Skocz do zawartości

Modele 3d : Afterfall.pl projekt


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 804
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

obstawiasz że do kiedy powinniście się wyrobić z tech-demem?

termin jest na koniec wrzesnia, a jak bedzie - pewnie roznie. Ktos wyjedzie, ktos zachoruje, ktos sie zakocha... zobaczymy ;)

 

I jeszcze jedno pytanie, czy udostępnicie pokaz interface'u? Bo jak gra będzie wyglądać, już wiemy.

kiedys na NMA pokazywalem pare panelow, ktore Cerebrate stworzyl (=search). Nie planujemy narazie pokazywac interfejsu gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Tak chcialem poinformowac jak progress nam leci. Poziom jest juz prawie gotowy (zostaly 2 pomieszczenia ktorymi zajmuje sie Chris). Z czesci graficznej zostalo tylko GUI (ktore juz jest zaprojektowane), fxy i wrzucenie calosci do enginu. Jezeli chodzi o czesc programistyczna to zostaly w sumie tylko proste rzeczy, ale niestety czasochlonne (stabilizacja fizyki, proste eventy na skryptach, poprawa bledow)

 

Dla ciekawostki powiem,ze calkowita powierzchnia podlogi na ktorej gracz moze stanac to 1 838 metrow kwadratowych i to tylko dla dolnego poziomu -3.

 

Techdemo_1 jest glownie do pokazania w jaki sposob mozna wykozystac Unigine w celach graficznych. (choc mozna chodzic, kolidowac z otoczeniem, otwierac drzwi i ogolnie sporo interakcji). Drugie techdemo bedzie bardziej rozwiniete (pelne gui, dialogi, system eventow, bardziej rozbudowane strzelanie, etc)

 

Co ja bede duzo mowil, prawdopobnie techdemo_1 i 2 nie zostana pokazane publicznosci, ale bede staral sie o nagranie jakis filmow.

 

Jeszcze tak przy okazji powiem, ze szkoda ze juz zabraklo nam pieniedzy na dalsza dzialalnosc gospodarcza w tej jakze wspanialej polsce, mielibysmy najlepsze karty od Nvidii, dzieki ktorych praca poszlaby znacznie szybciej. Z tego wzgledu poszukujemy firmy/osoby ktore moglyby wypozyc sprzet. (na roznej zasadzie, w zamian za baner, w zamian za jakas grafike, etc)

 

Reszta teamu zajmuje sie rewizja mechaniki i swiata gry.

 

Pozdrawiam

Andrzej

 

7d251b581b36292em.png

//zalaczam walkmesha calego poziomu dla zainteresowanych - widac ze spory poziom ;D

 

jeszcze na Klicka czekamy z animacjami glownej postaci ;) w sumie Ledyr i Lewus tez mogliby dziubnac jakis obiekt :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jzu doszliscie, robicie cos o czym nei mowi sie w kregu paru osob!!!te wywiady, autografy, wizyty w zakladach pracy....doszliscie do takiego poziomu do ktorego nawet 2% nie dochodzi, jezeli chodzi o robienie gry we wlasnym zakresie!:) a to wszystko dzieki waszej wiedzy i zacieciu w tym co robicie! to juz jest duzy wyczyn!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze bardziej dzieki temu ze mamy naprawde wspaniala ekipe ludzi, ktorych kocham i oddalbym za nich wszystko + dobrze sie nam razem imprezuje ;D

 

No w sumie doszlismy, ale jeszcze nie tak daleko by sie tym no... jarac - przynajmniej jarac z naszej strony. Tak czy siak dzieki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już Ledyr, przeglądaj koncepty i wybierz sobie coś :D

 

Kolos - te 2 pomieszczenia to z Shalim robie, żeby nie było, bo czuje sie zbyt odpowiedzialny jak tak piszesz :P

 

Swoją drogą dzięki wszystkim za ciepłe słowa ;) Fajnie, że mamy swoje prywatne grono "kibiców" którzy chcą by nam się powiodło ;D

 

Buzia ;*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to każdy amatorski projekt zasługuje na wsparcie od strony użytkowników-(przyszłych graczy).

 

W końcu udanych projektów jest bardzo bardzo mało, a z pewnością słowa otuchy dają kopa...

 

W szczególności jeśli robią to ludzie którzy wiedzą co robią i nie tylko gadają o tym...

Dużo takich pomysłów zróbmy sobie grę, jednak doprowadzić to do końca to już inna sprawa.

 

Jeśli AfterFall ukończą ten projekt to kolejny będzie kolejny krok naprzód by ruszyć słabo trzymający się na nogach Game Developing w Polsce.

 

Powodzenia!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jeśli rozczarowaliście się zapowiedziami Fallout 3 to sprawdźcie to..."

 

Takimi słowami redaktorzy gry.o2.pl zachęcają do przeczytania ekskluzywnego wywiadu z Andrzejem Koloską – kierownikiem projektu Afterfall. Zapraszamy do lektury wywiadu, obfitującego w niepublikowane wcześniej informacje wywiad na o2

 

Chcieliśmy również poinformować iż otwarte zostało konto paypal, za pośrednictwem którego możecie wspomóc nasz projekt. Ikonka paypal dostępna jest na stronie głównej i z portalu community. Za wszystkie dotacje dziękujemy.

 

Zespół Afterfall.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok IGK minęło, a my zabieramy sie do konkretnej pracy, czas reprodukcji jest dla nas ważny i każdy zapieprza na 2 etaty żeby wszystko przygotować. Znikamy więc na jakiś czas z waszych oczu, bez screenów i szumu, dziękując wszystkim którzy trzymają kciuki wspierają nas i wspierali w ciężkich chwilach, nie będę wymieniać nazwisk, wystarczy przejrzeć ten wątek, zostawiam was tylko z tą krótką oficjalną informacją i mam nadziej że będziecie nadal trzymać kciuki i czasem patrzeć co u starych Burżujów słychać, buziaki i pozdro dla wszystkich misi z lasu ;)

 

 

 

wkrótce rusza produkcja gry Afterfall! Nicolas Games S.A., zgodnie z długofalowym planem rozwoju, powołuje do życia studio developerskie Nicolas Games Intoxicate, które skupi się na produkcji innowacyjnej gry Afterfall.

 

Afterfall jest grą z gatunku cRPG (computer Role Playing Game), wpisującą się w szeroko rozumiany nurt fantastyki, zwany postapokaliptycznym. Jego przedstawiciele to m.in.: serie Fallout oraz S.T.A.L.K.E.R., Gears of War, a wg niektórych także Half-Life 2. Projekt łączy w sobie innowacyjność z doskonałą grafiką i fizyką, jak i sprawdzone oraz ergonomiczne rozwiązania. To z całą pewnością największy fanowski projekt w historii światowej branży, który przeistoczył się w komercyjną produkcję. Wokół Afterfalla powstała potężna społeczność, wciąż rosnąca w siłę, rozpoczęta przez Andrzeja Koloskę, który prowadzi projekt do dziś.

 

Wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji gra, daje możliwość stworzenia i rozwijania bohatera głównego, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanego dotąd wachlarza zachowań. Służy temu kilkanaście modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i ich modyfikacji. Afterfall to setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć, z udziałem pieszych i pojazdów, a i system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów oraz protez.

Najważniejsze cechy gry Afterfall:

- możliwość stworzenia i rozwijania bohatera, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanych dotąd możliwości;

- wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji warstwa fabularna, gdzie każdy wybór pociągnie za sobą konsekwencje;

- setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć;

- system “Dynamicznej Walki Turowej” (Dynamic Turn-based Combat) z udziałem pieszych i pojazdów;

- opcjonalne elementy gry taktycznej i stealth action game;

- system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów i protez;

- około dwustu modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i modyfikacji części z nich;

- doskonałej jakości grafika i realistyczna fizyka, dostępne dzięki nowoczesnemu silnikowi.

 

Gra wydana zostanie na komputery osobiste, z uwzględnieniem platformy Linux.

 

Twórcy Afterfalla - grupa Intoxicate Interactive, a obecnie Nicolas Games Intoxicate - stanowili do tej pory niezależną grupę developerów-pasjonatów, pracujących od ponad 3 lat nad projektem - komputerową grą fabularną osadzoną w postatomowej, środkowej Europie. Afterfall zapowiadany był w wielu serwisach internetowych w Polsce i zagranicą, publikowane były także liczne wywiady, m.in. z głównym designerem projektu opublikowany w prestiżowym "RPGCodex".

 

O dalszych szczegółach projektu oraz dynamicznym rozwoju firmy będziemy informować na bieżąco.

 

 

Afterfall team

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no zapeszac to nie mialem zamiaru, ale taka cisza nastala mało optymistyczna ;), pewnie nie będziecie miec kłopotów zeby kogos przytulic na jakies stanowisko zwłasza teraz jak jedziecie juz na oficjalnie =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu na slasku jednak troche z tym ciezko :(

 

Tak czy siak przez caly etap produkcji chcemy byc blisko ze scena (w tym max3d.pl) pokazywac tu progress, uslyszec Wasze opinie. W koncu gdyby nie max3d.pl - Afterfall by nie istnial :) a Wasze sugestie czesto sa bezcenne.

 

Osobiscie chcialbym by gra byla tworzona w studiu, ale na scenie miala by osoby ktore by nam "pomagaly uwagami"... zobaczymy co z tego bedzie.

 

Co do samego gratulowania: jak najbardziej do mnie dojda jak zobaczycie gre w sklepie :) choc tak czy siak dziekuje, milo z Waszej strony

 

pozdro 666

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm muszę szczerze powiedzieć ze jestem zaskoczony takim obrotem spraw, trochę inaczej wyobrażałem sobie dalsze losy Afterfalla no ale na Wasze szczęście (chociaż w sumie to może nie kwestia szczęścia?) sie myliłem ;P

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze raz w takim razie, tak jak w wątku z ogłoszeniami o prace dla bardziej zainteresowanych prqacą przy tym projekcie niż jakąkolwiek pracą informujemy iż:

 

Afterfall team looking for pretty women

 

Nicolasgames INTOXICATE, nowe studio gamedeweloperskie poszukuje grafików do współpracy przy tworzeniu post apokaliptycznego cRPG- Afterfall, poszukujemy grafików 3d:

 

Wymagania:

- biegłe posługiwanie sie narzędziami: 3d max, photoshop

- znajomość zagadnień z zakresu gameartu przy tworzeniu geometrii i textur na potrzeby gier next-gen:

- modelowanie i texturowania architektury, środowiska, flory i fauny

- Podstawowe doświadczenie przy pracy z silnikami fizyczno-graficznymi

- Umiejętność tworzenia efektów cząsteczkowych

- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu teorii kolorów

- wyczucie formy, trzymanie spójności graficznej tworzonych prac, umiejętność pracy w grupie

- kreatywność

 

 

Oferujemy:

- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i obowiązków

- Ciekawą prace przy tworzeniu ambitnego projektu next-genowej gry

- Przyjazną i kreatywną atmosferę w bardzo dobrych warunkach pracy

 

miejsce pracy:

- Dąbrowa Górnicza

 

jesteś zainteresowany? prześlij portfolio i CV na [email protected]

 

 

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Gliwic mam duzy sentyment, spedzilem tam mala czesc swojego marnego zywota, dlatego nie bede dyskutowal co lepsze;)

 

Też mam :) do tego sporo fajnych ludzi, a propos sukcesów w Gliwicach to można też wspomnieć o The Farm 51 :)

 

M@ti: niestety nie mogę udzielać informacji :P

 

 

To wynagrodzenie musi byc napraaaawde duze, zeby kogos naklonic do przeprowadzki ;)

 

napisałem w ogłoszeniu ze adekwatne do umiejętności, staramy sie doceniać ludzi w miarę sił jakie mamy, musisz pamiętać że

dopiero tworzymy studio, nie można oczekiwać nie wiadomo czego, poza tym hmm.. nie wszyscy kochają stać w warszawskich korkach 2 h nad ranem żeby sie przedostać przez wisłę :P niektórzy wolą świeże powietrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te wymagania nastawione na dosyć duży przesiew zważywszy lokalizację studia :>.

 

Mnie zastanowił inny fakt, ilu grafików macie w zespole? Bo teraz czytam że szukacie (tylko) 2 nowych grafików a wcześniej coś o setkach broni, tysiącach przedmiotów... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności