Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Postanowi艂am jednak za艂o偶y膰 w膮tek. Pierwsze plany tej animacji si臋gaj膮 roku 2013.

Temat klasyczny i oklepany, niestety nie jestem na forum jedyna kt贸ra mia艂a taki pomys艂, trudno. Zobaczymy kto pierwszy sko艅czy, ja licz臋 偶e zajmie mi jeszcze co najmniej 3 lata 馃槈 Obecnie mam tylko kilka godzin tygodniowo czasu na to.

Ca艂o艣膰 obejmuje oko艂o 40 scen, wrzucam jedn膮 z czterech ju偶 animowanych, reszta jest na etapie animaticu.

Tu render testowy, t艂o jeszcze b臋dzie malowane, ale shadery b臋d膮 w tym stylu.

Generalnie t艂a i tekstury b臋d膮 malowane p臋dzlem na kartce.

A07_0194.jpg

i wyrenderowana testowo inna scena

Wrzucam te偶 kilka koncept贸w.

rycerz.jpg

ks.jpg

smok.jpg

kon.jpg

Ermengarda.jpg

Siglinda.jpg

Kunigunda.jpg

  • Odpowiedzi 33
  • Wy艣wietle艅 6,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Update motywacyjny Jeszcze 3 sceny (jedna z nich zacz臋ta) i potem tytu艂y, creditsy i poprawki. W tym roku b臋dzie gotowe. Wiem, m贸wi艂am ju偶 w poprzednim roku... Za to nauczy艂am si臋 prowadzi膰

  • Dalej. Rycerz w podr贸偶y. B臋d臋 jeszcze musia艂a troch臋 ujednolici膰 kolory. 聽

  • Drobny update, 2 sceny (jako艣膰 tylko podgl膮dowa) i kilka render贸w. Zanimowanych mam teraz 36 scen z planowanych 46, wi臋c realna szansa 偶e w tym roku b臋dzie gotowe. Cz臋艣ciowo renderingi gotow

Posted Images

Napisano

Ale to jest przefajne :D Fajny styl i animcja zapowiada sie bardzo dobrze. Powodzenia i wytrwa艂o艣ci !

Trzeba subskrybowa膰 w膮tek

Napisano

Wygl膮da spoko... co to jest za temat, i kto jeszcze na niego wpad艂? - czy偶by historia rycerza, kr贸lweny i z艂ego smoka? Je艣li tak to nie ma sprawy - te opowie艣ci nie nudz膮 si臋 nigdy :P... Scena z Q-niem zacna, czy to efekt ko艅cowy? Przyjdzie czeka膰 :D

Napisano

艢wietnie si臋 to zapowiada. Szkoda, 偶e premiera dopiero za 3 lata :P

Napisano
  • Autor

Papa Pio - nooo jaki艣 kot z dyni膮 na g艂owie wymy艣li艂 identyczny temat, ale styl jednak inny (mam nadziej臋 偶e historia te偶, nie znam twojej). I znasz pewnie "850 meters", ale to ju偶 wi臋kszy team robi艂.

Scena je艣li chodzi o animacj臋 to raczej finalna (tylko brakuje peleryny, kt贸r膮 w艂a艣nie riguj臋), ale wygl膮d to na razie tylko OpenGL prosto z viewportu. Wygl膮d tego z krukami bardziej zbli偶ony do finalnego.

Napisano

Wygl膮da bardzo ciekawie. Ale popracowa艂bym jeszcze nad animacj膮 - jeszcze dosy膰 mocno kuleje.

Trzymam kciuki i 偶ycz臋 powodzenia :)

Napisano

No w艂a艣nie mi si臋 tak jako艣 skojarzy艂o z 850 meters.

Fajna styl贸wa - przypomina mi jak膮艣 star膮 dobranock臋, kt贸r膮 w dzieci艅stwie ogl膮da艂em, ale nie mog臋 sobie przypomnie膰 jak膮 :P

Trzymam kciuki i wytrwa艂o艣ci 偶ycz臋.

Napisano

850 meters zago艣ci艂 u mie w domu na dobre - moje ch艂opaki (3 i 8 lat) krzycz膮 czasem "Fejvrit fortjuun JEEEEE!!!"

Ju偶 po ilo艣ci bohater贸w widz臋, ze Twoja opowie艣膰 jest zupe艂nie inna - u mnie ledwie 2 postacje... no mo偶e jeszcze jeden smoczek si臋 pojawi.... na moment... A styl Jak pisano wczesniej pewnie nietrafiony bo ni to 偶artem ni to serio... ale trudno... konsekwentnie do ko艅ca...

Kilka godzin tygodniowo na projekt? czy偶by艣 zawodowo te偶 zajmowa艂a sie czym艣 zupe艂nie innym ni偶 grafika?...

Napisano
  • Autor

blinq - zdaj臋 sobie spraw臋 z niedor贸bek w animacji, ale nie mog臋 tego du偶o bardziej dopieszcza膰, inaczej w 偶yciu nie sko艅cz臋. Jest jak jest. Jak widzisz jaki艣 konkretny b艂膮d, to pisz gdzie i jak i je艣li starczy czasu, postaram si臋 poprawi膰, albo uwzgl臋dni臋 wskaz贸wk臋 w nast臋pnym shocie.

Papa Pio - aktualnie zajmuj臋 si臋 full time ma艂ym dzieckiem, kt贸re pozwala animowa膰 tylko kiedy 艣pi. A偶 tyle nie 艣pi, a jak ju偶 za艣nie to czeka masa innych rob贸t te偶... Zawodowo przedtem by艂a grafika, a jeszcze przedtem fizyka i rze藕nictwo.

Napisano

Ojjjj! To b臋dzie dobre! Bardzo podoba mi si臋 ten styl!

Faktycznie, tam jest troch臋 sztywno (szczeg贸lnie przy wyskoku, proste nogi - moze przez to nie kupuj臋 tej energii na taki du偶y skok :-p), ale jak masz tyle roboty to faktycznie, trzeba przymkn膮膰 oko. Ewentualnie "poprawi si臋 na po艣cie" :-)

Napisano

Tak jak napisa艂 osael - sztywno jest. Jaki艣 follow through by si臋 przyda艂... Ale oczywi艣cie rozumiem - sam przy robieniu filmu najwi臋kszy problem mam z obni偶aniem poprzeczki. Chcia艂oby si臋 jak najlepiej a ze wzgl臋du na czas trzeba i艣膰 na kompromis sam ze sob膮 偶eby to w og贸le sko艅czy膰 ;)

Napisano
  • Autor

Update, pracuj臋 nad nast臋pnymi scenami.

(pierwsze trzy to prawie gotowe animacje, ostatnie jeszcze z animatica)

A tu wida膰 jak b臋dzie wygl膮da艂 render, dojd膮 mo偶e jeszcze drobne dodatki, np. fale na wodzie. (To to samo co w Demoreel).

Edytowane przez Ania

Napisano

Ooo.. smok w formie hydranta... (od zrobienia stilla z hyrd膮 kumpel na ka偶d膮 now膮 prac臋 m贸wi, 偶e to nowy hydrant,聽tak wi臋c w wolnej chwili robi臋 hydranty)... w ka偶dym razie... podoba mi si臋 konsekwencja stylu... zw艂aszcza g艂owa z szerok膮 偶uchw膮... kr贸lewna chyba ma ma艂e ADHD...聽 ciekawy spos贸b ziania... czy pozosta艂e g艂owy b臋d膮 mia艂y inne w艂a艣ciwo艣ci? R贸偶ni膮 si臋 wygl膮dem, i tak mi wpad艂o do g艂owy, 偶e mog艂y by te偶 r贸偶nie si臋 zachowywa膰... pewnie masz to ju偶 u艂o偶one w g艂owie... kibicuj臋...

Napisano
  • Autor

W bajkach kt贸re pami臋tam z dzieci艅stwa, cz臋sto by艂o opisane ile dany smok ma g艂贸w i ogon贸w. Mam wra偶enie 偶e takie smoki wysz艂y z mody. Jak by艂am ma艂a mia艂am t膮 ksi膮偶k臋 z pi臋knymi ilustracjami, i st膮d troch臋 inspiracji (smok na drugim obrazku w linku)

http://5kropek.blogspot.com/2018/02/rosyjskie-basnie-retro-alonuszka.html

Ka偶da g艂owa ma w艂asny charakter i zionie inaczej.聽

Edytowane przez Ania

Napisano

Bardzo fajnie to wyglada. Moim zdaniem, tzn nie znam zalozenia animacji, ale jak dla mnie sa jeszcz enie skonczone. S膮 takie momenty kiedy postacie sie po ruchach czesto na chwile lockuja - np glowa ksiezniczki albo ruchy rycerza, lub smok. Dodalbym tez troche scondary movements zeby uelastycnzic animacje. Chyba ze to taka stylistyka. Napewno zaowiada sie co艣 oryginalnego.

Napisano
  • Autor

Dalej.

Rycerz w podr贸偶y.

B臋d臋 jeszcze musia艂a troch臋 ujednolici膰 kolory.

Edytowane przez Ania

Napisano
  • Autor

Drobny update, 2 sceny (jako艣膰 tylko podgl膮dowa) i kilka render贸w.

Zanimowanych mam teraz 36 scen z planowanych 46, wi臋c realna szansa 偶e w tym roku b臋dzie gotowe.

Cz臋艣ciowo renderingi gotowe, compositing jeszcze nie. Brakuje te偶 niekt贸ych symulacji (ciuszki).

Ten pierwszy z muzyk膮 Marka Truszkowskiego (soundeck)

Postuj臋 tak 偶eby sobie doda膰 otuchy, jak kto艣 ma krytyk臋 to prosz臋 dawa膰, tylko nie obiecuj臋 偶e uwzgl臋dni臋 bo priorytetem w tej chwili dla mnie to uko艅czy膰 w og贸le, a nie dopie艣ci膰 ka偶dy detal.

A07_0039.thumb.jpg.30296c92e205cab7e424f9e13740880a.jpg

C15_0100.thumb.jpg.46aa63f4e68c23e8b2d505a1630a434f.jpg

C33_0059.thumb.jpg.2a4dfbdc77f5d5ef4e3ecdaf21a56569.jpg

Edytowane przez Ania

Napisano

Dla聽 mnie wygl膮da git 馃檪

Z ciekawo艣ci, ten noise w ruchu to tylko z podgl膮dowej jako艣ci, czy taki ma by膰 docelowo?

Napisano
  • Autor

Noise w ruchu to z艂a jako艣膰, akurat do tej sceny nie mam finalnego renderu w ca艂o艣ci. Generalnie staram si臋 nie renderowa膰 setek render贸w pr贸bnych. Wyrenderowa艂am niekt贸re sceny jako proof of concept, wi臋kszo艣膰 jest te偶 ju偶 przerenderowane "na czysto" na kana艂y, maski, ID i kreski Freestyle, ale nie przesz艂y jeszcze przez Compo i brakuje te艂. Tym si臋 zajm臋 jak animacje b臋d膮 gotowe, wtedy te偶 dopasuj臋 i ujednolic臋 kolory mi臋dzy scenami.

Natomiast tekstury nie b臋d膮 si臋 rusza膰 z modelami, taka wycinanka. Tu to wida膰 i tak zostanie (smok Antek w akcji):

Tu to samo co wy偶ej w nowszym renderze "na czysto" na finalnych ustawieniach, noise tylko w cieniach, tam ju偶 zostanie. Renderuj臋 kana艂ami i kolory nak艂adam w Compositing. T艂o to tylko placeholder.

Image_0194.thumb.jpg.60913b9c368e545d59150cd78dc3806a.jpg

C23_0194.thumb.jpg.e120e0ca882309e04caaffc0f9399d90.jpg

Edytowane przez Ania

Napisano

No to jak b臋dzie jako艣膰 jak z ostatniego stilla to super b臋dzie wygl膮da膰 馃檪

Natomiast mam troch臋 mieszane uczucia w odbiorze C12-C14. Intensywno艣膰/wyrazisto艣膰 tej statycznej tekstury i zbli偶one kolory t艂a i postaci wymaga ode mnie du偶o skupienia, 偶eby ogarn膮膰 o co chodzi. W pierwszym uj臋ciu dopiero po chwili dostrzeg艂em, 偶e ta ciemniejsza plama to ruchoma g艂owa smoka. W trzecim uj臋ciu te偶 chwil臋 mi zaj臋艂o ogarni臋cie, 偶e to nie dziura w chmurach tylko rycerz.

Jednak niech kto艣 si臋 jeszcze wypowie, bo by膰 mo偶e to, 偶e dopiero uda艂o mi si臋 po艂o偶y膰 dzieci ma znacz膮cy wp艂yw na odbi贸r 馃檪

Edit:

Chocia偶 teraz widz臋, 偶e na stillu jest jaka艣 forma konturu, wi臋c mo偶e to te偶 zmieni finalnie czytelno艣膰.

Edytowane przez blood_brother

Napisano
3 godziny temu, Ania napisa艂:

Drobny update, 2 sceny (jako艣膰 tylko podgl膮dowa) i kilka render贸w.

Zanimowanych mam teraz 36 scen z planowanych 46, wi臋c realna szansa 偶e w tym roku b臋dzie gotowe.

Cz臋艣ciowo renderingi gotowe, compositing jeszcze nie. Brakuje te偶 niekt贸ych symulacji (ciuszki).

Ten pierwszy z muzyk膮 Marka Truszkowskiego (soundeck)

https://youtu.be/UY_atzyzxn4

https://youtu.be/JMLT8rBJ6F4

Postuj臋 tak 偶eby sobie doda膰 otuchy, jak kto艣 ma krytyk臋 to prosz臋 dawa膰, tylko nie obiecuj臋 偶e uwzgl臋dni臋 bo priorytetem w tej chwili dla mnie to uko艅czy膰 w og贸le, a nie dopie艣ci膰 ka偶dy detal.

A07_0039.thumb.jpg.30296c92e205cab7e424f9e13740880a.jpg

C15_0100.thumb.jpg.46aa63f4e68c23e8b2d505a1630a434f.jpg

C33_0059.thumb.jpg.2a4dfbdc77f5d5ef4e3ecdaf21a56569.jpg

Rewelacja. Ale mi si臋 to podoba stylistycznie. Animacje r贸wnie偶 艣wietne.
TIP: Zdaje si臋, 偶e Youtube osadza si臋 automatycznie tylko musisz wklei膰 link do filmu (pe艂ny, nie ten skr贸cony).

Napisano
  • Autor

@adek dzi臋ki za rekomendacj臋! Linki poprawi艂am.聽

@blood_brother Masz racj臋 z tym kontrastem, zdaj臋 sobie z tego spraw臋. W tych uj臋ciach kolory nie s膮 finalne, t艂a nie s膮 w og贸le (tylko wstawiona pierwsza lepsza tekstura, a b臋dzie malowane t艂o). To b臋dzie dopracowane.

Zamys艂 jest taki 偶e wi臋kszo艣膰 te艂 b臋dzie malowane, a paleta si臋 b臋dzie zmienia艂a w trakcie animacji. Obrazek z bram膮 jest z pocz膮tku, paleta 偶贸艂to-niebiesko-czerwona. Pod koniec maj膮 by膰 raczej zielenie i fiolety, i pomara艅cz z ognia, jak w scenie z koniem, ale po tym koniu musi si臋 troch臋 przyciemni膰 偶eby ogie艅 lepiej 艣wieci艂, wi臋c troch臋 skomplikowane i kopiowanie ustawie艅 mi臋dzy scenami (tak jak jest aktualnie) nie za艂atwia sprawy.

Zbli偶one do fina艂u t艂a i kolory s膮 w renderingu z bram膮, i w renderingach z poprzednich lat.

@alex3d mo偶esz troch臋 konkretniej na temat tempa? Og贸lnie, czy w jakim艣 konkretnym uj臋ciu? Ja to ju偶 tyle razy widzia艂am 偶e ju偶 nic nie widz臋. Niestety obawiam sie 偶e du偶o lepiej nie potrafi臋 (zw艂aszcza C07 i C23 s膮 robione bardzo niedawno i dla mnie wygl膮daj膮 ok).

Napisano
  • Autor

Update motywacyjny

Jeszcze 3 sceny (jedna z nich zacz臋ta) i potem tytu艂y, creditsy i poprawki.

W tym roku b臋dzie gotowe. Wiem, m贸wi艂am ju偶 w poprzednim roku... Za to nauczy艂am si臋 prowadzi膰 kopark臋.

Muzyka: Marek Truszkowski

Edytowane przez Ania

Napisano

Fajna animacja. Podoba mi si臋 pomys艂 z paskami u pszcz贸艂ki.聽

16 minut temu, Ania napisa艂:

W tym roku b臋dzie gotowe

Czekam z niecierpliwo艣ci膮 馃檪

16 minut temu, Ania napisa艂:

Za to nauczy艂am si臋 prowadzi膰 kopark臋.

A to ciekawe 馃檪 Opowiesz?聽

Napisano

A animacja fajnie si臋 zapowiada 馃檪聽Bardzo w twoim stylu. Pami臋tam jak by艂 tu jaki艣 konkurs i wrzuci艂a艣 chyba takiego ma艂piszona w 3D "pokolorowanego" jak by o艂贸wkiem.... rozwali艂o mi to korki w m贸zgu.
To kiedy premiera z czerwonym dywanem?聽馃槈聽B臋dzie Sean Connery? No bo to on b臋dzie podk艂ada艂 g艂os smokowi?!聽

Beautiful Eyes GIFs | Tenor

P.S.
Takie s艂owa cz臋sto nie padaj膮 na tym forum!

3 godziny temu, Ania napisa艂(a):

Za to nauczy艂am si臋 prowadzi膰 kopark臋.

@AniaDawaj o tej koparce 馃檪

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor

Bo tempo pracy nad tym projektem jest ograniczone przez prac臋 zawodow膮, tr贸jk臋 dzikich dzieci i remont domu.

Przy tym remoncie pewne rzeczy po prostu taniej (niestety nie szybciej) jest wykona膰 samemu. Szpachlowanie 艣cian, wymiana okien w piwnicy, no i w艂a艣nie rozkopanie naoko艂o domu 偶eby wysuszy膰 i ociepli膰 piwnic臋.

Wynaj臋li艣my wi臋c kopareczk臋 Takeuchi TB290, to taka ma艂a zgrabna, i ogl膮dn膮wszy totoriala na Youtube zacz臋li艣my na zmian臋 kopa膰 . Kopanie to bardzo przyjemna i relaksuj膮ca robota 馃檪

Sean Connery si臋 zgodzi艂, niestety nie doczeka艂 ko艅ca projektu.

Napisano

Pogratulowa膰!聽Nie znam kobiet kt贸re spr贸bowa艂y by obs艂ugi koparki, raczej ch臋tniej chwytaj膮c za szpadel XD

Ja swoje dzieci聽 staram si臋 wychowywa膰 nie rysuj膮c im granic, wiec jak b臋d膮 mia艂y okazj臋 to i koparki spr贸buj膮 馃槃

Sam bym ch臋tnie spr贸bowa艂, fajne maszyny.聽

Te偶 du偶o przy budowie robi艂em i remontach robi臋 sam. Dobre do艣wiadczenie jak by nie patrze膰. Z perspektywy czasu nie odczujesz tych oszcz臋dno艣ci ale za to satysfakcj臋 tak聽

Napisano
  • Autor

Za to makija偶u nie umiem.

Dzi臋ki za wsparcie, bior臋 si臋 za nast臋pn膮 scen臋 馃檪

Napisano

ale zajebiste te lataj膮ce obr臋cze wok贸艂 pszcz贸艂ki 馃槃聽idzie to w ekstra kierunku, pod艂膮czam si臋 do ogl膮dania聽

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci