Napisano 5 Wrzesień 20168 l Autor Fw 190 A-8 z IV Sturm JG3 "Udet". Edytowane 5 Wrzesień 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 7 Wrzesień 20168 l Hej:) Świetny model jak zawsze :). Mam pytanko o nity odstępy miedzy blachami skala 1:1 model. Ile mm mam zrobić mam dylemat i pytam się doświadczonego grafika :) Pozdrawiam :)
Napisano 7 Wrzesień 20168 l Autor byczek82- Im mniej tym lepiej. Jeśli model w skali 1:1 to pewnie ok 1-2 mm max, ale odpowiedzi należy szukać w tym jak wygląda, ma wyglądać WĄSKO. :) a jesli idzie o nity.... to o co konkretnie bo nie wiem... mapa bump z nitami wygląda tak, fragment: Edytowane 7 Wrzesień 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 7 Wrzesień 20168 l Sorki że się wcinam ale nity w różnych miejscach miały różną wielkość. Zobacz na rysunku serwisowym z tego samolotu na czerwono masz rozmiar nitów w modelu dla uproszczenia wystarczą dwa trzy rozmiary i jest super
Napisano 7 Wrzesień 20168 l No troszkę tych niemieckich powoli zdobywam. Ale mistrzostwem jest rozpirducha w papierach od Karasia są tak duże różnice w tych samych miejscach że siedzę już miesiąc z rozdziawioną gębą i nie mogę tego poskładać do kupy jeżeli oni to składali na podstawie takich kwitów toja pierdziu była zabawa.
Napisano 8 Wrzesień 20168 l Zamiast mapy bump to chce pociąć model samolotu. I właśnie odległość między jedną linią, a drugą chamfer. Póżniej jeden w środku edge i minus extrude to wiem :). Tylko właśnie 1mm:)
Napisano 14 Wrzesień 20168 l Cześć, skoro zrobiłeś już UV-ki to pewnie za późno ale może uda się coś poprawić. Chodzi mi o pierścień na osłonie silnika, to była pancerna osłona zbiornika oleju. Ten element wyraźnie odstaje powodując że osłona silnika nie jest czysta aerodynamicznie. Warto było by to poprawić bo to taka charakterystyczna rzecz w Fokach z gwiazdowym silnikiem. Wrzucam dwie fotki na których to widać. A model jak zwykle pierwsza klasa, pozdrawiam, G.
Napisano 8 Marzec 20178 l Autor A w tzw międzyczasie powoli powstaje silnik BMW 801 do Fw 190... póki co blok plus wieniec sprężarki powietrza. To co za wieńcem i to co z przodu straszna łamigłówka, więc zejdzie z tym ciut dłużej....
Napisano 8 Marzec 20178 l Ludzie, jak on to wymodelował?!!?!? ....dajcie spokój ja osobiście mam taka technikę że... wpierw modeluje całość na mega szybko booleanami a potem tylko robię retopo i snapuje siatkę i gotowe. natomiast podziwiam jego podejście do referencji detalu i tego jak przykłada uwagę do wszystkiego.
Napisano 8 Marzec 20178 l Autor Maciek Jutrzenka - staram się robić najdokładniej jak się da, ale modelowanie bez rzutów i rysunków tylko ze zdjęć jest wiadomo jakie. Poza tym gdzieś musi być granica i pewne uproszczenia siłą rzeczy musza sie pojawić.... tak czy siak dzięki !
Napisano 9 Marzec 20178 l dlaczego śruby nie są zespolone z całością?!!?! joke, mega ładny kawałek żelastwa
Napisano 10 Marzec 20178 l Autor Cylindry na przedni wieniec. Cylindry z drugiego rzędu są identyczne ale same popychacze są po drugiej stronie, co powoduje ze samą głowię cylindra trzeba wymodelować jeszcze raz :/ Edytowane 10 Marzec 20178 l przez kliment woroszyłow
Napisano 10 Marzec 20178 l Poprawiony kształt wieńca powietrznego: Alez to piekna siatka! Tylko ktos kto przynajmniej probowal modelowac cos takiego, doceni taka sztuke. Sam nie wiem jak mialbym sie nawet zabrac za cos takiego.
Napisano 10 Marzec 20178 l Autor Cylindry zrobione i na swoich miejscach :) Edytowane 10 Marzec 20178 l przez kliment woroszyłow
Napisano 12 Marzec 20178 l Stwierdzam ze modelujac nie martwisz sie ze sie krzywi. Szeroki spec duzo maskuje, ale widac ze jest krzywo. Mimo wszystko kawal do rej roboty.
Napisano 13 Marzec 20177 l Autor Sebazx6r - Nie martwię o tyle że wiem iż mało co, po obudowaniu osprzętem, będzie widać z tego co się ciut krzywi. Ogólne fakt że się krzywi mnie jednak martwi ;) Popychacze mają docelowy materiał, dodana obręcz i świece z przewodami. Edytowane 13 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Napisano 13 Marzec 20177 l Chyba mało się pali ostatnio nie ma kotkow na drzewach i się nudzisz na tej pryczy xD. W sumie dobrze.
Napisano 14 Marzec 20177 l Nie wiedziałam że BMW robiło motory do samolotów. Ale czy logo nie powinno być z białym pismem zamiast złotego? 1936 http://www.firmenlogos24.com/wp-content/uploads/2011/10/LogoentwicklungBMW.jpg Model silnika wygląda strasznie skomplikowanie, aż trudno uwierzyć że w tamtych czasach nie projektowali tego w CADzie. No chyba że niemcy już wtedy mieli Wunderwaffe CAD. Edytowane 14 Marzec 20177 l przez Ania
Napisano 16 Marzec 20177 l Autor Owiewki głowic cylindrów: Edytowane 16 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Napisano 16 Marzec 20177 l ewidentnie wziąłem złą tabletkę jak mi dawał Morpheus...nadal jestem w Matrixie...Kliment - czy ty odczuwasz jakieś emocje kiedy patrzysz na swoje modele? Radość? Zadowolenie? Czy to już taka rutyna, jeb jeb jeb - a nastukam dziś 2 miliony poligonów bez turbosmooth'a.... Stary...nie ogarniam tego za każdym razem co tu widzę i w każdym Twoim wątku który zakładasz :) Serdecznie pozdrawiam
Napisano 16 Marzec 20177 l Autor Sebazx6r, michalo - dzięki. Hris - Modelowanie 3d jest dla mnie kontynuacją pasji modelarskich z czasów dzieciństwa i młodości, wtedy sklejałem modele kartonowe, teraz modeluje w 3d. Ma to tą przewagę nad tamtym modelowaniem że, pozwala się wyżyć, wejść na poziom detalu nieosiągalny w tradycyjnym modelarstwie redukcyjnym. Czy odczuwam emocje? Nie ukrywam, sprawia mi to radość, może nie jakąś ogromną ale sprawia. Oczywiści nie chodzi tu o, jak to napisałeś: jeb jeb nastukanie 2 mln poligonów dzisiaj, a o pasję modelarską, oddanie kształtu, pokazanie detalu....BTW, cały model w tym stanie co widać ma bez wygładzania 1,2 mln poligonów. ;) Pozdrawiam.
Napisano 17 Marzec 20177 l Autor początek konstruowania "tyłu" silnika: Edytowane 17 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Napisano 19 Marzec 20177 l Autor Jeszcze trzy diwajsy i tył będzie goto. Nie liczę kabli, rurek i przewodów których jest pierdylion..... Edytowane 19 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Napisano 20 Marzec 20177 l weź ty mi powiedz.. na koniec takiego projektu.. jak ty decydujesz jak to wyrenderować w sensie kurde tu jest tyle detalu że no ciężko się zdecydować co pokazać a co nie..
Napisano 20 Marzec 20177 l weź ty mi powiedz.. na koniec takiego projektu.. jak ty decydujesz jak to wyrenderować w sensie kurde tu jest tyle detalu że no ciężko się zdecydować co pokazać a co nie.. W przypadku Klimenta to jest proste i zawsze skuteczne - na koniec projektu wszystko przykryją blachy pojazdu i nic nie będzie widać :) Ot, cały Kliment:)
Napisano 20 Marzec 20177 l W przypadku Klimenta to jest proste i zawsze skuteczne - na koniec projektu wszystko przykryją blachy pojazdu i nic nie będzie widać :) Ot, cały Kliment:) Hahaha, dokladnie :)
Napisano 20 Marzec 20177 l Kliment - przepraszam jeśli poczułeś się urażony:) ale jak przeglądam wszystkie Twoje prace, to zawsze tak się kończy - hiper detal tego co jest w środku, plus hiper detal na zewnątrz, i hiper realistycznym renderze na końcu widać zawsze tylko to co na zewnątrz:) I to mnie właśnie rozwala i za to Cię szanuję. Nie robisz skorupek, tylko pełne modele i nigdy nie odpuszczasz. A że wyszedł mi z tego żart trochę to przepraszam.
Napisano 20 Marzec 20177 l Autor Hris - Ależ ja wiem że tak jest:)...... i nie mam za złe, moja uwaga " bardzo śmieszne" też była żartobliwie powiedziana :). Ale jak już to dopowiem że, zakrycie wszystkiego nie jest moją metodą na pokazanie ( ukrycie) czegokolwiek, tylko tak to już jest że, silniki zwykle są w środku i ich nie widać :D:D:D Edytowane 20 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Napisano 21 Marzec 20177 l Autor Układ oddechowy silnika, niebieski dolot powietrza, bordowy wydech. Edytowane 21 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Napisano 23 Marzec 20177 l Autor Ostatni diwajs. Ukończony w 75 %, jutro będzie finisz. Edytowane 23 Marzec 20177 l przez kliment woroszyłow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto