AGmakonts Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 Ha ni sobie dziś pomyślałem trza się za lp zabrać bo mam zaległości, no i się zabrałem. Narazie to raczej bardziej ćwiczenie cierpliwości przy mapowaniu ale też szkolenia się w samym teksturowaniu i trening silnej woli by meshsmootha nie zastosowac. na poczatek tyle, polucounta narazie nie podam bo nie mam maxa pod reką ale nigdzie nie przekracza 300 tri, teksturki wszedzie 1024x1024 Niebawem dodam tutaj kolejne, to będzie wątek do nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 generalnie wporzo - nie zeby jakos wypasienie ale ujdzie - daje rade :D ale: beczki - nie wiem czy te trzy paski (wybrzuszenia wkolo beczki) maja racje byly - podnasza drastycznie polycount (pewnie lepiej by to bylo bumpmapa zalatwic) - zalezy oczywiscie do czego to... pudla - hmm - texturka jest naprawde fajna ale ma jedna zasadnicza wade - nie bardzo wiadomo co to jest - niby papier (a raczej katron czego nie widac bo nie ma charakterystycznej faktoory), troche jakby plyta pilsniowa - ale nie widac gwodzi ani nic takiego - no wiec w sumie troche konfuzje powoduje... a ten slup - troche brakuje mi GI miedzy slupem wlasciwym a podstawa jak i jakiegos lekkiego cienia tuz pod daszkiem... poozdrawiam - tak na prawde to sie czepiam pierdol bo modele (i texy) sa naprawde przyzwoite... narx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 .....bo modele (i texy) sa naprawde przyzwoite... no modele faktycznie wypasione:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 sartr - szceże to nei wiem jek to rozumieć, dosłownie czy jako ironie narazie męcze budynek kolejny a potem mam zamiar juz zabrać się za jakąs scenke indorową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 ejj - poco takie zageszczenie siatki na tych beczkach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 AG--> kurde chce wlasnie tez zalozyc taki temat i wrzucac tutaj moje modele i tex jako nauke :D fajnie to wyglada ja bym tak nie umial (tex) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razor Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 300 tri na beczkę? siatka jest stanowczo zbyt gęsta na twoich modelach no i... można ocenić jak ci wyszło teksturowanie, które jest jak najbardziej OK, ale modele to bez złośliwości 3 minuty roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 jeszcze nie widziałem realtime cg renderujących się 2,5 min ;) Ale ogólnie jest ładnie. Teksturki nawet fajne, choć bez rewelacji :]. Modeli nie ma sensu oceniać (chociaż faktycznie ta beczka nie wygląda na 300 tri) ogólnie jest gut :] Nielot -> no ja przypominam o moim pomyśle speed low poly modeling ;) To mogło by być dość kształcące ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 ziomus--> dobry pomysl z tym speed.... tylko ze ne wiem czy bedzie mi to wychodzic (chodzi o tex) :) ale ja jestem za zawsze cos wrzuce chocby same modele :) bo to bede na 100 % robil pozdro edit ziomus--> hehe nie cos bardziej ambitniejszego :D np. bronie samochody itp bo boxa to kazdy umie zrobic :) sorki za ot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 OT: tak, np. same modele beczek czy boxów! :D (sorry za OT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 podoba mi sie tekstura pudelek. reszta taki zapychacz pf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trident Napisano 4 Grudzień 2005 Share Napisano 4 Grudzień 2005 Poligony na beczce (a konkretnie na górze) ktore tworza krawedz sa wpuszczone w dół i chyba to jest strata na poligonach, nie poprawia wygladu, ja bym to wyciagnął do góry i dawało by efekt bardziej okrągłego... (z ta sama liczba poly) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 Siatka straszna -> nieuzasadnione uzycie poly. Modele same w sobie nieciekawe, proste bez detali etc. Beczke mogles pokrzywic, porobic w niej dziury, to samo z kartonem -> urwac cos, pogniesc, dac jakas zwisajaca tasme. Jakbys dal jakiegos nadpalonego na alphie tez nikt by sie nie pogniewal. Co do tego "informatora" to juz wogole przegioles, nawet nie chce myslec ile podstawa ma tris. Textury slabe,. nie wiem czy wy sie zachwycacie. Zwyklymi fotkami z minimalna obrobka?? Katon jest jeszcze w miare, ale troche malo widoczny detal, a ta krew co jest to jest na sile. Gdzie jakis plamy, naklejki otarcia. Przebarwienia tez sa nie logiczne. Co do tego slupa, to moze jakies zacieki, jakies cienie, otarcia? Jakies odpryski metalu, albo zacieki rdzy na daszku. Moze pokazesz flata textury? I jeszcze jedno ... GDZIE TY MASZ TE 1024x1024 bo ja tego nei widze za cholere. Wygladaja dla mnie jak 512x512. Chyba ze 1024x1024 jest an wszystkie 3 modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 12 Grudzień 2005 Share Napisano 12 Grudzień 2005 hyhy - poraszek - ty brutalu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2005 no to się zamkne w sobie chyba:P nie no ja wiem ze to nie są modele ani tekstury haj endowe ale cóż złe przyzwyczajenia do ms na 3 dają się we znaki. Narazie mam przymulenie ogólnie i brak pomysłów może dajcie jakiś pomysł coby mnię zachęcić teksturki tak wysżły na renderze w porcie wyglądały troche lepiej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 12 Grudzień 2005 Share Napisano 12 Grudzień 2005 Brak pomyslow?? Kiedys pewien redaktor powiedzial mi tak :"tematow jest mnostwo, przewracasz sie onie, wystarczy sie schylic i podniesc je z ulicy". NIe bede skonczona malpa i nie bede Ci podawal jako adres http://www.google.com , ale odpale je i wpisze haslo old factory (skoro idziesz juz w industrialnym kierunku) ... i co mamy -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 12 Grudzień 2005 Share Napisano 12 Grudzień 2005 ee tam, Poraszek, taka fabryczka ;) Abandoned Places są lepsze :) AGmakonts - ja bym chciał mieć czas by wszystkie swoje pomysły zrealizować :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2005 empeck - bardzo fajny link, naprawde super zdjęcia aż się serce rwie by tam byc ale ja narazie nie czuje się na siłach na takie wielkie scenki narazie chce potrenowac na prostrzych modelach Por@szek - nawet nawet ale też zbyt wiele, widze ze nie podołał bym teksturką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2006 Łelkom bek its mi egen ZRobiłem sobie komputer spalinowy:D ma niezłe chłodzenie i w ogole jest masta 344 tri, 1 text 2K x 2K Model nie ejst jakiś hi end ale jak ktoś chce się pobawić to tutaj jest już zmapowany http://rapidshare.de/files/11247514/komputer_spalinowy.max.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 17 Styczeń 2006 Share Napisano 17 Styczeń 2006 no juz jakies pojecie masz, brzegi fajne, a retsza za ciemna :( . monitotek tez nie pasuje: obowiazkowo daj mu jakas oprawke, ktora bedzie sugerowac, ze to monitor. zamiast pulpitu wwal (tak jak w grach robia) jakis swiecacy text, takie cale zapisane linijki- fajnie to wyglada- teraz jest za czytelne :P. ogolnie za ciemno. popraw pelase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 17 Styczeń 2006 Share Napisano 17 Styczeń 2006 Greeejt ;>. Naprawde ladne mapowanie, towarzyszu AGmakonts ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 17 Styczeń 2006 Share Napisano 17 Styczeń 2006 'ladne mapowanie'?? a ten ewidentny burak na bocznej ukosnej sciance?? ogolnie wporzo chociaz jakos tak bez polotu - malo detalu, nie wiem po co zrobiles ten wentylator na geometrii?? no nie wiem - niby ladnie ale jakos mi nie podchodzi... ppozfore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2006 co do tego buraka to juz olałem bo siedziałem pare H i nic nie wymyśliłem, prawde mówiąc to jest najlepsze co mi się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 17 Styczeń 2006 Share Napisano 17 Styczeń 2006 Ogolnie ok, jesli miałbym się czepiać to: -kolorki troche mdławe, więcej nasycenia by się przydało i wyrazniejszych rys. -poswiata od monitora - przydałoby się rozswietlic lekko okolice wyswietlacza, Sam ekran tez powinien byc jasniejszy (bardziej nasycony). -obudowa monitora zbyt gładko wchodzi w "to coś", dobrze by było zaakcentowac ich łączenie. No i niepotrzebnie dodawałes segmenty, zeby wyektrudowac monitor - spokojnie mozna to było zrobic jako osobne surfacey;) chyba tyle:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 widac, ze ....towazysz Knysha nie wie o czym mowi... huh 1700 postow > pamietacie moje podsumowanie forum? chyba teraz wiecie o czym byla mowa, pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 aaa widze ze grafy na slupie robiles w TT:D fajnie fajnie, a co do modeli to.. to bardzo prosciutkie sa;) pzdr btw. HGY5A-NS765-76NGH-77BQ1 - do czego to jest serial? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 Leleń - hehe do mojej wyobraźni:D a że temte modele z pierwszego postu to syf to już dawno wiem;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 sorki agmakonts za oftopa ale: kurt - skakanie po forum i nazywanie wszyskich w kolko debilami tudziez imbecylami naprawde nie ma sensu - jeszcze gdyby twoje pozostale komenty mialy jakas wartosc krytyczna to spx - ale najczesciej rzucasz jakies hasla w stylu 6/10 albo 5/6 albo 'podnies sobie sklila w texturowaniu' - gdzie tu jest jakakolwiek przydatnosc?? co to maja byc za rady?? pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 jakoś tak nieciekawie, nudnawo... nie ma za bardzo na czym zawiesić oka. Chociaż rogi maszyny nawet ładne, to całość nie prezentuje się jakoś powalająco. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 ziomie :) za wszelkie nieciekawości żałuje i pragne sie poprawić:) pocieszam się tym że to mój 4 model w LP, teraz robie kolejnego kompa z seri nie zasilanych prądem, ten będzie na węgiel, mam nadzieje że nie popelnie tych błędów co tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 ciagnij polycount do góry - chamfer boxy juz na nikim wrazenia nie robią:) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 To nowy kompyter:) narazie model, dziś w nocy zaczne malować teksturki, tamten może kiedyś poproswie ale zbyt wiele nerwów, potu i krwi przelałem by to otekstyrwoac by sobie o nim przypominac jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 nom tak jak sartr mówi, za proste to, tymbardziej że takie wielkie tekstury do tego malujesz :) ale ok :D pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 parę ścianek tam by się dało wywalić bez naruszenia kształtu obiektu. Jeżeli w jednej płaszczyźnie leżą dwie ścianki nie wnoszące nic do kształtu obiektu to znaczy że jest tam o jedną za dużo. No chyba że cięcie jest pod mapowanie zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2006 Niby prosty model, niby teksturki nic specjalnego ale wole zapytać o zdanie już na tym etapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2006 UFFFFFF.......................skończyłem drania 1 tex difuse 2Kx2K + 1 tex spec. 2kx2k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 Oo mi osobiscie sie podoba modelik no i texturka super, fajnie wyglądają pordzewiałe kanty ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 duzo lepiej od poprzedniego ale troche przegiales z tymi przetarciami na rogach - tam gdzie masz te dwa srebrne polwalce (ktore nawiasem wygladaja miodnie) - powyzej po lewej - granica miedzy szarym a kolorowym jest zbyt ostro moim zdaniem... pozatym - luzik - calkiem calkiem - ciesze sie ze zrezygnowalez z windy na wyswietl;aczu :D - to czerwone wyglada duzo lepieij :D ps. jedno 'caution' ci sie wysypalo :D hyhy pozaor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 Poczepiam się ;) Gdybyś nie napisał, że to komputer, pewnie bym się nie domyślił. Nie kumam idei robienia tak wielkich tekstur na tak małym poligonowo obiekcie. Ćwiczenia ćwiczeniami, ale na małej teksturze wcale nie jest łatwiej ;) Co do tekstury, jest fajnie szczegółowa, ale trochę za dużo brudu i rdzy. Brakuje mi jakieś przeważającej nuty kolorystycznej. Np. gdyby początkowo był pomalowany żółtą farbą, która teraz by odłaziła i spod niej wychodziłaby rdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 Plutko ma rację trochę to wszystko przypadkowe / alogiczne ale ogólnie tekstura podoba mi się :) Duuużo lepsza od poprzedniej. modelu nie komentuję, bo jest prosty jak konstrukcja cepa :) No ale mimo to mogłeś oszczędzić przynajmniej kilka poly tu i ówdzie nie znieniając geometri. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2006 Dzięki chlopaki:) Ogólnie cały komp jest niebieski znaczy w założeniu był, a ta wypustka z tyły miała być z czystej niemalowanej blachy. Brudu sporo ale ja poprostu mam jakies takie zboczenie że im więcej syfu tym piękniej. Narazie nie mam pomyslu na kolejny model ale cos pewnie szybko wykombinuje......może komputer napędzany energią życiową ludzi? hehe:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 coś mi tutaj total textures zalatuje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2006 eeeeee tylko 3 rzeczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 coś mi tutaj total textures zalatuje :D a niech zalatuje, wazne ze ładnie sie prezentuje ! :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 nie no nie mówię że to źle czy co, rozumiem że nie wszyscy maja aparaty cyfrowe. W necie też mozna poszukac sporo dobrej jakości darmowych textur. Poza tym nieźle ci się zarymowało Junior :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaki79 Napisano 26 Styczeń 2006 Share Napisano 26 Styczeń 2006 ogolnie ok, ale w beczkach przesadziles z poligonami - wytloczenia i detale mozesz uzyskac poprzez normal mapping -w sieci sa dobre tutki jak to zrobic -jak znajde to podam Ci linka - pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2006 hehe ze beczki to shit to wiem a za tutki bd wdzięczny bo mi za cholere wypalanie nie idzie a teraz potzrebuje bo robie jeden model i stoje w iejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 28 Styczeń 2006 Share Napisano 28 Styczeń 2006 ****** postep ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 AGmakonts baranku, trzeba bylo sie do mnie odezwac, dostalbys cala litanie tutkow do normali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się