Skocz do zawartości

Moment Krytyczny : Ozyrys- Ostatnie pożegnanie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 526
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dareq- to nie jest piramida - to bliżej niesprecyzowana świątynia egipska. Były takie budowle o ile się dobrze rozeznałem w temacie poza tym to nasza całkowicie dowolna interpretacja utrzymana tylko w klimacie egipskim.

Przy okazji zamieszczam skończony katafalk i malutki mejking of rzeźby małego Ozyryska

katafalk5.jpg

katafalk4a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawac dawac, dajecie czadu ze az trzeszczy :D, scenka mi sie podoba i jej ulozenie tylko troche manipulacji swiatlem, dobrze wyglada sytuacja wielkosci postaci pod wzgldem ich waznosci...nowczesna iterpretacjia egipskich hieroglifow ;)

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm hm co do kadru, na razie jest "ciasno" (doslownie i w przenosni), wydaje mi sie ze za duzo dzieje sie po prawej stronie obrazu - ten dziadzio wrecz "rozsadza" kadr, ale to tylko moje skromne zdanie

 

 

btw

jak wroci RA to sie chlopak zalamie po tym co tu zobaczy ;)

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu ma się załamać ?? przecież tu chodzi o to żeby zrobić grafikę (przynajmniej w naszym przypadku- mamy takie założenie z Marcinem) taką grafikę żeby być z niej samemu zadowolonym - i to żeby ją w ogóle skończyć - bo jak zwykle bywa 70% prac będzie nieskończonych. A decyzję która praca wygra to chyba podejmie jury ? :) co do kadru przemyślę sprawę ale drastycznych zmian już raczej nie będziemy robić - wchodzi w grę jeszcze jedno rozwiązanie - żeby odkryć dekiel sarkofagu i położyć go na schodach albo zmienić pozę dziadunia/kapłana na taką żeby miał podniesioną rękę w rozpaczliwym geście i krzyk na ustach jakby chciał powstrzymać tą panią przed wypiciem , jednak ona bardziej odchylona do tyłu już prawie pije - ufff takie oto koncepcje chodza po naszych przepalonych actimelem , chorych umysłach ;)

btw- na okres bitwy powróciłem do starego bitewnego avatarka :) pozdrawiam

 

edit - Pionier - spojrzałem na obrazek i mam taką uwagę - nasza bohaterka która teraz jest nędznym bipedem (prawie jej nie widać ) ona docelowo będzie zajmowała więcej miejsca poza tym będzie miała sukienkę z woalą i powinno to odpowiednio zrównoważyć kadr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Czy spudnica tej laski nie jest troche za sztywna ??"

 

jeszcze jej w zasadzie nie dotknalem to jest poprostu surowa bryla :) a jej sztywnosc napewno sie zmieni jutro :)

 

edit :

 

Jarek twoj komp bedzie biedny ;))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kliment- a teraz jest g. 7:50 rano ;) i znowu coś tam robię - zaczynam texturowanie - trzeba się przyłożyć jak się bierze udział w bitwie 3d - nie ma zmiłuj - pozdrawiam

p.s. - normalnie bym nie wstał o tej porze ale to dziecko reguluje moje godziny urzędowania :)

fresk3a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle co piernik do wiatraka ;)

 

a tak na powaznie to wypadalo by przeczytac pierwszy post tam mniej wiecej staralismy sie okreslic nasz pomysl , przeslanie jest ciezko zrobic i narazie go nie czuc ale w ostatnim renderze zapewne nie bedziesz mial problemu z wyczuciem tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za przypomnienie oczywiscie ze poprawimy to chyba problem z rigiem ktory jest ustawiony na szybko po to tylko zeby mniej wiecej wykozystac obiekty ktore juz mamy i zobaczyc czy nasza wizja idzie w dobra strone :)

 

ps. tak podprowadzilismy Twoj pomysl , Twoja przedostatnia miniaturka tak nam sie spodobala ze musielismy zrobic swoja :D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetna praca, ale po ostatniej bitwie to po Jarasie spodziewam się czegoś więcej ;;-)) pozdrawiam i zyczę powodzenia

 

Jak to ? przeciez to dopiero poczatek :) Pracka sie jeszcze nawet nie rozkrecila, a Jarek napewno swoje pokaze o to nie masz sie co martwic :P poprostu niech przyjdzie czas renderingu i textur ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZiBi_PL - do kazdej postaci mamy juz zrobione glowne bryly wszystko czeka w kolejce :) Pierw konczymy glowna bohaterke co nie jest latwe bo nie mam wytyczonego pelnego konceptu poprostu myslimy nad nia na biezaca.

 

Ale mysle ze za 2 dni wszystkie postacie powinny byc juz zkompletowane i gotowe do texturowowania :)

 

Wrzucam test oczu i apdejt bohaterki ktorej co nieco przybylo , spodnica , paznokcie , detalowane dlonie , obraczki , przepaski i inne ustrojstwa :)

 

a5.jpg

a6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

No Klicek widzę brniesz ostro do przodu, oby tak dalej! Mam nadzieję że sił Ci wystarczy do oteksturowania ;) i na dalszy progresik?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falcrum - Thenk ju :D

 

Kedzior - Ten efekt ognia jest wstawiony tylko po to zeby bylo wiadomo ze to ogien, nie patrz za bardzo na koncept jak chcesz oceniac prace koncowa bo do niej jeszcze hohohohohohohoh

 

empeck - niezmiernie sie ciesze :)

 

Raffaello - brne brne i brne :) jak mi zabraknie sil to napewno Jarek pociagnie dalej sam i nawet nie odczujecie ze tu kiedy kolwiek bylem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawiłem nastepujące rzeczy - szmatkę która zwisa teraz swobodniej i nie jest juz "przyszyta" odchudziłem troszkę dłoń i poprawiłem/skróciłem palce

czemu wszyscy myślą że to jest skończona praca ? dzięki za komentarze

p.s. - Klicek chcesz w dziąsło za takie texty ;)

dziadek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no dobra robota Jaras dziadek dużo lepiej wygląda . I ładnie zrobiłeś tą teksturke ścian . Tylko myśle ,że w "tym" pomieszczeniu będzie bardziej mroczny klimat (oświetlenie) ? Klicek druga postać : super szczegóły podoba mi się . pOZdrawiam GA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hemmm dziadek i oczka mistrzowskie ale skorpion malo realny: oczy powinien miec szerzej rozstawione, to male cos na pysku nie potrzebne ,przynajmniej rzadkosc u skorpionow,zadlo na ogonie i koncowka ogona powinnabyc bardziej kulista od reszty ogonu i wieksza :),nozki powinien miec grubsze,a tulow odwrotni z przodu szerszy z tylu waski, ale to jest tylko czepialstwo bo nie lubie danona :P hem pozatym pracka sie ciekawie zapowiada :) [tak wiem ze skorpion to tylko dekoracja ale czego sie mialem czepic ?]:D

pozdro 666

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki :)

 

Scibor - Dzieks za refke :)

rowr - Rowr kochanie ty moje ;) dzieki za komentsa wszystko przyjalem do wiadomosci i moje szare komorki (ktorych jest malo) juz przetwazaja te dane, dodam tylko tyle ze wrzucam refke skorpionka egipskiego aka spaślaka ;)

 

kome - Dzieki , uwazam ze nie ma sensu robic go realistycznie uzywac kilku map i szaderow skoro on bedzie malo widoczny z tego co sie orientuje, a moc obliczeniowa przy tak duzej scenie jest naprawde potrzebna i wszystko sie liczy, dlatego zaoszczedzilem na sss i innych bajerkach chociaz zastanawiam sie teraz nad wypaleniem mapki dla niego , ale nie wiem czy to nie bedzie strata czasu

 

Ok wrzucam refke na ktorej sie wzorowalem

 

s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionier - specjalnie dla Ciebie wrzucę na nią lekkiego noisa :)

rowr - thx , ale my raczej nie będziemy poświęcali mu już więcej czasu - masz oczywiście rację ale to jest tak mało istotny szczegół (w ogóle nie wiadomo czy go wykorzystamy ?) jak już to będzie na schodach i to raczej mały. Zrobiłem mu jakąś texturkę która pewnie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością ale ogólnie to on ma wyglądać paskudnie i takie jest jego zadanie ;) dzięki i pozdrawiam

skorpion1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe wstyd się przyznać ,ale przez chwile pomyślałem ,że to tylko Klicek tak szalenie pracuje i modeluje . Ale jak zobaczyłem teksturke skorpiona WOW poprostu przepraszam Jaras ;) Wszystko pięknie tylko tak dziwinie wygląda teksturka ogonka . Przy takiej pracy to pikuś więc wybaczamy :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności