Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Rusza nowy Toolbag z szeregiem usprawnie艅 i nowo艣ci

1WxJwztr?format=jpg&name=small

Niestety jak to zwykle bywa cena posz艂a w g贸r臋, w tym przypadku znacznie bo z licencji personalnej, kt贸ra w tr贸jce wynosi艂a chyba 180, teraz jest:

obraz.png.e6746b15e8e159560dff1f07e66c7190.png

Na start jest zni偶ka 15%.

Nie mniej raytracing i malowanie tekstur wznosi ten soft na kolejny poziom.

  • Odpowiedzi 39
  • Wy艣wietle艅 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Panowie, konkrety. Czy nowy Marmoset ma swojego cloth brusha? 馃槈 Je艣li chodzi o konkurencj臋 dla Substance, to chyba Quixel Mixer z Megascansami jest bli偶ej? https://quixel.com/mixer Macie jak

  • No w艂a艣nie, kl臋ska urodzaju 馃檪聽teraz biblioteki tekstur zbierane na dyskach latami od czas贸w Internetu na modemie 56kbs przestaj膮mei膰 racje bytu bo i tak nic tam si臋 szybko nie znajdzie... ale i tak ni

  • Ja to ca艂y czas licz臋 na rewolucj膮 艣wiata w postaci UE 5 i to te偶 mnie powstrzymuje przed keyshotem i upgradem do tb4.

Posted Images

Napisano

No nie wiem, mam mieszane uczucia bo z jednej strony wygl膮da to naprawd臋 dobrze ale to by艂 taki ma艂y por臋czny sofcik, bardzo fajnie siew nim normal mapy pali艂o a teraz zaczyna puchn膮膰 i zmienia膰 si臋 w substance paintera. Viewport w og贸le bez por贸wnania do tego dziadostwa 艣mierdz膮cego amatorszczyzn膮聽w substance painterze ale substance to jednak ma baz臋 materia艂贸w z kt贸r膮 trzeba si臋 liczy膰. Ja chyba nie b臋d臋聽upgradowa艂, 200$ to sporo a ja u偶ywam bardzo sporadycznie ale gdyby dali wsparcie do materia艂贸w substance to bym si臋 zastanowi艂 馃槢

Mo偶e to zmotywuje dziad贸w od substance 偶eby ruszyli tego swojego podgniwajacego trupa i troch臋 go od艣wie偶yli bo masa rzeczy jest tak bardzo ko艣lawa i irytuj膮ca.聽聽

Napisano
  • Autor

Nie zrobili bo a偶 tak to nie 艣miga na milionowych modelach 馃槈 Do Keyshota bridgem wrzucisz co zechcesz a toolbag to jednak by wybuch艂 razem z t膮 biedn膮 kart膮. Strasznie si臋 tnie to wszystko jaj masz sporo g臋stych siatek.

Ale to jak si臋 nie che optymalizowa膰 bo:

10 mln poli jest ok

20 te偶 w sumie ok

30 ju偶 wida膰 偶e to nie jest soft do takich zada艅

A keyshot..

Nie to, 偶e聽 lubi臋 keyshota. Jaki艣 mi si臋 zawsze toporny wydaje a mniej wiecej 2x w roku si臋 przymierzam i testuje.. I zawsze rezygnuj臋.

Jedyny argument to ten bridge ale szkoda mi wyda膰 350 dolc贸w na zubo偶a艂膮 wersj臋 keshota gdzie nawet turntabla nie zrobi臋 albo 艣wiat艂a na hdrce nie ustawi臋.

no ale jak mam teraz p艂aci膰 180 za update toolbaga to lekki smuteczek mnie bierze bo jednak na te occulus staram si臋 ciu艂a膰..聽 A nie chc臋 brac rozwodu wi臋c tak powoli sobie ciu艂am 馃槢

4 minuty temu, Destroyer napisa艂:

No nie wiem, mam mieszane uczucia bo z jednej strony wygl膮da to naprawd臋 dobrze ale to by艂 taki ma艂y por臋czny sofcik, bardzo fajnie siew nim normal mapy pali艂o a teraz zaczyna puchn膮膰 i zmienia膰 si臋 w substance paintera. Viewport w og贸le bez por贸wnania do tego dziadostwa 艣mierdz膮cego amatorszczyzn膮聽w substance painterze ale substance to jednak ma baz臋 materia艂贸w z kt贸r膮 trzeba si臋 liczy膰. Ja chyba nie b臋d臋聽upgradowa艂, 200$ to sporo a ja u偶ywam bardzo sporadycznie ale gdyby dali wsparcie do materia艂贸w substance to bym si臋 zastanowi艂 馃槢

Mo偶e to zmotywuje dziad贸w od substance 偶eby ruszyli tego swojego podgniwajacego trupa i troch臋 go od艣wie偶yli bo masa rzeczy jest tak bardzo ko艣lawa i irytuj膮ca.聽聽

No w 4 ju偶 substance nie dzia艂a. Nie ma opcji - mo偶esz tylko mapki sobie importowa膰.

Napisano

ciekaw jestem czy teraz tez bedzie promka, dla ludzi ktorzy juz mieli marmo 1,2,3 馃槈

@michalo聽testowalem tego toolbaga jak w becie byl, no dla mnie to jest keyshot 1do1, nie wiem co to za glupi ruch z ich strony. Rozumiem ze rejtrejsing wszedzie, ale pls.聽Po co mam uzywac tego jak moge uzywac arnolda np.?聽

Poza tym przetestuj sobie kejshota jezeli chcesz renderowac w kejshot-photshop tak jak to robi Furio np. 馃槈聽bardzo szybkie efekty uzyskujesz do conceptowania imo zloto. Fakt faktem, bez bridga keyshot to zwykly smiec.

Napisano
  • Autor

Nie liczy艂 bym na promocj臋 馃槈

Ja te偶 nie jestem zachwycony bo z jednej strony fajne to to ale z drugiej te偶 nie do ko艅ca potrzebne. Chyba zostan臋 przy tr贸jce, poczekam na UE 5, a jak b臋dzie dupa to niestety keyshot pozostanie..

Chyba, 偶e zrobi膮 jaki艣 mega discount, bo porzednio za chyba 80 dolc贸w mo偶na by艂o zmieni膰 wersj臋 i za tyle to bym zrobi艂.

Troch臋 偶al bo kilka projekt贸w zacz膮艂em niechc膮cy w 4 ju偶 renderowa膰.

Napisano

Przed chwila mnie opierdzielali jak to $120 za tutorial dp Blendera to nie jest drogo "bo wiedza!!!" a tu permanentna licencja na soft za $300 okazuje sie droga? Przy tych tysiacach euro na miesiac za wizki to powinny byc drobne 馃槈
Spokooojnie, tak sie drocze tylko.
15$ za miesiac to zaden pieniadz a malowanie mozna przetestowac ladnie. Zobacze jak to wyglada.
Co do keyshota - kurde, drogi jak cholera i ma troche taki feeling Posera w stylu "one click solution" ale lyka ciezkie siatki bez problemu, spoko efekty mozna uzyskac w na prawde krotkim czasie... Fajny soft jest. Nakrecam stalego klienta na licencje ale jak zobaczyl ze $2k za PRO to sie przestal odzywac 馃槃

Napisano

nah to sofcik do renderowania, ktory albo potrzbujesz albo nie 馃檪聽ja nie. Jezeli ktos potrzebuje nikomu nie bronie kupic 馃檪聽jezeli dadza promka dla starych uzytkownikow zrobie update, jezeli nie to nie zrobie i swiat bedzie mysle istnial nadal 馃槃

A czy chcesz placic 120 dolarow za tutorial czy nie, to mysle ze kwestia tego czy jestes wstanie poznej jakos ta wiedze zmonetyzowac 馃槈聽Tez bym nie zaplacil 120 dolarow za tutorial, za workshop jasne i zgadzam sie z toba. Natomiast ten hajs za tutek to tez jest marketingowa wtopa, wystarczy popatrzec na to jak dziala gumroad. No ale moze ktos chce, nie sprzedac tego co zrobil 馃槃聽moze o to chodzi 馃槃聽Poza tym, tez bardzo czesto widze聽ze ktos kupuje cos drogiego, czuje sie oszukany bo cos tam聽聽i wrzuca calosc na torrenty 馃槃

Napisano

Ja jestem ciekawy tego malowania w marmosecie. Ludzie robia rewelka rzeczy w Paincie ale mi jakos nie podchodzi. Moze za malo w nim spedzilem czasu a moze jestem kiepski 馃槃 Tak na prawde najfajniej mi sie w ZBrushu robi polypaint 馃槃

Napisano
  • Autor

16 minut temu, Nezumi napisa艂:

Ja jestem ciekawy tego malowania w marmosecie. Ludzie robia rewelka rzeczy w Paincie ale mi jakos nie podchodzi. Moze za malo w nim spedzilem czasu a moze jestem kiepski 馃槃 Tak na prawde najfajniej mi sie w ZBrushu robi polypaint 馃槃

Jest trial chyba na 30 dni. wi臋c nie muszisz p艂aci膰 subskrpcji.

Napisano
  • Autor

Ja to ca艂y czas licz臋 na rewolucj膮 艣wiata w postaci UE 5 i to te偶 mnie powstrzymuje przed keyshotem i upgradem do tb4.

Napisano

No niez艂a podwy偶ka. Mo偶e co艣 obni偶膮 na BF, albo CM 馃槈

Napisano
1 godzin臋 temu, Nezumi napisa艂:

Ja jestem ciekawy tego malowania w marmosecie. Ludzie robia rewelka rzeczy w Paincie ale mi jakos nie podchodzi. Moze za malo w nim spedzilem czasu a moze jestem kiepski 馃槃 Tak na prawde najfajniej mi sie w ZBrushu robi polypaint 馃槃

Je艣li chodzi o paintera- mam to samo. By艂em odpalony na kupno, w艂膮czy艂em triala, posiedzia艂em kilka dni i zapa艂 do wydawania kasy kompletnie wyparowa艂.

Napisano

Mi si臋 smart materia艂y w paincie bardzo podobaj膮 馃檪聽Fajnie takie modele jak bronie w nim ogarnia. No i cena w promce na steamie to zwykle 350z艂, czyli w sumie teraz koszt nowej gry na konsole 馃槈聽聽

Napisano
1 minut臋 temu, makak napisa艂:

Mi si臋 smart materia艂y w paincie bardzo podobaj膮 馃檪聽Fajnie takie modele jak bronie w nim ogarnia. No i cena w promce na steamie to zwykle 350z艂, czyli w sumie teraz koszt nowej gry na konsole 馃槈聽聽

Tam w pakiecie s膮 jakie艣 textury czy za baz臋 oddzielnie si臋 p艂aci? Bo ju偶 nie pami臋tam :O

Napisano

Generalnie jakie艣 bazowe rzeczy s膮, ale mog艂o by by膰 zawsze wi臋cej 馃檪聽St膮d pewnie taka popularno艣膰, wszelkiej ma艣ci paczek materia艂贸w do niego (cz臋sto p艂atnych). Cho膰 dobry smart material robi robot臋 i jak kto艣 hurtowo co艣 trzepie, to pewnie wtedy szybko idzie praca 馃檪聽聽

Napisano

Substance source ma poka藕n膮 baz臋聽ale 偶eby mie膰 do niej dost臋p to trzeba mie膰 subskrypcje i wtedy daj膮 30 materia艂贸w miesi臋cznie a niewykorzystane przechodz膮 na kolejny miesi膮c, co ciekawe jak potrzebujesz wi臋cej to oficjalne rozwi膮zanie to kupno dodatkowej subskrypcji np na miesi膮c i masz kolejne 30 materia艂贸w ale minusem tego rozwi膮zania jest to 偶e luncher wy艣wielta kt贸re materia艂y masz kupione z zalogowanego konta i nawet przekopiowanie plik贸w do folderu nic nie daje, co mija si臋 z celem tego lunchera bo musisz pami臋ta膰 kt贸ry materia艂 masz ju偶 kupiony na drugim koncie 馃槙聽Z koelg膮 nawet mieli艣my 艣mia艂e palny 偶e on 艣ci膮ga聽jedne materia艂y a ja drugie i ju偶 razem mamy nie 360 a 720 rocznie i po kilku latach ju偶 b臋dziemy mieli wszystkie materia艂y 馃檪聽ale koniec ko艅c贸w nie da si臋 nad tym zapanowa膰 a jednak聽korzystanie聽z wyszukiwarki jest bardziej por臋cznie ni偶 buszowanie po dysku i jak mam wolniejsze聽miesi膮ce to nawet jednego materia艂u nie 艣ci膮gn膮艂em聽i teraz mam grubo ponad 200 kredyt贸w nazbierane wi臋c nawet jakby ci臋偶kie聽teksturowo rzeczy wjecha艂y to chyba mog臋 by膰 spokojny 馃檪

No ale przyda艂a by si臋 jaka艣 przegl膮darka聽materia艂贸w z artstation, gumorad czy innego cubebrusha bo nie idzie nad tym zapanowa膰 馃檪

Napisano

Arnold-lite, super 馃檪

Juz widzia艂em opinie kilku os贸b, 偶e ci臋偶ko b臋dzie bra膰 teraz rendery z Toolbaga na powa偶nie przy rekrutacji. Kiedy艣 to by艂 dobry viewer, jesli komus nie chcialo si臋 zag艂臋bia膰 w tajniki UE4/Unity, a teraz soft do ladnych obrazkow i tyle 馃檪

Napisano
1 hour ago, michalo said:

Dodaj do tego Megascans i czego wiecej trzeba? 馃槈

No w艂a艣nie, kl臋ska urodzaju 馃檪聽teraz biblioteki tekstur zbierane na dyskach latami od czas贸w Internetu na modemie 56kbs przestaj膮mei膰 racje bytu bo i tak nic tam si臋 szybko nie znajdzie... ale i tak nie usun臋 bo mo偶e si臋 przyda聽馃槢

Napisano
  • Autor

50 minut temu, JackTheRippy napisa艂:

Arnold-lite, super 馃檪

Juz widzia艂em opinie kilku os贸b, 偶e ci臋偶ko b臋dzie bra膰 teraz rendery z Toolbaga na powa偶nie przy rekrutacji. Kiedy艣 to by艂 dobry viewer, jesli komus nie chcialo si臋 zag艂臋bia膰 w tajniki UE4/Unity, a teraz soft do ladnych obrazkow i tyle 馃檪

Nie musisz robi膰 render贸w z raytracem. Stary engine te偶 zosta艂.. tzn stary.. wywalili GI i ja np. nie mog臋 uzyska膰 tego w 4 co moglem w 3. Pomimo jego zalet.....

Raytracing lub denoiser zmywa te偶 troch臋 szczeg贸艂y wiec nie jest to ju偶 takie - prawie one click solution, jak by艂o w 3.


Przed chwil膮 sprawdza艂em jak si臋 ma ue4 z wydajno艣ci膮.

Jak pisa艂em wcze艣niej o tych 30 mln i ci臋ciu si臋 toobag, zrobi艂臋m to samo w ue.

Mam model konia nad ktorym teraz pracuje - 10 mln poly. Chcia艂臋m go sobie na szybko zobaczy膰 w jakim艣 normalnym 艣wietle wiec eksport do fbx. 1gb+ pliczek

Toolbag聽 szybko importuje, UE chyba z tydzie艅 馃槈 i b艂臋dy jakie艣, warningi.

No ale w toobagu sobie go zduplikowalem 3 razy i odechcia艂o mi si臋 pracowa膰 (duplikowanie dlugoo traw艂o)

a w UE 10 razy i jako艣 to ci膮gnie 10 fps贸 i nawet mi wiatraczek na geforcie nie wyje bardzo.聽 Przy czym, chocia偶 to nie ma akurat sensownego znaczenia, jak ju偶 si臋 raz za艂aduje to mo偶na sobie wrzuci膰 do engina bez problemu.

Tak偶e UE radzi sobie ca艂kiem ca艂kiem.聽 Poza otwieraniem scen i importowaniem 馃槙

Pytacie co si臋 tak na ten real time upieram? A bo tak!

Napisano

Panowie, konkrety. Czy nowy Marmoset ma swojego cloth brusha? 馃槈

Je艣li chodzi o konkurencj臋 dla Substance, to chyba Quixel Mixer z Megascansami jest bli偶ej? https://quixel.com/mixer

Macie jakie艣 pr贸by malowania w marmosecie za sob膮?

Edytowane przez Jedaith

Napisano
19 minut temu, Jedaith napisa艂:

Panowie, konkrety. Czy nowy Marmoset ma swojego cloth brusha? 馃槈

Je艣li chodzi o konkurencj臋 dla Substance, to chyba Quixel Mixer z Megascansami jest bli偶ej? https://quixel.com/mixer

Macie jakie艣 pr贸by malowania w marmosecie za sob膮?

eee bez cloth brusha do mojego domu nie weeejdzie

Napisano
7 hours ago, Destroyer said:

i ju偶 razem mamy nie 360 a 720 rocznie i po kilku latach ju偶 b臋dziemy mieli wszystkie materia艂y 馃檪

Ja mialem tak kiedys z brushami, pozniej z fontami. Zbieralem w tysiace tego a potem uzywalem moze z 20 馃槃 W pewnym momencie mialem tego tyle, ze tracilem czas na znalezienie czegokolwiek. W pewnym momencie przestalo mi sie chciec szukac i robilem od zera material 馃槃
Nie mowie, zeby miec 20 materialow bo to przeginka w druga strone ale chyba nie ma sensu zbierac WSZYSTKIEGO.

2 hours ago, Jedaith said:

Macie jakie艣 pr贸by malowania w marmosecie za sob膮?

Sciagnalem triala i nie umialem znalezc jak sie maluje 馃槃 Myslalem ze cos z modelem, wiec wrzucilem szescian z UVkami, dodaje nowy texture project, nowy paint layer, zmieniam kolor na jakis widoczny w Albedo i nie mam w ogole kursora zeby malowac... Nie znam Toolbaga, nie wiem co robie zle...
Tak ze TAK, proby mam za soba 馃槃

Aaaa no tak, nie linknalem materialu wiec nie dzialalo 馃槃

Edytowane przez Nezumi

Napisano

@Nezumi聽脿 propos 120聽czy 300 $聽to z prostych soft贸w do malowania pbr聽skompilowa艂em na linuxa 3darmorpaint, ale nie mia艂em jeszcze czasu lepiej go sprawdzi膰. S膮 dwie opcje, mo偶na go kupi膰 za 16 euro albo mo偶na samemu zbudowa膰 z githuba (nie tylko linux), jak si臋 sprawdzi to trzeba b臋dzie wesprze膰 projekt.

https://github.com/armory3d/armorpaint

https://github.com/armory3d/armorpaint

Edytowane przez alex3d

Napisano

No tak jak pisa艂em w聽pierwszym po艣cie 200$ a dok艂adnej 209 to sporo za upgrade i tylko dla u偶ytkownik贸w v3, jak kto艣 tak jak ja ma i jeszcze przez jaki艣 czas b臋dzie mia艂 substance a renderuje tradycyjnie to upgrade jest troch臋 fanaberi膮.
Swoj膮 drog膮 ja kupi艂em marmoset 偶eby zrobi膰 prezentacje 3d cegie艂 lokalnego producenta z Chicago 馃槃聽Mo偶e zagadam i powiem, 偶e panie jaka teraz jest technologia to te ceg艂y b臋d膮 si臋聽same sprzedawa艂y jak now膮 prezentacje zrobi臋 tylko licencji potrzebuj臋 no i oczywi艣cie robocizna, mo偶e by siad艂o聽馃槃

Napisano

@alex3dArmor Painta mam, kupilem dosc dawno temu. Nie wykrywal mi nacisku na starszej windzie ale jak sie przesiadlem na Win10 to problem zniknal. Trudno nazwac jego rozwoj dynamicznym ale pomalutku napiera 馃檪 Kibicuje 馃檪

Napisano
  • Autor
8 godzin temu, KLICEK napisa艂:

sprawdzilem i jest znizka btw.

Jakby robili upgrady regularnie to jeszcze by si臋 op艂aci艂o roczn膮 subskrypcj臋. Wychodzi 12 baks贸w miesi臋cznie lub 128 rocznie.

Mo偶e ze wzrostem ceny wzro艣nie liczba developer贸w. Bo skok z wersj 3 do 4 traw艂 ile? Kto艣 pami臋ta? 2 lata? 2,5?

Napisano
  • Autor

Te偶 jestem zdania, 偶e cena nie jest og贸lnie du偶a.
Ale skok szok cenowy du偶y.

Napisano

Ja聽 nic nie mowie chcecie kupowac stuff an steamie to kupujcie xD. Mam kupione substance i marvelousa. 0 mozliwosci upgradu.
Trzeba kupowa膰 jeszcze raz.聽

Napisano
  • Autor
49 minut temu, Sebazx6r napisa艂:

Ja聽 nic nie mowie chcecie kupowac stuff an steamie to kupujcie xD. Mam kupione substance i marvelousa. 0 mozliwosci upgradu.
Trzeba kupowa膰 jeszcze raz.聽

Toolbaga ju偶 nie ma na steamie. Istnieje mo偶liwo艣膰 updatu z 3 stam na 4 ale trzeba do supportu napisa膰 o to.

Napisano

Marvelousa chyba tez nie ma. I znikn膮艂 te偶 chyba Substance live z opcja wykupu 聽poza steamem.聽
Z grudnia 2019 jest Substance tylko.

Ja mam MD 6.5 i powiem szczerze ze xD na tych "3 materialacha na skrzyz" latawiej mi sie pracuje. Brakuje tylko tych innych feater贸w. No ale do jakis personali i prostych rzeczy starcza.

Napisano
Godzin臋 temu, Sebazx6r napisa艂:

Ja聽 nic nie mowie chcecie kupowac stuff an steamie to kupujcie xD. Mam kupione substance i marvelousa. 0 mozliwosci upgradu.
Trzeba kupowa膰 jeszcze raz.聽

Je艣li chodzi o substance, tp przecie偶 na ich stronie przepisujesz od razu licencje i masz normalnie (zrobi艂em tak i designerem i painterem). P贸藕niej masz normalny update (270z艂 za przeskok do nast臋pnej wersji - max chyba 2 lata mo偶na przeci膮gn膮膰 (bo kupujesz z rocznym wsparciem), bo p贸藕niej ju偶 trzeba kupowa膰 kolejn膮 wersj臋.)

Napisano

Przepi膮艂e艣 substance ze steama? Ja mam chyba substance 2. Upgrade na steam wymaga艂 kupna drugiej licencji. Az tak du偶o tego nie u偶ywam wiec.

Napisano

Pewnie, na swoim koncie na substance jest zak艂adka partnership i tam masz opcj臋:聽LINK YOUR STEAM ACCOUNT i tyle 馃檪聽Od razu przenios艂em licencje. Ale tak jak m贸wi艂em, trzeba regularnie robi膰 update (zreszt膮 wysy艂aj膮 maila), bo przepada opcja. My艣la艂em, 偶e w艂a艣nie z designerem聽poczekam a偶 co艣 ciekawego wyjdzie, bo rzadko z niego korzystam, ale ju偶 si臋 sko艅czy艂o wsparcie i zosta艂em ze star膮 wersj膮.聽聽

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci