Napisano 20 Listopad 201311 l Witam, Postanowiłem założyć ten temat aby nie zaśmiecać Renderów Testowych zbyt długimi postami zawierającymi wiele obrazków... Ostrzeżenie: WIELE OBRAZKÓW :) Miłego oglądania. Na pierwszy ogień - Rendery z Indigo: Edytowane 14 Styczeń 201411 l przez Sroka8888
Napisano 22 Listopad 201311 l No, no, szkło z ozdobami bardzo bene. Ile takie coś się na indyku teraz renderuje? Sz.
Napisano 23 Listopad 201311 l Autor pressenter: Na indyku :D 10-15 min CPU+GPU ( I7 860 3,8Ghz + GTX 760 ) Metoda: Path tracing ( jest jeszcze bidirectional path tracing, Path tracing+MLT oraz bidirectional path tracing+MLT... lecz wybierając CPU+GPU mamy do wyboru jedynie Path tracing. Na razie testuje rendery studyjne ,ale już niebawem po-testuje jakieś wnętrza.
Napisano 23 Listopad 201311 l roślinki i szkło wyszło mega! Zieleninka czym robiona? Ręcznie czy jakiś soft? Eleganckie studio :)
Napisano 23 Listopad 201311 l Autor xmass: studio jest bardzo proste, roślinki niektóre nie moje, niektóre znalezione na necie a niektóre robione ręcznie z bazy jakiś modeli których siatka była masakryczna albo były zbyt "proste" albo ze zdjęć. Nigdy nie robiłem renderów studyjnych samochodów - także nie bijcie :) Czas: 16 min PT CPU+GPU Model - Vizpeople Dziękować :)
Napisano 25 Listopad 201311 l Autor FF: Dziękować Jeszcze takie cuś: Edytowane 25 Listopad 201311 l przez Sroka8888
Napisano 28 Listopad 201311 l no no, pięknie Krzesło szczególnie mnie urzekło. Indigo renderer - to jakiś znak wodny czy jak?
Napisano 28 Listopad 201311 l Autor illusion: Dzięki. Tak, to znak wodny :) Póki co testuje darmowy 30 dniowy trial (także bardziej lecę w ilość niż jakość dlatego może trochę szumieć). Takie testy: (Coś źle ustawiłem i pomimo 6h renderowania nadal bardzo mocno szumi... także sorki za szum) PS. Okazało się że materiał szyby był źle ustawiony i nie przepuszczał "dokładnie" światła do pomieszczenia przez co nawet wielogodzinny render nie dawał żadnych efektów. Wyglądało to tak... w 40 min odszumił największą część a potem przez resztę czasu nie odszumiał praktycznie nic. Edit: A,B,C A: B: C: + Edytowane 29 Listopad 201311 l przez Sroka8888
Napisano 2 Grudzień 201311 l Autor Cent: Raczej nie, Za dużo tego :D Póki co testuje Indigo,Corona,Nox i brakuje czasu aby ogarnąć wszystkie (no może nie tyle co zrozumieć a brakuje czasu na rendery... Indigo to min 1h na studio a 4-6 na wnętrze PT lub PT+MLT, Corona jest szybsza wnętrze 2-4h PT+PT - im więcej dużych białych powierzchni tym dłużej... dlatego lepiej unikać wartości powyżej 200) Uwielbiam progresywny render ;) Koronka: (szumi ,ale to tylko 40m) Edit: 3h B: Edytowane 3 Grudzień 201311 l przez Sroka8888
Napisano 10 Grudzień 201311 l Co do grzyba to specular jest ewidentnie zły. Niektóre tekstury źle ustawiasz w sensie obiekty na których je używasz. Mają czasami zły kąt i źle to się prezentuję na pracy.
Napisano 2 Styczeń 201411 l Autor Kir4: Dzięki za rady ;) Takie coś: - PT 2H - 3H (Pierwszy 30min, dlatego szumi) - Double-sided-thin Material - 16bit Tiff - 3ds Max,Indigo,Looks,Photoshop,Nik Color Efex A B
Napisano 13 Styczeń 201411 l Raaany, twoja roślinność jest zabójcza ! Znaczy się świetna :D Czy może mógłbyś zarzucić jakąś radą jeśli chodzi o te roślinki ? Szczególnie te łąki itp. Może mógłbyś podzielić się siateczką albo paroma radami ? ;) Pozdrawiam.
Napisano 14 Styczeń 201411 l Autor Zernat: E tam... :) Indigo w wersji dla maxa nie ma jeszcze proxy :D dopiero ma zostać dodane w nowej wersji IndigoMax. Rozsiewanie musiało odbywać się ręcznie poprzez advanced painter - ponad 70 milionów poly w małej scenie (nawigacja była torturą... 1 - 5 fps) 2 rodzaje małej(krótkiej) trawy, 4 rodzaje długiej trawy, chwasty, kwiatki, roślinki, mech itp... materiał double-sided thin, oświetlenie HDR, odpowiednie ustawienie skali obiektów, kamery itp... Siatki nie mam co pokazywać bo to czarna plama, tyle tego tam jest... cdn... testowałem proceduralny materiał śnieg+lód Edytowane 15 Styczeń 201411 l przez Sroka8888
Napisano 27 Styczeń 201411 l Taka teka dobra a zero komentów. To miał być śnieg czy już nie? : Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego. Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle. Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :)
Napisano 27 Styczeń 201411 l Autor legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana. Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :) Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda. Więcej renderów? Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem.
Napisano 27 Styczeń 201411 l Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :)
Napisano 28 Luty 201411 l Autor Test lakieru i metalu ( nowego materiału w Indigo http://www.indigorenderer.com/documentation/manual/indigo-scenes/materials/material-types/coating ) Test VUE Test Szkła + Metal
Napisano 7 Marzec 201411 l Autor Pieczywo własnej roboty: Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :( Jeszcze w scenie z innym oświetleniem: Edytowane 7 Marzec 201411 l przez Sroka8888
Napisano 11 Marzec 201411 l Autor Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab. To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami.
Napisano 15 Kwiecień 201410 l ten ostatni to też render? Jeśli tak to jakby dodać troche więcej glowa w jaśniejszych częściach niebo to byłby fotoreal na maxa :)
Napisano 15 Kwiecień 201410 l Autor Tak :) Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...) Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami. A B
Napisano 17 Kwiecień 201410 l z tym glowem teraz jak fota! Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :)
Napisano 22 Kwiecień 201410 l A te muszle i szkło w czym renderzone? Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda.
Napisano 27 Kwiecień 201410 l spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym
Napisano 29 Kwiecień 201410 l Autor A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;) Takie tam testy refleksów na lakierze...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto