streaker Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Bitwa morska, otwarte, spokojne morze, naprzeciw siebie aliancki BB-61 Iowa i jakiś niemiecki pancernik (jeszcze nie wiem co), bitwa ogniowa, na wyczerpanie, gdzieś w tle inny okręt zmierza na pomoc alianckiemu pancernikowi. Jeśli się uda to chce dać rendera w momencie wytrzału - ogień, dym - z tym może być problem, no ale powalczymy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Witamy na pokładzie kolejnego morskiego wilka :D Powodzenia w pracy Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 3, 2005 Author Share Posted July 3, 2005 Z małym poślizgiem, ale daje pierwszego rendera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Bardzo fajnie się zapowiada. Powodzeia w dalszej dłubaninie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcrum Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Zgadazm sie z _kubą_, bardzo dobrze sie zapowiada. Pancernik Iowa...ahhh...ostatni zywy :). A nie lepiej wymodelowac do pary Yamato ?? Było by bardziej ciekawie. Wkońcu to 2 najwieksze pancerniki jakie pływały po oceanach !! :D Powodzenia & pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 proponuję zacząć od zrobienia ogólnego modelu, jakiegoś low-poly, później dopiero wchodzić w szczegół. Witam w Bitwie, powodzenia :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 no Leru ma racje, najpierw stwórz ogólny model ale dokładnie a pozniej zabierz sie za modelowanie szczegółów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Wpadles w me gusta, wiec starac mi sie tu. :D powodzenia i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valery Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 zrób ostanią bitwe pancernika Tirpitz ! został otoczony przez jednostki sprzymierzonych i po kilku godzinnej wymianie ognia altyleryjskiego, która nieprzynosiła rozstrzygnięcia, brytole użyły samolotów które zruciły na tirpitza 5 tonowe bomby Tallboy. Przez lata uwarzano ze te własnie bomby zatopiły okręt. ale najnowsze badania wraku i zeznania niektórych ocalałych członków załogi wykazały iż okręt został wysadzony od środka przez własną załoge po to aby nie dostał się w łapy brytoli. ta bitwa na pewno jest godna odwzorowania w 3d :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaros Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Tak gwoli historycznej scisłości, to Tirpitz nie był przez nikogo otaczany, zaatakowały go tylko samoloty. I o jakich "najnowszych" badaniach wraku mówisz? Wrak został po wojnie zezłomowany przez Norwegów, no chyba, że ktoś badał żyletki na które go przerobili :) Nie zatopiła go też własna załoga, tylko bomby - przecież przewrócił się do góry dnem (dostał dwa trafienia bezpośrednie w pokład, a jedna z bomb wybuchła obok burty, rozrywając ją i przewracając okręt). Może pomyliło ci się z Bismarkiem, który rzeczywiscie, po ciężkiej walce, został zatopiony przez własną załogę (i faktycznie potwierdziły to ostatnio badania wraku). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Valery oglądałeś film o Bismarku, a Triptiz to 2 różne sprawy. W Bismarcu odkryto że mało kalibrowe pociski brytyjczyków niemogły zrobić takich uszkodzeń. Samoloty z I wojny światowej też niemogły(bo zostały wysłane 2 płatowce z torpedami), więc dowiedli że Bismark został wysadzon przez załogę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valery Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 kurna faktycznie sorry ludzie, pózno juz wczoraj było i juz zasypiałem i mi sie pokręciło. moja wina, moja bardzo wielka wina :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 6, 2005 Author Share Posted July 6, 2005 Bismark - faktycznie wart przedstawienia, ale ja mam juz inny pomysł, jaki pokazuje załącznik. PS. Dzięki za komentarze Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 ładnie ci to idzie, dobrze, że kładziesz duży nacisk na szczegóły Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Tez kiedys robilem lodke, ale nie podolalem, wiec tym bardziej trzymam kciuki za Twoj sukces. :) Ten koncept mam nadzieje nie przedstawia koncowego widoku kamery. Bo troche malo widac... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 Dawno mnie tutaj nie było, a czas na updaty. RA -> może by tak kamere podnieść w góre( żeby pokład było widać) i troszeczkę przybliżyć, jeszcze dziś zrobie sobie scene, która będzie przedstawiać finalne ujęcie i zobaczymy co powiecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 Scena zdecydowanie przybliżona i kadr przesunięty do góry, dałem już model, żeby lepiej było widać o co chodzi. PS. 383k faceów - wszystko display as box, a komp i tak mi się krztusił... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 nie widzę jakoś dobrej sceny z tym kadrem :/ jeśli statek ma być głównym bohaterem to coś musisz zrobić bo tutaj - jest tylko tłem :/ mimo to model bardzo ładny :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 fajny klimacik sobie wybrales, ladnie wychodza ci te lodeczki, co do kadru to tak jak mowi Leru, musisz nad nim jeszcze popracowac. Powodzenia i czekam na apdejty pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Update niewielki, ale myślę, że na tym zakończe model i wezmę sie za drugi statek. Jeśli chodzi o kadr, to oczywiscie popracuje nad nim, jak tylko uporam sie z swoja stroną, to wrzuce kilka renderów, nam nadzieje, że pomożecie mi wybrać najlepszy :) No i jeszcze 4 załącznik - to moje próby z AfterBurnem (no podstawie tutoriala, ale zmodyfikowałem na swoje potrzeby - jak to sie prezentuje, bo ja jestem nieobiektywny) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 wybuch i model mi się podoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 modelik piękny, wybuch narazie wygląda dziwnie, odcina się od reszty ale zapowiada się super :) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Statki raczej ostrzeliwaly sie z duzo wiekszych odleglosci, ale to takie moje czepianie sie. ;) Modele super, wybuch tez niczego sobie, ale kadr wciaz zly (wedlug mnie). Nie ukazuje szczegolu i ogromu statkow. :( pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Vorek - mam nadzieje, że jak będą już tekstury i inny model tam (z dodatkami, czyli latającymi fragmentami statku, które wyrwał wybuch itp) bedzie to lepiej wygladać RA - wiem, że statki ostrzeliwały się z większzej odległości, u mnie jest to tylko około 1km, ale chciałem żeby drugi statek też było widać, a nie był tylko plamka gdzieś na horyzoncie. A kadr obiecuje przybliżyć :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeg Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 pieknie sie zapowiada .Widze juz oczyma wyobraźni :"Morze ognia":) czym robiłes wybuch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliment woroszyłow Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 zdecydowanie kamera powinna byc tuz za pierwszym statkiem ( tym po lewej)..i chyba dośc nisko. Uzyskasz wtedy wrazenie ogromu statku na 1 planie i chyba ogólnie kadr sie poprawi...poza tym sam pomysł mi sie podoba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 Powiem szczerze, że męczy mnie już ten kadr, może tak jest lepiej ? ...:::Edit:::... Wybuch tak jak pisałem jest zrobiony w AfterBurnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
chveti Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 moze zmien troche FOV kamery i wtedy podjedź nią pod statek bo nie czuć tego ogromu. albo włóż kamerę na kdałub statku , było widać pozostałe 2 statki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 Zaczynałem od kamery 35 mm, teraz jest 20mm (FOV 83), jeszcze bardziej go zwiększyć ? Mam tutaj problem, bo chciałbym, żeby statek był widziany z boku (z tej strony wygląda najlepiej) a problemem są gabaryty samego statku: 270 m długości przy 30m wysokosci i 40 szerokości. Powiększenie Image Aspect też raczej nie wchodzi w grę, bo teraz jest już 1.85. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 No, fakt, obiekt strasznie trudny do ładnego wykadrowania. Do takich obiektów najlepsza jest kamera... ruchoma, najlepiej prowadzona wzdłuż burty,widok z okienka myśliwca przy jednoczesnym ostrzeliwaniu okrętu. :D Trzymam kciuki Kupa roboty z detalami, ale efekt jak najbardziej mi sie podoba. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 hmmm a nie lepiej przekręcić kamerę lekko w prawo - tak zeby linia horyzointalna tak sztywna :/ Model bardzo detaliczny - ciekawie wyglada - kadr koniecznie do zmiany. Pozdr giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 ustawienie kamery to jeszcze pol biedy :) bardzo ciezko bedzie Ci zrobic takie materialy zeby to nie wygladalo jak zabawka, no i woda, skala wody bedzie bardzo wazna. Nie musisz tez robic takiego ujecia w ktorym dwa statki walcza "twarza w twarz" :). Zawsze mozesz zrobic jeden okret ktory odpalil wlasnie z paru dzial, cos w stylu: ale ujecie kamery podobne do: a no i koniecznie jakies samolot(y) na niebie ! noo i jeszcze koniecznie przypomnij sobie topic Damiana: USS „ESSEX": http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8035&page=1 Powodzenia & pozdrawiam! Pionier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted September 17, 2005 Author Share Posted September 17, 2005 W końcu sie zmobilizowałem i zrobiłem jakąś wodę + jakieś tekstury, z tym, że zabrałem sie za to dzień przed nominacjami, czyli wyszło tak jak wyszło, a wyszło... hmmm... nie będę sie sam objeżdżał, zostawie to wam... Zresztą nawet gdybym miał więcej czasu to pewno nic lepszego bym nie stworzył, bo znowu przy bitwie dochodze o kresu swoich umiejętności, eh... na przyszłość będzie trzeba brać prostsze tematy. I na koniec jeżeli się przebije przez eliminacje (co bardzo mało prawdobodobne, bo większa część jury wysiałaby mieć chwilowe zaćmienie umysłu) to zrobie jeszcze wybuchy o kiedyś tam dawno pisałem. Sorry za bełkotliwy ton i kończe już tego posta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinki Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 hehe.. spokojnie.. nie tylko Ty sie pozno wziales za pracke.. :p no niestety woda.. zbyt "grzecznie wyglada" .. wiecej bumpa.. moze jakas piana.. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted September 18, 2005 Author Share Posted September 18, 2005 Hehe, ja sie zmobilizowałem, bo myślałem że dzisiaj nominacje, a tu sie okuzuje, że dopiero za dwa tygodnie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Co nie znaczy, ze masz olac sprawe, hehe. ;) Pinki dobrze radzi. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts