Jump to content

model 3d: moje modele (AGmakonts)


Recommended Posts

Posted

Ha ni sobie dziś pomyślałem trza się za lp zabrać bo mam zaległości, no i się zabrałem. Narazie to raczej bardziej ćwiczenie cierpliwości przy mapowaniu ale też szkolenia się w samym teksturowaniu i trening silnej woli by meshsmootha nie zastosowac.

 

na poczatek tyle, polucounta narazie nie podam bo nie mam maxa pod reką ale nigdzie nie przekracza 300 tri, teksturki wszedzie 1024x1024

 

barels6uv.th.jpg barelswire7ba.th.jpg

 

boxs0vx.th.jpg boxswire0aw.th.jpg

 

slup3nt.th.jpg slupwire8wk.th.jpg

 

 

Niebawem dodam tutaj kolejne, to będzie wątek do nauki

  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

generalnie wporzo - nie zeby jakos wypasienie ale ujdzie - daje rade :D

 

ale: beczki - nie wiem czy te trzy paski (wybrzuszenia wkolo beczki) maja racje byly - podnasza drastycznie polycount (pewnie lepiej by to bylo bumpmapa zalatwic) - zalezy oczywiscie do czego to...

 

pudla - hmm - texturka jest naprawde fajna ale ma jedna zasadnicza wade - nie bardzo wiadomo co to jest - niby papier (a raczej katron czego nie widac bo nie ma charakterystycznej faktoory), troche jakby plyta pilsniowa - ale nie widac gwodzi ani nic takiego - no wiec w sumie troche konfuzje powoduje...

 

a ten slup - troche brakuje mi GI miedzy slupem wlasciwym a podstawa jak i jakiegos lekkiego cienia tuz pod daszkiem...

 

poozdrawiam - tak na prawde to sie czepiam pierdol bo modele (i texy) sa naprawde przyzwoite...

 

narx

Posted

sartr - szceże to nei wiem jek to rozumieć, dosłownie czy jako ironie

 

narazie męcze budynek kolejny a potem mam zamiar juz zabrać się za jakąs scenke indorową

Posted

300 tri na beczkę?

 

siatka jest stanowczo zbyt gęsta na twoich modelach

 

no i... można ocenić jak ci wyszło teksturowanie, które jest jak najbardziej OK, ale modele to bez złośliwości 3 minuty roboty.

Posted

jeszcze nie widziałem realtime cg renderujących się 2,5 min ;)

Ale ogólnie jest ładnie. Teksturki nawet fajne, choć bez rewelacji :]. Modeli nie ma sensu oceniać (chociaż faktycznie ta beczka nie wygląda na 300 tri) ogólnie jest gut :]

 

Nielot -> no ja przypominam o moim pomyśle speed low poly modeling ;) To mogło by być dość kształcące ;)

 

pozdro

Posted

ziomus--> dobry pomysl z tym speed.... tylko ze ne wiem czy bedzie mi to wychodzic (chodzi o tex) :) ale ja jestem za zawsze cos wrzuce chocby same modele :) bo to bede na 100 % robil

pozdro

edit

ziomus--> hehe nie cos bardziej ambitniejszego :D np. bronie samochody itp bo boxa to kazdy umie zrobic :)

sorki za ot

Posted

Poligony na beczce (a konkretnie na górze) ktore tworza krawedz sa wpuszczone w dół i chyba to jest strata na poligonach, nie poprawia wygladu, ja bym to wyciagnął do góry i dawało by efekt bardziej okrągłego... (z ta sama liczba poly)

Posted

Siatka straszna -> nieuzasadnione uzycie poly. Modele same w sobie nieciekawe, proste bez detali etc. Beczke mogles pokrzywic, porobic w niej dziury, to samo z kartonem -> urwac cos, pogniesc, dac jakas zwisajaca tasme. Jakbys dal jakiegos nadpalonego na alphie tez nikt by sie nie pogniewal. Co do tego "informatora" to juz wogole przegioles, nawet nie chce myslec ile podstawa ma tris.

Textury slabe,. nie wiem czy wy sie zachwycacie. Zwyklymi fotkami z minimalna obrobka?? Katon jest jeszcze w miare, ale troche malo widoczny detal, a ta krew co jest to jest na sile. Gdzie jakis plamy, naklejki otarcia. Przebarwienia tez sa nie logiczne. Co do tego slupa, to moze jakies zacieki, jakies cienie, otarcia? Jakies odpryski metalu, albo zacieki rdzy na daszku. Moze pokazesz flata textury?

I jeszcze jedno ... GDZIE TY MASZ TE 1024x1024 bo ja tego nei widze za cholere. Wygladaja dla mnie jak 512x512. Chyba ze 1024x1024 jest an wszystkie 3 modele.

Posted

no to się zamkne w sobie chyba:P

nie no ja wiem ze to nie są modele ani tekstury haj endowe ale cóż złe przyzwyczajenia do ms na 3 dają się we znaki. Narazie mam przymulenie ogólnie i brak pomysłów może dajcie jakiś pomysł coby mnię zachęcić

 

teksturki tak wysżły na renderze w porcie wyglądały troche lepiej :/

 

aaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaa3ar.th.jpg

Posted

Brak pomyslow?? Kiedys pewien redaktor powiedzial mi tak :"tematow jest mnostwo, przewracasz sie onie, wystarczy sie schylic i podniesc je z ulicy". NIe bede skonczona malpa i nie bede Ci podawal jako adres http://www.google.com , ale odpale je i wpisze haslo old factory (skoro idziesz juz w industrialnym kierunku) ... i co mamy ->

warehouse%202.JPG

Posted

empeck - bardzo fajny link, naprawde super zdjęcia aż się serce rwie by tam byc ale ja narazie nie czuje się na siłach na takie wielkie scenki narazie chce potrenowac na prostrzych modelach

 

Por@szek - nawet nawet ale też zbyt wiele, widze ze nie podołał bym teksturką

Posted

no juz jakies pojecie masz, brzegi fajne, a retsza za ciemna :( . monitotek tez nie pasuje: obowiazkowo daj mu jakas oprawke, ktora bedzie sugerowac, ze to monitor. zamiast pulpitu wwal (tak jak w grach robia) jakis swiecacy text, takie cale zapisane linijki- fajnie to wyglada- teraz jest za czytelne :P. ogolnie za ciemno. popraw pelase

Posted

'ladne mapowanie'?? a ten ewidentny burak na bocznej ukosnej sciance??

 

ogolnie wporzo chociaz jakos tak bez polotu - malo detalu, nie wiem po co zrobiles ten wentylator na geometrii??

 

no nie wiem - niby ladnie ale jakos mi nie podchodzi...

 

ppozfore

Posted

Ogolnie ok, jesli miałbym się czepiać to:

-kolorki troche mdławe, więcej nasycenia by się przydało i wyrazniejszych rys.

-poswiata od monitora - przydałoby się rozswietlic lekko okolice wyswietlacza, Sam ekran tez powinien byc jasniejszy (bardziej nasycony).

-obudowa monitora zbyt gładko wchodzi w "to coś", dobrze by było zaakcentowac ich łączenie. No i niepotrzebnie dodawałes segmenty, zeby wyektrudowac monitor - spokojnie mozna to było zrobic jako osobne surfacey;)

 

chyba tyle:)

Posted

aaa widze ze grafy na slupie robiles w TT:D fajnie fajnie, a co do modeli to.. to bardzo prosciutkie sa;) pzdr

 

btw. HGY5A-NS765-76NGH-77BQ1 - do czego to jest serial? :>

Posted

sorki agmakonts za oftopa ale:

 

kurt - skakanie po forum i nazywanie wszyskich w kolko debilami tudziez imbecylami naprawde nie ma sensu - jeszcze gdyby twoje pozostale komenty mialy jakas wartosc krytyczna to spx - ale najczesciej rzucasz jakies hasla w stylu 6/10 albo 5/6 albo 'podnies sobie sklila w texturowaniu' - gdzie tu jest jakakolwiek przydatnosc?? co to maja byc za rady??

 

pozdrawiam...

Posted

jakoś tak nieciekawie, nudnawo... nie ma za bardzo na czym zawiesić oka.

Chociaż rogi maszyny nawet ładne, to całość nie prezentuje się jakoś powalająco.

 

pozdrawiam

Posted

ziomie :) za wszelkie nieciekawości żałuje i pragne sie poprawić:)

pocieszam się tym że to mój 4 model w LP, teraz robie kolejnego kompa z seri nie zasilanych prądem, ten będzie na węgiel, mam nadzieje że nie popelnie tych błędów co tutaj

Posted

To nowy kompyter:) narazie model, dziś w nocy zaczne malować teksturki, tamten może kiedyś poproswie ale zbyt wiele nerwów, potu i krwi przelałem by to otekstyrwoac by sobie o nim przypominac jak narazie

 

kompaaa3ly.jpg

Posted

parę ścianek tam by się dało wywalić bez naruszenia kształtu obiektu. Jeżeli w jednej płaszczyźnie leżą dwie ścianki nie wnoszące nic do kształtu obiektu to znaczy że jest tam o jedną za dużo. No chyba że cięcie jest pod mapowanie zrobione.

Posted

duzo lepiej od poprzedniego ale troche przegiales z tymi przetarciami na rogach - tam gdzie masz te dwa srebrne polwalce (ktore nawiasem wygladaja miodnie) - powyzej po lewej - granica miedzy szarym a kolorowym jest zbyt ostro moim zdaniem...

 

pozatym - luzik - calkiem calkiem - ciesze sie ze zrezygnowalez z windy na wyswietl;aczu :D - to czerwone wyglada duzo lepieij :D

 

ps. jedno 'caution' ci sie wysypalo :D hyhy

 

pozaor

Posted

Poczepiam się ;)

Gdybyś nie napisał, że to komputer, pewnie bym się nie domyślił.

Nie kumam idei robienia tak wielkich tekstur na tak małym poligonowo obiekcie.

Ćwiczenia ćwiczeniami, ale na małej teksturze wcale nie jest łatwiej ;)

Co do tekstury, jest fajnie szczegółowa, ale trochę za dużo brudu i rdzy. Brakuje mi jakieś przeważającej nuty kolorystycznej. Np. gdyby początkowo był pomalowany żółtą farbą, która teraz by odłaziła i spod niej wychodziłaby rdza.

Posted

Plutko ma rację trochę to wszystko przypadkowe / alogiczne

ale ogólnie tekstura podoba mi się :) Duuużo lepsza od poprzedniej.

modelu nie komentuję, bo jest prosty jak konstrukcja cepa :) No ale mimo to mogłeś oszczędzić przynajmniej kilka poly tu i ówdzie nie znieniając geometri.

 

pozdrawiam

Posted

Dzięki chlopaki:)

Ogólnie cały komp jest niebieski znaczy w założeniu był, a ta wypustka z tyły miała być z czystej niemalowanej blachy. Brudu sporo ale ja poprostu mam jakies takie zboczenie że im więcej syfu tym piękniej. Narazie nie mam pomyslu na kolejny model ale cos pewnie szybko wykombinuje......może komputer napędzany energią życiową ludzi? hehe:P

Guest Bad Moon
Posted

coś mi tutaj total textures zalatuje :D

Guest Bad Moon
Posted

nie no nie mówię że to źle czy co, rozumiem że nie wszyscy maja aparaty cyfrowe. W necie też mozna poszukac sporo dobrej jakości darmowych textur.

Poza tym nieźle ci się zarymowało Junior :D

Posted

ogolnie ok, ale w beczkach przesadziles z poligonami - wytloczenia i detale mozesz uzyskac poprzez normal mapping -w sieci sa dobre tutki jak to zrobic -jak znajde to podam Ci linka - pozdro !

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy