Sroka8888 Napisano 20 Listopad 2013 Napisano 20 Listopad 2013 (edytowane) Witam, Postanowiłem założyć ten temat aby nie zaśmiecać Renderów Testowych zbyt długimi postami zawierającymi wiele obrazków... Ostrzeżenie: WIELE OBRAZKÓW :) Miłego oglądania. Na pierwszy ogień - Rendery z Indigo: Edytowane 14 Styczeń 2014 przez Sroka8888
pressenter Napisano 22 Listopad 2013 Napisano 22 Listopad 2013 No, no, szkło z ozdobami bardzo bene. Ile takie coś się na indyku teraz renderuje? Sz.
Sroka8888 Napisano 23 Listopad 2013 Autor Napisano 23 Listopad 2013 pressenter: Na indyku :D 10-15 min CPU+GPU ( I7 860 3,8Ghz + GTX 760 ) Metoda: Path tracing ( jest jeszcze bidirectional path tracing, Path tracing+MLT oraz bidirectional path tracing+MLT... lecz wybierając CPU+GPU mamy do wyboru jedynie Path tracing. Na razie testuje rendery studyjne ,ale już niebawem po-testuje jakieś wnętrza.
xmass Napisano 23 Listopad 2013 Napisano 23 Listopad 2013 roślinki i szkło wyszło mega! Zieleninka czym robiona? Ręcznie czy jakiś soft? Eleganckie studio :)
Sroka8888 Napisano 23 Listopad 2013 Autor Napisano 23 Listopad 2013 xmass: studio jest bardzo proste, roślinki niektóre nie moje, niektóre znalezione na necie a niektóre robione ręcznie z bazy jakiś modeli których siatka była masakryczna albo były zbyt "proste" albo ze zdjęć. Nigdy nie robiłem renderów studyjnych samochodów - także nie bijcie :) Czas: 16 min PT CPU+GPU Model - Vizpeople Dziękować :)
Sroka8888 Napisano 25 Listopad 2013 Autor Napisano 25 Listopad 2013 (edytowane) FF: Dziękować Jeszcze takie cuś: Edytowane 25 Listopad 2013 przez Sroka8888
illusion Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 no no, pięknie Krzesło szczególnie mnie urzekło. Indigo renderer - to jakiś znak wodny czy jak?
Sroka8888 Napisano 28 Listopad 2013 Autor Napisano 28 Listopad 2013 (edytowane) illusion: Dzięki. Tak, to znak wodny :) Póki co testuje darmowy 30 dniowy trial (także bardziej lecę w ilość niż jakość dlatego może trochę szumieć). Takie testy: (Coś źle ustawiłem i pomimo 6h renderowania nadal bardzo mocno szumi... także sorki za szum) PS. Okazało się że materiał szyby był źle ustawiony i nie przepuszczał "dokładnie" światła do pomieszczenia przez co nawet wielogodzinny render nie dawał żadnych efektów. Wyglądało to tak... w 40 min odszumił największą część a potem przez resztę czasu nie odszumiał praktycznie nic. Edit: A,B,C A: B: C: + Edytowane 29 Listopad 2013 przez Sroka8888
Cent Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 Będziesz testować Cycles czy tylko Maxowe silniki?
Sroka8888 Napisano 2 Grudzień 2013 Autor Napisano 2 Grudzień 2013 (edytowane) Cent: Raczej nie, Za dużo tego :D Póki co testuje Indigo,Corona,Nox i brakuje czasu aby ogarnąć wszystkie (no może nie tyle co zrozumieć a brakuje czasu na rendery... Indigo to min 1h na studio a 4-6 na wnętrze PT lub PT+MLT, Corona jest szybsza wnętrze 2-4h PT+PT - im więcej dużych białych powierzchni tym dłużej... dlatego lepiej unikać wartości powyżej 200) Uwielbiam progresywny render ;) Koronka: (szumi ,ale to tylko 40m) Edit: 3h B: Edytowane 3 Grudzień 2013 przez Sroka8888
Sroka8888 Napisano 4 Grudzień 2013 Autor Napisano 4 Grudzień 2013 (edytowane) Indyk: Edytowane 5 Grudzień 2013 przez Sroka8888
Kir4 Napisano 10 Grudzień 2013 Napisano 10 Grudzień 2013 Co do grzyba to specular jest ewidentnie zły. Niektóre tekstury źle ustawiasz w sensie obiekty na których je używasz. Mają czasami zły kąt i źle to się prezentuję na pracy.
Sroka8888 Napisano 2 Styczeń 2014 Autor Napisano 2 Styczeń 2014 Kir4: Dzięki za rady ;) Takie coś: - PT 2H - 3H (Pierwszy 30min, dlatego szumi) - Double-sided-thin Material - 16bit Tiff - 3ds Max,Indigo,Looks,Photoshop,Nik Color Efex A B
Zernat Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Raaany, twoja roślinność jest zabójcza ! Znaczy się świetna :D Czy może mógłbyś zarzucić jakąś radą jeśli chodzi o te roślinki ? Szczególnie te łąki itp. Może mógłbyś podzielić się siateczką albo paroma radami ? ;) Pozdrawiam.
Sroka8888 Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Napisano 14 Styczeń 2014 (edytowane) Zernat: E tam... :) Indigo w wersji dla maxa nie ma jeszcze proxy :D dopiero ma zostać dodane w nowej wersji IndigoMax. Rozsiewanie musiało odbywać się ręcznie poprzez advanced painter - ponad 70 milionów poly w małej scenie (nawigacja była torturą... 1 - 5 fps) 2 rodzaje małej(krótkiej) trawy, 4 rodzaje długiej trawy, chwasty, kwiatki, roślinki, mech itp... materiał double-sided thin, oświetlenie HDR, odpowiednie ustawienie skali obiektów, kamery itp... Siatki nie mam co pokazywać bo to czarna plama, tyle tego tam jest... cdn... testowałem proceduralny materiał śnieg+lód Edytowane 15 Styczeń 2014 przez Sroka8888
Sroka8888 Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 (edytowane) Kolejne: Edytowane 19 Styczeń 2014 przez Sroka8888
Miłosz3ds Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Taka teka dobra a zero komentów. To miał być śnieg czy już nie? : Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego. Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle. Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :)
Sroka8888 Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana. Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :) Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda. Więcej renderów? Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem.
legomir Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :)
Sroka8888 Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Test lakieru i metalu ( nowego materiału w Indigo http://www.indigorenderer.com/documentation/manual/indigo-scenes/materials/material-types/coating ) Test VUE Test Szkła + Metal
Sroka8888 Napisano 7 Marzec 2014 Autor Napisano 7 Marzec 2014 (edytowane) Pieczywo własnej roboty: Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :( Jeszcze w scenie z innym oświetleniem: Edytowane 7 Marzec 2014 przez Sroka8888
Sroka8888 Napisano 8 Marzec 2014 Autor Napisano 8 Marzec 2014 Trochę testów (reszta na poprzedniej stronie): Modele bez tekstury:
le_chu Napisano 10 Marzec 2014 Napisano 10 Marzec 2014 Bałwanek świetny, to skan czy ręcznie dziubane?
Sroka8888 Napisano 11 Marzec 2014 Autor Napisano 11 Marzec 2014 Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab. To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami.
marcin88 Napisano 16 Marzec 2014 Napisano 16 Marzec 2014 to się nazywa fotoreal, świetne prace, szczególnie buły!
Sroka8888 Napisano 3 Kwiecień 2014 Autor Napisano 3 Kwiecień 2014 ... Od innej strony: Inny kolor tła: Niewypał
xmass Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 ten ostatni to też render? Jeśli tak to jakby dodać troche więcej glowa w jaśniejszych częściach niebo to byłby fotoreal na maxa :)
Sroka8888 Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 Tak :) Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...) Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami. A B
xmass Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 z tym glowem teraz jak fota! Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :)
Mulholland Napisano 22 Kwiecień 2014 Napisano 22 Kwiecień 2014 A te muszle i szkło w czym renderzone? Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda.
ciacho191 Napisano 27 Kwiecień 2014 Napisano 27 Kwiecień 2014 spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym
Sroka8888 Napisano 29 Kwiecień 2014 Autor Napisano 29 Kwiecień 2014 A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;) Takie tam testy refleksów na lakierze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się