Lukasz2244 Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 Wojtku jesteś jednym z największych DEMOTYWATORÓW na tym forum :). Jak się ogląda Twoje dzieła ma się ochotę znów odpalić maxa. Jednak po chwilach spędzonych na modelowaniu cały wcześniejszy zapał odchodzi :). No cóż pozostaje mi tylko podziwiać. Oglądam wszystkie Twoje prace i szczęka opada. Proszę litości:). thecrev - dobrze pisze - tutek rób i jako jeden z pierwszych staję w kolejce!. Pozdrawiam i nauczaj MISTRZU!:) .
GreenScreen Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 Detal niszczy i w dodatku w miarę szybko to Ci wszystko idzie. Ja się z autem przez miesiąc grzebie. Niszczysz system :D
segea Napisano 14 Kwiecień 2014 Napisano 14 Kwiecień 2014 Oj Panie, aż przysiadłem z wrażenia :) Do detalu w Twoim wykonaniu no powiedzmy, że już się przyzwyczaiłem ale materiały pierwsza klasa. Nic tylko brać się do roboty i gonić mistrza, tylko jakiś niedozwolony doping by się przydał :D
kliment woroszyłow Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 Wasze komentarze działają jak miód na moje uszy....nie mylić z woskowiną! :) Dzięki wszystkim w każdym razie. Modelowania ciąg dalszy...fotel pilota ( siedzisko bardziej bo wygodne to to raczej nie było). Póki co tyle, jeszcze sporo roboty z tą kabiną przede mną.....:(
2013 Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 No czekałem na kabinę pilota i się doczekałem. Dla mnie wygląda to tak jakbyś siedział w tym samolocie dzień w dzień i modelował wnętrze kabiny. Generalnie obserwując postęp prac ciągle jestem zaskakiwany, za każdym razem myśląc, że lepiej się już nie da, a co chwilę pokazujesz, że jednak da się lepiej. Podziwiam zegarmistrzowską dokładnośc!
ch3steros Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Ja to się zastanawiam tylko nad takim faktem, mój max wytrzymuje swobodnie około 5 milionów poligonów, przy 7 się spowalnie, a przy 9 jest mleko z 3 fpsami. Moje pytanie brzmi (wybacz pisownie). ***** jakim cudem.
kliment woroszyłow Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 nie wiem...ram? ile masz ramu?
kliment woroszyłow Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 ja pracuje na 2010 więc to nie to...chyba jednak ram...ja mam 32 GB, i pewnie to czyni różnicę.
GreenScreen Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Ja mam 3gb i nie narzekam :D Max 300 tyś poly udźwignę i potem max siada....
PiotrMP006 Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 ja pracuje na 2010 więc to nie to...chyba jednak ram...ja mam 32 GB, i pewnie to czyni różnicę. Przeglądałem wszystkie Twoje prace i gratuluje niesamowitego talentu i umiejętności. Mam pytanie jakiego rendera używasz, jakich dodatkowych wtyczek i jaki masz sprzęt że tak łatwo modelujesz takie siatki?
kliment woroszyłow Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 (edytowane) PiotrMP006 - Renderuje głównie wirejem, czasami używam mental'a. Wtyczek poza kilkoma prostymi skryptami najczęściej potrzebnymi nie używam jakoś....a sprzęt jest naprawdę średni, procesor intel- xeon E3, ram o którym pisałem, grafika GTX 560. A co do łatwości modelowania "takich siatek" to .... kto powiedział że to przychodzi łatwo? One się nie robią same, wymaga to jednak odrobiny umiejętności i dużo cierpliwości. ;) pozdrawiam Edytowane 15 Kwiecień 2014 przez kliment woroszyłow
PiotrMP006 Napisano 16 Kwiecień 2014 Napisano 16 Kwiecień 2014 (edytowane) Mam jeszcze pytanko czy modelując posługujesz się super dokładnymi dokumentacjami technicznymi czy masz niezwykły talent do przenoszenia proporcji z płaskiego zdjęcia? Na koniec mała prośba czy możesz udostępnić siatkę jakiegoś modelu do celów szkoleniowych? Przerobiłem wiele poradników ale wymiękają w porównaniu do Twoich prac (np Pojazd Krupp L2H43 PROTZE )?. Jesteś MISTRZEM. Edytowane 16 Kwiecień 2014 przez PiotrMP006
kliment woroszyłow Napisano 16 Kwiecień 2014 Autor Napisano 16 Kwiecień 2014 Moje meshe nie różnią się od tych oglądanych w tutorialach, zapewniam. Różnica jeśli już polega na starannym oddawaniu kształtu i ilości detalu w modelu. Kokpitu ciąg dalszy: pedały orczyka i pare pierdół na prawym boku. Lewa strona jeszcze nie ruszona.
Slim_ Napisano 16 Kwiecień 2014 Napisano 16 Kwiecień 2014 http://samoloty3d.pl/ Na tej stronie możesz znaleźć książkę na temat modelowania samolotu od A do Z
kliment woroszyłow Napisano 16 Kwiecień 2014 Autor Napisano 16 Kwiecień 2014 DrRambo - siedzisko ma zaglębienie po to żeby umieścić w nim spadochron więc fizycznie pilot siedzi na spadochronie...o ile to miałeś na myśli.....
Jakub Wydro Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 Na samym wstępie ogromne gratulacje za detal oraz ogromną cierpliwość... mistrzowski poziom :) Sam obecnie tworzę model samolotu, nie będzie on tak szczegółowy jak Twój lecz wieloma kwestiami technicznymi wykonania modelu mogę się inspirować. Śledzę wątek codziennie!
PiotrMP006 Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 Mam pytanko czy w swoich modelach używasz zwykłych krawędzi czy krawędzi z parametrami Weight i Crease ?
Reanimator Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 Sick..... To sie prosi na cala sekwencje animowana, a nie tylko statycznego screena ;)
DrRambo Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 tak właśnie chodziło o ta zagłębienie, teraz wygląda logiczniej
yarosh Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 Towarzyszu Woroszyłow przywołuję Was do porządku i wypełnienia obywatelskiego obowiązku, lud spragniony jest postępów, więc pokonajcie tą kapitalistyczną hienę lenistwa i zaprezentujcie rezultaty swych heroicznych wysiłków. a tak na serio to prosimy o update, bo watek powoli znika w czeluściach tematów.
kliment woroszyłow Napisano 29 Czerwiec 2014 Autor Napisano 29 Czerwiec 2014 Po przerwie wracam do pracy nad tym modelem póki jest trochę wolnego czasu. Kołyska dosyłająca nabój:
kliment woroszyłow Napisano 30 Czerwiec 2014 Autor Napisano 30 Czerwiec 2014 Poprawiony kształt pedałów orczyka i skończona lewa burta kabiny:
Szwadron Napisano 30 Czerwiec 2014 Napisano 30 Czerwiec 2014 No nareszcie :) nic tylko czekać na dalszy postęp pracy! Pozdrawiam ;)
Temporal Napisano 1 Lipiec 2014 Napisano 1 Lipiec 2014 Ja, to zastanawiam się, na jakim super kompie to musi być robione i czy w ogóle warto aż tak modelować każdy detal? Znając życie, to na końcowych renderach nie widać nawet połowy tego co człowiek narobił.
Szwadron Napisano 1 Lipiec 2014 Napisano 1 Lipiec 2014 i czy w ogóle warto aż tak modelować każdy detal? Znając życie, to na końcowych renderach nie widać nawet połowy tego co człowiek narobił. Wydaje mi się, że modelowanie oraz świadomość tego że to wszystko tam jest dostarcza wiele radości. Szkoda że większość detalu będzie niewidoczne...
2013 Napisano 1 Lipiec 2014 Napisano 1 Lipiec 2014 Zgadzam się Szwadron, jeśli modelowanie sprawia przyjemność, to należy robić detal. Do tego jak oglądam takie tematy, to wiem w jakim kierunku moje modelowanie ma zmierzać.
ikkiz Napisano 1 Lipiec 2014 Napisano 1 Lipiec 2014 To nie jest niewidoczny detal - przecież sobie go oglądamy - nie? Niewidoczny detal, to by były tłoki wewnątrz cylindrów. Modelowanie kabiny w środku ma takie samo uzasadnienie jak modelowanie tego samolotu w ogóle.
kliment woroszyłow Napisano 1 Lipiec 2014 Autor Napisano 1 Lipiec 2014 (edytowane) ......................................... Modelowanie kabiny w środku ma takie samo uzasadnienie jak modelowanie tego samolotu w ogóle....Czyli żadnego :D:D:D:D Zupa pomidorowa którą właśnie gotuję ma uzasadnienie przynajmniej w moim pustym żołądku...jeśli już jakieś uzasadnienie jest dla takiego modelowania to chyba nadmiar wolnego czasu ;) Edytowane 1 Lipiec 2014 przez kliment woroszyłow
kliment woroszyłow Napisano 2 Lipiec 2014 Autor Napisano 2 Lipiec 2014 (edytowane) Pora połączyć działo z płatowcem: Edytowane 2 Lipiec 2014 przez kliment woroszyłow
2013 Napisano 2 Lipiec 2014 Napisano 2 Lipiec 2014 Szaleństwo detalu atakuje! Ile obecnie polygonów liczy sobie ten model? Patrzę sobie na niego i myślę o ukrytych silnikach! Idę pomachać metalem, przerwa w klikaniu...
polka dot Napisano 2 Lipiec 2014 Napisano 2 Lipiec 2014 rzeźbisz Kliment, rzeźbisz! miło popatrzeć, na tak dopieszczony model. czekamy na finał :)
2013 Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 I to jest dobry kierunek aby było widać te ukryte cuda! Za każdym razem jak spojrzę na ten silnik w poprzednich postach, gdzie jest ukazany w całej swej krasie to zaliczam opad szczęki, i widzę ogrom pracy i pochłoniętego czasu. I tak się zastanawiam kiedy nastąpi koniec szczęki opadów! Chyba muszę w przyszłości zrobić taki silnik aby przestał mnie oczarowywać każdorazowo gdy na niego popatrzę! Jak przejdę przez każdy etap budowy, wtedy może stanie się on zwyczajniejszy. Ten model jest absurdalnie ogromny!
piopiowawa Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 (edytowane) Kliment przywracasz historię do życia, dzięki twoim pracom można dowiedzieć się masę rzeczy jak wyglądała inżynieria i konstrukcje maszyn wwII . Prawdopodobnie masz imponujące muzeum maszyn 3d pod produkcje filmowe i inne tego typu zajawki. Po obejrzeniu paru filmików z tą fryc-maszyną w akcji odnoszę wrażenie że był to ówczesny odpowiednik współczesnej -A-10tank killer, kabina i kadłub jakoś tak mi się kojarzy, duże silniki do zmian ciągów i szeroki rozstaw skrzydeł aby ostro manewrować, coś mi się zdaje że bardzo dużo niemickich specjalistów znalazło zajęcie po wojnie w usa :) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/A-10C_arrives_in_Davis-Monthan.jpg Edytowane 3 Lipiec 2014 przez piopiowawa
kliment woroszyłow Napisano 4 Lipiec 2014 Autor Napisano 4 Lipiec 2014 (edytowane) Gondola osłony działa skończona, teraz unwrap i nitowanie poszycia. Edytowane 4 Lipiec 2014 przez kliment woroszyłow
kliment woroszyłow Napisano 6 Lipiec 2014 Autor Napisano 6 Lipiec 2014 (edytowane) Póki co na razie tyle: Edytowane 6 Lipiec 2014 przez kliment woroszyłow
2013 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Ta faktura brudu, zniszczenia blachy bardzo fajnie się prezentuje! Z ciekawości poszukałem w google jak go malowali, no i byłem w szoku, bardzo wiele wszelakiej maści kamuflaży go zdobiło. Zgaduję, że tak go pomalujesz, zgadłem?
kliment woroszyłow Napisano 6 Lipiec 2014 Autor Napisano 6 Lipiec 2014 Nie zgadłeś :) kolor jest wipowy, tylko na potrzeby testów, docelowo malowanie będzie chyba inne, tzn mam na myśli zielony, bo zółty jako element szybkiego rozpoznania raczej zostanie.... ;)
FF Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Ten specular trochę dziwny się wydaje. Za mała ma rozdzielczość albo może przez to ze nie ma za bardzo zawiązku z tymi podziałami blach itp. Model robi ogromne wrażenie.
2013 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Mam nadzieję, że zrobisz jakiś kamuflaż! Osobiście wybrałbym ten, jest prześliczny! Linka do forum >>> http://forum.12oclockhigh.net/showpost.php?p=157825&postcount=3
kliment woroszyłow Napisano 6 Lipiec 2014 Autor Napisano 6 Lipiec 2014 (edytowane) FF- specular jest z czapy, nie zwracaj uwagi, jest tylko żeby coś było, zmieni się jeszcze dużo tutaj..... Edytowane 6 Lipiec 2014 przez kliment woroszyłow
kliment woroszyłow Napisano 7 Lipiec 2014 Autor Napisano 7 Lipiec 2014 (edytowane) kadłub ponitowany, teraz tylne usterzenie i skrzydła...pierdylion nitów. Edytowane 7 Lipiec 2014 przez kliment woroszyłow
2013 Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 Ile nitów! O_o I jak równiutko! Super! Śrubki, każda inaczej dokręcona, to jest detal! Jak powstają te nity, to jest normal map?
Azbesty Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 ja bym osobiście robił wklęsłe normalką. śróbki to system cząsteczek. + krzywa + random rotation prosotpadły do face... i tyle :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się