Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heya,

 

 

 

Koncept postaci jest wzorowany na pracy Broma (Devlin Mcbain) przy czym po przejściu przez base mesh poszedłem swoją drogą- w końcu to jest przyjemny przywilej prac niekomercyjnych :).

 

Model standardowo w Polyspeed beta w maxiaku, część rzeczy obejrzało również wnętrze zbrusha, teksturki i wykończenie w shopie. Część dymu, jakieś drobne detale i brudy powstały właśnie post pro.

 

 

mcbain_mod2a.jpg

 

Tutaj jeszcze screen z maxa: http://members.lycos.co.uk/see4digitpeople/mcbain_shade.jpg

Stara wersja: http://members.lycos.co.uk/see4digitpeople/mcbain_mod1.jpg http://members.lycos.co.uk/see4digitpeople/mcbain_mod1.jpg

 

Mam nadzieje że się spodoba :).

 

Pozdrawiam,

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

modelik gites, sam obrazek mniej, chyba przeszkadza to telko a w szczegolnosci stateczek. Jakos nie siedzi to wszystko razem mimo przybrudzenia i ztonowania kolorkow. Czerona rekawica za jaskrawa. Jak powiedzialem, modelik fajniasty, pomysl też, ale ogólnie dało by się z tego więcej wycisnąć bo teraz to wygląda jak koleś na fototapecie.

Napisano

Świetnie zobaczyć koniec tej pracy :) Strasznie tu brudno ale to dodaje tylko uroku scenie, lepiej widać światło słoneczne na postaci i błyskotka wychodzi z tego z gracją i wdziękiem.

 

Detal postaci zmiażdzył mnie totalnie, szczególnie twarz, okolice oczu, kości policzkowej, szyja. No po prostu rewelka :)

Teksturki również świetne i znów okolice twarzy są przepyszne.

 

Wielkie dzięki za zaserwowanie pełnej pracy z postacią w scenie do Galerii 3D (pomijam oczywiście Bitwę), jest na co popatrzeć, jest czym oczy nacieszyć :)

 

pozdrawiam

Napisano

Cieszę się, że ukończyłeś tą prackę :)

Muszę się przychylić mocno do zdania Bigleba...

Dało by się z tego więcej wycisnąć.

Bardzo fajnie wyszedł wyraz twarzy McBaina... to dla mnie najlepsza część pracy.

Na plus modelik... pasy, spinki, klamry... daje to charakterek. Lewa ręka, ta z czerwoną rękawicą miejscami nagina anatomię... łokieć, bark..

Najsłabszym elementem pracy jest kompozycja... brzmi czasami enigmatycznie... kompozycja, kompozycja... co to kurde jest?!

Świadome prowadzenie wzroku widza... śiatłem, kolorem, kierunkami...

u Ciebie statki odciągają uwagę od tego, co jest punktem kulminacyjnym pracy na linni wzroku McBaina... rękawica kolorem niby przyciąga wzrok... a tu statki...

bla bla bla... dość tego mądrzenia. Pracka fajna :) lubię takie mocne podmalówy po renderach. Czy spodziewałem się więcej? Nie ukrywam, że troszkę tak.

 

pozdrawiam

Napisano

Mam podobne zdanie jak Bigleb i Kris:)

Osobiscie odkrylbym troche twarz, cien zmniejszyl tylko na oczy.

Narobiles sie, nadziubales detali, a teraz je ukrywasz w cieniu i kurzu? :)

 

Jakbym mial sie naprawde czepiac, to zastanowilbym sie, czy miesien piersiowy nie powinien sie lekko podniesc (naciagnac) razem z reka, a barkowy bardziej zbulge`owac i wcisnac wglab ciala, do szyi.

A, no i oczy bardziej "w zez", zeby skupily sie na przedmiocie, bo teraz troche patrzy niewidzaco.

Napisano

Witam pana Gotham'a :)

lewa reka fatalnie sie zgina :)

modelik postaci bardzo fajny ale powiem szczerze nie powala jak na to co umiesz :)

"twarz" ma podobna do glownego bohatera hitman'a tyle ze nie ma kodu :D

obrazek mi sie tak sobie podoba tak jakos wszystko zlane ze soba :)

moglbys pokazac siatke i powiedziec ile ja robiles??

a czy sie podoba??

mi sie podoba fajny i koniec

pozdro

Napisano

no to już chyba wszystko powiedzieli, kompozycja a przedewszystkim światło, nie bardzo widać co trzyma w rękach i do tego za duże ziarno i zbędne tło.

Napisano

niom duzo powiedzieli ;]

 

to ja tylko wtrace, ze jakby tak dodac troche wiecej powietrza pomiedzy postacia a tymi skalami to mysle ze zniknalby efekt "kolesia na fototapecie" ;]

 

aha... co do swiatla to u mnie jest oki, wszystko widac..podoba sie...

 

a co do modelu to wow :D

 

pzdr...

Napisano

Patrzac nas rendera myslalem ze to w tle to jakies gory daleko za kolesiem..a tu nagle widze screena z maxa z wiszacym hakiem i ups..aaahaa to jakas sciana :) Super szczegoly na modelu - tos sie narobil :) i ogolnie postac mi sie podoba...Co do kompozycji wiadomo ze im dluzej siedzisz nad pracka to czesto juz chcesz miec ja za soba wiec szybko szybko byle skonczyc - ja bym zrobil jakies lepsze tlo.. no i mniej tego dymu bo jakos wszystko sie przez niego przytlacza - albo mniej widoczny.

Napisano

Big THX all :).

 

Co do problemów z tłem to w dużej mierze się zgadzam, ale grzechów i grzeszków praca ma dużo więcej, większość z nich świadomo dopuściłem aby skończyć stillka i nie wozić się z nim dłużej niż uznałem za słuszne. Kompromisy zawsze są potrzebne co widać po powalającej frekwencji tego typu prac w galerii ;).

 

Wykończenia szumowe itp. z premedytacją robiłem pod swój gust spodziewając się że wielu osobom się nie spodobają ;).

 

Jeszcze raz thx za posty.

 

Pozdrawiam,

Napisano

No mi się wydaje że lewe ramie (jego prawe) a dokladniej biceps nie powinnien znajdować się za korpusem/żebrami tylko przed nim, patrząc od naszej strony.

 

Zapomniałem dodać że te góry w tle bo wydaje mi się że to właśnie są góry wyglądają jakby były za małe a sam koleś na rysunku wygląda na olbrzyma :) Chyba że tak miało być to spox :)

Napisano

Coś bardzo dziwnego stało się z barkiem (szczególnie tym z prawej). Mięsień naramienny jest chyba zbyt mocno zaakcentowany (nie wiem jak to określić).

Opaska na ramieniu wyszła sztucznie (takie mam wrażenie)

 

Do reszty postaci nie mam uwag. Pasy, ubranie i cała reszta dupereli - super. Twarz, szyja super.

Podsumowując model – bardzo ładnie

 

Co do obrazka jako takiego.

Oko błądzi mi po pracy. Brakuje mi tutaj wyraźnego akcentu który przyciągał by wzrok.

Jeśli oceniać by pracę fragmentami to od dołu do krawędzi tego czegoś za postacią (to chyba mór jakiś) jest super. Czuję klimat, jest tajemniczo, ciekawie, obraz ma ciekawą fakturę. I potem nagle ciach i gdzieś gubi się duszna atmosfera dolnej części. Poza tym organiczny i naturalny kształt dołu postaci jest tłumiony przez trochę drewnianą pozę góry.

Podsumowując brak jakiegoś wyraźniejszego akcentu oraz trochę sztuczna i płaska górna część pracy (w przypadku dołu ta płaskość jest ciekawa i jakoś nie razi).

 

No mogło być super a wyszło jak dla mnie dobrze.

 

Fajna praca :).

Napisano

brudno.....az za bardzo,przez ten kurz zrobilo sie niepotrzebne ziarno:/odkurz troche i wtedy bedzie lepiej:)a pozatym rekawiczka za czerwona,a pracka super:)pozdro:)

Napisano

moim zdaniem bomba :) Zreszta atmosferke Broma udalo Ci sie przemycic Gotham ...

kurzu za duzo pisza ludzie .. ja wiem nadaje pracy (ten kurz) takiej aury tajemincy troche ..Brawo

Napisano
nie podoba mi sie twarz, jak juz wspomiano hitmanowa bardzo,

 

Wiedziałem ze z kimś mi się kojarzy...:) Mi się pracka podoba, szumy lubię i absulotnie nie mam nic przeciwko ziarnistym renderom :)

 

Pozdrawiam

Napisano

THX za komentarze :).

 

 

Hehe postać zrobiłem w grudniu zeszłego roku- ciężko mi przez to powiedzieć ile powstawał, wydaje mi się że coś ok. 4 dni na base mesh i 1 na zabawę- ale pewien nie jestem.

 

Jak skończę zgrywać kompleksowy tut o modelowaniu postaci to postaram się powrzucać świeże rzeczy.

 

 

Pozdrawiam,

Napisano

Batou- Krisiak wykombinował fajny kreskówkowy koncept, myślę że coś fajnego z tego wyjdzie.

 

Peter- thx, pobudziłeś mnie tym poszarpańskiem, nie pojechałem tak daleko, ale postawiłem tez na kolorki na jęzorki.

 

PS. Śpisz na węglu czy żyletkach? ;)

 

 

Oki no to taki mały update, żadna rewolucja, trochę kolorkowej szarpaniny (zostawiłem link do starej wersji w 1postcie).

 

 

 

Pozdrawiam,

Napisano

Podkoszulek z prawej strony pod ostatnim żebrem nienaturalnie sztywno się trzyma (chyba, ze to przez brud taki ma być :) - powinien chyba bardziej przylegać do skóry, biorąc pod uwagę siłę ciężkości. Tak poza tym to model wypasiony - naprawdę kawał dobrej roboty, sam render też bardzo ciekawy, ale możesz jeszcze spróbować pobawić się ze światełkiem - może wyjść jeszcze lepiej :)

Napisano

Podoba mi sie, wyszło bardzo fajnie, szczegolnie okolice facjaty. Rzeczywiscie druga wersja jest nieco lepsza,odrobine drazni mnie taki czarny obrys w niektorych miejscach, odcina postać od tła..:/ ale to drobiazg. Gratuluje i pozdrawiam!

Napisano

warsztat jest przepiekny ...tematyka ???no nazwijmy to niemoj klimat ...ale prace ocenia sie podroznym katem ...jest fajnie ....pozdrawiam

Napisano

- KAWAL DOBREJROBOTY

 

-Hmm... to tło. Mozna by popracować nad nim. NICZUC GŁEBI.

Napisano

Heya,

 

 

Dzięki za uwagi i komentarze. :)

 

nielot007- Siateczka stara i na szybko, nic edukacyjnego/ładnego.

 

Batou- THX

 

M@Ti- Podkoszulek w ogóle średnio wyszedł (materiał/model), ale akurat ten efekt sztywności z prawej strony to fałdka która ucieka z widoczności do wewnątrz i powoduje wrażenie jakby był tam sztywno płaski.

 

Damian- Czarny obrys, OUĆ... ;)

 

raminez- Scena pustynna już od dłuższego (za długiego) czasu się kręciła, postanowiłem to tak zakończyć, też nie jestem fanem takich klimatów.

 

Liqid- No nie da się ukryć ;).

 

Master Kiełbaster- Z oczami ma wszystko w porządku.

Napisano

Hehe w sumie to update, wczoraj jakoś mnie tchnęło i dodałem jeszcze jedno omni.

 

Dzięki za uwagi, ogólnie to dziwię się (od początku) tak ciepłemu przyjęciu modelu jak pisałem ma rok- w tym czasie spłodziłem kilkanaście postaci i jakbym teraz usiadł by coś zmieniać do za okno wyleciała by przytłaczająca większość... Tyle że moim celem jest trening czegoś po tym (i najlepiej po teksturowaniu)- 90% projektów kończę print screenami a chciałbym jednak rozwijać umiejętności stawiania „ładnych obrazków” ;).

 

Jestem ciekaw czy odbiór pracy się zmienił (stare renderki jak poprzednio na dole pierwszego postu).

 

Pozdrawiam i dzięki za komentarze :).

 

mcbain_mod2a.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności