Leru Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Witam! Tak jak obiecawszy przenoszę częściowo Bitewny wątek tu oto do WiPa, w celu rozwinięcia i SKOŃCZENIA scenki. Oto zatem wstęp: Historia: W jaskini nad Morzem Koralowym, kpt. Jelly Roger (tak, tak dzieci, kpt. Galaretka-Rodżer) schował swój skrab. Zbierał go z załogą brutalnych piratów przez długie lata i składował w porośniętej stalaktytami pieczarze. Jednak, po wielu podróżach znudziło się kapitanowi już dalsze rabowanie i postanowił, że będzie się cieszyć skarbem. Do końca życia. Jak się okaże - dopiął swego. Pomysł: Szkielet kpt. Jelly Roger`a siedzi sobie na stosie złotych monet, różnych kosztowności i srebrnych zastaw, trzymając w jednym ręku starą jednostrzałową flintę, a w drugim tyle skarbu ile się w ludzkim ręku pomieści. Sam oczywiście jest obwieszony licznymi naszyjnikami i łańcuchami oraz pierścionkami. Pragnę również dodać, iż chciałbym zrobić render raczej realistyczny, acz przerysować cechy szkieletu, żeby był trochę grubszy niż jest oryginalnie. Tak dla bajeru, zobaczymy jak wyjdzie ;) Koncept: Koncept troszkę poprawiłem w stosunku do ostatniego bochomazu. http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/jelly_koncept.jpg A rozwinięcie.... nadejdzie. To jest etap, na którym kończyłem pracę w Bitwie i będzie to punkt wyjściowy: http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/jr15.jpg i link do wątku w Bitwie http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=12357 Pozdrawiam :)
Marvey Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 leru świetny pomysł już sobie wyobrażam co to będzie i jeszcze bardziej zaznacz ząbki
RA Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Wedlug mnie, gdzies w scenie musi znalezc sie duza skrzynia... Bez skrzyni, to juz nie bedzie to samo. :D pozdrawiam
chudy Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 no to będziesz miał sporo do wymodelowania, czacha bardzo fajna :D powodzenia pozdro
duck Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 kurde, jak ja lubie takie klimaty :D bedzie super. może zrób tej czaszce groźniejszy wyrac
DonVito Corleone Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 SUPER. Mi tez sie strasznie podoba ten klimacik. Czekam na postepy :]
JunioR Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Leru wypas ci idzie, bardzo sie ciesze ze bedziesz robił ta scene !!! Bo bardzo mi sie podoba :)
kat21 Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 całkiem całkiem Mi się podoba. Bardzo ładnie to zrobiłęś. Życzę powodzonka w dalszej pracy.
mrkrzysiek Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 super czaszka nie moge się doczekać kiedy to skączysz
ZiBi_PL Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 cokolwiek z tego bedzie to...bedzie cool :-) bardzo fajna czaszka, taka piracka :D
misiold Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 buhahaha Leru to robi... to nie ma co gadać wiadomo, że będzie (bardzo miło i upszejmie) b.dobra praca. Teraz tylko czekać na upgarty :]
asfalton Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 fajnie, ciekawy jestem jak wyjdzie caly szkielet, bo czacha jest extra, toonowy styl
Gość User190 Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Do nauki na ustną, a nie nad czaszkami siedzieć :p
Leru Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 chveti, chudy, DonVito Corleone, JunioR, kat21, ZiBi_PL, misiold, asfalton -> dzięki wielkie za miłe słowa ! :) Marvey -> dzięki! zęby będą bardziej zarysowane już na poziomie tekstury. RA -> THX skrzynia będzie... co to za skarby bez skrzyń :D -> Mr. Duck dzieki :) czaszka ma mieć taki wyraz twarzy, wesoła, uśmiechnięta. Bardziej groźna nie będzie. M@Ti -> mam przerwę... do poniedziałku :] trzeba czas wykorzystać na nadrobienie bezproduktywności spowodowanej hyh... MATURĄ asblaze -> no asblaze, aż taki stary to Ty nie jesteś :D chcę to skończyć ! mrkrzysiek -> dzięki :) popraw jednak post bo przekleństwa są na forum niemile widziane http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2625 hindus -> dzięki i oto dla Ciebie - siateczka ;) Update wrzuce jutro (tzn dziś już), robię kręgosłupik i narazie pojedyncze kręgi są nieciekawe... Do pana RK -> robiłem teściki CellShade i mmmmm........ :D potrzymam jeszcze w niepewności hihihi :] pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za komentarze :)
Leru Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Trzeba go skończyć :) obiecany kręgosłup i zaczątki klatki piersiowej. grubość kręgów się zmienia, ale jest to w zasadzie nieistotne bo nie będzie to widoczne ;)
ReflectVision Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 moze na kregoslupie sie nie znam ale czy 1 z kregow nie jest zbyt maly ? :> rewelka
Leru Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 ::qba:: -> tak jest za mały w stosunku do innych ale pisałem, że to jest nieistotne :) chveti -> thx ;)
wooka Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 noo!! Super ze wziales sie za ten projekt. Wszystkim ( i mnie :P) bylo brdzo smutno ze sie wycofales:D Ten kregoslup czadzik:) Tylko czy nie jest zbyt anatomicznie poprawny? Generlanie nie wiem jakby moglo bys inaczej moze mi sie tyklo tak teraz wydaje.. Nie no.. dobra gadam glupoty. jest fajny zobaczymy jak dalej bedzie wygladalo:) Powodzenia w dalszej pracy :)
JunioR Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 brawo, brawo !! z niecierpliwoscią czekam na updaty !!
Leru Napisano 21 Wrzesień 2005 Autor Napisano 21 Wrzesień 2005 Dzięki serdeczne za komentarze :) -Ukash- -> chciałem zrobić stylizację, a one opierają się na wyglądzie rzeczywistym :) czaszka jest trochę przerysowana, ma niby mięśnie, żeby była bardziej wesoła. Podobnie chciałbym zrobić z resztą kości, z tym, że będą grubsze niż w rzeczywistości. Kręgosłup może właśnie powinienem bardziej pogrubić. Mimo wszystko trochę go będzie widać ;)
Gotham Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Na początek dla ścisłości- To co jest gotowe wygląda bardzo fajnie, tylko że doradzam troszkę inny pipeline. Na początek mogłeś postawić całą postać opartą na boxach, troszkę detalu na kubraczek i już szukać dobrej pozycji dla postaci, naszkicować całą scenę i detal na jakiś element, potem na inny, coś wymapować coś gdzieś podocierać, takie zdecydowanie bardziej podejście 2D, bo ono się zdecydowanie lepiej sprawdza w przypadku stillków, przy obecnym podejściu siedzisz nad łączeniami i tyłem kręgów co pewnie będzie stanowić 1% ogólnego wyrazu obrazka zamiast zająć się esencją, z tego zresztą powodu większość stillków pada przed skończeniem (rzeczy do siebie nie pasują, przytłacza masa czasu potrzebna do skończenia, przestaje się podobać etc.). Pozdrawiam,
Kemil Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 O kurde. Super pracja wyjdzie. Z niecierpliwoscia czekam na kolejne renderki
KLICEK Napisano 25 Wrzesień 2005 Napisano 25 Wrzesień 2005 No bardzo fajnie i dokladnie, ale gdzie upd ? :)
Leru Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 Dzięki wszystkim za miłe komentarze, cieszę się, że Wam się podoba :) Gotham -> dzięki za radę :) cofnąłem się więc do początku. Chcąc ustawić szkic chciałem również zrobić to w miarę dobrze kompozycyjnie. Narazie jest to dość nieudolna próba (nieudolna bo niby wiem, że to czego użyłem się używa ale nie wiem czy dobrze). http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/jr21.jpg Na obrazku widać prostego Rogera w pozycji, którą ustawiałem w maxie, przenosiłem do shopka, dodawałem linie widoczne w drugiej części, patrzyłem co zmienić, znów w maxie, znów do shopka itd. W zasadzie taka jego pozycja mnie satysfakcjonuje. W trzeciej części widać czapkę, flintę i zwisające kosztowności, które zgrywają się z liniami kompozycyjnymi i definiują kierunek oglądania obrazu (od klatki piersiowej w dół, przez jego lewą nogę do lewej ręki, przez czapkę, po flinie do dołu prawej nogi). Czwarta część przedstawia ogólny zarys tego gdzie i co bym umieścił, co też jest umieszone, aby zgrało się z teorią umieszczania. Dół jest już bardziej na oko brany. Wiadomo, żółte elementy to skarb, brązowe to sklepienie jaskimi. Bardzo prosiłbym o ewentualną wypowiedź na temat poprawności (lub jej braku) użycia tych teorii. Jak ten etap skończę, przejdę dopiero do szkicu boxowego i do dalszej części modelowania :) Mówiąc szczerze, podoba mi się to planowanie tego co się będzie widziało. Odniosłem się do dwóch prac zwycięzcy CGtalkowych konkursów. http://features.cgsociety.org/challenge/masterandservant/entry.php?challenger=6031 http://features.cgsociety.org/challenge/machineflesh/entry.php?challenger=2041 pozdrawiam i zapraszam do komentowania, co by można było zmienić ? ;)
RK Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 IMO póki co nic nie widać bo rozkład brył tak naprawdę bardziej będzie zależał od światła i cienia i tego co wyodrębnią a nie faktycznego kształtu przedmiotów. Ręka z kosztownościami- jak jej nie podeprzesz to będzie bardzo dziwaczna bo mocno się trzyma (za mocno jak na szkielet) truposz powinien być ciut bardziej bezwładny- o ile to ma być truposz a nie np. zombie. Te żólte schody po lewej stronie bardzo ściągają oko od centrum kompozycji. Dawaj dawaj...
Leru Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 Słuszna uwaga ze schodami i światłem. Może właśnie dopiero później rozwiąże się konieczność ich usunięcia lub mniejszej ekspozycji, dzięki światłu. Zwrócę na to uwagę. A ręka - fakt trochę mało to logiczne, jakoś po prostu pasuje mi to, daje to mu trochę życia, trzymanie tych ciężkich kosztowności mimo, że już dawno nie ma siły na to ;). Może jednak je dam na prawą rękę i oprę o nogę. Obaczym :) thx za komentarz :)
Leru Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 Miałeś rację RK :) dużo lepiej wygląda z odwrotnym ustawienieniem rąk. Dzięki.
Shogun 3D Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Kompozycja jest dobra, nawet światłem niełatwo ją bedzie skopać...
chveti Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 nom , fakt ...tak będzie lepiej. Tylko Go! LERU! Go! bo powinno być pięknie ;)
Leru Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 W uszach radośnie gra Amon Tobin, a ja babram się z kośćmi niepotrzebnie (przecie będą pod ubraniem). Oto babranie ;) No i poglądowe ustawienie przedmiotów. Więcej szczegółów dorzucę później.
Shogun 3D Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Te trzy wiszące odważniki... co to ma być?
jaras Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 fajnie że chce Ci się tak babrać ! :) co do ubrania to ja bym zrobił bardziej strzępy ubrania z przeswitującymi dziurami spod których widać kości - bo szkoda by było ich nie pokazać. Sama poza powinna być chyba też lekko zapadnięta - w takim bezwładzie bo teraz jest troszkę za bardzo usztywniona/wyprostowana. pozdrawiam
Leru Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 Shogun 3D -> odważniki to jakieś mosiężne czy ołowiane pochodnie (brakuje mi słowa ;) ). Rozpalę tam ogień żeby było jakieś źródło światła w pieczarze. FIRE! jaras -> Ta poza - fakt mało logiczna, powinien się rozpaść, ale nie chcę tak bardzo dbać o logikę. Sam fakt, że czaszka jest bardziej mięsista już nie jest za bardzo zgodny z jej prawami. W zasadzie to tak szkielet jak siedzi powinien się już dawno rozsypać. Myśle, że tak zostanie :)
Hindus Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 czekam na więcej - fajnei sie zapowiada i fajnie że projekt nie umarł ;)
Seba711 Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Bardzo mi sie podoba ten kosciotrup, wypasiony :D:D. Jk dlugo go modelowales??
Leru Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 hindus -> dziękuje proszę Pana :] Seba711 -> dzięki :) Jak długo ? Stanowczo za długo, myślę, że spokojnie można coś koło... 30-40 godzin naliczyć :/
Koniu_PL Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Hey Leru. Trochę mały ten kościotrup, chodzi mi o ciało ;) jakieś takie niewymiarowe. Ale ogółem oki ;)
hcpiter Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 He ! Myślałem że juz nie zobacze Rogera ! Bardzo fajnie sie zapowiada, szczególnie przypadły mi do gustu kręgi (gręgosłup) Wypas Wypas !
Knysha Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Leru, Leru! *skanduje pachnacy potem tlum kobiet, wyrostkow i mezczyzn w sile wieku* ;] - ladnie, schludnie ;>. Pokaz cos wiecej ;]
Koniu_PL Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Sorka Leru... nie zauważyłem dokładności ;)
Leru Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 Koniu_1990 -> nie ma za co :) zgodnie z refkami proporcje są dobre, ale jak widać głowa jest dość duża, czyli kości również powinny masy trochę nabrać. Dzięki :) hcpiter666 -> thx :) Roger żyje i ma się całkiem nieźle :] Knysha -> dzięki :) nie pokażę bo mi nie wypada ;)
JunioR Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 jedziesz Leru, jedziesz ! fajowo ze projekt nie umarł i widze ze ma sie bardzo dobrze, trzymam kciuki za posepy pracki !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się