Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Postanowiłem założyć ten temat aby nie zaśmiecać Renderów Testowych zbyt długimi postami zawierającymi wiele obrazków...

 

Ostrzeżenie: WIELE OBRAZKÓW :)

Miłego oglądania.

 

 

Na pierwszy ogień - Rendery z Indigo:

 

 

luhi.jpg

s6vv.jpg

4got.jpg

 

u24t.jpg

ylxe.jpg

ox4x.jpg

 

vhrd.jpg

9mlq.jpg

9e6x.jpg

 

u7vp.jpg

mhga.jpg

3xu6.jpg

 

oplu.jpg

hf3t.jpg

 

a5nx.jpg

n85q.jpg

 

ylsn.jpg

iixw.jpg

Edytowane przez Sroka8888

  • Odpowiedzi 80
  • Wyświetleń 16,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

pressenter: Na indyku :D 10-15 min CPU+GPU ( I7 860 3,8Ghz + GTX 760 )

Metoda: Path tracing ( jest jeszcze bidirectional path tracing, Path tracing+MLT oraz bidirectional path tracing+MLT... lecz wybierając CPU+GPU mamy do wyboru jedynie Path tracing.

 

Na razie testuje rendery studyjne ,ale już niebawem po-testuje jakieś wnętrza.

Napisano
  • Autor

xmass: studio jest bardzo proste, roślinki niektóre nie moje, niektóre znalezione na necie a niektóre robione ręcznie z bazy jakiś modeli których siatka była masakryczna albo były zbyt "proste" albo ze zdjęć.

 

Nigdy nie robiłem renderów studyjnych samochodów - także nie bijcie :)

Czas: 16 min PT CPU+GPU

 

Model - Vizpeople Dziękować :)

 

s8tk.jpg

 

mvgu.jpg

 

wmdl.jpg

 

r9o3.jpg

 

nry0.jpg

 

vpkh.jpg

 

1yu8.jpg

Napisano
  • Autor

FF: Dziękować

 

Jeszcze takie cuś:

krie.jpg

 

ze25.jpg

 

0daj.jpg

 

nczv.jpg

 

zstg.jpg

 

qzup.jpg

 

i9sb.jpg

 

bgss.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

no no, pięknie

Krzesło szczególnie mnie urzekło.

Indigo renderer - to jakiś znak wodny czy jak?

Napisano
  • Autor

illusion: Dzięki.

Tak, to znak wodny :)

Póki co testuje darmowy 30 dniowy trial (także bardziej lecę w ilość niż jakość dlatego może trochę szumieć).

 

 

Takie testy:

(Coś źle ustawiłem i pomimo 6h renderowania nadal bardzo mocno szumi... także sorki za szum)

PS. Okazało się że materiał szyby był źle ustawiony i nie przepuszczał "dokładnie" światła do pomieszczenia przez co nawet wielogodzinny render nie dawał żadnych efektów.

Wyglądało to tak... w 40 min odszumił największą część a potem przez resztę czasu nie odszumiał praktycznie nic.

 

la9l.jpg

 

fr89.jpg

 

Edit:

 

A,B,C

 

A:

d7cq.jpg

 

B:

naqq.jpg

 

C:

vtm8.jpg

 

+

 

grbn.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano
  • Autor

Cent: Raczej nie, Za dużo tego :D

Póki co testuje Indigo,Corona,Nox i brakuje czasu aby ogarnąć wszystkie (no może nie tyle co zrozumieć a brakuje czasu na rendery... Indigo to min 1h na studio a 4-6 na wnętrze PT lub PT+MLT, Corona jest szybsza wnętrze 2-4h PT+PT - im więcej dużych białych powierzchni tym dłużej... dlatego lepiej unikać wartości powyżej 200)

 

Uwielbiam progresywny render ;)

 

Koronka:

(szumi ,ale to tylko 40m)

mtkw.jpg

Edit:

3h

aebd.jpg

B:

3sky.jpg

bnuq.jpg

mojm.jpg

ftbv.jpg

krx1.jpg

yq75.jpg

mp0m.jpg

3aqq.jpg

55db.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Co do grzyba to specular jest ewidentnie zły. Niektóre tekstury źle ustawiasz w sensie obiekty na których je używasz. Mają czasami zły kąt i źle to się prezentuję na pracy.

Napisano
  • Autor

Kir4: Dzięki za rady ;)

 

Takie coś:

- PT 2H - 3H (Pierwszy 30min, dlatego szumi)

- Double-sided-thin Material

- 16bit Tiff

- 3ds Max,Indigo,Looks,Photoshop,Nik Color Efex

 

3gaz.jpg

 

jpv5.jpg

 

kdjm.jpg

 

m1r9.jpg

 

m646.jpg

 

A

1u4i.jpg

B

dt3r.jpg

Napisano

Raaany, twoja roślinność jest zabójcza ! Znaczy się świetna :D

 

Czy może mógłbyś zarzucić jakąś radą jeśli chodzi o te roślinki ? Szczególnie te łąki itp. Może mógłbyś podzielić się siateczką albo paroma radami ? ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Zernat: E tam... :)

 

Indigo w wersji dla maxa nie ma jeszcze proxy :D dopiero ma zostać dodane w nowej wersji IndigoMax. Rozsiewanie musiało odbywać się ręcznie poprzez advanced painter - ponad 70 milionów poly w małej scenie (nawigacja była torturą... 1 - 5 fps) 2 rodzaje małej(krótkiej) trawy, 4 rodzaje długiej trawy, chwasty, kwiatki, roślinki, mech itp... materiał double-sided thin, oświetlenie HDR, odpowiednie ustawienie skali obiektów, kamery itp...

 

Siatki nie mam co pokazywać bo to czarna plama, tyle tego tam jest...

 

cdn... testowałem proceduralny materiał śnieg+lód

0cyw.jpg

fy4r.jpg

vtsl.jpg

w1iz.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Taka teka dobra a zero komentów.

 

To miał być śnieg czy już nie? :

 

 

bs8e.jpg

 

Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego.

 

Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle.

 

Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :)

Napisano
  • Autor

legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana.

 

 

Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :)

Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda.

 

Więcej renderów?

Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem.

Napisano

Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :)

Napisano
  • Autor

Pieczywo własnej roboty:

bm5zqgX.jpg

TJ3ZPhE.jpg

WbehcNi.jpg

DGtJood.jpg

LZ3wSXd.jpg

Lq8QxgH.jpg

e1CDof6.jpg

4fgFozE.jpg

RM81Q5v.jpg

Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :(

RsGNAo7.jpg

WivWKLH.jpg

 

Jeszcze w scenie z innym oświetleniem:

pUyXbDq.jpg

LhEiCRg.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano
  • Autor

Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab.

To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami.

Napisano

ten ostatni to też render? Jeśli tak to jakby dodać troche więcej glowa w jaśniejszych częściach niebo to byłby fotoreal na maxa :)

Napisano
  • Autor

Tak :)

 

Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...)

epSa6pq.jpg

 

Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami.

 

A

qfpUoy8.jpg

B

GBfFxwk.jpg

Napisano

z tym glowem teraz jak fota!

Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :)

Napisano

A te muszle i szkło w czym renderzone?

 

Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda.

Napisano

spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym

Napisano
  • Autor

A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;)

 

Takie tam testy refleksów na lakierze...

qiG19FJ.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności