeśli chodzi o te roślinki ? Szczególnie te łąki itp. Może mógłbyś podzielić się siateczką albo paroma radami ? ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Zernat: E tam... :)

 

Indigo w wersji dla maxa nie ma jeszcze proxy :D dopiero ma zostać dodane w nowej wersji IndigoMax. Rozsiewanie musiało odbywać się ręcznie poprzez advanced painter - ponad 70 milionów poly w małej scenie (nawigacja była torturą... 1 - 5 fps) 2 rodzaje małej(krótkiej) trawy, 4 rodzaje długiej trawy, chwasty, kwiatki, roślinki, mech itp... materiał double-sided thin, oświetlenie HDR, odpowiednie ustawienie skali obiektów, kamery itp...

 

Siatki nie mam co pokazywać bo to czarna plama, tyle tego tam jest...

 

cdn... testowałem proceduralny materiał śnieg+lód

0cyw.jpg

fy4r.jpg

vtsl.jpg

w1iz.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

Taka teka dobra a zero komentów.

 

To miał być śnieg czy już nie? :

 

 

bs8e.jpg

 

Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego.

 

Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle.

 

Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :)

Napisano

legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana.

 

 

Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :)

Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda.

 

Więcej renderów?

Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem.

Napisano

Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :)

Napisano (edytowane)

Pieczywo własnej roboty:

bm5zqgX.jpg

TJ3ZPhE.jpg

WbehcNi.jpg

DGtJood.jpg

LZ3wSXd.jpg

Lq8QxgH.jpg

e1CDof6.jpg

4fgFozE.jpg

RM81Q5v.jpg

Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :(

RsGNAo7.jpg

WivWKLH.jpg

 

Jeszcze w scenie z innym oświetleniem:

pUyXbDq.jpg

LhEiCRg.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab.

To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami.

Napisano

Tak :)

 

Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...)

epSa6pq.jpg

 

Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami.

 

A

qfpUoy8.jpg

B

GBfFxwk.jpg

Napisano

z tym glowem teraz jak fota!

Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :)

Napisano

A te muszle i szkło w czym renderzone?

 

Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda.

Napisano

spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym

Napisano

A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;)

 

Takie tam testy refleksów na lakierze...

qiG19FJ.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności