pici Napisano 17 Sierpień 2013 Napisano 17 Sierpień 2013 (edytowane) Witam wszystkich, chciałabym zaprezentować tutaj swoje dotychczasowe prace. Obecnie studiuję architekturę, ale często rysuję dla siebie co innego i chciałabym to jakoś rozwinąć. Kilka dni temu zdecydowałam się umieścić fan art z gry (League of Legends) na jej sub-reddicie w wątku tematycznym i spotkałam się z miłym odbiorem, stąd impuls do założenia teczki :) (Praca aktualnie została także umieszczona na facebooku tzw. Summoner Showcase: https://www.facebook.com/SummonerShowcase bezpośrednio: Dla zainteresowanych link do reddita: ) Na początek wspomniany obrazek, a dalej reszta od najnowszych do starszych. uwaga, w jednym miejscu 18+ Oto mój profil na deviantarcie: http://ewalabak.deviantart.com/ 1.League of Legends - Leona (Sunfire Cape) 2. Liczyrzepa - legenda z Karkonoszy 3. Dostawca dzwonków. Od niego zaczęłam udzielanie się na forum i użytkownicy bardzo mi pomogli: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=87615&highlight= 4.League of Legends - Fiddlesticks 5. League of Legends - Cho'Gath i Teemo 6. League of Legends - Shyvana 7. League of Legends - Kayle 8. Dziwne slumsy 9. Nawiązanie do anime Kaiba (Masaaki Yuasa). 10. Tribe girl 11. Heavenly Sword - Nariko 12. Heavenly Sword - Kai 13. Dragon Ball - Chaozu 14. futurystyczny zając 15. Miku Hatsune, szkic 16. Ośmioręka wojowniczka 17. Cienisty strażnik 18. Martwa natura z Oreo :) 19. Bug Robot 20. Molly Millions z powieści Neuromancer Williama Gibsona. 21. Pasek komiksowy - interpretacja hasła 'Piękna i Bestia'. Zauważyłam kiedyś na forum taki temat konkursu, było już za późno, ale postanowiłam i tak go zilustrować :) 22. Gruby smok 23. Zajączek z mieczami 24. Shining Soul 2 - Czarodziejka (gra na gba) CDN w następnym poście. Edytowane 14 Grudzień 2014 przez pici