Jonasz_Real Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Krótko mówiąc: Z.A.J.E.B.I.S.T.E :D A ta skórka węża, i resztę ciała drakuli, to Bump? Jak rozłożyłesz siatkę pod względem planarnym, mam na myśli samego węża. Sorki że pytam, tak z ciekawostki. Pozdrówka
nielot007 Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 zajebista praca !! jedna z lepszych jakie widzialem na tym forum :) jestes masta i tyle pozdro
KatarzynaKoleta Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Świetnie jest :) Swoją drogą myślałam, że przerzuciłeś się na wężą owiniętego wokoło panny, stąd mój poprzedni koment. Ale i tak jest świetnie :D Tylko - przesunęłeś łapke potworka i teraz rzuca się w oczy takie nieciekawe zgrubienie panny na wysokości tyłka, przez co nie ejst już taki atrakcyjny :P
lolipop Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 kilka uwag apropo zgodnosci z oryginalem. -wampir troche maly u ciebie wyglada.w oryginale panna sie niemal uwiesza na szyi potwora.u ciebie on troche ch(h)erlawo wyglada. -powinienes wzmocnic uscisk...teraz to jest cos pomiedzy przytuleniem a staniem obok siebie.poza reka na tylku;) tak czy inaczej to swietna robota:)
ArTooRo Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 Jonasz_Real - dzięki! wąż to renderowalny spline, mapowanie ma automatycznie cylindryczne nielot007 - thx :), ale myślę że przesadzacie, serio :) chveti - dzięki :) KatarzynaKoleta - poprawiłem pewien element tyłka po lewej stronie w okolicach pasa, ale to w następnym update'cie. Mam nadzieję, że będzie przez to nieco bardziej atrakcyjny :) lolipop - masz dużo racji, tylko nie wiem ile z tego jeszcze dam radę poprawić :/ swera - dzięki :), podkreślam że pomysł należy do pana Borisa Vallejo, ja to tylko staram się zrealizować w 3d Update wkrótce, póki co to nie wygląda to najciekawiej, więc jeszcze dopracuję zanim to tutaj umieszczę. Dzięki za Wasze uwagi i opinie. Pozdrawiam!
Jonasz_Real Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Czy skórka wampira została zrobiona w ZBrushu?
Mkaszpir Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 pieknie zamodelowane łapki, czuje się napięcie itepe, szkoda mi tego łba wampira, meczyłeś się z głową kobiety w sumie niewiadomo po co, a to łeb vampirka widać i jest on niedopracowany, brak mi wyraźniejszych kości policzkowych głowa zrobiła się zbyt pękata, przypomina troszkę jajo, nie czuje już tak dobrej roboty jak przy rękach, które naprawde są świetne, mam nadzieję że uda ci sięjeszcze z twarzą powalczyć.
Marluk Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Dla mnie to zwykła niemająca większego sensu (chyba, że traktować to jako ćwiczenie) odtwórczość tylko, że zrobiona w 3d-za którym nie przepadam:p . Zupełnie nie podzielam zachwytów. Oryginał jest nie do przeskoczenia. Poprostu zwykłem pisać to co myślę. Pzdr. Marluk
ArTooRo Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 empeck - thx! Jonasz_Real - niet, ja pisać, że ja Zbrusha nie używać :) Mkaszpir - hmm... nie wiem czy będę tę głowę poprawiał - na obrazie głowa jest właśnie taka pękata, ale oczywiście nie mówię nie. Dzięki za critsa. Marluk - masz baaardzo dużo racji - jest to ćwiczenie i jest to odtwórczość a już na pewno oryginał jest nie do przeskoczenia - w 100% się zgadzam. A to czy nie ma to sensu to pozostawiam ocenie innym, ponieważ gdybym tak sam uważał to nie byłoby tu tego wątku :) W update'cie doszedł ogon i tradycyjnie drobne poprawki tu i tam (...które mnie nerwowo wykończają, bo ciąglę znajduję coś nowego co razi ghrrr...)
slizgi Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 swietna robota! materialy grejt modeling to juz wogole.. respect i tyle;) pozdrawiam :)
jaras Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 obraz obrazem , zgadzam się ... ale 3d ma tą zaletę że można by go ożywić - marzyło by mi się zobaczyć animację jak wampir obejmuje tą panią , rozpościerając skrzydła i wpijając jej szpony w tyłeczek - a kamera powoli robi panoramkę dookoła - scena niezbyt skomplikowana pod względem animacyjnym ale cały bajer polegałby własnie na ożywieniu obrazu Borisa :D zresztą nawet sama panoramka dookoła tak dopracowanego modelu już by zrobiła duże wrażenie
LISEK Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Fajne bylyby dlugie wlosy u panienki albo chociaz kitek... podro
Azakiel Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Nie wiem czy już było bo nie przeglądałem całej dyskusji odnosnie tej pracy, tak czy siak być moze ktoś nie widział: poniżej inna adaptacja tego samego obrazu vallejo tyle że użyto aparatu fot. a nie 3D (nawiasem mówiąc Vallejo też jechał z fotek) http://www.digart.pl/details.php?id=261368
jaras Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 wszyscy z czegos jadą :) jak nie z fotek to z googli albo z żywych modeli chyba mało jest ludzi którzy jadą z "czapy"
jaras Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 giorgione ja nie mówię że wszyscy zżynają i nikt nie potrafi sam nic zrobić :) chodzi mi głównie o korzystanie z referek i pomysłów lub fotografii lub czegokolwiek co jest w stanie -zainspirować- autora do jakiegoś pomysłu - nie mów mi że nie korzystasz z referek i różnych pomocy naukowych przy rysowaniu i projektowaniu ? np. ornamentów na broni lub tym podobnych - jeżeli nie to respekt :)
lolipop Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 kazdy korzysta.czasami mysle ze cos wymyslilem sam a potem patrze gdzies w jakiejs starej ksiazce co kiedys ogladalem i to tam jest.mamy w glowie to co widzielismy i juz.pozostaje tworczo to wykorzystac.
ArTooRo Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 Dzięki za komentsy. Żeby obórić model musiałbym mocno go z tyłu poprawić (zwłaszcza wężowy ogon), ale to jak już to po bitwie, bo teraz już na pewno nie zdążę. Długie włosy oczywiście będą dodane. Trochę mi głupio jak tak czytam o tych referkach... ja lubię przerabiać w 3d gotowe obrazy, postacie itd, bo po prostu ciekawi mnie jak dana rzecz w 3d będzie wyglądała. Jak już coś takiego robię to staram się jak najdokładniej to odwzorwać, ale to nie znaczy, że brakło mi pomysłu :) Pewnie uważacie, że to pójście na łatwiznę... zastanawiam się teraz czy powinienem konkurować z pozostałymi uczestnikami. Zależy co jest oceniane przez jury: pomysł czy wykonanie? Jednakże, tak jak pisałem na początku, którąś bitwę wygrała praca która faktycznie była odwzorwaniem szkicu albo zdjęcia (nie pamiętam) w każdym razie chodziło o dwa walczące tygrysy szablozębne. Nie wiem już co o tym myśleć, ale pewnie niedługo się dowiem :)
giorgione Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 giorgione ja nie mówię że wszyscy zżynają i nikt nie potrafi sam nic zrobić :) chodzi mi głównie o korzystanie z referek i pomysłów lub fotografii lub czegokolwiek co jest w stanie -zainspirować- autora do jakiegoś pomysłu - nie mów mi że nie korzystasz z referek i różnych pomocy naukowych przy rysowaniu i projektowaniu ? np. ornamentów na broni lub tym podobnych - jeżeli nie to respekt :) niee nie korzystam - no może kiedyś, bo przecież człowiek z czegoś musi się uczyć - teraz tego nie robię i może dlatego tyle niedociągnieć w moich pracach :mad::p A co do pracy tutaj - mi się bardzo podoba - zwłaszcza ogonek owijający stopy i dłonie potworka - nie wspominając o pupci panienki :p
Marluk Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Nie wiem czy już było bo nie przeglądałem całej dyskusji odnosnie tej pracy, tak czy siak być moze ktoś nie widział: poniżej inna adaptacja tego samego obrazu vallejo tyle że użyto aparatu fot. a nie 3D (nawiasem mówiąc Vallejo też jechał z fotek) http://www.digart.pl/details.php?id=261368 Większość malarzy tych wielkich w historii, jak i teraz przeważnie malowało z modeli czy pleneru. Odtwarzali to co już jest. Boris jak i Royo, Morrill i wielu innych robiących swoje wypozowane obrazki, posunęło sie jednak jeszcze dalej, kożystając z techniki, jaką dała fotografia. Obrazy Volleyo nie są klasycznymi obrazami malowami z modeli, ale są malowane na zdjęciach. Poprostu to są kolorowane odpowiednio zdjęcia temperą, dzięki temu, tego typu artyści uzyskują anatomiczną perfekcję. Jednocześnie nie są uznani w środowisku tzw. artystów. Są ilustratorami jak nie jednokrotnie twierdzona przekolorowanych zdjęć. Doszli jednak do takiej perfekcji, że potrfią łączyć zdjęcia z rzeczami wyimaginowanymi, smoki itp.. Jednak jak wiemy, najtrudniej jest stworzyć to co już jest, bo w przypadku smoków i tego czego nie ma-można pozwolić sobie na dowolnść w kształtach, proporcjach i fakurach-bo tego oko ludzkie nigdy nie widziało i można pozwolić sobie na luźną interpretację. Generalnie rzecz biorąc obrazki Borisa, nie przedstwiają jakiejś wielkiej wartości artystycznej-baa ze względu na tematykę -często wypozowaną napuszoną teatralnością gestów i swoją statycznością uznawane są za kicz. Zwróciliście uwagę, że Boris nie maluje wzasadzie drugiego planu-a raczej tła?. Nie zmienia to jednak faktu, ze efekt uzyskuje doskonały. To może tyle...:D Przepraszam za offtopa.
Simple_man Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 oki do następnej bitwy poduczę się rigowania i wtedy sobie powalczymy (chyba).
ArTooRo Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 Jak zwykle dzięki za Wasze opinie jak i ciekawe dyskusje :) Do końca już bardzo blisko - praktycznie textura skrzydeł, podłoże i włosy zostały... no i postprodukcja oczywiście.
shi Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 technicznie bardzo ladnie ale brakuje mi tu kopa brak efektu >> moze jakies swiatlo inne moze jakas prowokacja
KoMic Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 siema, praca idzie w dobrym kierunku, modele i tex sa dopracowane i na bardzo wysokim poziomie, zastanawiam sie nad otoczeniem, moze jakies czaszki na ziemi nie wiem, jedyną wadą jest brak klimatu, ani nie jest to mroczne ani .... eeee sam nie wiem siakies takie bezwyrazu, ale mysle ze po postefekcie wszytko sie zmieni, zycze dodatkowych kilku dni w 2 turze: ] pozdro
ArTooRo Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 Nie no, oczywiście z oświetleniem to nie jest jeszcze ostateczny efekt - trochę się bardziej wysilę niż do takiego codziennego renderu. Dzięki za Wasze opinie - naturalnie macie rację. Ja również życzę pozostałym uczestnikom przejścia do drugiej tury!
kliment woroszyłow Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 ArTooRo gdybym ja decydował o nominacjach to juz byś przeszedł....aczkolwiek nad oswietleniem popracuj jeszcze bo wczesniejsze renderki jakos mi sie bardziej podobały, na ostatnim piękna jest jakby przepalona za bardzo. Ciekawi mnie co zrobisz z otoczeniem ale to juz szczegół- modele sa swietne- gratulacje bardzo dobra robota- szczególnie tyłek ale to juz wiesz:D trzymam kciuki.
ArTooRo Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 Dzięki Kliment :) Pogrzebałem nieco w oświetleniu. Tekstura skrzydeł w toku... zamieszczę przy większych konkretach. Tło będzie takie jak na obrazie, podłoże też - próbuję odwzorować obraz i nie chcę wściubiać swojego nosa zmieniając go, po prostu taką od początku obrałem drogę. No jak to wyjdzie to już inna sprawa, wiadomo :)
ArTooRo Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 No to mam teksturę skrzydeł - nie jest rewelacyjna, wiem, ale zapewniam że po postprodukcji spełnia jako tako swoje zadanie :) Tak więc biorę się za podłoże, a co do włosów to jeszcze wciąż nie zdecydowałem się na żadną technikę, ale jedno jest pewne, że technika zależy od tego ile czasu mi pozostanie - czyli w ostateczności wykonane będą w 2d (podkreślam - w ostateczności)
RA Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Na skrzydłach przydałby się jakiś SSSesik. :) Bardzo fajnie to wygląda.
Gość spokojny Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 Fajnie ze poprawisz skrzydła bo nie do mi sie podobaja...
ArTooRo Napisano 27 Luty 2006 Autor Napisano 27 Luty 2006 RA - dzięki :) hmm... SSSesik to takie cuś czego scanline nie posiada :D spokojny - no skrzydła to poprawię jedynie przy postprodukcji Update: Włosy in progress - ostało się przy pierwotnym założeniu - metoda a'la final fantasy, czyli płaty z teksturą. Muszę jeszcze dorobić drobne odstające kosmki włosów. Dzięki wszystkim za komenty! EDIT: Ręka wampira na tyłku mi się odsunęła :[ trzeba to będzie poprawić
kliment woroszyłow Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 ArTooRoo...wiesz co..ona ma fajne plecki...moze jednak nie zakrywac tej boskiej linii kregosłupa??
KatarzynaKoleta Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Gratulacje :) Wiedziałam, że się dostaniesz i bardzo sie z tego cieszę - mam nadzieję, że wygrasz, no :)
Owen Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Ja tez gratuluje super pracy, czekam z niecierpliwoscia na otocznie, pozdro.
weedlog Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Pracka super. Ja bym to chętnie zobaczył też od innych stron a nie tylko tak w oryginale. Mogłoby być ciekawie :) Albo np bitwę pod grunwaldem Matejki z lotu ptaka ;) :)
ArTooRo Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 kliment woroszyłow - chyba jednak zostanę przy włosach :) weedlog - thx :) Postaram się następnym razem dać inne ujęcie, ale ostrzegam, że z racji szybko upływającego czasu, scena w pozostałych ujęciach jest dość niedopracowana i może wręcz razić. A z tą bitwą pod Grunwaldem i trzema wymiarami... :eek: giorgione, emenemsbis, KatarzynaKoleta, Owen, chveti - bardzo Wam dziękuję Update: Włosy są skończone. Dodałem także drobne poprawki na całości tu i tam. Chyba najwyższy czas się wreszcie zabrać za to na czym stoją :) Wszystkim nominowanym serdecznie gratuluję i życzę powodzenia w dalszym ciągu zmagań!
Eyescream Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 Ja myślę żę kliment'owi woroszyłowi chodziło o przesuniecie włosów a nie ich usunięcie.
RA Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 Nie doczytałem, że to scanline. Sorki. :) Bardzo ładnie wyszło. Klimat i porządny warsztat są.
ArTooRo Napisano 2 Marzec 2006 Autor Napisano 2 Marzec 2006 Eyescream - pewnie masz rację, widać mało kumaty jestem :D Teraz już ciężko przesunąć włosy i myślę, że pozostanę przy tym co jest teraz. Jonasz_Real - thx :) RA - dzięki :) nie ma za co "sorkować" :D Tym razem doszło "to" na czym stoją postacie i volume light. Skoro zostało jeszcze sporo czasu, to zanim się wezmę za postprodukcję, pomęczę jeszcze bump map skrzydeł. weedlog - Dałem też ujęcie z innej strony, ale tak jak ostrzegałem, jest to mocno niedopracowane i widać masę błędów.
lolipop Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 swietne.powoli dostaje tego klimatu co trzeba.zarabista by byla z tego figurka:]
JmTm00 Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 Hm..a propos zmiany ujęc..bo to ciekawa idea jest.....a moze by tak leciutko ale tak naprawde minimalnie od dołu pokazać sytuacje? wtedy by sie pan wampir (czy jak go tam nazwać);) gapił na widza? Nic tylko Powodzenia. Pozdrawiam
weedlog Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 Jak dla mnie to to zajebiste jest. Szkoda, że nie do końca autorskie ;)
Rekomendowane odpowiedzi