Kir4 Napisano 26 Marzec 2014 Autor Napisano 26 Marzec 2014 Powolutku zaczynam kończyć projekt, nie wiem czy będę teksturował to jakimiś high super ultra teksturami jechał bo nie wyrobię z 4gb ramu do tego sporo czasu mi to zajmię, a mam na głowię parę projektów do zrobienia, ale podstawe tekstury na pewno się pokażą, jak nie będą dobrze się prezentować to zostawię sam model i zrobię ładną prezentację na behance ;) Większe rendery tym razem i dokładniejsze, pozdrawiam ;)
Pixel-Factory Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Jest ok , sprawdz tylko końcówkę lufy i obciąznik na końcu , bo na razie ma bardzo cięnka ściankę.
Matchias Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 Taki model i chcesz go tak zostawić, weź się w garść i zabieraj się za tekstury:)
Kir4 Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 Hymm... może masz rację, powalczę. Obiecuję :) Na nowy miesiąc powinna się pokazać oteksturowana gąsienica na początek zacznę od poważnych rzeczy i dużo " mięsożernych " Pozdrawiam !
Kir4 Napisano 28 Marzec 2014 Autor Napisano 28 Marzec 2014 Będe musiał się pobawić displacementem spróbować zrobić jak najlepszy efekt a zarazem żeby w miarę mało zjadał ( gąsienice to jedyny obiekt na którym chce użyć disp ) myślę nad kolorem i brudem. Tekstury na cylindrach do wymiany, i ciemniejszą rdzę. Pozdrawiam ;)
martin-flash Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 No i zrobione :) Teraz górny przód. dzięki jeszcze raz Pixel-Factory ;) Powiedz jaki dajesz materiał, światło i ustawienia renderowania że uzyskujesz taki ładnie widoczny obiekt bez tekstur z poligonami?
Kir4 Napisano 2 Kwiecień 2014 Autor Napisano 2 Kwiecień 2014 martin, podkręcę Ci później teraz się śpieszę. Wrzucam gąsienice
Pixel-Factory Napisano 2 Kwiecień 2014 Napisano 2 Kwiecień 2014 Fajnie że jedziesz już w texturami . Ja niestety w nawale pracy nie mam czasu na e-100 . Oglądałeś jakieś zdjęcia gąsienic zanim zabrałeś się za textury ? Twoje ogniwa wygladają jak w muzealnego czołgu stojącego pod chmurką , za dużo rdzy . tu masz ogniwa w stanie magazynowym tu masz te same z warunk~ów frontowych: a tu masz eksponat muzealny: pamiętaj też że skoro robisz scenkę z włoch to bierz pod uwagę jaki tam jet klimat i wpływ otoczenia , włochy ta sporo pyłu na pojazdach ale też spoto metalicznych otarć od brukowanych ulic .
Kir4 Napisano 4 Kwiecień 2014 Autor Napisano 4 Kwiecień 2014 Dzięki Pixel, Nad ogniwami jeszcze posiedzę więc nie krzycz! :D Jedziem dalej
DrRambo Napisano 5 Kwiecień 2014 Napisano 5 Kwiecień 2014 trochę zbyt jasne to wszystko na moim monitorze przez co ciężko określić jakość
Kir4 Napisano 5 Kwiecień 2014 Autor Napisano 5 Kwiecień 2014 Nie wiem czym to spowodowane, na 3 monitorach normalnie wygląda u znajomych również hymm...
Kir4 Napisano 7 Kwiecień 2014 Autor Napisano 7 Kwiecień 2014 (edytowane) No nic stawiam na moro style ! Boczek póki co na tym kończę. Trawa i kamienie itp na koniec. Teraz zabieram się za przód, pozdro ! ;) Edytowane 7 Kwiecień 2014 przez Kir4
Byczek82 Napisano 7 Kwiecień 2014 Napisano 7 Kwiecień 2014 Hej Samolot i czołg wsadzisz do jednego projektu?? bo w pierwszym poście napisałeś, że robisz postprodukcje. Ramu Ci wystarczy?? bo to tylko będzie jedna klata zrobiona?? i jakieś budynki tak?? Pozdrawiam i super ten czołg wygląda jestem ciekaw jak wszystko zrobisz jak to będzie wyglądać :)
Kir4 Napisano 7 Kwiecień 2014 Autor Napisano 7 Kwiecień 2014 Cześć, Samolot i czołg wsadzę do jednego projektu być może jak nie starczy ramu to będę zlepiał wszystko. Będę się starał jak najbardziej optymalnie i dobrze to zrobić. W ostateczności będę lepił. Klatek minimum 4 maks 10. Budynki to podstawa, już zacząłem nawet myśleć jak to powinno wyglądać w głowie trzymam, będę musiał przelać na tablet żeby przypadkiem mi gdzieś to nie uciekło. Dzięki sam jestem ciekaw jak mi to wyjdzie i czy w ogóle coś wyjdzie ;) Ale z ramem powinienem dać radę jakoś. Vray proxy, instancje itp. powinny na pewno pomóc.
Kir4 Napisano 8 Kwiecień 2014 Autor Napisano 8 Kwiecień 2014 M24 Chaffee, 50% oteksturowane. Szare tekstury oznaczają że będzie tam poprawa ;)
Sebazx6r Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 Dziarsko CI idzie... :). Widać upór i determinacje.
Kir4 Napisano 9 Kwiecień 2014 Autor Napisano 9 Kwiecień 2014 Dzięki, lecim dalej. Będą drobne poprawki jeszcze i dodatki. Pozdrawiam ! ;)
Kir4 Napisano 10 Kwiecień 2014 Autor Napisano 10 Kwiecień 2014 Mały podgląd M24. Czekajcie na wielką prezentację... ;) Pozdro!
Kir4 Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Napisano 11 Kwiecień 2014 To już jest koniec http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=93750&p=1206059#post1206059 Zapraszam do przejrzenia ;) https://www.behance.net/gallery/M24-Chaffe-Tank-3D-Big-presentation/16032269
Kir4 Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 Kto tak powiedział ? :P Oczywiście że kończę ! 2 godziny = Koloseum przód Poprzednie koloseum na pierwszej stronie które się znajduję było nie prawidłowo zrobione, źle sklonowane, teraz podbiłem umiejętności i poszło mi to o wiele szybciej i lepiej. Pozdrawiam ;)
Kir4 Napisano 21 Kwiecień 2014 Autor Napisano 21 Kwiecień 2014 Jedziem dalej dalej beng beng ! 80% kolo :D
Biolo_idiota Napisano 22 Kwiecień 2014 Napisano 22 Kwiecień 2014 Nie ogarniam czemu tak robisz, ale tworzysz naprawdę genialne modele, które mapujesz w tak dziwaczny sposób, że zaczynają wyglądać jak low poly z gry na PS. Wydaje mi się, że to wina low rez tekstur na bumpach bardzo to widać, no ale to może być tego inna przyczyna.
Kir4 Napisano 22 Kwiecień 2014 Autor Napisano 22 Kwiecień 2014 No właśnie dlatego wolałem surowe modele zostawiać... muszę się koniecznie nauczyć mapować, no i wyczuć etykę. Bo na prawdę mam tak niską samokrytykę w temacie teksturowania że nie wiem po prostu jak podbić doświadczenie w tym. Macie może jakiś spis materiałów które najczęściej się przydają przy elewacjach / wnętrzach / przedmiotach pojedynczych ? Postaram się uzupełnić dysk twardy hd teksturami. Vray niskie ustawienia dałem tego też może być wina. Ale co fakt to fakt tekstury się nadają tylko do obrazka 800px 800px a render będzie powiększony do 2,5k px. Jeżeli macie jakieś rady, tutoriale, chętnie skorzystam. Pozdrawiam !
yarosh Napisano 22 Kwiecień 2014 Napisano 22 Kwiecień 2014 jak dla mnie skala tekstur jest zaburzona w stosunku do wielkości obiektu, poza tym w jaki sposób to oteksturowałeś, bo trochę to wygląda jakby jedna tekstura była wrzucona na projekcję cylindryczną, trochę przypadkowo się rozkładają te bumpy wszystkie, eśli możesz to wrzuć uvw jak masz rozłożone mapowanie, to na pewno ktoś doradzi, co by tu poprawić.
Kir4 Napisano 28 Kwiecień 2014 Autor Napisano 28 Kwiecień 2014 Sprawa wygląda tak że dzisiaj sobie parę godzin przy tym posiedziałem i zastanawiam się czy taka forma tektur by dobrze wyglądała ? Bo sam mam mieszane uczucia. Lepiej już to zaczyna wyglądać ? Do tego nie ma jeszcze wysokiego AO które będzie potrzebne. tutaj nody: Pozdrawiam i liczę na wasz udział w temacie.
DrRambo Napisano 29 Kwiecień 2014 Napisano 29 Kwiecień 2014 uważam, że mogłoby to fajnie wyglądać, ale musi być jaśniejsze, wręcz wyblakłe
Kir4 Napisano 29 Kwiecień 2014 Autor Napisano 29 Kwiecień 2014 Ogólnie to myślę czy przypadkiem nie zrezygnować z czarnych linii i zastąpić je bumpem. Bo na chwilę obecną wszystko płaskie się wydaje.. ;f DrRambo o takie wyblaknięcie chodziło ? Macie jakiś pomysł jak zrobić żeby to nie było takie płaskie ?
DrRambo Napisano 29 Kwiecień 2014 Napisano 29 Kwiecień 2014 lepiej, ale od tego słońca po tylu latach, koloseum miałoby taki kolor: i takie coś bym widział taki też chyba w rzeczywistości ma kolor jeżeli chodzi o to, że płaskie, to jeżeli nie będzie dużych zbliżeń na ten obiekt to dodaj po prostu bump (czyli i czarne linie i bump) i powinno być ładnie
Kir4 Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Napisano 30 Kwiecień 2014 Koloseum prawie oteksturowane... a tutaj takie COŚ Pozdro, wszystkie modele moje wziąłem z poprzedniej nie dokończonej sceny ;)
YetoKnight Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 Porób jeszcze jakieś zasieki/barierki i inne takie "zapychacze". Fajnie się zapowiada, finalny obrazek.
Byczek82 Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 Zapytam się kto pyta nie błądzi :). Tę ścianę u góry koloseum to ręcznie wyciąłeś czy korzystasz z pluginu??. Dobra robota :)
Kir4 Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Napisano 30 Kwiecień 2014 YetoKnight to jest początek początków jeszcze trochę modeli do tej sceny porobię. Nie wspomnę że sporo teksturowania jest. Koloseum jest w nierealnej skali ale nie uśmiecha mi się klepać całego rzymu żeby ładnie ująć koloseum, tak że troszkę posłużę się główką i zrobię coś po swojemu, w końcu 3D jest nie ograniczone i można co nie co wydusić. Byczek82, z pluginu jakiego korzystam w C4D to tylko i wyłącznie na modelach z wypukłościami i to działa na zasadzie circle point po zaznaczeniu 8 pointów w obrębie kwadratu robi mi się samo koło a tak to wszystko ręcznie. Po prostu cloner odwalił roboty, ale nauczyłem się paru rzeczy też przy robieniu Coloseum. Dzięki za komentarze, pozdrawiam i oczekujcie na więcej ! ;)
Bacry Napisano 2 Maj 2014 Napisano 2 Maj 2014 Coloseum w Rzymie ? Jeżeli tak to okolica chyba wygląda troszkę inaczej ;) Ten ostatni render to chyba tak przez przypadek mam nadzieję. Ostateczny kadr musi być inny bo teraz to nie wiadomo na co patrzeć. Brakuje punktu ciężkości. IMHO. Pozdrawiam B.
Kir4 Napisano 2 Maj 2014 Autor Napisano 2 Maj 2014 (edytowane) Coloseum w Rzymie ? Jeżeli tak to okolica chyba wygląda troszkę inaczej ;) Koloseum jest w nierealnej skali ale nie uśmiecha mi się klepać całego rzymu żeby ładnie ująć koloseum, tak że troszkę posłużę się główką i zrobię coś po swojemu, w końcu 3D jest nie ograniczone i można co nie co wydusić. Czy wszystko co robię musi być idealnie zerżnięte z rzeczywistości ? Nie przesadzajmy. Budynki powyżej są podane przykładowo. Postaram się zrobić budynki oznaczające klimat Koloseum Pozdrawiam byłby ktoś w stanie pomóc mi dorwać zdjęcia rzymu z drugiej wojny światowej tak żebym skminił klimat budowli w tamtych czasach ? Dzięki z góry Edytowane 2 Maj 2014 przez Kir4
Kir4 Napisano 8 Maj 2014 Autor Napisano 8 Maj 2014 Witam ! W końcu poczułem przypływ siły na robotkę. Tak więc zarzucam świeżutkie rendery. Ogólnie ujęć będzie trochę więc nie zrażać się. Obiekty nałogowo tworzę do sceny. Tak więc na pewno ułożenia wszystkiego się zmienią dojdzie na pewno jakiś żołnierz którego będę rzeźbił w Zbrushu. Na chwilą obecną wygląda to tak: Zwykły renderer + noise leciutki: Tutaj mamy viewport: Dla ciekawski: Czołg: https://www.behance.net/gallery/16032269/M24-Chaffe-Tank-3D-Big-presentation Budynki: https://freelancers3d.com/portfolio/79/waldenburg-walbrzych-rynek-3d Inne assesty zarzucę w wolnym czasie. Mam wielką nadzieję że powstanie z tego coś potężnego. Będę uczył się teksturowania tak długo aż załapię i dopiero zacznę scenę teksturować. Bo wiem że jak zacznę teksturować to zarzucę jakiś niewypał i zepsuję końcowy efekt a tego nie chcę. Pozdrawiam, zapraszam do udziału w temacie ! ;)
YetoKnight Napisano 8 Maj 2014 Napisano 8 Maj 2014 Czuć, że będzie moc ;) Czekam na dalszy postęp pracy.
Kir4 Napisano 21 Wrzesień 2014 Autor Napisano 21 Wrzesień 2014 (edytowane) Teksturuję czołg pod scenę zrobiłem enviro na speedzie 1h. Szykuję materiały. I zastanawiam się tylko jaki materiał użyć żeby wyglądał dobrze. Macie jakieś pomysły ? Pozdro ! Edytowane 21 Wrzesień 2014 przez Kir4
Kir4 Napisano 21 Wrzesień 2014 Autor Napisano 21 Wrzesień 2014 Muszę znaleźć jakąś ciekawą teksturę dosyć dużą z brudem bo render traci na jakości i zanikają od jednolitości detale. I teraz to wygląda nie ciekawie, nie mam pomysłu... gwiazdki to postprodukcja w photshopie bo nie miałem sił już na noc bodypainta odpalać.
STRZYG Napisano 21 Wrzesień 2014 Napisano 21 Wrzesień 2014 A możesz wskazać, które to detale zanikają? Według mnie dobrze to teraz wygląda, nawet bardzo. Jak coś jest upaciane błotem to detal raczej znika ;) Może jakies refki masz ?
medwed Napisano 22 Wrzesień 2014 Napisano 22 Wrzesień 2014 (edytowane) Zrobiłem Tobie Shader-ek.Pomoże pokazać detal.Scenka i mat. ---> https://www.mediafire.com/?khunvwydxvvxq86 Różnie się zachowuje w zależności od skali modelu. Edytowane 22 Wrzesień 2014 przez medwed
kliment woroszyłow Napisano 22 Wrzesień 2014 Napisano 22 Wrzesień 2014 (edytowane) Muszę znaleźć jakąś ciekawą teksturę dosyć dużą z brudem bo render traci na jakości i zanikają od jednolitości detale. ........... Czyli że co, szukasz jednej gotowej textury z brudem? To się nie może udać, Pisałem już wcześniej że bez zrobienia UV-ki nie ma co liczyć na to że model będzie wyglądał dobrze. Jak chcesz dopasować ową texturę do modelu? Nawet gdybyś ją znalazł, w co wątpię, brud się rozkłada w określonych miejscach, podobnie z fakturą która nie jest jednakowa na wszystkich elementach, a gdzie mapa odbić? Najlepszym dowodem na to co mówię jest choćby to że gwiazdy musisz dodawać w postprodukcji....zrobiłeś niezły model to zrób następny krok , rozłóż siatki i zrób textury. Nie idź na łatwiznę, bo to droga do nikąd. Edytowane 22 Wrzesień 2014 przez kliment woroszyłow
Kir4 Napisano 22 Wrzesień 2014 Autor Napisano 22 Wrzesień 2014 Dzięki za udziały w temacie ;) @Kliment Gwiazdę to nie problem dodać przez uvke tylko wczoraj nie miałem sił już. Bo wiem że BodyPaint w C4D jest męczący. Nie wiem dokładnie jak rozkładać siatki przy tylu szczegółach. Mam przykładowo wziąć sobie górną część czołgu i rozkładać siatkę i tak po kolei ? Mam tylko 4GB ram więc też nie moge raczej wszystkiego mapować bo mi ram na to nie pozwoli. Postaram się rozłożyć siatkę tych najważniejszych elementów i pomalować parę detali żeby to lepiej wyglądało. Bo teraz co zrobiłem to wrzucilem po prostu shader vray dirt na cały model i już, droga na łatwiznę i przy tym nie mam jakiejś grubej satysfakcji. Dlatego zaraz za robotę się biorę. Dzięki Kliment! medwed@ dzięki, taki shader to nie problem. Ale dzięki może przyda się w przyszłości. STRZYG@ być może masz rację. https://www.behance.net/gallery/16032269/M24-Chaffe-Tank-3D-Big-presentation Może przesadzam z tymi detalami hymm Pozdrawiam Czekajcie na Mapki
Kir4 Napisano 22 Wrzesień 2014 Autor Napisano 22 Wrzesień 2014 Dobra ruszyłem z mapowaniem... zacząłem od góry. Podoba się ? ( to nie koniec dopiero góra tam gdzie są napisy i gwiazdki )
kliment woroszyłow Napisano 22 Wrzesień 2014 Napisano 22 Wrzesień 2014 (edytowane) A te myślniki po bokach gwiazdy to co oznaczają? Przypatrz się dokładniej jak wyglądają amerykańskie gwiazdy co ? Co by nie być gołosłowny chodzi mi o to że Twoja gwiazda jest Rosyjska a jak widać po napisach to zdaje się amerykański czołg. Gwiazda USA: Gwiazda rosyjska: Zrób może tak: Edytowane 22 Wrzesień 2014 przez kliment woroszyłow
Byczek82 Napisano 24 Wrzesień 2014 Napisano 24 Wrzesień 2014 Kir4 jaki rozmiar robisz teksturę?? Pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się