Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

trzeba powiedziec ze w sklai smok wyglada jednak zdecydowanie smoczo :]

poze pani rozumiem jescze dopracujecie...bo to wtepne ustawienia kadru

fajnie fajnie....

pzdr

Napisano

Jestem pod wrazeniem tylko...

1 Łapa smoka, ta blizej kadru nie pasuje mi do całości. nAlezy coś z nią zrobic

2 Ta pani to chyba ma super strzałę bo sobie tak beztrosko stoi :)

PS Powodzenia trzymam kciuki

Napisano

no nieźle się to rozwija. Lewa łapa smoka zdecydowanie powinna wspierać się na glebie. Ogon smoka bardzo super, świetnie będzie oddawał głębię. Przydałoby się, żeby łuczniczka mierzyła w jakieś newralgiczne miejsce, np paszczę.

Napisano

W oko. Na pierwotnym rysunku smok miał strzałę w oku. Taka belka w oku przeszkadza dostrzegać taką drzazgę jak elfka...

Zwłaszcza, że smok raczej nie ma doświadczenia w piciu herbaty z łyzeczką w szklance...:D

Napisano

imo slaby kadr, i do tego ta poczwara ma strzale w oku, a ona mu celuje tak jakos bez sensu i malo w niej ruchu ona powinna tam kucac jakos sie uchylac z tm lukiem, bo mlao dynamiki ma ta scena

Napisano

Panowie co do pozycji łuczniczki to albo dynamika albo strzelanie....nie da sie strzelac dobrze z łuku w biegu albo kucając zwłaszcza ze ona ma długi łuk..nie przesadzajcie...trenowałem łucznictwo to wiem ;)

zastanawiam sie tylko czy ona nie jest zbyt blisko...łuk to jednak broń na dystans....

Napisano

Ona jest odważna jak Legolas i smok nie robi na niej wrażenia. :)

Podoba mnie się.

Łapka faktycznie powinna byc oparta. :)

Napisano
Panowie co do pozycji łuczniczki to albo dynamika albo strzelanie....nie da sie strzelac dobrze z łuku w biegu albo kucając zwłaszcza ze ona ma długi łuk..nie przesadzajcie...trenowałem łucznictwo to wiem

 

A do smoków strzelałeś??? (sorry nie mogłem się oprzec ;))

Moim zdaniem w takiej sytuacji odrobina nerwowości w ruchu czy pozycji łuczniczki dodałaby scenie "realizmu".

Napisano
A do smoków strzelałeś??? (sorry nie mogłem się oprzec ;))

Moim zdaniem w takiej sytuacji odrobina nerwowości w ruchu czy pozycji łuczniczki dodałaby scenie "realizmu".

 

hehe....w szkółce sredniej miałem ksywke...zgadnijcie jaką? SMOKU! serio. co do reszty...do smoków nie...ale do bażantów owszem:) trudniej trafić ale pewnie stres mniejszy:)

słowem dla mnie "realizm" = statyka..ale rozumiem ze to nie miting łuczniczy tylko pracka 3d :)

Napisano

hehehe ja chyba wiem czemu nie opiera sie na łapie :P

wtedy nie było by jej widać pod wodą a sie napracowali nad nią :P

 

może sie myle ale czy ta łapa jest osobnym światłem doświetlana?? ;]

 

praca wypas, podziwiam

Napisano

poprawiłem pozę łuczniczki - poczwara też przeszła mały lifting. Co do łap i podpierania się to oczywiście macie rację, ale w tej scenie dojdzie jeszcze dużo rzeczy - woda to bedzie raczej kipiel i rozbryzgi w które dużo zakryją dlatego ostateczną pozę będę korygował na końcu

poza_poprawka.jpg

Napisano

Jaras, cięciwę się trzyma 3 palcami, dwa jej nie utrzymają tak długo, by dało się spokojnie wycelować. a co do łuczniczki: szerzej nogi jej rozstaw (bez podtekstów proszę). Na razie ma bardzo niestabilną pozycję.

Kiliment, Ty też strzelaleś do bażantów z łuku? Myslałem, że to tylko ja jestem taki jaskiniowiec...

skanuj00020hd.jpg

Gość carolina crusher
Napisano

Dokładnie - cięciwę trzyma się 3 palcami (dwa palce pod i jeden nad nią, jeśli dobrze pamiętam)

Napisano
imo slaby kadr, i do tego ta poczwara ma strzale w oku, a ona mu celuje tak jakos bez sensu i malo w niej ruchu ona powinna tam kucac jakos sie uchylac z tm lukiem, bo mlao dynamiki ma ta scena

 

zgadzam sie z tym :)

poza tym super modele jak zwykle :)

Napisano

Jaras, dopiero teraz zauważyłem: ta elfka ma łuk japoński. On jest za mały w jej skali, te łuki były znacznie większe, większe nawet niż angliki.

Poza tym moim zdaniem do elfów właśnie angliki pasują najbardziej, poprzez skojarzenie z lasem, drzewami i Robin Hoodem. Poważnie mówię.

Carolina crusher, witam na forum. :)

Przybywa tu Pań... :)

Napisano

Bez urazy ale jeśli laska akurat puszcza strzałę to akurat te dwa palce tak się układają (inna rzecz że nikt nie da gwarancji czy elfy u Jarasa nie mają wybitnie silnych i umagicznionych ścięgien i mięśni dwu palców i dzięki temu mogą trzymać nimi cięciwę napiętego łuku przez dwa lata bez oznak zmęczenia) a czy ma łuk japoński, eskimoski czy wschodniobengalskosyberyjski to dla kompozycji pracy ma akurat takie znaczenie jak kształt jej odbytu. IMHO to ma wyglądać a nie być poprawne historycznie czy realistyczne.

Napisano

RK ma racje - a co to za znaczenie jaki łuk trzyma - alfy przeciueż też nie istniały tak przynajmniej wykajzują się większą wyograxnia a n ie stereotypami

Napisano

Ok, jasne, ja się nie czepiam. Tzn. czepiam się o tyle, że ja mam inną wizję, ale nie mam prawa jej narzucać. Mogę ją natomiast przedstawić i to robię. To wszystko.

Napisano

nie no , dzięki wszystkim sugestiom (łuczników i nie tylko ) aktualna poza tej pani wygląda tak a nie inaczej - jestem wdzięczny za wszelkie rady ! - szczególnie Klimentowi i Shogunowi - nie ma "to/tamto" aczkolwiek w tym co mówi RK tez jest sporo racji ;) - dzięki ! - wrzucam wstępny fragment rendera - tak żeby pokazać klimat jaki chcę osiągnąć w tej pracy (taki lekko zamglony) - textury ida jeszcze do poprawy bo nie ma odpowiedniego speculara i sss ... no i dobijają mnie czasy renderingu :( w mentalu sam Final Gather do tego rendera (modyfikowany materiał sss fast skin z difjusami, bumpami i specularami) liczy się ponad 6h :( pozdrawiam

drago-mental-fragment.jpg

Napisano

Shogun - dzięki, twarz całkiem przyjemna :) na razie męczę poczwarę - texturki będą jeszcze do małej korekty. Musze najpierw skończyć całe tło żeby męczyć 1 plan. Tak na razie wygląda fragment tła

dragon8.jpg

  • Like 1
Napisano

Ładny fragment tła. Może będę czepialski, bo smoka widziałem ostatnio dość dawno i wolę nie wspominać, bo mi dopiekł, ale ta jego skóra zbyt ceglasto tu wygląda, te fałdki są zbyt regularne, jednolite i drobne...

Napisano

nie wyrobimy sie to juz jest oczywiste :)

Jarek dostal duzo zlecen ktore maja piorytet i siedzi przy nich po nocach, ja tez cos tam robie a bitwa lezy.

 

Tak czy siak pracka i tak bedzie skonczona, niekoniecznie w bitwie :) , no chyba ze uda nam sie przejsc przez eliminacje (w co watpie), to postaramy sie skonczyc na czas:)

 

wiec przepraszamy jak kogos zawiedlismy :sadface:

Napisano

Nic się nie stało, nie ma za co przepraszac. Ważne, że próbowaliście, i byliście z nami. :) I to się właśnie liczy. I tak jesteście the bestiak. Trzymajcie się i do zobaczenia w kolejnej bitwie.

Pozdrówka

Napisano

zycze duzych oczek w sicie eliminacji, : ] bo praca zapowioada sie bardzo ciekawie i chcialbym zobaczyc final jesczze przed koncem edycji, a pozatym malo jest prac 3d, dlatego jest to jeden z watkow ktore szczegolnie dopinguje: ]

Napisano

Ja również podpisuję się pod słowami przedmówców - podobno oceniany jest poziom prac a nie tylko stopień ukończenia - w 2 tygodnie jeszcze się wiele może wydarzyć, zwłaszcza znając Waszego speeda w robieniu prac :D

A to, że jest niezwykle mało prac 3d w tej edycji to fakt, aż dziwne to jest :|

Napisano

dzięki za doping :) myslę że przez weekend pożądnie nadgonię bo jak wspominał Klicek z czasem u mnie kiepsko - na razie szukam jakiejś pozy dla smoka - mam takie coś - jak Wam się to widzi ? może jakieś sugestie ? ta poprzednia poza była hmm.... średnia ;)

Napisano

wszystko co zbędne poodcinałem ;) żeby nie zamulać kompa - poza tym on jest częściowo w wodzie - będzie dużo rozbryzgów i piany morskiej - nogi pewnie będą niewidoczne - na razie szukam jakiejś wymownej pozy :)

Napisano

łapy będą zanurzone w wodzie dlatego nie przejmowałem się punktem oparcia. Zrobiłem morze - na bazie kilku zdjęć referencyjnych. Pracujemy ciężko nad texturą smoka - bo nie wychodzi tak jakbyśmy sobie tego życzyli - dlatego na razie pokazuję samą wodę :)

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności