Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hehe widze ze ostro szalejesz :D praca super. Jak zwykle ten twój specyficzny karykaturalny styl. Jest genialny.

 

Co do hełmu - o to włąsnie mi chodziło. :D

 

Pozdroski

  • Odpowiedzi 119
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

thx za mile slowa. motiwejszyn inkrised ;)

 

mały biedny apdejcik wynikajacy z braku czasu :| to generalnie jest

baardzo mocny zarys twarzy "zywego inaczej" ;)

Twarz nie bedzie symetryczna ofkoz no i pare rzeczy jeszcze do

poprawki. Denat bedzie pobryzgany, ublocony i wogole sponiewierany:D

oczki dosztukowalem w PSie tak dla lepszej orientacji ;) No coz

teraz mam zamiar odpoczac od postaci chwilke i zajac sie otoczeniem

...bedzie wyzwanie:| Pozdrawiam

Napisano

kurde kurde.

Naprawde mi sie podoba!! Super klimat postaci.

Narazie wszystko gra swietnie.

Przed jedna rzecza chce ustrzec. Zrob oczy uniesione w gore jak by mial jakis odlot. Bo teraz wyglada jak przestraszony:P:P

 

..super!! naprawde

Napisano

-Ukash- -> oczka beda beda do gory bo koles bedzie lezal na glebie :) moze nie odlot ale beda :D

jaras -> kaciki sie dorobi ;) thx

 

Pozdrawiam

Napisano

Dobra. Kadr rysowac sie bedzie tak :) oczywiscie swiatlo takie nie bedzie :D....zastanawiam sie nad dwoma wersjami (i licze na Wasze porady w tej kwestii ofkoz:) pierwsza wersja oswietlenia to taka gdzie swiatlo jest "za kamera" czyli oswietla ladnie dziewczynke i wogole od przodu. Druga idea natomiast jest taka ze slonce jest umieszczone daaleko w tyle(tak ze zarysowuje tylko kontur tego stojacego zolnierza i dziewczynki, ale za to daje ladne mam nadziej cienie na budynki w tle) ....no chyba ze zawsze mozna walnac w samo poludnie swiatlo ale zaczynam odchodzic od tego pomyslu bo wydaje mi sie ze bedzie zbyt "plasko" Qrde, sory ze tak tekstem to przedstawiam ale mam nadzieje ze Wiecie o co mi sie rozchodzi :D Pozdrowienia

Napisano

Osobiscie kadr mi sie nie za bartdzo podoba. Mi sie zobaczyla w glowie taka kompozycja:

Na ziemi lezy ten zbeszczeszczony ss-man. Nad nim stoi dziweczynka powiedzmy z jakims narzedziem zbrodni(moze nozem?) , jednoznacznie mowiacym o tym co sie stalo zolnierzowi :D

Za nia skrada sie ten drugi. Dziewczynka stojac przodem do kamery ma zwrocone oczy w bok, dobrze wie kto za nia stoi. Jednoczesnie widac po jej minie, ze zaraz znowu pooleje sie krew...

Wlasciwie wlasnie to, mniej wiecej pokazales. ale IMO kadr trzeba do pracowac

Tak o mi sie to widzi:)

Co do kadru to jeszcze pomysle jakby to moglo wygladac. Napewno podziele sie sugestiami:)

Pozdro

Napisano

-Ukash- -> hehe, wszytko to co opisales mialo byc:D (z wyjatkiem czegokolwiek innego niz opaska w rekach dziewczynki: noz czy inne cos odpuszczam.....a niech sie widz pozastanawia troche ;) ) ale to takie detale sa ze mi sie nie chcialo np. oczek ustawiac....thx&pozdrawiam

Napisano

Wygląda fajnie, zwłaszcza postać z tyłu jako ciemna sylwetka. Co do "błędów"- chyba za dużo światła z tyłu, przez to wzrok ucieka od dziewczynki- no i ten SS-man niepotrzebny IMHO- nie wiadomo czemu tam leży, czy ten z tyłu go postrzelił czy dziewczynka to jakiś brain eater.

Napisano

Fakt RK dobrze prawi. Dziwnie jakoś oczy pędzą z miejsca na skradającego się SS-mana. Może jakimś akcenetm wydobyć dziewczynkę z pierwszego planu, naprzykład przez doświetlenie jej od przodu.

Napisano

dzieki za porady wszystkim :) swiatlo to jeszcze dłługa droga przed nim, ale poki co walcze z kadrowaniem :|hmmm....dzisiaj w nocy urodzilo sie cus takiego. Łot du ju fink?? detale bedziecie musieli sobie "dowyobrazic"

to kremowe z prawej strony to jest dlon nieboszczyka ;) to szare z prawej zas to nic innego jak jego czapka ;)) oczki ofiary beda skierowane "na widza" natomist oczki dziewczynki albo na ofiare, albo w bok na zasgladajacego zolnierza...znowu opisuje (lol).....nie no soryy ale tyle rzeczy na glowie jest, a wszystkiemu chcialoby sie sprostac :| Pozdrawiam!

Napisano

Ten wygląda na bardziej przemyślany i ma więcej głębi- to na pewno, gubi się troche w tym "piękna i bestia"- tj. kompozycja i postaci są IMO świetne ale coraz bardziej oddala się wszystko od tematu. Chyba się zamknę bo nic dobrego nie umiem doradzić

Napisano

O Chryste panie! ale szkola potrafi zmeeczyc ;) na domiar złego jakie postepy w pracach! no nic kawka i do roboty ;) Postanowiłem calkowicie zrezygnowac z postaci na pierwszym planie, wydawala mi sie "przegadana" pozatym postac dziewczynki i "jeszcze zywego" zolnierza maja byc najwazniejsze. Scena miala sie rozgrywac zimowym popoludniem, ale jakos ostatnio zimowych dni za duzo, wiec scenka bedzie poznym wieczorem (niekoniecznie zimowym):). Mysle ze zbuduje to lepszy "klimat"...tak wiec przedstawiam Wam na 90% koncowa wersje kadru....nie no co postepy! Pozdrawiam

Napisano

fajnie że tu się coś ruszyło

 

facet stoi za blisko, wygląda prawie jak by stał tuż obok

kadr jest zbyt symetryczny jak na mnie, postacie rozmieszczone równo po obu stronach środka, przybliżyłabym dziewczynkę do środka a faceta na prawo

ale już jest o wiele lepiej niż poprzednio

jest troche za ciemno, absolutnie czarne cienie, oprócz tego światełko ładne

z tyłu glow za mocny

Napisano

dzieki :) a moze by taki kadr? Ja Was najmocniej przepraszam ale cały czas walcze z tłem wiec poki co "bakgraund" to taki pierd...chodzi mi bardziej narazie gdzie te postacie umiescic :/ Pozdrawiam

Napisano

Dziewczynka napewno ok i nie ma co jej ruszać- co do postaci sołdata to obniżyłbym ją całą. Inna rzecz że skoro masz go tak daleko to może warto by go powiększyć, przysunąć i zamienić w sylwetkę na jasnym tle (moze jako z kolegą/ kilkoma, jako murek ) ? Taki kontur jak z dreszczowców... czekaj... może nie dokładnie tak jak w załączniku (u Ciebie można dać fajne ujęcie z dołu) ale trochę na tej zasadzie- jasna, oświetlona postać z frontu i ciemne, groźne sylwetki z tyłu, podświetlone konturówką. Just an idea...

Napisano

Jonasz_Real - no własnie, od jakiegoś czasu siedza mi w glowie takie twarze :|...wiesz taka ""maniera"...za tthompsona?! nie no niemcu tego nie uzywali z tego co wiem...no ale on jest w polowie ruchu wlaśnie...hm..Dzieki

Napisano

IMO za...ste, jedyne czego mogłoby się chcieć to troche "oddechu" na dole bo urywa się za mocno i psuje kompozycję. Jak dla mnie super, prima sort i wogóle Chuck Noris 3d.

Gość _Kreska_
Napisano

dlon dziwna bardzo, no ale moze tak powinno byc, w koncu cala pracka ma tak iwykrecony klimat. Twarz dziewczynki bomba, podoba mi sie bardzo!

Napisano

fajne modele - ale wymienię co bym poprawił :

1- chmury - te które są wyglądają niezbyt dobrze - daj jakieś dobre zdjęcie z obróbką w PSie albo afterburnem zrób

2- czerwień tego dachu w tle wygląda trochę nienaturalnie - za czerwony jest - no i w szybach okien jakieś odbicia dodaj

3- jeżeli księżyc tak mocno świeci to oświelenie całej sceny powinno inaczej wyglądać , a przynajmniej dodaj od tyłu jakiąś mocną kontrę na modele

4- twarze są bardzo fajne ale dłoń i palce (niemca) bym dopracował

Napisano

Cześc. To co chcesz przekazac w ruchu dłoni niemca jest ok, ale zdaje mi się że jury to oleją i przyczepią się że jest to niezbyt przejrzyste, czytelne albo wogóle tego nie zauważą. Moim zdaniem niech jedna ręka trzyma karabin wycelowany w plecy dziewczynki a druga sięga by chwycic ją za ramie aby odwrócic w kierunku niemca. Wyrazi to konkretne zachowanie postaci w scenie. Oczywiscie Twoja decyzja.

PS Powodzenia

Napisano

bardzo fajnie wygląda :] naprawde klimatyczne.

 

na mój gust jednak pasowało by tutaj dość mocne wolumetryczne oświetlenie od góry (czytaj: księżyca); wprowadziło by to bardzo fajny mrooczny klimat.

 

ogólnie bardzo przyjemne dla oka; twarz dziewczynki mnie rozwaliła ;]

 

edit:

jakoś dziwnie świecą sie buty tego Niemca

Napisano

podoba mi się styl postaci.

Może skoro jest to troche bajkowy klimat to z Niemca zrobić większą bestię przez inną pozę? Teraz stoi wyprostowany, ale może lepiej by wyglądał jak potwór nachylający się nad dziewczynką z łapami uniesionymi do góry i rozczapierzonymi palcami... palcyma... palcami? W twojej wizji to mała miała być i piękną i bestią (?), ale teraz obrazek jest troche za sztywny.

Chmury są słabe :( Może takie jak na czołówce DreamWorks? Albo w takim stylu i koniecznie z halo: http://www.notturni.it/public/Opere/Luna%20con%20alone%20tra%20le%20nuvole.jpg

Czy oświetlenia sceny można się już czepiać, czy jeszcze to robisz? Bo na razie to brakuje mi jakiegoś miękkiego światła z dołu

Napisano

Dzieki wszystkim za krytyke i porady!...daje to kopa do pracy:) Chmurki, chmurki biedna sprawa wiem :( Qrde bo to jest tak ze swiatło to ja bardziej w PSie robie (po prostu komp by mi sie spocił) no nic...tak czy siak bede walczył...z tym przygarbieniem postaci fajny pomysł...tylko bym musiał rig wpierw chyba zrobić :P a na jutro to chyba rady nie dam :( :( :(...oka lece. Pozdrawiam

Napisano

Ktoś już o tym wcześniej pisał więc ja się tylko dopiszę do opini na temat mocnej kontry z tyłu modeli. Dodatkowo zrobienie tkain na falofie wzmocni efekt. I będzie bosko. Acha i buciki szkopka się coś za mocno błyszczą.

Napisano

Oka zatem finalna wersja w pierwszym poście :) qrde zawsze bedzie mozna w vipie dokończyć czyz nie? bo jak mniemam to dziś do północy tylko wiec...Pozdrawiam

Napisano

Nie mam zednych zastrzezen rewelacja masz juz wyrobiony swój własny tzw"floow" i tak trzymac ma to coś ten smak klimat i zapach ...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności