Skocz do zawartości

teczka 3d: jakubziom


jakubziom

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnia strona tego krótkiego komiksu. Były to moje pierwsze próby z zakomponowaniem układu ramek więc proste bardzo, teraz mam w planach zrobienie czegoś wykorzystując więcej refek, żeby wyszło jakościowo jak ten szkic Wolverina 🙂

tumblr_cd5d294f5b564cc1e39cc3a2432162b0_fb750974_2048.jpg

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

 

Cytat

 

That's a Penis | Know Your Meme

Przepraszam, ale tak widzę pierwszą ramkę 😛

 

z drugiej strony starałem się jak mogłem, żeby ta latająca wyspa nie przypominała waginy 😅

Edytowane przez jakubziom
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

pierwsza strona, wszystkie problemy jak się spodziewałem 🙂 zajęło mi chyba 5-6 godzin, bo np. nie wiedziałem jakim samochodem ma się poruszać bohater itd..

Jeszcze będę poprawiał pewnie bo za ciężkie, ale może być że zrobione 🙂

01 copy22.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na komiksach się nie znam. Nie wiem, czy historia jazdy poloneza jest aż tak ważna, że zajmuje dwa kolejne okienka, którego do tego są bardzo podobne do siebie. Bardziej to wygląda jak kolejne klatki animacji. Ale chyba, że tak miało być to ok 🙂

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Scenariusza za bardzo nie mam, ale rysuję uproszczone kilka stron naprzód. Mam kilka pomysłow. Jeszcze nie wiem, czy coś z tego wyjdzie, pewnie jeśli uda się generic historia na 20 stron np. to będę zadowolony 🙂

Na razie cieszę się z każdą stroną, którą udaje mi się narysować, bo nie mam doświadczenia w komiksach.

Np. jest dla mnie wyzwaniem - jak narysować gościa w aucie np., jaki fov żeby mniej więcej się zgadzało itd... Jak narysować że postać coś robi itd... 😄

Graficznie wygląda jak jakiś tani komiks z kiosku ruchu za 5 zł i taki był zamysł trochę.

Edytowane przez jakubziom
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się te strony komiksu z Polonezem 🙂 Zwłaszcza ze te ~15 lat temu jeździłem polonezem caro srebrny ciemny metalic 🙂 Jak dobijał do powiedzmy 140 co było z grubsza maksimum to tak trzęsło jakby miał się rozpaść, super ważenia z jazdy 😄 

I kiedyś rano zaspany jadąc ulicami zobaczyłem znajomą z kursu handlowca to ją powiązałem i wtedy mi powiedziała, że mam radiowy głos 🙂 a ja wtedy takim piskliwym głosikiem (bo nie umiem przyjmować komplementów) " oj weź przestań, ale nie mam dykcji" i pewnie jeszcze zarumieniony byłem 😄 Good times i core memory 🙂 Ale @Mortom to mi mówił że to głos na kacu przepitego alkoholika to już nie wiem komu wierzyć 😛 

No i ten komiks przypominał mi tę historię i przywołał nostalgiczne uczucia także dziękuję 🙂 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2023 o 00:17, Destroyer napisał:

właszcza ze te ~15 lat temu jeździłem polonezem caro srebrny ciemny metalic

Caro bordowy metalic. I włochate pokrowce na siedzenia uszyte przez dziadków 🙂
Good times. 

Godzinę temu, jakubziom napisał:

page 07

1448634892_07copy.thumb.jpg.a6b414536ad61e1737cdc0d4436f0196.jpg

Mi się też podoba. Ale trochę nie wiem kto to mówi na drugim panelu. 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Zrobiłem niedawno takie gotyckie drewniane panele w designerze. Nie jest to za dobry sposób na robienie czegoś takiego przy użyciu tylko tego programu, bo trudno to zrobić żeby było od linijki. dużo łatwiej wymodelować i przepalić 😉

jakub-ziomek-wooden-panel2.thumb.jpg.3ec29e6b7def41919ff3ab69437db09f.jpg

jakub-ziomek-wooden-panel1.thumb.jpg.100ef84473ee44ee5ec63ba9735afebb.jpg

image.thumb.png.f6f24764257e797603631357e2772fad.png

tutaj height mapa, którą udało mi się zrobić (krzywo strasznie :P)

image.thumb.png.18365ef156b23e933a0f34e39cf0accd.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem na etapie kończenia komiksu, ale zabrakło mi dystansu, wrzucam link:

https://drive.google.com/file/d/1E95Y-F7ybrpRPW0mAEH7nbKEXbqfFKZf/view?usp=sharing

ogólnie zastanawia mnie czy dobrze się to czyta w miarę, ja się zastanawiam cały czas czy kulminacyjny moment został w miarę dobrze zrobiony (flow)

przedostatnia strona jeszcze do dorysowania ładniej

--

wydrukowałem sobie na drukarce, myślę że całkiem przyzwoicie się prezentuje na A5

image.thumb.png.8251ef33101edf5080b8f7415d412099.png

Edytowane przez jakubziom
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no, spoko. Jak się nad tym zastanowić to całkiem niezła historia. Graficznie fajnie i nieźle się czyta. 

Zastanawia mnie czemu ich kwestie nie są w chmurkach. tylko w prostokątach i czasem spodziewasz się, że postać coś mówi - a ona myśli i na odwrót.

Poza tym spoczko! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzięki 🙂 cieszę się że jednak da się to czytać 🙂 chyba przeedytuję jeszcze na chmurki, będzie bardziej czytelnie. Starałem się, żeby było to widoczne na podstawie ilustracji, co kto mówi czy myśli, ale chmurki chyba są lepszym pomysłem, żeby było to od razu oczywiste.

Edytowane przez jakubziom
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza wersja najlepsza. Potem widać pogubiłeś się w bryłach 3D, przez to jest płasko. Jakbyś na tym wyrysował sobie (albo zrobił w 3d) proste bryły podstawowe i podociągał elementy, było by lepiej i czegoś byś się nauczył. Widać największe braki w perspektywie tych brył. A przy takim luźnym malowaniu potrzeba wyczucia a tego jeszcze brakuje, więc warto się wspomóc jakimś wykreślaniem. Z pozytywów spoko kolorystycznie to wygląda, może przydało by się więcej "color bleed".

image.thumb.png.8c1c937672d2d8feb617392e188be806.png

dlady.blend

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka brama, siedziałem nad tym około 30 godzin

Ogólnie cieszę się, z tego jak mi teksturki wyszły, ale widzę też mankamenty w postaci braku wiekszej ilości geometrii na tych filarach (jakiś odkruszeń)

1,5k tris

----

Screeny z Unreal Engine 5:

jakub-ziomek-jakubziomek-door-r8-04062013-2(2).thumb.jpg.4f28f25b21c592cb05166f8b9fcaafa7.jpg

jakub-ziomek-jakubziomek-door-r8-04062013-3(3).thumb.jpg.299d5cddc67f461ae8a7c1c9e8a30dff.jpg

jakub-ziomek-jakubziomek-door-r8-03062013-2.thumb.jpg.47dafdd5ad2d5fc802b9beed18f9f313.jpg

Screen z marmoseta:

jakub-ziomek-jakubziomek-door-r8-04062013-3(2).thumb.jpg.8edc646fcbd1ab251ee23d7aab919712.jpg

 

Edytowane przez jakubziom
  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ogólnie bardzo spoko, ale trochę można by lepiej zdefiniować  pomalowae drewno, bo tam normalka i roughness wydają się nie do końca trafione. Jednak największym problemem wydaje się dystrybucja poly - co zresztą zauważyłeś. Jakbyś odjął trochę w środku a dodał na zewnątrz na pewno udałoby się osiągnąć lepszą sylwetkę. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę posiedziałem nad low-poly, ale to minimalna różnica, już nie będę tego dalej poprawiał 😉 

Roughness też mogłem lepiej zrobić, ale teraz musiałbym z 2 tekstur w jedną przepalać znowu i już mi się nie chce. Może za to dodam coś w tle żeby zrobić ładną scenkę. 

 

JakubZiomek_Door_R8_03062013.jpg

b.jpg

JakubZiomek_Door_R8_04062013 (2) - Copy.jpg

JakubZiomek_Door_R8_04062013(3).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności