Sroka8888 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 (edited) Witam, Postanowiłem założyć ten temat aby nie zaśmiecać Renderów Testowych zbyt długimi postami zawierającymi wiele obrazków... Ostrzeżenie: WIELE OBRAZKÓW :) Miłego oglądania. Na pierwszy ogień - Rendery z Indigo: Edited January 14, 2014 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted November 22, 2013 Author Share Posted November 22, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pressenter Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 No, no, szkło z ozdobami bardzo bene. Ile takie coś się na indyku teraz renderuje? Sz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 pressenter: Na indyku :D 10-15 min CPU+GPU ( I7 860 3,8Ghz + GTX 760 ) Metoda: Path tracing ( jest jeszcze bidirectional path tracing, Path tracing+MLT oraz bidirectional path tracing+MLT... lecz wybierając CPU+GPU mamy do wyboru jedynie Path tracing. Na razie testuje rendery studyjne ,ale już niebawem po-testuje jakieś wnętrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmass Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 roślinki i szkło wyszło mega! Zieleninka czym robiona? Ręcznie czy jakiś soft? Eleganckie studio :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 xmass: studio jest bardzo proste, roślinki niektóre nie moje, niektóre znalezione na necie a niektóre robione ręcznie z bazy jakiś modeli których siatka była masakryczna albo były zbyt "proste" albo ze zdjęć. Nigdy nie robiłem renderów studyjnych samochodów - także nie bijcie :) Czas: 16 min PT CPU+GPU Model - Vizpeople Dziękować :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Bardzo niegłupi wątek, 5 gwiazdek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 (edited) FF: Dziękować Jeszcze takie cuś: Edited November 25, 2013 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusion Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 no no, pięknie Krzesło szczególnie mnie urzekło. Indigo renderer - to jakiś znak wodny czy jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 (edited) illusion: Dzięki. Tak, to znak wodny :) Póki co testuje darmowy 30 dniowy trial (także bardziej lecę w ilość niż jakość dlatego może trochę szumieć). Takie testy: (Coś źle ustawiłem i pomimo 6h renderowania nadal bardzo mocno szumi... także sorki za szum) PS. Okazało się że materiał szyby był źle ustawiony i nie przepuszczał "dokładnie" światła do pomieszczenia przez co nawet wielogodzinny render nie dawał żadnych efektów. Wyglądało to tak... w 40 min odszumił największą część a potem przez resztę czasu nie odszumiał praktycznie nic. Edit: A,B,C A: B: C: + Edited November 29, 2013 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Testy Corony: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cent Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Będziesz testować Cycles czy tylko Maxowe silniki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 (edited) Cent: Raczej nie, Za dużo tego :D Póki co testuje Indigo,Corona,Nox i brakuje czasu aby ogarnąć wszystkie (no może nie tyle co zrozumieć a brakuje czasu na rendery... Indigo to min 1h na studio a 4-6 na wnętrze PT lub PT+MLT, Corona jest szybsza wnętrze 2-4h PT+PT - im więcej dużych białych powierzchni tym dłużej... dlatego lepiej unikać wartości powyżej 200) Uwielbiam progresywny render ;) Koronka: (szumi ,ale to tylko 40m) Edit: 3h B: Edited December 3, 2013 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 (edited) Indyk: Edited December 5, 2013 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 Grzybek: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kir4 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Co do grzyba to specular jest ewidentnie zły. Niektóre tekstury źle ustawiasz w sensie obiekty na których je używasz. Mają czasami zły kąt i źle to się prezentuję na pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 Kir4: Dzięki za rady ;) Takie coś: - PT 2H - 3H (Pierwszy 30min, dlatego szumi) - Double-sided-thin Material - 16bit Tiff - 3ds Max,Indigo,Looks,Photoshop,Nik Color Efex A B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Takie zabawy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 cdn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zernat Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Raaany, twoja roślinność jest zabójcza ! Znaczy się świetna :D Czy może mógłbyś zarzucić jakąś radą jeśli chodzi o te roślinki ? Szczególnie te łąki itp. Może mógłbyś podzielić się siateczką albo paroma radami ? ;) Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 (edited) Zernat: E tam... :) Indigo w wersji dla maxa nie ma jeszcze proxy :D dopiero ma zostać dodane w nowej wersji IndigoMax. Rozsiewanie musiało odbywać się ręcznie poprzez advanced painter - ponad 70 milionów poly w małej scenie (nawigacja była torturą... 1 - 5 fps) 2 rodzaje małej(krótkiej) trawy, 4 rodzaje długiej trawy, chwasty, kwiatki, roślinki, mech itp... materiał double-sided thin, oświetlenie HDR, odpowiednie ustawienie skali obiektów, kamery itp... Siatki nie mam co pokazywać bo to czarna plama, tyle tego tam jest... cdn... testowałem proceduralny materiał śnieg+lód Edited January 15, 2014 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 19, 2014 Author Share Posted January 19, 2014 (edited) Kolejne: Edited January 19, 2014 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Jeszcze troszeczkę: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Cola: Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Jakiej tekstury użyłeś do śniegu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Taka teka dobra a zero komentów. To miał być śnieg czy już nie? : Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego. Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle. Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana. Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :) Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda. Więcej renderów? Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted February 28, 2014 Author Share Posted February 28, 2014 Test lakieru i metalu ( nowego materiału w Indigo http://www.indigorenderer.com/documentation/manual/indigo-scenes/materials/material-types/coating ) Test VUE Test Szkła + Metal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 (edited) Pieczywo własnej roboty: Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :( Jeszcze w scenie z innym oświetleniem: Edited March 7, 2014 by Sroka8888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2013 Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Super te bułki, aż zgłodniałem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Trochę testów (reszta na poprzedniej stronie): Modele bez tekstury: Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 piekne. wyrobiles sie jak sprzeglo w kamazie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
le_chu Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Bałwanek świetny, to skan czy ręcznie dziubane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab. To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 ... I jeszcze taka nieudana zabawa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin88 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 to się nazywa fotoreal, świetne prace, szczególnie buły! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 ... Od innej strony: Inny kolor tła: Niewypał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmass Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 ten ostatni to też render? Jeśli tak to jakby dodać troche więcej glowa w jaśniejszych częściach niebo to byłby fotoreal na maxa :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Tak :) Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...) Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami. A B Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmass Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 z tym glowem teraz jak fota! Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Popróbuje się ;) ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mulholland Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 A te muszle i szkło w czym renderzone? Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Mulholland: Indigo Renderer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciacho191 Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;) Takie tam testy refleksów na lakierze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sroka8888 Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now