Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 206
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Własnie ze co do ozłoconego miecza to nie jestm przekonany... dziwnie to wygląda daje takei wrazenie jak by gosc był zabardzo nadziany. pozdro

Napisano

No mieczyk nie powinien byc złoty! Płaszczyk dobrze aby był z jedwabiu, aby super lśnił:) Więcej różnorodności, w beżowym mu nie do twarzy - chyba że jest z Zakonu Zniewieściałych Rycerzy:D

Napisano

podoba mi sie, ale zrob ten miecz "normalny" nie zloty, bo tak smiesznie wyglada jakos... poza tym zloto nie nadaje sie do walki, jest miękkie, kowalne i ciągliwe, czyli ze bardzo latwo mozna drugim mieczem sciac wlasnie taka zlota bron. Zrob juz go lepiej z diamentu :D

Napisano
A co się stało z krwią na mieczyku? Teraz to wygląda jak jakiś boski palladyn troche :P

 

No bo to raczej palladyn jest ;]

 

Co do klingi - niech Cie Bozia chroni przed dawaniem zlota na nia. Zloto jest za miekkie {jesli juz sie bawimy w szczegoly} i tenze miecz po parunastu paradach, sztychach etc bylby caly poszczerbiony. Polecam hartowana stal badz srebro {dobre na wampiry i alpy ;]}

Napisano

ps. qurcze, w takim tempie to zejdzie mi do przyszłego milenium :/

 

Milenium? Microsoft już nam tego nie zrobi... ;D

 

Jak mówiłem , jest ładnie aczkolwiek to są shadery nie textury więc jest dla mnie za sterylnie :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Ładne złoto, naprawdę ładne.

Kolorystyka mdła trochę. Przydałyby się jakieś otarcia, oznaki zużycia zbroi.

 

 

pozdrawiam

Napisano

A mi sie to poprostu niepodoba :). Według mnie powinieneś mu dać jakąś bardziej wyszukaną poze nie mówie tu o wielkich zmianach bo one zapewne nie są możliwe, ale np: niech patrzy na miecz, ponadto ta "szata" co na nim wisi jest jak na moje oko nienaturalna.

 

Modelowanie tych wszystkich drobiazgów w większości przypadków możnabyło zastąpić displace, bump co by ci oszczędziło viewportowych nerwów. Czasem by sie przydało używać jakiś tekstur, bo z tego co widze to na całego ludka są nałożone same shadery :\.

 

No i tak jak RA wspomniał przydałyby się otarcia itp, ale wtedy trzeba teksturki malować, mapować obiekt :).

 

Pozdrawiam, i życze powodzenia w ukończeniu pracy :).

Gość spokojny
Napisano

Mówcie, piszcie co chceci, mi szczena opadła i to sie licz - WOW! Ekstra. Naprawde widać jak texturki dopieszczaja wymodelowany obiekt. Cud, miód i orzeszki ;)

Napisano

Rękojeść miecza sprawia wrażenie plastikowej, a złoty kolor klingi wyolbrzymia jeszcze wrażenie, że ten potężny rycerz trzyma w ręku zabawkę dla pięciolatków. Według mnie powinieneś pozostać przy tradycyjnej, drewnianej (czyt. brązowej) rękojeści i stalowym ostrzu. A jeśli już uparłeś się przy tym złocie, to fajnie wyglądałyby jakieś kwieciste ornamenty w tym kolorze wzdłuż całej klingi po środku.

Pozdr.

Napisano

mi właśnie by pasowała klinga z jasnego stopu złota z jakimś innym metalem, a klinga tradycyjnie metalowa (z "szarego" metalu), ewentualnie z jakimś dodatkiem w postaci kościanej/złotej/diamentowej (:D) takiej jakby "linii" wzdłuż klingi, tam w tym zagłębieniu.

 

PS

Zrób to w rozdz. 1152x864px, będe miał ciekawą tapetę :D

Napisano

Eee tam, lepsze by były te elementy roślinne, poza tym rękojeści mieczy nie mogą być robione z metali - raz, że metale są za ciężkie, dwa że trudno jest uzyskać ergonomię, co powoduje odciski - a drewno, to drewno, poużywasz trochę, to samo ci się do łapska dopasuje;].

Napisano

Wszystko zależy od typu miecza, jego przeznaczenia i kultury, z której się wywodzi.

 

Tutaj masz kilka drewnianych rękojeści:

http://jamesthejust.tripod.com/images/Long%20Sword%20Hilt%20b.jpg

http://jamesthejust.tripod.com/images/Hollywood%202.jpg

http://jamesthejust.tripod.com/images/Rapier34.jpg

 

Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.kingarthursgreathalls.com/Products%20Pictures/Sword%202.JPG

i o ile nie jestem pewien czy rękojeść jest z drewna (może mahoń?),

o tyle podobają mi się te rzeźbienia na klindze. Mniej więcej o czymś takim wcześniej pisałem.

Napisano

nonono ;] zajebiste ale ja bym dal te plamy krwii bardziej a'la Picasso, wiesz takie bardziej pochlapane, jakbys wzial bedzel z krwia i nad mieczem zaczal nia chlapac :P

 

... a i jeszcze jego zbroja wyglada troche jak z filmu power rangers, moze powinienes tez zmienic i to by sbroja wygladala jak prawdziwa sredniowieczna stal, ktora juz nie jedno przeszla

Napisano

Zbroi nie rusz! Zbroja jest fajna, nadaje chłopakowi taki palladyno-anielski charakter. Natomiast rękojeść miecza chciałbym zobaczyć w innym kolorze.

Oo, widzę nawet, że wziąłeś sobie do serca moją radę co do rzeźbień po środku!

Napisano

model jest niesamowity, zapiera dech.

ale ten złoty kolor jak dla mnie psuje efekt. to złoto wygląda jak by to było malowane sprayem i to jakimś tanim.

Napisano

Kryształek na klindze miecza daj pośrodku :) Miecz fajny, ale daj mu jakieś reflexy i troche go wypoleruj ALE NIE RUSZAJ RDZY! :D ps. jak zrobiłeś tą rdze? materiał blend czy jak?

Napisano

jak mi dasz ustawienia materiału złota to chyba się będe do ciebie modlił :D krew jakaś taka za jasna i dziwnie się "układa" na mieczu. Jak masz glu3d albo coś w tym stylu to tak ładnie "oblej" ten miecz krwią :)

Napisano

Kolejny mały update, tym razem na prawde mały :( Jakos mnie wena opuściła. Jeżeli ktoś ma jakiego sugestie, jakies fajne zdjęcia mieczy i zbroi mniej wiecej w tej stylistyc, byłbym wdzieczny za pomoc. Pozdro

 

kwp8.jpg

Napisano

hmm a moze poprostu zrob shaderki zbroi tak jak na koncepcie, teraz wyglada jak by byla pokryta jakims lakierem, jesli ci sie chce to dorob jescze jakies elementy do tej oslony na szyje bo tak troche wyglada to jak by mial szyje ze stali ;), mysle ze zrobienie rekojesci miecza ze skory bylo by najlepszym wyjsciem, popracuj jescze nad tymi shaderkami stali nad rekojescia miecza, niewiem ale chyba poprzednia krew na mieczu bardziej mi sie podobala, wyglada jak by byla domalowana w ps, byc moze sie myle ale mam wrazenie jak bys byl juz troche zmeczony ta praca, moze odstaw ja na kilka dni a potem znowu zacznij zlapiesz troche dystansu do tego wszystkiego bo naprawde szkoda by bylo zmarnowac tak ladny model przez zmeczenie

Napisano

no model elegancki jak z herosow 5, jedynie nad czym sie zastanawiem to wielkosc helmu, chyba troche za maly, taka gruba szyja i taki maly lepek?, ale to moze tylko takie moje zludzenie:p, to jest goła szyja czy to jakas czesc zbroji bez textury?

Napisano

właśnie co do Herosów 5

 

Model na pierwszy rzut oka wygląda spektakularnie..

 

Ale jak się głębiej przyjrzeć, to hełmik nie stanowi części super zbrójki, tylko jest luźno założony na głowe, szyja jest szara, bo to bardziej kołnierz ortopedyczny niż karczek

 

Czyli 2 mankamenty to Rękawice(mogły by być z takich fajnych płątów jak w ŁOTRze) teraz wyglądają jak w dyna blasterze(niewiem czemu ale to moje pierwsze skojarzenie, pewnie dlatego że są tak śmiesznie okrągłe)

 

Drugi to Ten karczek, mógłby jakiś element kolczógi wystawać. W czymś takim co ma to przy pierszym uderzeniu dostał by po głowie i złamał kark o to :)

 

A tak to reszta zbroji spektakularna:)

 

Ale hełmik też taki power rangers, chociaż piórka super pomysł

Napisano

Kurka wodna... To jest świetne...Nie tylko model ale i tekstury stają na wysokości zadania... Detale dają tutaj szczególne poczucie realizmu... Miecz jest po prostu zarąbisty... Wydaje mi się jednak, że udo (uda??) są wprost nieproporcjonalne do reszty (górnej części) ciała...

Napisano

Zwracam się o pomoc do wszystkich ludzi dobrej woli! Chodzi o wymodelowanie tylniego odblasku przy samochodzi Fiat Punto II :) Ja siedze i siedze i nadal jest nierówno. Niżej zapodaje mój modeling. Nie mam pojęcia jak to zrobic! :( Próbowałem Boleanem po zageszczeniu siatki, ale wtedy to już całkiem kicha - nie za bardzo wiem, jak sie tego używa. Dlatego błagam!!!, pomóżcie mi. Zpodaje też archiwum z zapisana scenka i blueprintami :) Jeżeli ktoś bedzie miał czas i ochotę, to niech się pobawi, a wyniki swojej pracy prześle mi na meila w postaci save'a do analizy, lub niech zamieści posty ze screen'ami siatki. Będę bardzo zobowiazany. Z góry dzięki, pozdro, pa!!!

 

rysez1.jpg

 

http://www.pixelhasgone.prv.pl/punto.rar - archiwum do pobrania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności