Skocz do zawartości

Scena 3D: Corridor


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W miare fajnie wyszło -szkoda tylko ze ta mgła taka dziwna no i na tym moim monitorze nie ma kontrastu ale sobie podkrecam w ps i loookam. Ogólnie pozytywnie choc high res nie tak dobry jak załącznik.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MArcin mogles poprawic eheheheh zamiast mi linkowac bo za rzadko tu wieszam nowe topiki wiec nie wiem jak sie o robi. Ale juz poprawilem mysle ze Ty na przyszlosc tez sie poprawisz :D

 

Hindus piracie stary cos Ci wypowiedz ucielo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szarpnął bym to maxwellem oj szarpnął bym :) pionierq -lepiej znacznie.

 

pendzel dodam jeszcze że puszki rules - wygladają jak prawdziwe.

 

edit do pana wyżej - bóg kazał się kochać :)

 

btw moim zdaniem rekoma by sie należała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepaliles Pionier ostro. Wyglada to na ladowanie kosmitow a nie subtelna scenke dajaca kilka drog interpretacji. Poza tym przy takiej zmianie swiatla powinienes wydobyc swiatla kontrowe na krawedziach, a nie tylko biala plame walnac i zgubic kluczowe kontrasty na drugim planie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PENdzel - po tych wykładach spodziewałem się więcej po Tobie ; ]

Co do pracy - kolorystyka Pioniera mi bardziej siadła ,środek kadru jest jakiś dziwny i mi się nie podoba :P ale za to lewa strona z krzesłem i ścianką jest bardzo ładna.

Ograniczyłbym kadr do drzwi lewych i krzesła ze ścianą ;]

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem sie ludzie cofaja po to zeby zaczerpnac zrodel :)

Fakt, wczeniejsza wersja konkretniejsza.

 

takie to wszystko tam porozrzucane tak infantylnie

a kompozycyjnie , kopnieta kamera doprowadza mnie do wymiotow:)( tak generalnie), mimo ze calosc calkiem sympatyczna :)

 

fotoas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pendzel jak dla mnie to wyglada jak scanline, slaba prezentacja i ten bump na tych dzwiach wyglada jak by te drzwi siedzialy 50 lat na deszczu. mysle ze tam jakis lakier powinien sie pojawiac .

Papierosy wygladaja tak samo jeden element skopiowany 30 razy....

Jak dla mnie to slabo. moge powiedziec ze jest tylko ok.

 

Narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Render PENdzla jak dla mnie za jasny a render Pionier’a za ciemny, czyli jak by połączyć oba w jeden było by bardzo dobrze, scenka ma swoje smaczki np. już wspomniane puszki naprawdę ładnie wyglądają, chociaż efekt psuje ta poświata no i bump na niektórych elementach jest niezbyt ładny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko niby ok ale scena dzieli się na dwa elementy, które nie pasują mi do siebie. Chodzi mi o podłogę i całą resztę. Podłoga wygląda jakby sprzątaczka przejechała ją ścierą minutę wcześniej. Po prostu jest za czysta w stosunku do reszty. Nie ma żadnych rys, zadrapań. Dodatkowo listwa przypodłogowa jest jak nówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu wiekszosc ludzi interpretujac prace podswiadomie przypisuje ja pod fotorealizm, w moim odczuciu PENdzel raczej nie bral pod uwage na pierwszym planie fotorealizmu a droge stylizacji. Tak wiec majac na uwadze takie podejscie do sprawy render moze sie podobac lub nie w zaleznosci od percepcji plastycznej ogladajacego.

 

Do gotowej pracy zawsze cos mozna dodac, a dodawac mozna bez konca bowiem kazda osoba cos wynajdzie aby uzupelnic obraz np.

 

- przewrocone krzeslo troche by zdarlo tego czegos na podlodze bowiem jakas droge jeszcze by przebylo po upadku a maz zebrala by sie na rantach oparcia.

 

- papieros zostawiony na gazecie na dluzszy okres czasu dalby ciemna plame pod nim.

 

Jeszcze mozna by wynalezc to i owo. Render wydaje sie troche byt ostry a tam gdzie mamy doczynienia z dosc ostrym bialym swiatlem ktore jest jako bialy kolor mozna by zrobic maly efekt glare to by unaturalnilo troche wrazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wogóle, popatrz na twoje krzesła są stosunkowo za duże. Dwa krzesła, które sie znajdują na korytarzu "prawie" odpowiadają szerokości korytarza. Nie, tak nie może byc, proszę przeskaluj je.

Daj lepszą teksturkę dla napisu EXIT i samych drzwi. Może pochlap starą krwią na drzwiach. Jakąs łapę. I będzie bardzo gotycko.

:)

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomniały mi się wszystkie straszne kace w akademiku. a tak wyglądał nasz korytarz po juwenaliach A.D 1998.

abstra ... chując

Myślę, że najbardziej zaniża oceny nie to co zostało zrobione tylko KTO to zrobił, dobrze że profesjonalizm został doceniony i znalazło się w to w rekomendacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przejrzałem cały watek, i chyba jednak dorzucę swoje 3 grosze:

zwiedziłem swego czasu kilkanaście podobnych miejsc: stare przedszkola, żłobki, rozwalające się fabryki i hale. muszę powiedzieć że owszem praca ma klimat i jest ciekawie zróżnicowana kolorytycznie (wkońcu to nie jakaś tam czysta wizualka), ale do poprawnej formy jeszcze sporo brakuje:

ot choćby zacieki na szybie: niby są ale jednak szyba sama w sobie jest niewidoczna, podczas gdy powinna w jakiś sposób opalizować nagromadzonym na jej powierzchni kurzem.

cały brud w tej scenie tworzą głównie textury: to nieźle ale pewną ingerencję w bryły też powinna być: ot choćby drzwi: niby takie zniszczone i popekane a jednak brzegi ma równiutkie jakby przed chwilą wyszły od stolarza. to samo tyczy się scian: zero poważnych uszkodzeń jakichś zwisających kabli po oświetleniu (które na pewno kiedyś tam było).

owszem na pierwszym planie mamy uroczą kupkę petów, puszki po konserwach i całkiem ładnie zrobioną gazetkę ale jak dla mnie to za mało tutaj. jak już pisałem bywałem swego czasu w podobnych ruinach we wrocławiu i muszę stwierdzić, że mało realistycznie wypadła ta wizualka w porównaniu do rzeczywistości.

w pewnych chwilach wygląda jak nizebyt udana scenografia do filmu: pomalowane farbami kartonowe płyty udające ściany i drzwi, sztuczne krzesła i zalatujące pijanym scenografem porozrzucane obiekty.

jak dla mnie to trochę za wcześnie na stawianie rekomendacji.

 

koniec mojego małego imho. mam nadzieję, że się nie obrazisz ;) :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frendzelku stary ogierze. "Powiem tak" nei potrafie zrozumiec do konca skali tej sceny. tak jakby wszysto bylo z innej bajki. W dodatku to wrazenie jest potegowane przez kiepskiej jakosci textury( np szyby,textura Exit czy drewno, scainy) oraz render:(:( jedyne co mi sie podoba to odbicie swiatla w oparciu siedzenia oraz wylany plyn to jest chyba coca cola.. a to za malo. nastepnym razem czekam na cos wiecej bardziej przemyslana scenei i dopracowana. Ogolnie jest Git, poprostu spodziewalem sie po takim czasie czegos ostrego!!!:):) hihih

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczerze to imo nic szczególnego, nic ciekawego. Owszem podoba mi się wykonanie/wyrenderowanie od strony technicznej ale tylko niektórych elementów jak te puszki etc. ale jako całość to niestety nic specjalnego. Zawiedziony jestem. Dziwie się niektórym za te ochy i achy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak szczerze te ochy i achy to dlatego, że to PENdzel, który skądinąd bardzo dobry w innych rzeczach, tutaj zasługuje najwyżej na stwierdzernie że praca jest OK.

taka segregacja ze względu na przeszłe wyniki w zupełnie innej dziedzinie :]

 

Pozdrawiam

 

[+]

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności