Gotham Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Heya, Koncept postaci jest wzorowany na pracy Broma (Devlin Mcbain) przy czym po przejściu przez base mesh poszedłem swoją drogą- w końcu to jest przyjemny przywilej prac niekomercyjnych :). Model standardowo w Polyspeed beta w maxiaku, część rzeczy obejrzało również wnętrze zbrusha, teksturki i wykończenie w shopie. Część dymu, jakieś drobne detale i brudy powstały właśnie post pro. Tutaj jeszcze screen z maxa: http://members.lycos.co.uk/see4digitpeople/mcbain_shade.jpg Stara wersja: http://members.lycos.co.uk/see4digitpeople/mcbain_mod1.jpg http://members.lycos.co.uk/see4digitpeople/mcbain_mod1.jpg Mam nadzieje że się spodoba :). Pozdrawiam,
xeav Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 chyba zbyt dużo tego brudu :) 8/10 Podoba mi się :]
biglebowsky Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 modelik gites, sam obrazek mniej, chyba przeszkadza to telko a w szczegolnosci stateczek. Jakos nie siedzi to wszystko razem mimo przybrudzenia i ztonowania kolorkow. Czerona rekawica za jaskrawa. Jak powiedzialem, modelik fajniasty, pomysl też, ale ogólnie dało by się z tego więcej wycisnąć bo teraz to wygląda jak koleś na fototapecie.
Loozack Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 bardzo przyjemna praca, podoba mi się klimat zaczerpnięty trochę z Painkillera, jednak miejscami można się przyczepić do anatomii ;) pozdrawiam
Leru Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Świetnie zobaczyć koniec tej pracy :) Strasznie tu brudno ale to dodaje tylko uroku scenie, lepiej widać światło słoneczne na postaci i błyskotka wychodzi z tego z gracją i wdziękiem. Detal postaci zmiażdzył mnie totalnie, szczególnie twarz, okolice oczu, kości policzkowej, szyja. No po prostu rewelka :) Teksturki również świetne i znów okolice twarzy są przepyszne. Wielkie dzięki za zaserwowanie pełnej pracy z postacią w scenie do Galerii 3D (pomijam oczywiście Bitwę), jest na co popatrzeć, jest czym oczy nacieszyć :) pozdrawiam
Kris_R Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Cieszę się, że ukończyłeś tą prackę :) Muszę się przychylić mocno do zdania Bigleba... Dało by się z tego więcej wycisnąć. Bardzo fajnie wyszedł wyraz twarzy McBaina... to dla mnie najlepsza część pracy. Na plus modelik... pasy, spinki, klamry... daje to charakterek. Lewa ręka, ta z czerwoną rękawicą miejscami nagina anatomię... łokieć, bark.. Najsłabszym elementem pracy jest kompozycja... brzmi czasami enigmatycznie... kompozycja, kompozycja... co to kurde jest?! Świadome prowadzenie wzroku widza... śiatłem, kolorem, kierunkami... u Ciebie statki odciągają uwagę od tego, co jest punktem kulminacyjnym pracy na linni wzroku McBaina... rękawica kolorem niby przyciąga wzrok... a tu statki... bla bla bla... dość tego mądrzenia. Pracka fajna :) lubię takie mocne podmalówy po renderach. Czy spodziewałem się więcej? Nie ukrywam, że troszkę tak. pozdrawiam
Reanimator Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Mam podobne zdanie jak Bigleb i Kris:) Osobiscie odkrylbym troche twarz, cien zmniejszyl tylko na oczy. Narobiles sie, nadziubales detali, a teraz je ukrywasz w cieniu i kurzu? :) Jakbym mial sie naprawde czepiac, to zastanowilbym sie, czy miesien piersiowy nie powinien sie lekko podniesc (naciagnac) razem z reka, a barkowy bardziej zbulge`owac i wcisnac wglab ciala, do szyi. A, no i oczy bardziej "w zez", zeby skupily sie na przedmiocie, bo teraz troche patrzy niewidzaco.
nielot007 Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Witam pana Gotham'a :) lewa reka fatalnie sie zgina :) modelik postaci bardzo fajny ale powiem szczerze nie powala jak na to co umiesz :) "twarz" ma podobna do glownego bohatera hitman'a tyle ze nie ma kodu :D obrazek mi sie tak sobie podoba tak jakos wszystko zlane ze soba :) moglbys pokazac siatke i powiedziec ile ja robiles?? a czy sie podoba?? mi sie podoba fajny i koniec pozdro
Bacry Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 no to już chyba wszystko powiedzieli, kompozycja a przedewszystkim światło, nie bardzo widać co trzyma w rękach i do tego za duże ziarno i zbędne tło.
Amrun Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 niom duzo powiedzieli ;] to ja tylko wtrace, ze jakby tak dodac troche wiecej powietrza pomiedzy postacia a tymi skalami to mysle ze zniknalby efekt "kolesia na fototapecie" ;] aha... co do swiatla to u mnie jest oki, wszystko widac..podoba sie... a co do modelu to wow :D pzdr...
MaggeM Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Patrzac nas rendera myslalem ze to w tle to jakies gory daleko za kolesiem..a tu nagle widze screena z maxa z wiszacym hakiem i ups..aaahaa to jakas sciana :) Super szczegoly na modelu - tos sie narobil :) i ogolnie postac mi sie podoba...Co do kompozycji wiadomo ze im dluzej siedzisz nad pracka to czesto juz chcesz miec ja za soba wiec szybko szybko byle skonczyc - ja bym zrobil jakies lepsze tlo.. no i mniej tego dymu bo jakos wszystko sie przez niego przytlacza - albo mniej widoczny.
Gotham Napisano 22 Wrzesień 2005 Autor Napisano 22 Wrzesień 2005 Big THX all :). Co do problemów z tłem to w dużej mierze się zgadzam, ale grzechów i grzeszków praca ma dużo więcej, większość z nich świadomo dopuściłem aby skończyć stillka i nie wozić się z nim dłużej niż uznałem za słuszne. Kompromisy zawsze są potrzebne co widać po powalającej frekwencji tego typu prac w galerii ;). Wykończenia szumowe itp. z premedytacją robiłem pod swój gust spodziewając się że wielu osobom się nie spodobają ;). Jeszcze raz thx za posty. Pozdrawiam,
JohnZi Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 mi sie bardzo podoba, dlatego do szczegulow nie sie co czepiac Loozack do painkillera brakuje mu jeszcze skory :] pozdro
General Straw Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Bardzo fajny model. Cala praca podoba mi sie tylko troche za maly kontrast - troche takie blade to jest. Ale i tak gratulacje :)
SansSerif Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Fajny model. Ma potencjał co widać na screenie. Ciekawie możnaby go oświetlić i w ogóle jakąś fajną scenę z nim zrobić. Czekam na update`y :D
Gotham Napisano 22 Wrzesień 2005 Autor Napisano 22 Wrzesień 2005 Thx za komentarze :). Szeryf- Gorączkujesz? :D
Filip_87 Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 No mi się wydaje że lewe ramie (jego prawe) a dokladniej biceps nie powinnien znajdować się za korpusem/żebrami tylko przed nim, patrząc od naszej strony. Zapomniałem dodać że te góry w tle bo wydaje mi się że to właśnie są góry wyglądają jakby były za małe a sam koleś na rysunku wygląda na olbrzyma :) Chyba że tak miało być to spox :)
Batou Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Coś bardzo dziwnego stało się z barkiem (szczególnie tym z prawej). Mięsień naramienny jest chyba zbyt mocno zaakcentowany (nie wiem jak to określić). Opaska na ramieniu wyszła sztucznie (takie mam wrażenie) Do reszty postaci nie mam uwag. Pasy, ubranie i cała reszta dupereli - super. Twarz, szyja super. Podsumowując model – bardzo ładnie Co do obrazka jako takiego. Oko błądzi mi po pracy. Brakuje mi tutaj wyraźnego akcentu który przyciągał by wzrok. Jeśli oceniać by pracę fragmentami to od dołu do krawędzi tego czegoś za postacią (to chyba mór jakiś) jest super. Czuję klimat, jest tajemniczo, ciekawie, obraz ma ciekawą fakturę. I potem nagle ciach i gdzieś gubi się duszna atmosfera dolnej części. Poza tym organiczny i naturalny kształt dołu postaci jest tłumiony przez trochę drewnianą pozę góry. Podsumowując brak jakiegoś wyraźniejszego akcentu oraz trochę sztuczna i płaska górna część pracy (w przypadku dołu ta płaskość jest ciekawa i jakoś nie razi). No mogło być super a wyszło jak dla mnie dobrze. Fajna praca :).
lobo Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 brudno.....az za bardzo,przez ten kurz zrobilo sie niepotrzebne ziarno:/odkurz troche i wtedy bedzie lepiej:)a pozatym rekawiczka za czerwona,a pracka super:)pozdro:)
Amok Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Chyle czoła , myślałem przez chwile że to rysunek , tym bardziej mi się podoba napisz ile zajeło ci zrobienie tego gościa !
Baldack Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 troche taki hitman?...ale ogoolnie fajnie:) ]:-> napisalem ladnie co nie?...
MeG Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 moim zdaniem bomba :) Zreszta atmosferke Broma udalo Ci sie przemycic Gotham ... kurzu za duzo pisza ludzie .. ja wiem nadaje pracy (ten kurz) takiej aury tajemincy troche ..Brawo
flesz_gordon Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 model bardzo fajny, lepiej mi sie podoba jako screen niz final :) nawet jak rozjasnilem monitor na max to i tak niewiele widac, zamazane to jakies takie i cos jego lewa reka zle sie zrigowala
Cpt.Obvious Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 ladne ale stac cie na wiecej. nie podoba mi sie twarz, jak juz wspomiano hitmanowa bardzo, no o za duzo brudu wokolo. ceikawy stroj szeryfa i koszulka :)
Wert Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 przez to oświetlenie nic nie widać, a szkoda bo model fajowy.
Vorek Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 nie podoba mi sie twarz, jak juz wspomiano hitmanowa bardzo, Wiedziałem ze z kimś mi się kojarzy...:) Mi się pracka podoba, szumy lubię i absulotnie nie mam nic przeciwko ziarnistym renderom :) Pozdrawiam
Gotham Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 THX za komentarze :). Hehe postać zrobiłem w grudniu zeszłego roku- ciężko mi przez to powiedzieć ile powstawał, wydaje mi się że coś ok. 4 dni na base mesh i 1 na zabawę- ale pewien nie jestem. Jak skończę zgrywać kompleksowy tut o modelowaniu postaci to postaram się powrzucać świeże rzeczy. Pozdrawiam,
Batou Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 Jak dla mnie prędkość światła ;) „kompleksowy tut o modelowaniu postaci” ? nooo :) coś dla mnie :)
buczer Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 napisalbym "czy rozdajesz poduszki?" ale wolę zrobić wiochę ;) http://img262.imageshack.us/img262/2782/mcbain23me.jpg
Gotham Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 Batou- Krisiak wykombinował fajny kreskówkowy koncept, myślę że coś fajnego z tego wyjdzie. Peter- thx, pobudziłeś mnie tym poszarpańskiem, nie pojechałem tak daleko, ale postawiłem tez na kolorki na jęzorki. PS. Śpisz na węglu czy żyletkach? ;) Oki no to taki mały update, żadna rewolucja, trochę kolorkowej szarpaniny (zostawiłem link do starej wersji w 1postcie). Pozdrawiam,
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 fajnie fajnie do wip'a z tym :D aha mozesz pokazac siateczke??
Batou Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 Coraz lepiej :) Błysk w oku ostrzejszy i światła statków w tle ładniej się prezentują. Na pewno praca zyskała na wyrazistości.
Gość User190 Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 Podkoszulek z prawej strony pod ostatnim żebrem nienaturalnie sztywno się trzyma (chyba, ze to przez brud taki ma być :) - powinien chyba bardziej przylegać do skóry, biorąc pod uwagę siłę ciężkości. Tak poza tym to model wypasiony - naprawdę kawał dobrej roboty, sam render też bardzo ciekawy, ale możesz jeszcze spróbować pobawić się ze światełkiem - może wyjść jeszcze lepiej :)
Damian Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 Podoba mi sie, wyszło bardzo fajnie, szczegolnie okolice facjaty. Rzeczywiscie druga wersja jest nieco lepsza,odrobine drazni mnie taki czarny obrys w niektorych miejscach, odcina postać od tła..:/ ale to drobiazg. Gratuluje i pozdrawiam!
Gość raminez Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 warsztat jest przepiekny ...tematyka ???no nazwijmy to niemoj klimat ...ale prace ocenia sie podroznym katem ...jest fajnie ....pozdrawiam
Gość Liqid Napisano 5 Październik 2005 Napisano 5 Październik 2005 - KAWAL DOBREJROBOTY -Hmm... to tło. Mozna by popracować nad nim. NICZUC GŁEBI.
Master Kiełbaster Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 on chyba ma zeza rozbieżnego
Gotham Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Heya, Dzięki za uwagi i komentarze. :) nielot007- Siateczka stara i na szybko, nic edukacyjnego/ładnego. Batou- THX M@Ti- Podkoszulek w ogóle średnio wyszedł (materiał/model), ale akurat ten efekt sztywności z prawej strony to fałdka która ucieka z widoczności do wewnątrz i powoduje wrażenie jakby był tam sztywno płaski. Damian- Czarny obrys, OUĆ... ;) raminez- Scena pustynna już od dłuższego (za długiego) czasu się kręciła, postanowiłem to tak zakończyć, też nie jestem fanem takich klimatów. Liqid- No nie da się ukryć ;). Master Kiełbaster- Z oczami ma wszystko w porządku.
slizgi Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 gotham podkresl mu sutki :) choc troche, bo ich teraz nie ma:)
jaras Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 a ja byłbym za wiekszym zarysowaniem łokcia w lewej ręce . pozdrawiam
Gotham Napisano 1 Listopad 2005 Autor Napisano 1 Listopad 2005 Hehe w sumie to update, wczoraj jakoś mnie tchnęło i dodałem jeszcze jedno omni. Dzięki za uwagi, ogólnie to dziwię się (od początku) tak ciepłemu przyjęciu modelu jak pisałem ma rok- w tym czasie spłodziłem kilkanaście postaci i jakbym teraz usiadł by coś zmieniać do za okno wyleciała by przytłaczająca większość... Tyle że moim celem jest trening czegoś po tym (i najlepiej po teksturowaniu)- 90% projektów kończę print screenami a chciałbym jednak rozwijać umiejętności stawiania „ładnych obrazków” ;). Jestem ciekaw czy odbiór pracy się zmienił (stare renderki jak poprzednio na dole pierwszego postu). Pozdrawiam i dzięki za komentarze :).
Rekomendowane odpowiedzi