Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kobyła Unreal 5.1 final jest do ściągnięcia

let's compile begin!  

Kompiluje nawet shadery z 5,1 prev 🙂 

--

Chłopek zrobił fajna narzędzie do robienia łusek do hudego i w bardzo okazjonalnej cenie tj 250$ miesięcznie na subskrypcji 😛 

 

Edytowane przez Destroyer
  • kekw 2
Napisano
  W dniu 15.11.2022 o 14:42, Destroyer napisał:

Kobyła Unreal 5.1 final jest do ściągnięcia

let's compile begin!  

Kompiluje nawet shadery z 5,1 prev 🙂 

 

 

Expand  

Jest zasysaned, ale widzę, że chyba mają przeciążone łącza 😮
image.png.a4ac77dd5c5e4f8890f59a4d8e25ea2b.png

Napisano
  W dniu 15.11.2022 o 15:58, RaVirr napisał:

Jest zasysaned, ale widzę, że chyba mają przeciążone łącza 😮
image.png.a4ac77dd5c5e4f8890f59a4d8e25ea2b.png

Expand  

No to mi się udało zanim poszła informacja że jest finalna wersja 🙂 Nie żebym potrzebował na już ale lepiej mieć niż nie mieć a że za darmo to se sciągłem 😛

Prev był dal mnie trochę niestabilny zobaczymy jak finalna i na nowej karcie tylko, że akurat nic nie muszę na nim teraz robić a inną robotą jestem zawalony 😛 

Napisano (edytowane)
  W dniu 15.11.2022 o 16:46, Nezumi napisał:

Musze sciagnac bo wszyscy sciagajO!

A nie... do niczego mi to nie potrzebne... 😜

Expand  

Ciągnij chociaż tylko po to żeby innym szło wolnej! 😄

-

oficjalny anunsment 🙂 

https://forums.unrealengine.com/t/unreal-engine-5-1-released/691237

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/unreal-engine-5-1-is-now-available

in-camera-vfx-editor-in-unreal-engine-5-

Edytowane przez Destroyer
  • kekw 2
Napisano
  W dniu 15.11.2022 o 14:42, Destroyer napisał:

Chłopek zrobił fajna narzędzie do robienia łusek do hudego i w bardzo okazjonalnej cenie tj 250$ miesięcznie na subskrypcji 😛 

Expand  

Teraz dopiero zobaczylem. Kolesiowi chyba cos do glowki uderzylo z tymi cenami 😄 Na rok wychodzi jakbys Houdiniego kupowal calego. A to narzedzie robi tylko luski... Powodzenia w sprzedazy, jestem ciekaw czy sprzeda wiecej niz 2 sztuki.

Napisano
  W dniu 15.11.2022 o 14:42, Destroyer napisał:

Kobyła Unreal 5.1 final jest do ściągnięcia

let's compile begin!  

Kompiluje nawet shadery z 5,1 prev 🙂 

--

Chłopek zrobił fajna narzędzie do robienia łusek do hudego i w bardzo okazjonalnej cenie tj 250$ miesięcznie na subskrypcji 😛 

 

Expand  

Zaro będzie wersja w Geometry Nodes za 30$ w Blenderze xD i pan, było niebyło, spuści z ceny 😄 

Napisano (edytowane)

Prezentacja zbrusha

goz do cinemy, pomijając ten super zaskakujący game changig ficzer

 

-guzik "retry" dla zremeshera - nie trzeba robić undo,

oryginalny model zapisuje się w pamięci więc nie trzeba do niego się cofać

remesh może zapamiętać polypaint

ale z jakiś powodów nie ma tego systemu dla reprojekcji.

 

-Maskowanie

auto fill (Auto Region)

 

-Redshift w zbrushu - to chyba najfajniejsza sprawa. Robi wrażenie w zbrushowym viewporcie. 

render GPU/CPU dla subskrybentów Maxone lub Redshift

samo CPU dla rsubskrybentów Zbrusha - mi się to chyba nawet podoba.

 

No i najlpesze w tym - render recall - historia renderów (razem z materiałami i innymi ustawieniami)

Filtry bpr działąją jako postpro

 

redshift baker - wypalanie materiału jako polypaint 

 

Dodatkowo

Aply Last Action to All Subtools (można też same dla pojedynczych folderów)

 

 

Sam Redshift w ZB trochę mnie przekonuje do subskrypcji. Fajna sprawa. 

Będą też rozsyłać maile ze zniżkami. 

Mogli by dać triala jakiegoś z tym redshiftem..  Ciekawe jak radzi sobie z naprawdę dużymji modelami. 

image.jpeg.558e50aa95756a6f17fb913058f23758.jpeg

 

 

Edytowane przez michalo
  • Like 1
Napisano
  W dniu 17.11.2022 o 07:53, michalo napisał:

-Redshift w zbrushu - to chyba najfajniejsza sprawa. Robi wrażenie w zbrushowym viewporcie. 

render GPU/CPU dla subskrybentów Maxone lub Redshift

samo CPU dla rsubskrybentów Zbrusha - mi się to chyba nawet podoba.

Expand  

redshift na cpu jest śmiesznie powolny, po testach na threaripperze ludzie sobie odpuścili w ogóle używać nawet renderowania hybrydowego bo gpu + cpu było wolniejsze niż samo gpu 😛 Jak już renderować na cpu to iść w arnolda, dużo ładniejszy obrazek ale trzeba mieć lickę. Nadal myślę i nikt mnie nie przekona że jest inaczej i renderer w zbrushu to abominacja ale co kto lubi, mnie by krew zalała, już sama myśl mnie odrzuca i męczy 🙂 

  • Like 3
Napisano

Ta, dlatego tak mnie zmeczyla ta prezentacja bo tak na prawde o zetce samej bylo malo. No ok, dodali Redshifta - na cholere mi przez bite 20 minut pokazuja ze mozna zmienic materialy, ze mozna shadow catchera... No jest renderer to mozna kurna - po co mi to pokazujecie? Pokazaliby czy dziala z jakimis typowo ZBrushowymi rzeczami - czy fibermesha mozna na przyklad renderowac. Pytalem pitnascie razy na czacie ale cisza byla wiec pewnie nie mozna 😄 Z reszta jakby bylo mozna to by sie pochwalili. A tak to nie ma o czym gadac - "o zobaczcie, mozna szybe przezroczysta zrobic!"... NAPRAWDE? WOW. To faktycznie osiagniecie w 2022 roku. Nie spodziewalem sie tego, ze renderer moze renderowac... 🤯

Pocieszam sie ze jak juz popodlaczaja te wszystkie bells and whistles z Maxona to zaczna rozwijac przydatne rzeczy 😄

Co do tej powolnosci Redshifta - faktycznie jest az tak zle na CPU? Nie bede kolejnej kasy wywalal na renderowanie w ZB ale na CPU mozna zerknac jak juz bedzie dodane za free. Zawsze jakas alternatywa jak potrzebujesz szybko cos wypluc. Nie wiem, nie znam RS w ogole, zobaczymy. Na razie nawet nie wiadomo kiedy bedzie ta nowa wersja zetki.

  • Like 2
Napisano

Prezentacje inne były też ciekawe. Jeśli chodzi o integrację ZBrusha z Maxonowym ekosystemem. No cóż każdy już to przewidział wcześniej, że ten update będzie właśnie taki. Póki co nie mam pieniędzy by inwestować w ten ekosystem. Nawet gdybym miał to nie  wykorzystał bym tego w developmencie animacyjnym, gdzie przemiał wszystkiego jest ciągle na Maya. Nawet jeśli coś rzeźbię to i tak muszę mieć plik animacyjny w łapie a bez Maya nic nie zobaczę. No ewentualnie przerzucenie się na gamedev i wtedy przez Cinemę4D do Unreala. Prędzej czy później wszyscy będą robić filmy na Unrealu.... więc 😄 

Tak czy siak, ciekawi mnie co ta migracja ZBrusha z Maxonem zmieni gdziekolwiek i jakkolwiek. Ja generalnie jestem zmęczony Mayą już ledwo po 2 latach użytkowania a wziąłem na kolejny rok z konieczności. Najchętniej i najlepiej by było dla wszystkich jak by zamknęli developing Maya i oddali pałeczkę innym 😄 Dobranoc. 

Napisano
  W dniu 17.11.2022 o 23:52, gryzon napisał:

Prędzej czy później wszyscy będą robić filmy na Unrealu.... więc

Expand  

Nie koniecznie. Inne silniki nie śpią i też się ciągle rozwijają.  Wiadomo, ze ciągnie do UE jak cholera. 

Napisano
  W dniu 18.11.2022 o 14:19, Skyrush napisał:

no i dobrze xDDD 😈 za dobrze mają maxowcy😛 

Expand  

"Their 3ds Max counterparts, Krakatoa MX and XMesh MX, remain closed-source."

"AWS says that it is now “working towards” open-sourcing all of the AWS Thinkbox tools."

więc maksiaże też pewnie dostanom 😛 

Napisano (edytowane)

Na adobii dajo zniżki czarnopiatkowe, u mnie na substancje 50% a na reszte25 choć czytam, że innym trochę odwrotnie więc trzeba sprawdzić co kto dostał 🙂 

Flipnięte nromalen też 50% i nawet odnawiane wacomy 😛

https://estore.wacom.com/en-US/specials/special-offers-refurbished.html

 

lista różności tutaj

http://www.cgchannel.com/2022/11/best-black-friday-and-winter-2022-deals-for-cg-artists/

Edytowane przez Destroyer
Napisano
  W dniu 22.11.2022 o 20:49, Destroyer napisał:

Na adobii dajo zniżki czarnopiatkowe, u mnie na substancje 50% a na reszte25 choć czytam, że innym trochę odwrotnie więc trzeba sprawdzić co kto dostał 🙂 

Flipnięte nromalen też 50% i nawet odnawiane wacomy 😛

https://estore.wacom.com/en-US/specials/special-offers-refurbished.html

 

lista różności tutaj

http://www.cgchannel.com/2022/11/best-black-friday-and-winter-2022-deals-for-cg-artists/

Expand  

image.png.4bbf5f96c656fa9e667438619c9b016b.png

prawdziwa oferta czarnopiątkowa, jak z memów

Napisano

Prace nad kolejna wersja X-Ray (real time rendering dla Mayi) trwaja. Swietnie to wyglada, ma lykac materialy z Arnolda - czy to znaczy ze uzywajac go koniec z czarnym plackiem zamiast tekstury? 😄😮 Z okazji czarnego piatku 50% znizki, lamie sie czy nie zakupic...

 

  • Like 3
  • Wow 1
Napisano
  W dniu 23.11.2022 o 03:31, Nezumi napisał:

Prace nad kolejna wersja X-Ray (real time rendering dla Mayi) trwaja. Swietnie to wyglada, ma lykac materialy z Arnolda - czy to znaczy ze uzywajac go koniec z czarnym plackiem zamiast tekstury? 😄😮 Z okazji czarnego piatku 50% znizki, lamie sie czy nie zakupic...

 

Expand  

Wielomilionowa korporacja z najlepszymi specjalistami z branży przez lata nie jest w stanie zrobić tego co robi (chyba) jedna osoba? 🙂 Wygląda bardzo fajnie ale to powinno być standardem i normalnością a nie wydarzeniem do jasnej ciasnej! 🙂 

Napisano
  W dniu 23.11.2022 o 09:02, Destroyer napisał:

Wielomilionowa korporacja z najlepszymi specjalistami z branży przez lata nie jest w stanie zrobić tego co robi (chyba) jedna osoba? 🙂 Wygląda bardzo fajnie ale to powinno być standardem i normalnością a nie wydarzeniem do jasnej ciasnej! 🙂 

Expand  

No, chyba jeden koles. Nie wiem jak to dziala - chcialbym widziec po prostu wszystkie materialy z Arnolda a nie wybrane 😄

Autodeski pisza jeden viewport do wielu apek swoich tak ze pewnie nie jest az tak prosto jak jeden ktos robiacy sobie co chce, bez zadnych naciskow i wymagan. Najgorsze co sie moze stac kolesiowi, to ze mu dadza gwiazdek mniej a takie korpo jednak ma wieksza odpowiedzialnosc. Ale tak, przypominaja mi Photoshopa ktory dodal symetrie po tym jak byla w DeluxePaint na Amidze w latach 90... A pozniej juz byla WSZEDZIE nawet na telefonowych apkach i na koncu industry standard Photoshop z mega korporacji dolaczyl... 🤦‍♂️

  • Like 1
Napisano
  W dniu 23.11.2022 o 16:57, Nezumi napisał:

No, chyba jeden koles. Nie wiem jak to dziala - chcialbym widziec po prostu wszystkie materialy z Arnolda a nie wybrane 😄

Autodeski pisza jeden viewport do wielu apek swoich tak ze pewnie nie jest az tak prosto jak jeden ktos robiacy sobie co chce, bez zadnych naciskow i wymagan. Najgorsze co sie moze stac kolesiowi, to ze mu dadza gwiazdek mniej a takie korpo jednak ma wieksza odpowiedzialnosc. Ale tak, przypominaja mi Photoshopa ktory dodal symetrie po tym jak byla w DeluxePaint na Amidze w latach 90... A pozniej juz byla WSZEDZIE nawet na telefonowych apkach i na koncu industry standard Photoshop z mega korporacji dolaczyl... 🤦‍♂️

Expand  

No ja właśnie się też boje używać wynalazków które są aktywne w scenie i to niezależnie czy jakiś plugin czy od twórców oprogramowania bo plugin może zniknąć i nagle przestaje działać i nawet starych scen nie można otworzyć. Anzovin autoriger jak przestał być aktualizowany bo autodesk coś tam namieszał i podobno już się nie dało to jak otwierałeś scenę bez pluginu to z miejsca crush i nawet nie było jak sceny wyczyścić i cokolwiek użyć. A autodesk czy kto inny też może jakąś funkcje nagle wywalić i wszystko się rozłoży bez kompatybilności zwrotnej.
Pamiętam nawet taką pierdołę jak aktywny bevel w mayi zostawiałem w scenie na pudełkach przy renerach packshotowym ale zrobili update i nagle wszystko się rozwalało. Zresztą w houdinim też takie rzeczy się zdarzały ale oni to się nawet nie patyczkują z kompatybilnością zwrotną 🙂 

Jak już używać customowych narzędzi to najlepiej tak żeby nie zostawiały historii i customowych nodów w scenie i powinno być bezpiecznie.  

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Paczka unrealowych assetów w humblu

https://www.humblebundle.com/software/nature-manufacture-unreal-software?partner=max3d

It0bCK9.jpg

 

https://www.humblebundle.com/software/unreal-engine-ultimate-game-dev-assets-software?partner=max3d

xvqMCxy.jpg

 

 

Wchodząc z linku można wybrać max3d jako partnera, nie wiem czy to w ogóle działa ale kiedyś ktoś tutaj zrobił podobne szachrajstwo 🙂 

@KLICEK wiesz może czy to działa? 

MQ81IgL.jpg

 

a tam kupiłem 🙂

uXhE7Sq.jpg

uqXxHb1.jpg

Edytowane przez Destroyer
  • Thanks 1
Napisano (edytowane)

Kolejny bandel z unrealowymi assetami

https://www.humblebundle.com/software/unreal-postapocalyptic-assets-bundle-software?partner=max3d

88tCuVo.jpg

można zasupportować max3d przy okazji 🙂 

NgCrvhX.jpg

@adek to działa tj ten link do parnera bo kiedyś ktoś wrzucił takie coś i też użyłem ale nie wiem czy rzeczywiście to działa jak powinno 🙂 

 

-----

A tutaj Luminar AI do zebrania za darmo 

Luminar-AI-review.jpg

https://skylum.com/pl/l/chip-luminar-ai?clickid=Qw30Q8ULCxyNTSERvbwmSXyqUkAzthT1Bw0t0s0&irpid=27795&utm_content=TEXT_LINK&utm_source=Sovrn Commerce&utm_campaign=mediapartner_cpa&utm_medium=cpa&aclid=&platform=IR&utm_term=Luminar 4

Edytowane przez Destroyer
Napisano

No i nie trzeba bylo dlugo czekac - sliczna stronka na portfolio, wszelkie AI wyplujki sa zbanowane - tylko artysci z krwi i kosci. Jak zakladasz konto to nawet jest opcja importniecia profilu z Artstation. Smiga pieknie, super wyglada. Porownajcie sobie pracki na glownej Artstation i na Arrrt 😉 Swietna stronka. I jest git - kto chce siedziec na artstation niech siedzi i oglada wyplujki, ja spadam na arrrt. I tak w tym roku mam zamiar w koncu zrobic porzadne portfolio z rzeczami ktorych sie nie wstydze 😄

https://www.arrrt.io/

  • Like 3
Napisano
  W dniu 5.01.2023 o 10:29, Nezumi napisał:

No i nie trzeba bylo dlugo czekac - sliczna stronka na portfolio, wszelkie AI wyplujki sa zbanowane - tylko artysci z krwi i kosci. Jak zakladasz konto to nawet jest opcja importniecia profilu z Artstation. Smiga pieknie, super wyglada. Porownajcie sobie pracki na glownej Artstation i na Arrrt 😉 Swietna stronka. I jest git - kto chce siedziec na artstation niech siedzi i oglada wyplujki, ja spadam na arrrt. I tak w tym roku mam zamiar w koncu zrobic porzadne portfolio z rzeczami ktorych sie nie wstydze 😄

https://www.arrrt.io/

Expand  

 

Napisano
  W dniu 5.01.2023 o 10:29, Nezumi napisał:

No i nie trzeba bylo dlugo czekac - sliczna stronka na portfolio, wszelkie AI wyplujki sa zbanowane - tylko artysci z krwi i kosci. Jak zakladasz konto to nawet jest opcja importniecia profilu z Artstation. Smiga pieknie, super wyglada. Porownajcie sobie pracki na glownej Artstation i na Arrrt 😉 Swietna stronka. I jest git - kto chce siedziec na artstation niech siedzi i oglada wyplujki, ja spadam na arrrt. I tak w tym roku mam zamiar w koncu zrobic porzadne portfolio z rzeczami ktorych sie nie wstydze 😄

https://www.arrrt.io/

Expand  

Ciekawe jak ten arrt sie googluje. Nigdy na niego nie traiłem szuklając jakiś obrazków i podejrzewam, ze nie tylko ja 😉

Z AS jest tak, ze jednak łatwo do niego dotrzeć.

Tak samo Pinterest.. może wrzucić portfolio, tzn podlinkwoać as lub arrrrt na pina.  Kiedyś tak zrobiłem i mam jakieś starocie tam. Ach nostalgia 🙂

Napisano

@brainTroche ciezko banowac AI nie wiedzac czy to AI, nie? Mnie wystarczy to:

arrrt.jpg.5861b9ba158644550efa3398f3c7efd9.jpg

Ja nie prowadze jakiejs krucjaty przeciwko samej technologii - zwyczajnie nie interesuje mnie ogladanie AI wyplujek, wiec ta stronka mi pasuje. Jak chca uzywac AI do wykrywania i blokowania AI to nie mam nic przeciwko.

@michalonie wiem ale wszystko jest kwestia czasu. Zobacz co za kupa jest na glownej Artstation - ta stronka przestala byc tym czym byla. Tu mozesz importnac profil z Artstation lacznie z prackami. Jest darmowe wiec nie widze problemu posiadania wielu kont.

Napisano

Zawsze dobrze mieć alternatywe i nawet jeśli ludzie masowo nie przejdą to może inne strony poczują, że jednak muszą trochę pójść na rękę starym użytkownikom i uporządkować sprawę z ai, zobaczymy co będzie dalej. 

  • Like 1
Napisano
  W dniu 5.01.2023 o 12:02, blood_brother napisał:

To arrrt wygląda trochę jak copypasta AS. W sensie interfejs, układ itd.. Ciekawe co na AS.

Serwis ma niby dwa tygodnie dopiero. Tak, czy inaczej kibicuje, bo warto mieć alternatywy 🙂

Expand  

Ja przerzuciłem sobie galeria, jeśli to taki proste to spoko. Jak bym miał uploadować wszystko sam to nie prędko pewnie by mi się chciało albo wcale. A tak to pyk i już. 

Swoja drogą, jak to Łatwo skopiować taki serwis...

 

Co do bliźniaczego wyglądu, AS też pożyczyło sobie chyba wygląd od cg huba, tak?

  • Like 1
Napisano
  W dniu 5.01.2023 o 12:02, blood_brother napisał:

To arrrt wygląda trochę jak copypasta AS. W sensie interfejs, układ itd.. Ciekawe co na AS.

Expand  

Jak to co na to AS? Nie mieli nic przeciwko robieniu sobie bazy z obrazkow innych bez ich pozwolenia to nie powinni miec nic przeciwko podzieleniu sie swoim designem 🤭
Ktory tez z reszta nie jest jakims epokowym odkryciem w koncu.

Napisano

ZBrush 2023 dostepny. Wkurwiony jestem po tej prezentacji bo zostaly moje pytania zignorowane totalnie o co bym nie pytal. 15 razy pytam czy ten Redshift w Zetce bedzie fibermesha renderowal - zero odpowiedzi. Paul niewprost odpowiedzial jakby ze beda dodawane featuresy wiec pewnie nie. Ale ogolnie Ian mowi "sa jakies pytania?" ja tam napierdalam z tym pytaniem od pol godziny a Louie "nie, ludzie wyrazaja swoje zadowolenie". Szlag mnie trafial... Potem pytam czy jest jakis denoiser w Redshifcie - tez olane 15 razy. Nie bede kupowal osobnej licki dla GPU przeciez. Wiec co - mam myslec ze nie ma czy ze mnie olali ale jest? Czuje sie to korpo od razu, wczesniej nawet na niewygodne pytania mi odpowiadali. Z reszta to taka dziecinada - co da takie ignorowanie? Albo kurna opcja jest albo nie ma.
Jest pare malych zmian ale na prawde znikoma ilosc. Wypelnianie masek bardzo spoko, lokalna symetria kontrolowana przez gizmo i... slime-bridge..? Redshift to jest ta duza zmiana. Gdybym mial licke permanentna to bym sie nawet nie zastanawial - update jest niewarty swojej ceny absolutnie. A po tym jak mnie ignorowali pieknie na czacie mam ochote pierdolnac ta cala subskrypcja i przerzucic sie na perska wesje. Jak mnie maja w dupie to z wzajemnoscia.

https://www.zbrushcentral.com/t/zbrush-2023-available-now/440675

  • Like 1
Napisano (edytowane)

No nie po to kupili zbrusa który jest monopolista na rynku żeby do niego dokładać tylko żeby szybko zarobić na kolejny podobny zakup i budować ekosystem od którego nie da się uciec tak jak ma Adobe. Czyli tanio to już było 

Edytowane przez Destroyer
  • Like 1
  • Sad 1
Napisano

no oni nie umio i nie rozumiejo dla kogo to robia (w sensie zbrusha) 🙂 to widac po ludziach jakich zapraszaja do testowania zbrusha OD LAT.

 

Co do ceny, no nic raz na 5-6 lat bede robil update 😄 oby tylko nie wywalili perpeta mojego 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Nie musza dokladac - ludzie, ktorzy go rozwijaja sa na etacie i i tak im placa. Wystarczy pozwolic im robic rzeczy przydatne uzytkownikom a nie jakis pojebany masterplan ze "teraz pewnie wszycy kupia licke Redshifta hue hue hue!". Nie.

Jakby Nomad wyszedl na PC to moglby niezle namieszac ale tez jaraja sie tablecikami i telefonikami... Ech.

JA nie mam wielu licencji miesiecznych tak ze na prawde nie mam problemu z placeniem za Zetke. Ale niech dodaja rzeczy zwiazane z rzezbieniem a nie renderer... Tej dziury nozem nadal sie nie da wyciac do k... nedzy 😄

Edytowane przez Nezumi
  • Like 1
Napisano
  W dniu 11.01.2023 o 22:01, Nezumi napisał:

 Ale niech dodaja rzeczy zwiazane z rzezbieniem a nie renderer... Tej dziury nozem nadal sie nie da wyciac do k... nedzy 😄

Expand  

o to o to o to 🙂 o tym mowie wlasnie ze oni nie rozumieja dla kogo to robia 🙂 

  • Like 1
Napisano
  W dniu 11.01.2023 o 22:16, KLICEK napisał:

o to o to o to 🙂 o tym mowie wlasnie ze oni nie rozumieja dla kogo to robia 🙂 

Expand  

Jak to nie wiedzą? Wierzą doskonale, dla inwestorów. Jaxon nie bez powodu ostatnio rośnie i kupuję jeden soft za drugim i widać ta strategia się sprawdza a użytkownicy to już zło konieczne 🙂

  • Sad 1
Napisano (edytowane)
  Cytat

ZBrush 2023 is a FREE UPGRADE for all subscribers

Expand  

To mnie rozpierdala 🙂 Dla tych co za to płacą update jest za darmo XD

Przypominam, jakoś w  lipcu starym użytkownikom zb zaproponowali przejście z perpetual na subskrypcja roczną, z 50% upustem i po  pół roku wydają nową wersję. Ale scam XD To im się udało. 

Ciekawe ilu łosi tak nabrali.

 

Poza dynamiczną symetrią chyba nic tam dla siebie nie widzę. Też zostaję ze starym zb.  Może 2024 wyda się lepszą wersją 😉 

 

(*)

Edytowane przez michalo
Napisano
  W dniu 11.01.2023 o 21:47, Xaia napisał:

Cene za update perpetuala dojebali konkretna. 659 dolarow i w tym nie ma redshifta. Chyba kogos zdrowo tam pomylilo.

Expand  

No to jest zmierzch dobrych czasów. Gdyby w tej cenie był Redshift to ok. Ale tak drogi Update? Bez Redshifta powinien kosztować 200 max 300 dolców. 

Napisano (edytowane)

Update jest świetny tylko ceny się nie zgadzają. Niektórzy z was napisali że może za rok updatujecie perpetuala. Może być tak że za kolejny perpetual w 2024 userzy 2022 zapłacą cena x1,5 albo x2 A na przykład w 2025 cena będzie już taka jak byś kupił nowego ZBrush aktualnego. To jeśli za 659 dolców dostajesz update perpetuala z bridgem bez Redshifta to masz 3kpln update i załóżmy że biorę RedShifta osobno za 1242 pln na rok. To już niedaleko ceną do Maxon One. Oni to tak skonstruowali by wysłać wszystkich na suby MaxonOne do ich ekosystemu. Szkoda że nie pomyśleli że od groma ludzi nie potrzebuje RedShifta i bridgea. 

Cena nowego updateu jest wysoka bo dużo kosztował ich development Redshifta w ZBrush i sprytnie w updacie sprzedają bridge  co pewnie tłumaczy tą wysoką cenę. 

Wychodzi na to że zwykły user który chce nowe featuresy jest skazany by płacić za bridge z którego nie będzie chciał skorzystać. I to jest kurestwo, nie bójmy się użyć tego słowa. 

Edytowane przez gryzon
  • Like 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności