Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wojtku jesteś jednym z największych DEMOTYWATORÓW na tym forum :). Jak się ogląda Twoje dzieła ma się ochotę znów odpalić maxa. Jednak po chwilach spędzonych na modelowaniu cały wcześniejszy zapał odchodzi :). No cóż pozostaje mi tylko podziwiać. Oglądam wszystkie Twoje prace i szczęka opada. Proszę litości:).

thecrev - dobrze pisze - tutek rób i jako jeden z pierwszych staję w kolejce!.

 

Pozdrawiam i nauczaj MISTRZU!:)

.

Napisano

Oj Panie, aż przysiadłem z wrażenia :) Do detalu w Twoim wykonaniu no powiedzmy, że już się przyzwyczaiłem ale materiały pierwsza klasa. Nic tylko brać się do roboty i gonić mistrza, tylko jakiś niedozwolony doping by się przydał :D

Napisano

Wasze komentarze działają jak miód na moje uszy....nie mylić z woskowiną! :) Dzięki wszystkim w każdym razie. Modelowania ciąg dalszy...fotel pilota ( siedzisko bardziej bo wygodne to to raczej nie było). Póki co tyle, jeszcze sporo roboty z tą kabiną przede mną.....:(

 

wjqd.jpg

7kr6.jpg

qaat.jpg

Napisano

No czekałem na kabinę pilota i się doczekałem.

Dla mnie wygląda to tak jakbyś siedział w tym samolocie dzień w dzień i modelował wnętrze kabiny.

Generalnie obserwując postęp prac ciągle jestem zaskakiwany, za każdym razem myśląc, że lepiej się już nie da, a co chwilę pokazujesz, że jednak da się lepiej.

Podziwiam zegarmistrzowską dokładnośc!

Napisano

Ja to się zastanawiam tylko nad takim faktem, mój max wytrzymuje swobodnie około 5 milionów poligonów, przy 7 się spowalnie, a przy 9 jest mleko z 3 fpsami. Moje pytanie brzmi (wybacz pisownie). ***** jakim cudem.

Napisano
ja pracuje na 2010 więc to nie to...chyba jednak ram...ja mam 32 GB, i pewnie to czyni różnicę.

 

Przeglądałem wszystkie Twoje prace i gratuluje niesamowitego talentu i umiejętności.

 

Mam pytanie jakiego rendera używasz, jakich dodatkowych wtyczek i jaki masz sprzęt że tak łatwo modelujesz takie siatki?

Napisano (edytowane)

PiotrMP006 - Renderuje głównie wirejem, czasami używam mental'a. Wtyczek poza kilkoma prostymi skryptami najczęściej potrzebnymi nie używam jakoś....a sprzęt jest naprawdę średni, procesor intel- xeon E3, ram o którym pisałem, grafika GTX 560. A co do łatwości modelowania "takich siatek" to .... kto powiedział że to przychodzi łatwo? One się nie robią same, wymaga to jednak odrobiny umiejętności i dużo cierpliwości. ;) pozdrawiam

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano (edytowane)

Mam jeszcze pytanko czy modelując posługujesz się super dokładnymi dokumentacjami technicznymi czy masz niezwykły talent do przenoszenia proporcji z płaskiego zdjęcia?

 

Na koniec mała prośba czy możesz udostępnić siatkę jakiegoś modelu do celów szkoleniowych? Przerobiłem wiele poradników ale wymiękają w porównaniu do Twoich prac (np Pojazd Krupp L2H43 PROTZE

)?. Jesteś MISTRZEM.

Edytowane przez PiotrMP006
Napisano

Moje meshe nie różnią się od tych oglądanych w tutorialach, zapewniam. Różnica jeśli już polega na starannym oddawaniu kształtu i ilości detalu w modelu.

 

Kokpitu ciąg dalszy: pedały orczyka i pare pierdół na prawym boku. Lewa strona jeszcze nie ruszona.

 

djvpt.jpg

k2ch.jpg

8t8p.jpg

t318.jpg

Napisano

Na samym wstępie ogromne gratulacje za detal oraz ogromną cierpliwość... mistrzowski poziom :) Sam obecnie tworzę model samolotu, nie będzie on tak szczegółowy jak Twój lecz wieloma kwestiami technicznymi wykonania modelu mogę się inspirować. Śledzę wątek codziennie!

Napisano

Towarzyszu Woroszyłow przywołuję Was do porządku i wypełnienia obywatelskiego obowiązku, lud spragniony jest postępów, więc pokonajcie tą kapitalistyczną hienę lenistwa i zaprezentujcie rezultaty swych heroicznych wysiłków.

a tak na serio to prosimy o update, bo watek powoli znika w czeluściach tematów.

Napisano

Ja, to zastanawiam się, na jakim super kompie to musi być robione i czy w ogóle warto aż tak modelować każdy detal? Znając życie, to na końcowych renderach nie widać nawet połowy tego co człowiek narobił.

Napisano
i czy w ogóle warto aż tak modelować każdy detal? Znając życie, to na końcowych renderach nie widać nawet połowy tego co człowiek narobił.

 

Wydaje mi się, że modelowanie oraz świadomość tego że to wszystko tam jest dostarcza wiele radości. Szkoda że większość detalu będzie niewidoczne...

Napisano

Zgadzam się Szwadron, jeśli modelowanie sprawia przyjemność, to należy robić detal.

Do tego jak oglądam takie tematy, to wiem w jakim kierunku moje modelowanie ma zmierzać.

Napisano

To nie jest niewidoczny detal - przecież sobie go oglądamy - nie? Niewidoczny detal, to by były tłoki wewnątrz cylindrów. Modelowanie kabiny w środku ma takie samo uzasadnienie jak modelowanie tego samolotu w ogóle.

Napisano (edytowane)
......................................... Modelowanie kabiny w środku ma takie samo uzasadnienie jak modelowanie tego samolotu w ogóle.
...Czyli żadnego :D:D:D:D

Zupa pomidorowa którą właśnie gotuję ma uzasadnienie przynajmniej w moim pustym żołądku...jeśli już jakieś uzasadnienie jest dla takiego modelowania to chyba nadmiar wolnego czasu ;)

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

Szaleństwo detalu atakuje!

Ile obecnie polygonów liczy sobie ten model?

 

Patrzę sobie na niego i myślę o ukrytych silnikach!

Idę pomachać metalem, przerwa w klikaniu...

Napisano

I to jest dobry kierunek aby było widać te ukryte cuda!

 

Za każdym razem jak spojrzę na ten silnik w poprzednich postach, gdzie jest ukazany w całej swej krasie to zaliczam opad szczęki, i widzę ogrom pracy i pochłoniętego czasu.

I tak się zastanawiam kiedy nastąpi koniec szczęki opadów!

Chyba muszę w przyszłości zrobić taki silnik aby przestał mnie oczarowywać każdorazowo gdy na niego popatrzę!

Jak przejdę przez każdy etap budowy, wtedy może stanie się on zwyczajniejszy.

 

Ten model jest absurdalnie ogromny!

Napisano (edytowane)

Kliment przywracasz historię do życia, dzięki twoim pracom można dowiedzieć się masę rzeczy jak wyglądała inżynieria i konstrukcje maszyn wwII . Prawdopodobnie masz imponujące muzeum maszyn 3d pod produkcje filmowe i inne tego typu zajawki. Po obejrzeniu paru filmików z tą fryc-maszyną w akcji odnoszę wrażenie że był to ówczesny odpowiednik współczesnej -A-10tank killer, kabina i kadłub jakoś tak mi się kojarzy, duże silniki do zmian ciągów i szeroki rozstaw skrzydeł aby ostro manewrować, coś mi się zdaje że bardzo dużo niemickich specjalistów znalazło zajęcie po wojnie w usa :)

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/A-10C_arrives_in_Davis-Monthan.jpg

Edytowane przez piopiowawa
Napisano

Ta faktura brudu, zniszczenia blachy bardzo fajnie się prezentuje!

 

Z ciekawości poszukałem w google jak go malowali, no i byłem w szoku, bardzo wiele wszelakiej maści kamuflaży go zdobiło.

 

Zgaduję, że tak go pomalujesz, zgadłem?

 

2_22.jpg

Napisano

Ten specular trochę dziwny się wydaje. Za mała ma rozdzielczość albo może przez to ze nie ma za bardzo zawiązku z tymi podziałami blach itp.

Model robi ogromne wrażenie.

Napisano

Ile nitów! O_o

I jak równiutko!

Super!

 

Śrubki, każda inaczej dokręcona, to jest detal!

 

Jak powstają te nity, to jest normal map?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności