Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

michalo, Graft: Dziekuję!

agdybybyl: Dzięki za opinie. Te światy tu się przenikają jeżeli obejrzysz wnikliwie. Nawet tonąca dziewczynka na końcu pojawia się w świecie bajkowym. Dziecko które pada na filmie podnosi się i podaje rękę dziewczynce zabierając ją spod ostrzału, co jest bezpośrednią analogią do początku animacji. Nie mówię już o takich oczywistościach jak przenikanie obrazów domku na drzewie, czy wybuchu.

Kontrast był zamierzony i potrzebny, a co więcej działa, co widzę często po reakcjach znajomych, czasem w postaci łez. Każdy ma inną wrażliwość, na jednych to zadziała mocno na innych wcale.

Napisano

Film jest moja interpretacją, wyrazem współczucia i smutku w kierunku wszystkich dzieci poszkodowanych w konfliktach zbrojnych. Jak pisałem wcześniej materiały nie pochodzą tylko z Syrii. Nie mam ochoty z tobą dalej dyskutować. Szczególnie po naszej dyskusji na priv nie rozumiem po co tu piszesz masz coś do dodania to pisz na priv.

Nie podoba ci się film spoko. Wyraziłeś opinię. Nie musisz mnie już publicznie nauczać bycia artystą, czy człowiekiem. Chociaż wiem, ze czujesz się ku temu wielce kompetentny.

Napisano (edytowane)

WWWoj zrobil kapitalna animacje dotykajacym drastycznego i bardzo smutnego tematu. Calosc pasuje tez do muzyki, wszystko ladnie sie sklada i dziala jak powinno. Rozmawiajmy o tym o czym WARTO w tym watku, poswiecmy uwage temu kto na to zasluguje. To watek WWWoj'a dotyczacy jego prac.

A zeby bylo w temacie wlasnie - po kolejnym obejrzeniu jakos skojarzylo mi sie to z anime "Grave of the Fireflies". Z bardzo prostych powodow - temat wojny i dzieci ale tez i plastycznie troche mi przypomina. Osobiscie lyknalbym takiego WWWojowego shorta kiedys chetnie. Moze kiedys powstanie..?

Cos co BARDZO mi sie podoba to fakt, ze jest to 2D. Mimo ze uwielbiam 3D to jednak 2D pozostawia nieco wiecej wyobrazni, mimo duzego stopnia detalu wszystko dzieje sie na nieco innym poziomie abstrakcji. Brakuje mi porzadnego 2D a takie na pewno tworzy WWWoj.

Edytowane przez Nezumi
Napisano

Świetny teledysk. Chwyta za serce. Na początku pomyślałem, że te materiały z Syrii itp są takim tanim chwytem... ale jednak nie. Udało Ci się to połączyć bardzo zgrabnie. Gratuluje wykonanej pracy!

A przy okazji świetny zespół! Naprawdę utwór bardzo dobry. Uzupełniliście się wyśmienicie ;)

Napisano

Jak pojawiło się na Behance akurat znalazłem trochę czasu żeby obejrzeć. Rewelacja. Rzadko zdarza się połączenie tak dobrej muzyki i obrazu, do tego jest przesłanie. Uwielbiam twój styl animacji i kreskę - pastelowe kolory, czarny kontur.

Napisano

Wow, rysunki tutaj mnie rozwaliły. Bardzo podobają mi się taki styl, klimatyczne i realistyczne.

Historia bardzo fajnie zobrazowana, zgrywa się z muzyką.

 

Dla mnie znowu na fronta!

 

 

Ogólnie można oglądać i oglądać (chociaż gorzej z muzyką a zwłaszcza wokalem, który mi nie pasuje z deka, ale to z innej beczki).

Napisano

Dzięki wielkie! Ciesze się, że teledysk się podoba.

Ja akurat jestem fanem wokalu i gitary w tym zespole :). Słyszałem też, że są bardzo mocni i robią jeszcze większe wrażenie na żywo. Polecam też posłuchać innych ich utworów.

Napisano

@WWWoj

Czerwona tabletka działa...!!!...:)))... dołączyłeś dziarsko do gloryfikujących przemoc, okrucieństwo i chamstwo poprzez ciągłe jego pokazywanie... gratuluję...!!!...:)... Oczywiście, że na fronta... tam jest miejsce na tego typu świadomość... to się promuje i zaleca... na wszystkich frontach.......:)))))))))))... łagodność, piękno i humanizm... do suteryny...!!!

Napisano (edytowane)

Dziękuję za opinię. Nie była moim celem gloryfikacja przemocy, a użycie trafnej metafory, opisującej świat, która nada nieco inną perspektywę, na to co robią ludzie. Niestety agresja, okrucieństwo i chamstwo są bardzo istotną częścią świata i nie ma co udawać, że wokół nas tylko rosną i pachną fiołki.

Nigdy do niczego nie dołączałem, od lat tworzę jedne z najbardziej agresywnych i krwawych tytułów na rynku gier, które nie są nawet wydawane w niektórych krajach ;) można powiedzieć, że jestem w tej dziedzinie nawet pionierem ;)

Polecam festiwal horroru w Sitges, żeby nabrać trochę dystansu. Potem pochód zombi i krwiodawstwo ;)

Niemniej dokładnie takiego komentarza się od Ciebie spodziewałem, odbieram go za złośliwość.

Edytowane przez WWWoj
Napisano

To czego oczekujesz, Dziadku?

Wiadomo, że można pokazywać alternatywę do tego co się dzieje na świecie. Ale żeby pokazać komuś alternatywę, najpierw trzeba uświadamiać o tym co jest. Zwłaszcza młodych ludzi, dla których ten zespół tworzy.

Odnoszę wrażenie, że człowiek zaczyna się rozglądać i patrzeć w przód dopiero jak sam ma dzieci, a już w ogóle jak ma wnuki. Wtedy widzi świat takim jakim jest (generalnie rzecz ujmując).

Napisano

Rewelacja, przede wszystkim to działa i ma odpowiednią siłę rażenia, jest to w kinie najważniejsze, czyli "momenty" kiedy ciary przechodzą po plecach. Gratulacje!

 

Czy Ty to wszystko robisz sam, czy w jakimś zespole? No i to jest coś co robisz na codzień, z czego żyjesz? Czy raczej z pasji po godzinach?

Napisano

Dziękuję bardzo!! W tym przypadku akurat robiłem sam, bo czas pozwalał i budżet był bardzo przyzwoity, więc można powiedzieć, że żyję z tego. Chciałbym mieć cały etat zajęty tego typu robotą, ale oczywiście wykonuję też masę innego rodzaju prac graficznych na freelansie.

Napisano

WWWoj, Twoje animacje to uczta dla oka. Masz mega kreskę i udowadniasz to z każdą produkcją.

Muzyka w tym przypadku gorsza na tle pozostałych. Ale wyłączyłem dźwięk, obejrzałem jeszcze raz i już nic nie rozpraszało.

 

Opowiesz może jak wygląda Twój workflow? Thumbnaile czy może lecisz na żywioł?

Napisano

Mistrzostwo swiata. I znowu przekaz bardzo mocny. Obejrzalem z wielka przyjemnoscia choc oczywiscie zasepilem sie nad opisywana tam rzeczywistoscia. Oby wiecej bylo takich wideo muzycznych a nie tylko krecaca tylkiem gwiazdka i "bejbe bejbe". Dzieki za podzielenie sie na forum!

Napisano

Ja to jak widzę zwierzaki w teledysku to od razu przypomina mi się Do the Evolution Pear Jam. Może dla tego muzyka od razu mi się wydała dosyć słaba ;)

 

Spamuje strasznie tutaj, może dla tego, że nie ma fronta ;) A powinien być!

Napisano

walmord: Dzięki! Miło słyszeć, bo starałem się, żeby zwierzaki były jak najbardziej "ikoniczne".

 

michalo: Dzięki! Na pewno wrzucę później osobne plansze z zwierzakami i animowane gify gdzie się uda. Z Do the Evolution trafiłeś, bo to była jedna z inspiracji właśnie.

 

osael: Dziękuję! A tyle się męczyłem, żeby z dźwiękiem spasować ;p, Ogólnie to zaczynam od rozpisania pomysłu, później robię kilka "key artów" dla określenia stylistyki, potem jedną dwie sceny benchmark dla klienta no i dla siebie, żeby moc rozplanować prace. Potem krótki storyboard, żeby mieć z czego wyjść, a później to już na żywioł. Tutaj właściwie sceny były trochę jak storyboard, więc szybko szło. Wyzwaniem była dla mnie dynamika i zagęszczenie, co wymagało dużo ujęć i dobre zaplanowanie, w których ma się więcej ruszać w których mniej, żeby uniknąć wrażenia slajdów statycznych na dłuższą metę. Ogólnie to myślę, że i tak mogłoby być momentami dynamiczniej.

 

Nezumi: Dziękuję bardzo! Cieszę się, że można się przy tym zasępić :). Trzymaj się w Mexyku i oby już nie trzęsło.

 

Boris: Dzięki! i dzięki za Steva Perry już wiem czego będę dziś słuchał :)

Napisano

Wyzwaniem była dla mnie dynamika i zagęszczenie, co wymagało dużo ujęć i dobre zaplanowanie, w których ma się więcej ruszać w których mniej, żeby uniknąć wrażenia slajdów statycznych na dłuższą metę.

A no właśnie. Czyli wtedy to taka metoda prób i błędów czy na początku surowy, szybki szkic byleby złapać tempo?

Próbuję to przełożyć na workflow 3D, czyli blocking czy też layout

Napisano

Boris: Muza wzbudza sentyment do tych czasów, mam wrażenie, że było to wszystko kiedyś mniej udawane, ale to może tylko wrażenie :)

 

osael: Nie, nie robiłem blockingu tutaj, raczej w głowie/na kartce tylko oszacowanie co ile potrzeba. Tu z planszami szło mi na tyle szybko, że łatwiej mi było się nie rozdrabniać. W poprzednim "Dream on" był blocking, animatik klasycznie po storyboardzie, bo musiałem mieć wszystkie czasy ujęć ustawione dla kolegi, który robił sporą część animacji postaci.

Napisano

Kurde Wojtek, wszystkie Twoje wrzuty są mega. Wspaniała kreska, stylistyka, animacja i mogę wymieniać dalej. Naprawdę szacun i życzę samych sukcesów :) Gratuluje warsztatu.

Napisano

Bardzo ładne. Nie widzę tu "gloryfikacji przemocy", wręcz przeciwnie. Wyżej wspominano o skojarzeniach z "Do the Evolution", dołączył bym do tego niektóre motywy z "The Wall" , szczególnie maszerujące ptaszyska przywodzą na myśl maszerujące młotki od Floydów.

Dołączam się do gratulacji. Na prawdę dobrze się to ogląda. :)

Napisano (edytowane)

Dzięki! Jeden dzień cały i ze 2 godziny poprzedniego dnia :). Tak jednym okiem oglądając mecze :)

Edytowane przez WWWoj
Napisano

Super stylistyka. Pewnie nie łatwo na to klienta zdobyć ale radosci przy tworzeniu nie wątpie, że masz więcej niż miałbyś przy typowej komercji.

  • KLICEK featured this temat
Napisano

dziękuje! Największym plusem takich zleceń jest ze można se zrobić po swojemu wszystko, ale tez wiadomo czasu jednak za dużo nie można poświecić, wiec takie szyte na szybko raczej, ale fajnie się animowało. Niestety na tła już nie starczyło 😕

Napisano (edytowane)

rus3k: Dzięki wielkie, miło mi tym bardziej, ze śledzę bacznie Twoje animacje 🙂

KLICEK: Oculus Rift mam i pracuje mi sie w nim bardzo wygodnie i intuicyjnie, ale od jakiegoś czasu nie wiem już, co tam na rynku jest najlepsze. Soft się rozwija, ale na pewno jeszcze sporo rzeczy brakuje i są błędy. Chociażby problemy z eksportem i kamerami akurat w quill. Jak zresztą widać, bo nagrywane z ekranu :). Na pewno bardzo prosta intuicyjna obsługa to plus.

Edytowane przez WWWoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności