jaras Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 zrigowałem poczwarę i ustawiłem scenkę do konceptu nr 1
maciekG Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 trzeba powiedziec ze w sklai smok wyglada jednak zdecydowanie smoczo :] poze pani rozumiem jescze dopracujecie...bo to wtepne ustawienia kadru fajnie fajnie.... pzdr
Bacry Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 przydało by się oprzeć prawą łapę smoka, bo teraz tak nie całkiem i doświetlić mordkę
sneila Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Jestem pod wrazeniem tylko... 1 Łapa smoka, ta blizej kadru nie pasuje mi do całości. nAlezy coś z nią zrobic 2 Ta pani to chyba ma super strzałę bo sobie tak beztrosko stoi :) PS Powodzenia trzymam kciuki
Morbid Karbid Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 no nieźle się to rozwija. Lewa łapa smoka zdecydowanie powinna wspierać się na glebie. Ogon smoka bardzo super, świetnie będzie oddawał głębię. Przydałoby się, żeby łuczniczka mierzyła w jakieś newralgiczne miejsce, np paszczę.
Shogun 3D Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 W oko. Na pierwotnym rysunku smok miał strzałę w oku. Taka belka w oku przeszkadza dostrzegać taką drzazgę jak elfka... Zwłaszcza, że smok raczej nie ma doświadczenia w piciu herbaty z łyzeczką w szklance...:D
kliment woroszyłow Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 łape oprzec koniecznie dobrze przedmówcy mówia...a druga moze by strząsała juz wbite strzały?? :D Wygląda przefajnie, robi wrazenie. Art dajrektor jak zwykle pro! :D
misiekhc Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 imo slaby kadr, i do tego ta poczwara ma strzale w oku, a ona mu celuje tak jakos bez sensu i malo w niej ruchu ona powinna tam kucac jakos sie uchylac z tm lukiem, bo mlao dynamiki ma ta scena
kliment woroszyłow Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Panowie co do pozycji łuczniczki to albo dynamika albo strzelanie....nie da sie strzelac dobrze z łuku w biegu albo kucając zwłaszcza ze ona ma długi łuk..nie przesadzajcie...trenowałem łucznictwo to wiem ;) zastanawiam sie tylko czy ona nie jest zbyt blisko...łuk to jednak broń na dystans....
RA Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Ona jest odważna jak Legolas i smok nie robi na niej wrażenia. :) Podoba mnie się. Łapka faktycznie powinna byc oparta. :)
sneila Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Panowie co do pozycji łuczniczki to albo dynamika albo strzelanie....nie da sie strzelac dobrze z łuku w biegu albo kucając zwłaszcza ze ona ma długi łuk..nie przesadzajcie...trenowałem łucznictwo to wiem A do smoków strzelałeś??? (sorry nie mogłem się oprzec ;)) Moim zdaniem w takiej sytuacji odrobina nerwowości w ruchu czy pozycji łuczniczki dodałaby scenie "realizmu".
kliment woroszyłow Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 A do smoków strzelałeś??? (sorry nie mogłem się oprzec ;)) Moim zdaniem w takiej sytuacji odrobina nerwowości w ruchu czy pozycji łuczniczki dodałaby scenie "realizmu". hehe....w szkółce sredniej miałem ksywke...zgadnijcie jaką? SMOKU! serio. co do reszty...do smoków nie...ale do bażantów owszem:) trudniej trafić ale pewnie stres mniejszy:) słowem dla mnie "realizm" = statyka..ale rozumiem ze to nie miting łuczniczy tylko pracka 3d :)
chudy Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 hehehe ja chyba wiem czemu nie opiera sie na łapie :P wtedy nie było by jej widać pod wodą a sie napracowali nad nią :P może sie myle ale czy ta łapa jest osobnym światłem doświetlana?? ;] praca wypas, podziwiam
jaras Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 poprawiłem pozę łuczniczki - poczwara też przeszła mały lifting. Co do łap i podpierania się to oczywiście macie rację, ale w tej scenie dojdzie jeszcze dużo rzeczy - woda to bedzie raczej kipiel i rozbryzgi w które dużo zakryją dlatego ostateczną pozę będę korygował na końcu
Shogun 3D Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Jaras, cięciwę się trzyma 3 palcami, dwa jej nie utrzymają tak długo, by dało się spokojnie wycelować. a co do łuczniczki: szerzej nogi jej rozstaw (bez podtekstów proszę). Na razie ma bardzo niestabilną pozycję. Kiliment, Ty też strzelaleś do bażantów z łuku? Myslałem, że to tylko ja jestem taki jaskiniowiec...
Gość carolina crusher Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Dokładnie - cięciwę trzyma się 3 palcami (dwa palce pod i jeden nad nią, jeśli dobrze pamiętam)
Pionier Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 imo slaby kadr, i do tego ta poczwara ma strzale w oku, a ona mu celuje tak jakos bez sensu i malo w niej ruchu ona powinna tam kucac jakos sie uchylac z tm lukiem, bo mlao dynamiki ma ta scena zgadzam sie z tym :) poza tym super modele jak zwykle :)
Shogun 3D Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Jaras, dopiero teraz zauważyłem: ta elfka ma łuk japoński. On jest za mały w jej skali, te łuki były znacznie większe, większe nawet niż angliki. Poza tym moim zdaniem do elfów właśnie angliki pasują najbardziej, poprzez skojarzenie z lasem, drzewami i Robin Hoodem. Poważnie mówię. Carolina crusher, witam na forum. :) Przybywa tu Pań... :)
RK Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Bez urazy ale jeśli laska akurat puszcza strzałę to akurat te dwa palce tak się układają (inna rzecz że nikt nie da gwarancji czy elfy u Jarasa nie mają wybitnie silnych i umagicznionych ścięgien i mięśni dwu palców i dzięki temu mogą trzymać nimi cięciwę napiętego łuku przez dwa lata bez oznak zmęczenia) a czy ma łuk japoński, eskimoski czy wschodniobengalskosyberyjski to dla kompozycji pracy ma akurat takie znaczenie jak kształt jej odbytu. IMHO to ma wyglądać a nie być poprawne historycznie czy realistyczne.
Shogun 3D Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Sugerujesz, żeby Jaras olał łuk i dopieścił jej odbyt?
giorgione Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 RK ma racje - a co to za znaczenie jaki łuk trzyma - alfy przeciueż też nie istniały tak przynajmniej wykajzują się większą wyograxnia a n ie stereotypami
Shogun 3D Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Ok, jasne, ja się nie czepiam. Tzn. czepiam się o tyle, że ja mam inną wizję, ale nie mam prawa jej narzucać. Mogę ją natomiast przedstawić i to robię. To wszystko.
jaras Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 nie no , dzięki wszystkim sugestiom (łuczników i nie tylko ) aktualna poza tej pani wygląda tak a nie inaczej - jestem wdzięczny za wszelkie rady ! - szczególnie Klimentowi i Shogunowi - nie ma "to/tamto" aczkolwiek w tym co mówi RK tez jest sporo racji ;) - dzięki ! - wrzucam wstępny fragment rendera - tak żeby pokazać klimat jaki chcę osiągnąć w tej pracy (taki lekko zamglony) - textury ida jeszcze do poprawy bo nie ma odpowiedniego speculara i sss ... no i dobijają mnie czasy renderingu :( w mentalu sam Final Gather do tego rendera (modyfikowany materiał sss fast skin z difjusami, bumpami i specularami) liczy się ponad 6h :( pozdrawiam
AGmakonts Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 nie no ql, wiem ze tex jeszcze nie finalna ale dodaj jej jakis smaczków by ta poczwara serio groxnie wygladała
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 ładnie ładnie...czy smoczek był juz w zbrushu? swiatełko mi sie podoba. Trzymaj tak dalej bo cos mi sie widzi ze 3d w tej bitwie w mniejszości...
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Jaras, jesli nadal męczysz elfkę, to tu masz ładną buzię na wzór: ta buzia jest wlasnością Shanii Twain.
jaras Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 Shogun - dzięki, twarz całkiem przyjemna :) na razie męczę poczwarę - texturki będą jeszcze do małej korekty. Musze najpierw skończyć całe tło żeby męczyć 1 plan. Tak na razie wygląda fragment tła 1
Shogun 3D Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Ładny fragment tła. Może będę czepialski, bo smoka widziałem ostatnio dość dawno i wolę nie wspominać, bo mi dopiekł, ale ta jego skóra zbyt ceglasto tu wygląda, te fałdki są zbyt regularne, jednolite i drobne...
misiekhc Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 troche smoczek jakby pozowal dla fotografa wyglada...
KoMic Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 dorzucam sie do misiekhc, przezz skore wygl jak rzezba, hehe, pozdro: ]
kliment woroszyłow Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Jaras i Klicek nie czas najwyższy chłopaki na apdejt przypadkiem ??
KLICEK Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 nie wyrobimy sie to juz jest oczywiste :) Jarek dostal duzo zlecen ktore maja piorytet i siedzi przy nich po nocach, ja tez cos tam robie a bitwa lezy. Tak czy siak pracka i tak bedzie skonczona, niekoniecznie w bitwie :) , no chyba ze uda nam sie przejsc przez eliminacje (w co watpie), to postaramy sie skonczyc na czas:) wiec przepraszamy jak kogos zawiedlismy :sadface:
Jonasz_Real Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Nic się nie stało, nie ma za co przepraszac. Ważne, że próbowaliście, i byliście z nami. :) I to się właśnie liczy. I tak jesteście the bestiak. Trzymajcie się i do zobaczenia w kolejnej bitwie. Pozdrówka
maronski Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 przez eliminacje i tak przejdziecie. To pewne. Nie po to się siedziało tyle czasu. Powodzenia i fakać zlecenia. Nie czuję jak rymuję...
KoMic Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 zycze duzych oczek w sicie eliminacji, : ] bo praca zapowioada sie bardzo ciekawie i chcialbym zobaczyc final jesczze przed koncem edycji, a pozatym malo jest prac 3d, dlatego jest to jeden z watkow ktore szczegolnie dopinguje: ]
kliment woroszyłow Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 dobrze mówi wódki mu! dwiema rencami sie podpisuje pod Komic'em ( swoją drogą Twoje 3d Komic'u w tej bitwie tez fajne) :)
ArTooRo Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 Ja również podpisuję się pod słowami przedmówców - podobno oceniany jest poziom prac a nie tylko stopień ukończenia - w 2 tygodnie jeszcze się wiele może wydarzyć, zwłaszcza znając Waszego speeda w robieniu prac :D A to, że jest niezwykle mało prac 3d w tej edycji to fakt, aż dziwne to jest :|
giorgione Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 no chłopaki dajecie czadu - zakwalifikowaliście się :D gratulację
Owen Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Klicek wypluj te slowa dacie rade, szkoda by bylo tego nie skonczyc:/
Jonasz_Real Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 No chłopaki, musicie dac więcej czadu :). Moje gratulacje.
Hindus Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 jedziesz jeden z drugim trzymam kciuki ziomy oby wszystk obyło zapięte na ostatni guzik na finishu ;)
jaras Napisano 2 Marzec 2006 Autor Napisano 2 Marzec 2006 dzięki za doping :) myslę że przez weekend pożądnie nadgonię bo jak wspominał Klicek z czasem u mnie kiepsko - na razie szukam jakiejś pozy dla smoka - mam takie coś - jak Wam się to widzi ? może jakieś sugestie ? ta poprzednia poza była hmm.... średnia ;)
misiekhc Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 ale ten stworek tu wyglada jak kaleka bez nog, gdzie jego nogi?
jaras Napisano 2 Marzec 2006 Autor Napisano 2 Marzec 2006 wszystko co zbędne poodcinałem ;) żeby nie zamulać kompa - poza tym on jest częściowo w wodzie - będzie dużo rozbryzgów i piany morskiej - nogi pewnie będą niewidoczne - na razie szukam jakiejś wymownej pozy :)
Hynol Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 Wygląda troche jakby się do odpowiedzi zgłaszał ;).
Morbid Karbid Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 mi przeszkadza brak oparcia na przedniej lewej łapie. Taki smoczek razem ze skrzydłami trochę waży, a tu tego nie czuć.
jaras Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 łapy będą zanurzone w wodzie dlatego nie przejmowałem się punktem oparcia. Zrobiłem morze - na bazie kilku zdjęć referencyjnych. Pracujemy ciężko nad texturą smoka - bo nie wychodzi tak jakbyśmy sobie tego życzyli - dlatego na razie pokazuję samą wodę :) 1
sokół Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 tak popatrzylem na te zdjecia i na wasza wode, to teraz sam nie wiem, ktora bardziej 'morzejsza'. Sliczne.
Rekomendowane odpowiedzi