Sroka8888 Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 (edytowane) Witam, Postanowiłem założyć ten temat aby nie zaśmiecać Renderów Testowych zbyt długimi postami zawierającymi wiele obrazków... Ostrzeżenie: WIELE OBRAZKÓW :) Miłego oglądania. Na pierwszy ogień - Rendery z Indigo: Edytowane 14 Styczeń 2014 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 22 Listopad 2013 Autor Share Napisano 22 Listopad 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 22 Listopad 2013 Share Napisano 22 Listopad 2013 No, no, szkło z ozdobami bardzo bene. Ile takie coś się na indyku teraz renderuje? Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 23 Listopad 2013 Autor Share Napisano 23 Listopad 2013 pressenter: Na indyku :D 10-15 min CPU+GPU ( I7 860 3,8Ghz + GTX 760 ) Metoda: Path tracing ( jest jeszcze bidirectional path tracing, Path tracing+MLT oraz bidirectional path tracing+MLT... lecz wybierając CPU+GPU mamy do wyboru jedynie Path tracing. Na razie testuje rendery studyjne ,ale już niebawem po-testuje jakieś wnętrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 23 Listopad 2013 Share Napisano 23 Listopad 2013 roślinki i szkło wyszło mega! Zieleninka czym robiona? Ręcznie czy jakiś soft? Eleganckie studio :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 23 Listopad 2013 Autor Share Napisano 23 Listopad 2013 xmass: studio jest bardzo proste, roślinki niektóre nie moje, niektóre znalezione na necie a niektóre robione ręcznie z bazy jakiś modeli których siatka była masakryczna albo były zbyt "proste" albo ze zdjęć. Nigdy nie robiłem renderów studyjnych samochodów - także nie bijcie :) Czas: 16 min PT CPU+GPU Model - Vizpeople Dziękować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 25 Listopad 2013 Share Napisano 25 Listopad 2013 Bardzo niegłupi wątek, 5 gwiazdek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 25 Listopad 2013 Autor Share Napisano 25 Listopad 2013 (edytowane) FF: Dziękować Jeszcze takie cuś: Edytowane 25 Listopad 2013 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illusion Napisano 28 Listopad 2013 Share Napisano 28 Listopad 2013 no no, pięknie Krzesło szczególnie mnie urzekło. Indigo renderer - to jakiś znak wodny czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 28 Listopad 2013 Autor Share Napisano 28 Listopad 2013 (edytowane) illusion: Dzięki. Tak, to znak wodny :) Póki co testuje darmowy 30 dniowy trial (także bardziej lecę w ilość niż jakość dlatego może trochę szumieć). Takie testy: (Coś źle ustawiłem i pomimo 6h renderowania nadal bardzo mocno szumi... także sorki za szum) PS. Okazało się że materiał szyby był źle ustawiony i nie przepuszczał "dokładnie" światła do pomieszczenia przez co nawet wielogodzinny render nie dawał żadnych efektów. Wyglądało to tak... w 40 min odszumił największą część a potem przez resztę czasu nie odszumiał praktycznie nic. Edit: A,B,C A: B: C: + Edytowane 29 Listopad 2013 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 1 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2013 Testy Corony: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cent Napisano 1 Grudzień 2013 Share Napisano 1 Grudzień 2013 Będziesz testować Cycles czy tylko Maxowe silniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 2 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2013 (edytowane) Cent: Raczej nie, Za dużo tego :D Póki co testuje Indigo,Corona,Nox i brakuje czasu aby ogarnąć wszystkie (no może nie tyle co zrozumieć a brakuje czasu na rendery... Indigo to min 1h na studio a 4-6 na wnętrze PT lub PT+MLT, Corona jest szybsza wnętrze 2-4h PT+PT - im więcej dużych białych powierzchni tym dłużej... dlatego lepiej unikać wartości powyżej 200) Uwielbiam progresywny render ;) Koronka: (szumi ,ale to tylko 40m) Edit: 3h B: Edytowane 3 Grudzień 2013 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 4 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2013 (edytowane) Indyk: Edytowane 5 Grudzień 2013 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 10 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2013 Grzybek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kir4 Napisano 10 Grudzień 2013 Share Napisano 10 Grudzień 2013 Co do grzyba to specular jest ewidentnie zły. Niektóre tekstury źle ustawiasz w sensie obiekty na których je używasz. Mają czasami zły kąt i źle to się prezentuję na pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 2 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2014 Kir4: Dzięki za rady ;) Takie coś: - PT 2H - 3H (Pierwszy 30min, dlatego szumi) - Double-sided-thin Material - 16bit Tiff - 3ds Max,Indigo,Looks,Photoshop,Nik Color Efex A B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2014 Takie zabawy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2014 cdn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 13 Styczeń 2014 Share Napisano 13 Styczeń 2014 Raaany, twoja roślinność jest zabójcza ! Znaczy się świetna :D Czy może mógłbyś zarzucić jakąś radą jeśli chodzi o te roślinki ? Szczególnie te łąki itp. Może mógłbyś podzielić się siateczką albo paroma radami ? ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2014 (edytowane) Zernat: E tam... :) Indigo w wersji dla maxa nie ma jeszcze proxy :D dopiero ma zostać dodane w nowej wersji IndigoMax. Rozsiewanie musiało odbywać się ręcznie poprzez advanced painter - ponad 70 milionów poly w małej scenie (nawigacja była torturą... 1 - 5 fps) 2 rodzaje małej(krótkiej) trawy, 4 rodzaje długiej trawy, chwasty, kwiatki, roślinki, mech itp... materiał double-sided thin, oświetlenie HDR, odpowiednie ustawienie skali obiektów, kamery itp... Siatki nie mam co pokazywać bo to czarna plama, tyle tego tam jest... cdn... testowałem proceduralny materiał śnieg+lód Edytowane 15 Styczeń 2014 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2014 (edytowane) Kolejne: Edytowane 19 Styczeń 2014 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2014 Jeszcze troszeczkę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2014 Cola: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 27 Styczeń 2014 Share Napisano 27 Styczeń 2014 Jakiej tekstury użyłeś do śniegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 27 Styczeń 2014 Share Napisano 27 Styczeń 2014 Taka teka dobra a zero komentów. To miał być śnieg czy już nie? : Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego. Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle. Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2014 legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana. Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :) Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda. Więcej renderów? Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 27 Styczeń 2014 Share Napisano 27 Styczeń 2014 Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 28 Luty 2014 Autor Share Napisano 28 Luty 2014 Test lakieru i metalu ( nowego materiału w Indigo http://www.indigorenderer.com/documentation/manual/indigo-scenes/materials/material-types/coating ) Test VUE Test Szkła + Metal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 7 Marzec 2014 Autor Share Napisano 7 Marzec 2014 (edytowane) Pieczywo własnej roboty: Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :( Jeszcze w scenie z innym oświetleniem: Edytowane 7 Marzec 2014 przez Sroka8888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 7 Marzec 2014 Share Napisano 7 Marzec 2014 Super te bułki, aż zgłodniałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 8 Marzec 2014 Autor Share Napisano 8 Marzec 2014 Trochę testów (reszta na poprzedniej stronie): Modele bez tekstury: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 piekne. wyrobiles sie jak sprzeglo w kamazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 10 Marzec 2014 Autor Share Napisano 10 Marzec 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 10 Marzec 2014 Share Napisano 10 Marzec 2014 Bałwanek świetny, to skan czy ręcznie dziubane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 11 Marzec 2014 Autor Share Napisano 11 Marzec 2014 Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab. To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 12 Marzec 2014 Autor Share Napisano 12 Marzec 2014 ... I jeszcze taka nieudana zabawa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin88 Napisano 16 Marzec 2014 Share Napisano 16 Marzec 2014 to się nazywa fotoreal, świetne prace, szczególnie buły! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 3 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2014 ... Od innej strony: Inny kolor tła: Niewypał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 15 Kwiecień 2014 Share Napisano 15 Kwiecień 2014 ten ostatni to też render? Jeśli tak to jakby dodać troche więcej glowa w jaśniejszych częściach niebo to byłby fotoreal na maxa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2014 Tak :) Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...) Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami. A B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 17 Kwiecień 2014 Share Napisano 17 Kwiecień 2014 z tym glowem teraz jak fota! Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 22 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2014 Popróbuje się ;) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 22 Kwiecień 2014 Share Napisano 22 Kwiecień 2014 A te muszle i szkło w czym renderzone? Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 23 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2014 Mulholland: Indigo Renderer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 27 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciacho191 Napisano 27 Kwiecień 2014 Share Napisano 27 Kwiecień 2014 spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 29 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2014 A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;) Takie tam testy refleksów na lakierze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sroka8888 Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2014 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się