Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ...

 

po krotkiej przerwie prezentuje nastepną wizke ;]

 

przez mase wolnego czasu ... ;] moze kiedys uda mi sie na czyms takim zarobic jakies pieniądze ... narazie ograniczam sie do pustego robienia wnetrz tak o dla siebie zeby babcia miala nad czym wzdychac ;]...

 

prace nad tym projektem zaczalem juz dosyc dawno niestety skaczylo sie tylko na formie wnetrza ... dopiero tydzien temu zaczalem troche modyfikowac concept i teraz wyszlo cos takiego ;]

 

wszelkie pytania są mile widziane i z chcecia odpowiem ...

 

perspective%20view.jpg

perspective%20view%202.jpg

Frontal%20view.jpg

 

w produkcji jest jeszcze wersja nocna , stereoskopowa i panorama w QT

 

licze na wasze komentarze

  • Odpowiedzi 46
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tu widzę same boxy ;)

 

...

 

aaaa no fakt, nie znam się :]

 

Bardzo ładny renderek. Daj ten trzeci render trochę wiekszy.

Napisano

O Leru to przegiełeś ja widzę też cztery cylindry :P

A tak poważnie to pomimo prototy środków udało ci się przedstawić ciekawe wnętrza.

Może tylko czepił bym się materiału na narożniku i poduszek, które wyglądają jak z gumy.

Ale pozatym jest bardzo ok.

Napisano

nuuuuuda Marcinie !

 

tez widze tutaj same boxy (i tez sie nie znam) .

nie ma na czym oka zawiesic, zdecydowanie najbardziej podoba mi sie ostatni renderek - ma w sobie cos fajnego. Generalnie rzecz biorac to chyba mogles to jeszcze pomeczyc, dodac cos ciekawego.., ale to takie moje skromne zdanie.

 

 

Pozdrawiam/

dobranoc

Napisano

Mi tam sie podoba :]

Choć wnętrze /pierwszy render/ sprawia wrażenie bardzo "jednorodnego" i trudno na pierwszy rzut oka wyróżnic w nim poszczególne "strefy" to reszta jakoś broni całość.

Widok za oknem jest ten sam na każdym ujęciu ;P

 

Ja mam pytanie co do materiału podłogi - czy mógłbyś podac jakies ustawienia - Vraymaterial ? - świetne miękkie odbicia.

Napisano

no obrazki ladne (jakies brudy wyskoczyly na oknach) a wnetrze calkiem fajne, no i te lampy z prl-owsiej stolowki szkolnej, czyli tak jak lubie :)

Napisano

widoki jak zwykle w mojej ocenie swietne. Ciekawe kadry. Niestety razi mnie kilka nieścisłości jeśli chodzi o wnętrze. Jak napisałeś jest to kuchnia + salon. zapewne jadalnia też. czesc jadalnianą widzę przwidzianą na 9 osób, z czego 3 mają poważny kłopot, żeby sie dostać sprawnie za stół. jak na te 9 osób spożywających posiłki aneks kuchenny chyba troszkę za mały.

w salonie widać 2 kolejne sofy. jedna przed TV na 7(?) osób, z czego tylko 3 przodem do TV, Tam przydałby się jakiśstolik na herbatkę. jest jeszcze jedna na 6 osób. tam mam nadzieję, że jest już jakiś stolik. tak więc wnętrze bardzo przestronne, ale chyba można je lepiej zaaranżować.

najbardziej rażą schody (18 stopni w biegu) troszkę bez pomysłu. przydała by sie jakaś okładzina, bo biel tych schodów (sądząc po materiale) śnieżna zostanie tylko do pierwszego przejścia po nich.

najbezpieczniejszym rozwiązanem jest chyba wizualizowanie zaprojektowanych już wnętrz, obrazki w kolorowych czasopismach mogą być niezłą inspiracją. Dużo obserwacji

pozdrawiam

Napisano

No wreszcie jest :) no to tak plusy odrazu lecą za - design, shaderki(zwłaszcza podłoga), extra wyszło z tym enviromentem, co jeszcze - napewno oświetlenie - całokształt 5.5/6 - czego brakuje do 6 ? imo troche więcej detali i poprawione te framugi na oknach - na upartego shader zlewu ale to tak wiesz..jan napisałem czepiając sie ;) gratulacje kolejnej rekomendacji i ukończonej pracy - tak 3maj ;]

 

ps. co do pytań to mam jedno - ile cali ma tv :] bo wyglada jak te z górnej półki po 10k każdy ;)

 

ps2. kiedyś przegonie mojego mastera ;)

Napisano

dzieki wszystkim za komentarze ;] co do tych boxow ;] ... hehe czesto nie lubie sie bawic w detale ... ale moze uda mi sie jeszcze to doszpecić ...

 

narazie wersja "Peter - patrz teraz jak te lampy swiecą" ;]

 

nie jest to najwyzsza jakosc ale pokazuje jak dziala oswietlenie w pomieszczeniu (cos swietlik w okapie nawalił)

 

Frontal%20view%202%20night.jpg

Frontal%20view%20night.jpg

Napisano

cudności :] jak będziesz miał czas to zapodaj może render tak ze schodów spogladając na kanape ;) ogólnie bardzo fajnie wyszło a teraz jeszcze dowaliłes to oświetlenie i jest git.

Napisano

renderery swietne material telewizora mi sie nie podoba reszta tez taka boxowata a i TV jest nie praktyczne bo przez caly dzien bedzie sie w nim odbijac slonce i g.... bedzie w nim widac :D

Napisano

Bardzo ladnie :). Ostatnie renderki [te szersze] bardzo mi sie podobaja :>. Moglbys dac jeszcze wieksze :)? [oswietlenie dzienne, tak zeby na dlugosc mialy 1280 px ;] ]

5/6

Napisano

fajne. balustrada schodów trochę nie pasuje do reszty i defaultowy bump z ww sprawia wrażenie jakby podłoga była z płytek ceramicznych udających drewno, ale ogólnie fajne :]

Napisano

Patrze tak na te twoje renderki i sie zastanawiam ja ty to robisze ze nie masz wogóle ziarnistosci i podobnych głópot. Czysty i ładny render, oojjj kiedy ja do takiego poziomu dojde? :(

Napisano

No i to sie nazywa vizualka, temu to dac rekomenda, komus sie reka poslizgnela i kliknela "lazienki kozioo".

Bardzo ladne oswietlenie nocne no i ta czystosc, mmm ;)

Napisano

mimo ze duzo swiatla, i niby jest ciepławo [w renderze nocnym] to jakos ogolne wrazenie takie smutne i zimne.. tak dziwnie pusto jest jakos i nie chce sie wejść do tego wnętrza.. no moze poza jadalnia.. ogromna pusta przestrzen jakos tak w miejscu mało ważnym [chyba przy wejsciu i przy schodach] taka 'nieuzyta' jakas.. no i juz słyszę ten pogłos jai by tam był i echo - w sumie to nie wiadomo czy dla kogo zaprojektowane - tyle tych sof - przed telewizorem, potem tam za nią i w jadalni mmhm, ale zeby nie bylo ze jak ten glupek krytykuje to powiem ze tez mi sie bardzo podoba to swiatelko 'to prl'owskie' o ktorym peter muler wspominal.. aha tak sobie mysle ze moze to kwestia deltali, na ktore juz Tobie sie nie chcialo poswiecic czasu i by to wygladalo calkiem przyzwoicie? np styk podloga sciana itepe?

 

..no a co do techniki.. rendery b. ładne - warsztat masz juz super dopracowany :)

 

ps. dobrze ze parkiet w jodełke dałeś a nie w 'karo' hehe bo to by było juz calkowite przegięcie

 

pozdrawiam boba

Napisano

o cokołach zapomnialem totalnie ;] nie bede juz sie w to bawil ... w pracy naszly mnie juz nowe wizje na salon i w super wolnych chwilach moze zrobie ...

Napisano

nie rozumiem stereotypu dawania siatek w takim czyms ;] przeciez to same boxy ;]

 

a oswietlenie ? ... przeciez to sam skylight ;]nic szczegolnego ... irradiance mapa + lightmapa z mp. 1.0 dla obojga ...

 

reszta to materialy ... naprawde nic szczegolnego ;]

Napisano

no nareszcie :)

 

bardzo cool wiesz ze najbardziej mi sie te trzymacze lamp podobaja :D ale myslalem ze beda z jakiejs stali czy costam :)

 

tylko ten kącik ze stolem mi tam fotele nie pasuja :P

 

damy rade bleee

Napisano

Tak sobie mysle, ze w wersji, w ktorej na zewnatrz jest ciemno w szybach powinno sie wiecej wnetrza odbijac. A same szyby bardzo w porzadku... :)

Napisano

heh, Kulki, fotonow uzylem tylko raz w zyciu i efekt tez mega rewelacyjny nie byl (choc przyznam, ze byl lepszy). A pytanie "fotony?" bylo tylko dlatego, ze nie chcialo mi sie napisac np. "irradience map?".

;)

 

Marcin

 

pozdrawiam

Napisano

material podlogi....

 

 

Czy mozna sie dowiedziec jak zrobic taki material podlogi ? zeby tak realistycznie odbiajala otoczenie ? Mecze sie z tym od dluzszego czasu i nic mi ine wychodzi....

 

Jak dokladnie sie sie ustawia i co ... (moze jakies wartosc ?)....bede wdzieczny NIEZMIERNIE.... bo to jest przczyna mojej lysiny :(

Napisano

heh

 

material podlogi to zwyczajny vray material ...

 

z ustawieniem reflection na okolo 80% i gloossy 0,85

 

ale tu nie chodzi o material tylko o otoczenie w ktorym sie znajduje i co ma sie w nim odbijac ... ;]

Napisano

troche zasmiece to forum...bo ... nie wiem gdzies sie wlasnie ustawia wartosc REFLECTION ...

bo robi ew zakldace MAPS w Glownym menu vraymt zmieniam wartosci reflection i nic sie nie zmienia odbija tak jak chce...:( czyli na maksa... tylko glossines dziala....

 

pewnie odpowiedz jest abusrdalnie prosta...ale ja nie wiem gdzie to jest :(

Napisano

przeczytalem i wiem tyle co wiedzialem...przepraszam ale jestem zdesperowany...cos mialem na wczoraj zrobic..i moge prosic o direct pomoc ? Bo za chiny ludowe nie wiem gdzie sie ustawia wartosc np.70 czy trzeba mape nalozyc ? nie wiem...pelna desperacja

Napisano

w vray material masz cos takiego jak reflection ... zaraz pod tym parametrem jest wartosc gloossy ...

 

wartosc reflection okresla sie kolorem (skalą szarosci) w tym przypadku powinna ona byc ciemno szara ... (jakies 80 % koloru)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności